Діагностувальна робота з української мови для 4 класу на тему "Прислівник"

Про матеріал
Діагностувальна робота (перевірка мовних знань і вмінь) "Прислівник" розроблена відповідно до матеріалу в підручнику 4 класу Пономарьової К. В кінці подано критерії оцінювання.
Перегляд файлу

Перевірка мовних знань з теми: «Прислівник» 4 кл.

  1. Прислівник – це …

а) незмінна частина мови, яка називає ознаку предмета або пояснює, як, де, коли відбувається дія, куди вона спрямована, і відповідає на питання як? де? куди? коли? звідки?

б) незмінна частина мови, яка називає ознаку дії або пояснює, як, де, коли відбувається дія, куди вона спрямована, і відповідає на питання як? де? куди? коли? звідки?

в) незмінна частина мови, яка називає ознаку дії або пояснює, як, де, коли відбувається дія, куди вона спрямована, і відповідає на питання де? куди? скільки? коли? яка? звідки?

 

2. Познач рядок, у якому всі слова є прислівниками:

а) сумно, багато, мало;

б) уранці, зранку, раненько;

в) щоденно, щоденник, щодня.

 

3. Познач рядок, у якому всі прислівники є синонімами:

а) весело, радісно, сумно;

б) голосно, лунко, гучно;

в) часто, густо, пусто.

 

4. Познач речення, у якому прислівники є однорідними другорядними членами речення:

а) Уранці Семен жваво заходився ставити хатину.

б) Тихо надійшов вечір, і раптово стемніло.

в) На уроці потрібно відповідати чітко та виразно.

 

5. До поданих слів добери спільнокореневі прислівники. Познач корінь.

Зразок. Густий – густо.

           Літо, середина, пам`ять, старатися, тиждень, лівий.

 

6. Випиши прислівники разом із дієсловом, постав до них питання.

Зразок. Говорила (як?) голосно.

1.Синіла туманом навкруги далечінь. 2.Вузька дорога все глибше врізалась в ущелину. 3.Здивовані люди звели погляди догори. 4.Здалеку до мене в гості приїхали друзі. 5.В саду опівночі  розцвіли пишні айстри. 6.Навкруги бриніла радісна весна.

 

7. Спиши, розкриваючи дужки.

(На)сонці, (в)літку, (з)міста (від)важно, (на)швидкоруч, (в)доповіді, (від)машини, (з)далеку.

 

8. Прочитай текст. Заміни прислівники антонімами. Запиши утворений текст. Підкресли прислівники.

                                                     Дощ

          Вранці небо потемніло, закрутила курява. Десь далеко обізвався грім. Важко і сумно зітхнув парк. Здалеку прилинула важка хмара. Вітер повільно ущух. Між листям голосно зашелестів дощ.

 

Критерії оцінювання

Завдання №1-4: 1 бал.

Завдання №5-8: 2 бали. Якщо завдання виконане частково – 1 бал. Якщо виконано менше половини – 0 балів.

Високий рівень – 10-12 балів.

Достатній рівень – 7-9 балів.

Середній рівень – 4-6 балів.

Початковий рівень – 1-3 бали.

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Винокурова Валентина Ігорівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
doc
Додано
29 грудня 2022
Переглядів
11054
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку