Діагностувальна робота з української мови для 4 класу з тем:" Пригадую числівники. Досліджую займенники."( за підручником Пономарьової)

Про матеріал
Завдання роботи можна використати для перевірки знань учнів 4 класу з української мови з тем:" Числівник. Займенник."
Перегляд файлу

Діагностувальна робота. «Пригадую числівники», « Досліджую займенники» .  1 варіант.

1. Займенник – це:

А) частина мови, що вказує на предмет але не називає його;

Б) частина мови, яка називає предмет;       В) службове слово.

2. Що таке числівник?

А) частина мови;       Б) частина слова;       В) цифра.

3. У якому рядку записані тільки займенники:

А) один, я, він, ви, вона, дерево;
б) я, ти, вона, воно, ми. Ви, вони;      В) він, птах, шість, п»ятий.

4. Займенники з прийменниками пишуться:

А) окремо;        Б) разом;       В) разом або окремо.

5. До 1-ої особи належать займенники:

А) ти, ви, вас;      Б) я, ми, мене, нас;    В) він, вона, воно, вони.

6. Утворіть і запишіть словосполучення словами:

 9 (зошит), о 16 (година),  5 (брат), 18 (сестра), до (100) кілограмів.

7. Запишіть приклади словами, вживаючи прийменники від, до.  70+30=100  ,  80-20=60

8. Випишіть займенники. Познач їх особу і число.

Ми вивчаємо українську мову.  Скажи, мені , хто твій друг, і я скажу, хто ти.  Він плаче, а вони сміються.

 9. Спиши словосполучення, поставивши займенники у відповідній  формі. Познач їх відмінок.

Скажи ( вона). Допоможи( я). Підійди до ( вони) . Дякую ( ви).Побачив на (ти).

10.  Знайди помилки у реченні. Спиши речення і виправ їх.

Ми знайомі знею дуже давно. На йому була модна куртка. Автомобіль проїхав за годину  близько дев’яносто  кілометрів. Січень має  тридьцять один день, лютий- двадьцять вісім.

 

Діагностувальна робота. «Пригадую числівники», « Досліджую займенники» .  2 варіант.

1. Що таке числівник?

А) частина мови;       Б) частина слова;       В) цифра.

2.Займенник – це:

А) частина мови, що вказує на предмет але не називає його;

Б) частина мови, яка називає предмет;       В) службове слово.

3. Особові займенники відповідають на ті самі питання, що й:

А) дієслово;       б) іменник;      В) прикметник.

4. До 2-гої особи належать займенники:

А) ти, ви, вас;        Б) я, ми, мене, вас;       В) він, вона, воно, вони.

5. Числівник 16 пишеться правильно так:

А) шіснадцять;      Б) шіснадцят;    В) шістнадцять.

6. Утворіть і запишіть словосполучення словами:

 9 (парта), о 14 (година), 5 (вікно), 11 (зошит), з (90) відер.

7. Запишіть приклади словами, вживаючи прийменники від, до.  70-30=40  ,  60+20=80

 8. Випишіть займенники. Познач їх особу і число.

Хліб ми їмо з вами кожного дня. А як роблять хліб, ви, мабуть, не знаєте? Вона частувала синичок  насінням соняшника, і  вони зліталися до її вікна.

9. Спиши словосполучення, поставивши займенники у відповідній  формі. Познач їх відмінок.

Подаруй(він). Підкажи(ми). Звернись до ( вона). Розкажу( ти). Заховався за (я).

10.  Знайди помилки у реченні. Спиши речення і виправ їх.

Із сорок  метрів тканини пошили двадьцять суконь. Серед шістидесяти  учасників змагань було тридьцять шісьть  дівчаток і двадьцять чотири хлопчики. Песик побіг знами.  Друг образився і  відвернувся від його.

 

 

Додаткове завдання

1варіант.

Спиши текст , виправивши у ньому недолік.

 Кішка- особа таємнича. Кішка- чужинка. Походження кішки –загадка для вчених. В одному  вчені впевнені - до нас кішку завезли з Єгипту.

 

Додаткове завдання

2 віріант

Спиши текст , виправивши у ньому недолік.

Собаки походять від дикого вовка. Собак приручили дуже давно. Собакам доручали стерегти житло. Собаки стали відданими друзями дітей.

 

Додаткове завдання

1варіант.

Спиши текст , виправивши у ньому недолік.

 Кішка- особа таємнича. Кішка- чужинка. Походження кішки –загадка для вчених. В одному  вчені впевнені - до нас кішку завезли з Єгипту.

 

Додаткове завдання

2 віріант

Спиши текст , виправивши у ньому недолік.

Собаки походять від дикого вовка. Собак приручили дуже давно. Собакам доручали стерегти житло. Собаки стали відданими друзями дітей.

 

Додаткове завдання

1варіант.

Спиши текст , виправивши у ньому недолік.

 Кішка- особа таємнича. Кішка- чужинка. Походження кішки –загадка для вчених. В одному  вчені впевнен і- до нас кішку завезли з Єгипту.

 

Додаткове завдання

2 віріант

Спиши текст , виправивши у ньому недолік.

Собаки походять від дикого вовка. Собак приручили дуже давно. Собакам доручали стерегти житло. Собаки стали відданими друзями дітей.

 

Додаткове завдання

1варіант.

Спиши текст , виправивши у ньому недолік.

 Кішка- особа таємнича. Кішка- чужинка. Походження кішки –загадка для вчених. В одному  вчені впевнені - до нас кішку завезли з Єгипту.

 

Додаткове завдання

2 віріант

Спиши текст , виправивши у ньому недолік.

Собаки походять від дикого вовка. Собак приручили дуже давно. Собакам доручали стерегти житло. Собаки стали відданими друзями дітей.

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 6
Оцінки та відгуки
  1. Ярмак Ирина
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  2. Буйноза Олена Олексіївна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  3. Синицкая Ирина
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  4. Давиденко Вікторія Іванівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  5. Сидор Лілія
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  6. Кузіна Оксана Миколаївна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
Показати ще 3 відгука
docx
Додано
31 січня 2022
Переглядів
21236
Оцінка розробки
5.0 (6 відгуків)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку