Діагностувальна робота з української мови для 4 класу
Тема: Слово. Значення слова.
Мета роботи: перевірити рівень засвоєння учнями знань про слово, його будову, значення та роль у мові.
Діагностувальна робота з української мови для 4 класу
Тема: Слово. Значення слова.
Мета роботи: перевірити рівень засвоєння учнями знань про слово, його будову, значення та роль у мові.
Поясни значення виділених слів у реченнях.
1.Сонечко усміхнулось до нас своїми теплими промінчиками.
а) почало світити яскраво
б) стало схожим на усміхнену людину
в) почало ховатися за хмари
2.Дівчинка виплела віночок з польових квітів.
а) зібрала
б) сплела з ниток
в) сплела з квітів
3.Хлопчик розв’язав складну задачу.
а) зробив легше
б) знайшов відповідь
в) написав рішення
Доберіть до кожного слова синонім (слово, близьке за значенням).
4.Великий – ...
а) маленький; б) великий; в) велетенський
5.Радісний – ...
а) сумний ;б) веселий; в) байдужий
6.Швидкий – ...
а) повільний ; б) швидкий ; в) сильний
7.Утвори від слова «читати» три різні слова за допомогою суфіксів.
______________________________________________________________________
8.Склади речення з поданими словами так, щоб вони були головними членами речення.
Ліс, зелений
Сонце, світить
9.Яке слово зайве в кожному рядочку?
а) стіл, стілець, шафа, яблуко
б) читати, писати, малювати, літати
в) мама, тато, бабуся, зошит
10.Вибери речення, в якому є дієслово.
а) Я люблю літо.
б) Солодкий апельсин.
в) Швидкий поїзд.