РМ. СКЛАДАННЯ І РОЗІГРУВАННЯ ДІАЛОГІВ З НЕЗМІНЮВАНИМИіменниками: «Виклик таксі» , «У зоопарку»; «У магазині».
Номер слайду 2
«МОЗКОВИЙ ШТУРМ»- ЩО ТАКЕ ДІАЛОГ?- БУДОВА ДІАЛОГІВ?- РОЗДІЛОВІ ЗНАКИ У ДІАЛОЗІ.
Номер слайду 3
1)Висловлювання співрозмовників у діалозі називають…2)Діалог використовується в … формі мовлення.3)Існують такі правила спілкування:…4)Формули мовленнєвого етикету-…5)Під час діалогічного мовлення необхідно дотримувати таких норм літературної мови:…
Номер слайду 4
РОЗДІЛОВІ ЗНАКИ1. Слова автора : - репліка діалогу.2. - Репліка діалогу , - слова автора.3. - Репліка діалогу! - слова автора.4. - Репліка діалогу ? - слова автора.
Номер слайду 5
Я - РЕДАКТОРЗаписати діалог, розставивши розділові знаки. Знайти помилки. Добрий день. Здраствуйте, дівчата. Доброго здоров’я. Де ж ви так забарилися? Здоров’я шукали. І знайшли? Здоров’я на дорозі не валяється. Ми добре знаємо, що здоров’я найбільша людська цінність, яку на жаль багато людей починають цінувати та берегти, вже втративши значну частину цього скарбу, сказала Марія. Так, я згодна. Мало народитися. Кожен повинен свідомо ставитися до здоров’я, берегти найдорожчий скарб у житті – своє власне здоров’я, - погодилася Ірина. А Марія додала. Ти маєш рацію. Недарма ж у народі кажуть, що здоров’я за гроші не купиш. За нього необхідно активно боротися.
Номер слайду 6
ПАМ’ЯТКАЯК ВЕСТИ ДІАЛОГ1) Дотримуйте теми й мети спілкування.2) Під час спілкування не перебивайте співрозмовника. 3) Будуйте репліки так, щоб заохотити співрозмовника висловити власну думку.4) Слухайте зацікавлено й доброзичливо.5) Дбайте про те, щоб своїми висловлюваннями не образити співрозмовника.6) Додержуйте етикетних норм і правил поведінки під час діалогу.
Номер слайду 7
СТВОРИТИ ДІАЛОГ Виклик таксі2. У зоопарку3. У магазині
Номер слайду 8
ВИКЛИК ТАКСІТАКСИСТАВТО ГОТІВКА АВЕНЮСКВЕРПАРК
Номер слайду 9
У ЗООПАРКУЗООПАРККАКАДУФЛАМІНГОПАПУГАШИМПАНЗЕЖИРАФ