* Я встаю досить рано — близько 6.30. Потім я роблю невелику фізичну зарядку. Не напружуючи м’язи, виконую три-чотири простих вправи, щоб привести своє тіло в активність. Після цього я йду у ванну кімнату і здійснюю щоденні ранкові процедури: вмиваюся, чищу зуби, розчісуюся. Тепер я йду снідати. Мама вранці готує мені кашу або омлет. А ще мені подобаються кукурудзяні пластівці з молоком. Вони живлять енергією і додають сил. Після сніданку я перевіряю свою готовність до майбутнього дня. Прочитайте розповідь. Як ви вважаєте чий це ранок?
* Сьогодні зранку я прокинувся о 8 годині та відразу почав робити потягування у ліжку. Потім я встав та зробив ранкову зарядку. О пів на дев'яту я пішов чистити зуби та приймати ранковий душ. Після ранкового туалету, одягнувся і пішов снідати. Я швиденько поїв, помив посуд та пішов до своєї кімнати. Там я швидко підготувався до навчального дня. Прочитайте розповідь. Як ви вважаєте чий це ранок?
* Мама мене будить зранку о сьомій годині. Мені важко прокидатись, залишати в ліжку сни. Спочатку я застеляю ліжко, вмиваюсь, чищу зуби, роблю зачіску. Не забуваю зробити ранкову зарядку, одягаюся. Потім снідаю, прибираю після себе. А вже потім готуюся до початку уроків. Прочитайте розповідь. Як ви вважаєте чий це ранок?
Прочитай слова, які можна використати під час розповіді про свій початок дня. Доповни інші слова, які хочеш використати. Назви предметів ліжко зуби душ зарядка сніданок посуд Назви ознак ранкова ретельно тонізуючий невеличку смачний навчальний Назви дій розбудити прокинутися чистити вмиватися робити їсти мити готуватися