Діагностувальна робота з української мови " Іменник.Прикметник "

Про матеріал
Дана робота проводиться після вивчення тем "Іменник", "Прикметник" для закріплення і перевірки знань учнів. Містить 8 завдань. В кінці роботи є самооцінювання для учнів. Робота на двох аркушах у форматі Word відкрита для редагування.
Перегляд файлу

Діагностувальна робота з української мови

“ Іменник. Прикметник”

1 варіант

1.Іменник вказує на :

А дію предмета;

Б  ознаку дії;

В назву предмета.

2.Підкресли рядок, де всі записані слова є іменниками.

А осінній, смішний, теплий;

Б осінь, сміх, тепло;

В теплішати, сміється, веселка.

3. Підкресли словосполучення іменника з прикметником чоловічого роду:

А рідна душа;

Б гострий ніж;

В чисте небо.

4.Підкресли прикметник, що є синонімом  до виділеного прикметника в словосполученні “жаркий літній день”.

А чудовий;

Б спекотний;

В безхмарний.

5. Подані словосполучення запиши в множині, вкажи рід кожного іменника в однині.

А смачна булка (         ) - __________________________________;

Б білій кінь (       ) - _______________________________________;

В неосяжне поле (      ) - ___________________________________.

6. Від подаих слів утвори споріднені прикметники.

Тиша - _________________________________________________;

Сум - __________________________________________________;

Читати - ________________________________________________;

Сміх - __________________________________________________;

Мова - __________________________________________________;

7. До загальних назв добери власні, запиши їх.

Місто___________________________________________________;

море____________________________________________________;

собака___________________________________________________;

поет_____________________________________________________;

гори_____________________________________________________.

8. Доповни текст прикметниками. Запиши їх у пропущені місця.

Закінчилося _____________літечко. Прийшла _____________осінь.

__________білочка готується до ___________ зими. Вона сушить і

складає ___________горішки у своєму дуплі.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Діагностувальна робота з української мови

“ Іменник. Прикметник”

2 варіант

1.Прикметник відповідає на питання :

А який? яка? яке?

Б  де? коли?

В хто? що?

2.Підкресли ряд, де всі записані слова є іменниками.

А літній, джерельна, вода;

Б літо, джерело, сад;

В садити, водити, пісня.

3. Підкресли словосполучення іменника з прикметником жіночого роду:

А квітуча вишня;

Б рідний дідусь;

В синє море.

4.Підкресли прикметник, що є синонімом  до виділеного прикметника в словосполученні “холодна джерельна вода”.

А прозора;

Б чиста;

В крижана.

5. Подані словосполучення іменників з прикметниками запиши в множині, вкажи рід кожного іменника в однині.

А вузенька стежка (         ) - __________________________________;

Б перевірне слово (       ) - _______________________________________;

В білий гриб (      ) - ___________________________________.

6. Від подаих слів утвори споріднені іменники.

Малювати - _________________________________________________;

Верхній- __________________________________________________;

Смачний - ________________________________________________;

Любити - __________________________________________________;

Співати - __________________________________________________;

7. До загальних назв добери власні, запиши їх.

Країна___________________________________________________;

річка____________________________________________________;

котик___________________________________________________;

поет_____________________________________________________;

вулиця_____________________________________________________;

8. Доповни текст прикметниками. Запиши їх у пропущені місця.

У лісі під ___________дубом жила _______________лисиця з лисенятами. Часто вона відпочивала біля ___________нори. А ____________лисенятка грались біля неї у __________траві.