Діагностувальна  робота  з української мови (мова навчання) (Робота з мовними одиницями  з теми «Речення».) 

Про матеріал
Дистанційне навчання 3 клас Українська мова Тема уроку. Діагностувальна робота з української мови (мова навчання) (Робота з мовними одиницями з теми «Речення».) Підручник «Українська мова та читання» підручник для 3 класу закладів загальної середньої освіти (у 2-х частинах). Автори: Вашуленко М. С, Васильківська Н. А.
Перегляд файлу

Урок № 6

Тема уроку. Діагностувальна робота з української мови (мова навчання) (Робота з мовними одиницями з теми «Речення».)

Мета уроку. Відстеження особистісного розвитку учнів й ходу опанування ними навчального досвіду як основи компетентності та побудову індивідуальної освітньої траєкторії особистості.

Розвивати пам'ять. критичне мислення,

з/п

Навчальний матеріал уроку

Посилання на застосунки

Урок проводитиметься онлайн - на платформі Google Meet. Посилання для взаємодії з дітьми надаватимемо через чат або за QR-кодом. Діти надсилатимуть виконані роботи у Viber або в освітню систему HUMAN Школа

І.

Вступна частина.

1.                       Організація класу.

2.                       Емоційне налаштування Вранці встало ясне сонце, Зазирнуло у віконце. Ми до нього потяглися, За промінчики взялися. Настрій добрий беремо, Працювати почнемо.

https://youtu.be/Pj

XdYmLwA3g

ІІ.

Основна частина.

1.     Ознайомлення учнів із темою і метою уроку.

2.     Діагностувальна робота

1.Що таке речення?

testmoz.com/1265 7936

Виховувати почуття поваги до та гордості до рідного краю, народу, мови.

Очікувані результати. Будує і записує розповідні, питальні, спонукальні, окличні і неокличні речення; використовує форми кличного відмінка під час звертань; встановлює зв’язок між головним і залежним словом у словосполученні: побудова різних видів речень.

Тип уроку: урок перевірки знань, умінь та навичок Освітні галузі. мовно-літературна, соціальна.

Хід уроку

 

 

А Слово або кілька слів, що виражають закінчену думку;

Б слово або кілька слів;

В Слово або кілька словосполучень.

2.                 Що є основою речення?

А Головні члени речення: підмет і присудок;

Б Другорядні члени речення;

В Найкоротші слова в реченні.

3.                 Визнач тип речення. Чому ласкаво нам сонечко сяє?

А розповідне, окличне

Б питальне, неокличне

В спонукальне, неокличне

4.                 Слово, яке вказує на того, до кого звертаються – це:

А) залежне слово,

Б) головне слово,

В) звертання.

5.                 Познач напроти кожного речення, яке воно за метою висловлювання.

Хто багато говорить, той мало творить

Хто з птахів найкращий співак

Яка прекрасна рідна мова

6.                 Запиши подані слова у формі звертання.

Подруга, мама, Андрійко, Оксана Іванівна.

7.                 Установи зв’язки між словами такого речення:

Ніжно зігріває осіннє сонечко.

(Що?) ______________ (що робить?) _____________ сонечко (яке?) ______, зігріває (як?) ____________

image

 

 

8. Склади подані слова в розповідне речення, а потім зроби з нього питальне та спонукальне.

незалежній, живуть, діти, в, державі

 

ІІІ.

Заключна частина

Рефлексія. Оціни свою роботу

 

 

Бланк оцінювання діагностувальної роботи з української мови з теми “Речення”

https://docs.google.c om/document/d/1S_ P92txhi-wuwpJ02Q

8h9gA0WKDaZBO

A/edit

 

pdf
Додано
25 липня 2023
Переглядів
271
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку