Урок № 6
Тема уроку. Діагностувальна робота з української мови (мова навчання) (Робота з мовними одиницями з теми «Речення».)
Мета уроку. Відстеження особистісного розвитку учнів й ходу опанування ними навчального досвіду як основи компетентності та побудову індивідуальної освітньої траєкторії особистості.
Розвивати пам'ять. критичне мислення,
№ з/п |
Навчальний матеріал уроку |
Посилання на застосунки |
Урок проводитиметься онлайн - на платформі Google Meet. Посилання для взаємодії з дітьми надаватимемо через чат або за QR-кодом. Діти надсилатимуть виконані роботи у Viber або в освітню систему HUMAN Школа |
||
І. |
Вступна частина. 1. Організація класу. 2. Емоційне налаштування Вранці встало ясне сонце, Зазирнуло у віконце. Ми до нього потяглися, За промінчики взялися. Настрій добрий беремо, Працювати почнемо. |
|
ІІ. |
Основна частина. 1. Ознайомлення учнів із темою і метою уроку. 2. Діагностувальна робота 1.Що таке речення? |
Виховувати почуття поваги до та гордості до рідного краю, народу, мови.
Очікувані результати. Будує і записує розповідні, питальні, спонукальні, окличні і неокличні речення; використовує форми кличного відмінка під час звертань; встановлює зв’язок між головним і залежним словом у словосполученні: побудова різних видів речень.
Тип уроку: урок перевірки знань, умінь та навичок Освітні галузі. мовно-літературна, соціальна.
Хід уроку
|
А Слово або кілька слів, що виражають закінчену думку; Б слово або кілька слів; В Слово або кілька словосполучень. 2. Що є основою речення? А Головні члени речення: підмет і присудок; Б Другорядні члени речення; В Найкоротші слова в реченні. 3. Визнач тип речення. Чому ласкаво нам сонечко сяє? А розповідне, окличне Б питальне, неокличне В спонукальне, неокличне 4. Слово, яке вказує на того, до кого звертаються – це: А) залежне слово, Б) головне слово, В) звертання. 5. Познач напроти кожного речення, яке воно за метою висловлювання. Хто багато говорить, той мало творить Хто з птахів найкращий співак Яка прекрасна рідна мова 6. Запиши подані слова у формі звертання. Подруга, мама, Андрійко, Оксана Іванівна. 7. Установи зв’язки між словами такого речення: Ніжно зігріває осіннє сонечко. (Що?) ______________ (що робить?) _____________ сонечко (яке?) ______, зігріває (як?) ____________ |
|
8. Склади подані слова в розповідне речення, а потім зроби з нього питальне та спонукальне. незалежній, живуть, діти, в, державі |
|
ІІІ. |
Заключна частина Рефлексія. Оціни свою роботу |
|
|
Бланк оцінювання діагностувальної роботи з української мови з теми “Речення” |