МАЙСТЕР-КЛАС
Візуалізація – це процес подання певних даних у вигляді зображення з метою максимальної зручності їхнього розуміння, заснований на принципі наочності, що дозволяє подавати інформацію цікаво, сприяє позитивній мотивації до навчання.
Серед великої кількості прийомів методу візуалізації я обрала лепбук, ізографи, скрайбінг.
На уроці учні будуть створювати частину сторінки лепбука «Ліс». Вона включає 5 різних видів міні-книжок. Ми заповнимо 2 – «Звірі» та «Ребуси».
Лепбук - це саморобна інтерактивна папка, де збираються і яскраво оформлюються різноманітні пізнавальні матеріали з певної теми, що вивчається (демонструю сторінку).
Діти виконують завдання від лісових мешканців, назви яких зашифровані в ребусах.
Ізографи – картинки, на яких зображені різні предмети, цифри або слова, схожі на предмет, який в них зашифрований. Різновидом ізографів є ребус – загадка, в якій слова або фрази, що розгадуються, зображено у вигляді комбінацій малюнків з літерами та іншими знаками.
Використовую слово для пояснення нового матеріалу
Ведмідь – ведмеді, ведмідь – ведмедик.
Виділіть корінь, що відбулося в корені? (Чергування голосних.)
Показую, як скласти ребус віл.
Зачитайте пари слів, у яких відбувається чергування.
Домашнє завдання:
І група – списати перші 5 речень, розкриваючи дужки.
ІІ група – виписати слова – власні назви, дібрати до них спільнокореневі слова.
Лелеча ходило лісом
І зустріло раптом лиса.
У гнізді і мама, й тато,
Лиш немає лелечати.
Індик водить індичат
В дитсадочок до качат
І навчились індичата
Розмовляти, як качата.
У лісі живуть ведмеді, вовки, лисиці.
Назвіть слово, в якому відбулося чергування, які голосні чергуються.
Вказані прийоми дають можливість комплексно працювати над формуванням всіх 10 ключових компетентностей.
Математична грамотність.
Компетентності в природничих науках і технологіях: збір даних природничого змісту.
Інформаційно-цифрова компетентність.
Уміння навчатися впродовж життя: здатність до пошуку та засвоєння нових знань, набуття нових вмінь і навичок, оцінювання власних результатів, навчатися впродовж життя.
Соціальні і громадянські компетентності: уміння працювати з іншими на результат, попереджати і розв’язувати конфлікти, досягати компромісів у парах, групах.
Підприємливість: уміння генерувати нові ідеї й ініціативи та втілювати їх у життя.
Загальнокультурна грамотність: глибоке розуміння власної національної ідентичності.
Екологічна грамотність і здорове життя: уміння розумно та раціонально користуватися природними ресурсами.
(До побачення.)