_____________________________________
Здобувач освіти 4 - класу
_____________________________________________
Діагностувальна робота з української мови
Тема «Іменник»
1 варіант
Виконай тестові завдання
А ходити, співати, писати
Б морозний, жовтий, акуратний
В рукавички, танок, читання
А старання, мрії, очікування
Б альбом, гумка, олівець
В думка, рюкзак, потяг
Запиши поданні іменники у дві колонки.
Карпати, студенти,Світлана,Тетяна туристи, парта, екскурсія, вчителька, Дніпро, ліжко.
___________________ ______________________ ____________________ ______________________
____________________ ______________________
Прочитай речення. Підкресли іменники. Познач над кожним його рід.
Нарешті прийшла довгожданна і чарівна весна. На дитячому майданчику було чути веселі та дзвінкі голоси дітлахів.
Запиши наведені іменники з прикметниками у множині.
__Солодка_диня-___________
Солодкий_сон-_____________
Солодке_яблуко-____________
Установи відповідність.
Постав іменники у формі місцевого відмінка однини. Познач закінчення.
зірка __________________________________________
небо ______________________________________________
листок _____________________________________________
білка ______________________________________________
дівчинка _______________________________________________
Прочитай речення. Встав пропущені букви в словах.
1.На світ_ існує понад 100 тисяч видів гриб_ , але їстівних серед них небагато. 2. В ліс_ України росте близько ста видів гриб_, які можна вживати в їжу. 3. Коли ж збирати гриб_і в який ліс вирушати з кошик_?
Склади і запиши зі словами речення.У дужках вкажи відмінок, число, рід іменника.
Ось ,над, калина, ріка, віти, стелить, золоті.
___________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________ Самооцінювання
Познач (Як тобі було виконувати завдання?)
Характеристика результатів навчання |
№ завдання |
Рівень результату |
|
1-9 |
|
Досліджує мовні одиниці та явища, використовує ïx для вдосконалення мовлення ( розрізнює конкретні і абстрактні іменники). |
1 |
|
Досліджує мовні одиниці та явища, використовує ïx для вдосконалення мовлення (розрізняє назви істот і неістот). |
2 |
|
Досліджує мовні одиниці та явища, використовує ïx для вдосконалення мовлення (визначає рід іменників). |
3 |
|
Досліджує мовні одиниці та явища, використовує ïx для вдосконалення мовлення (розрізняє число іменників). |
4 |
|
Досліджує мовні одиниці та явища, використовує ïx для вдосконалення мовлення (розрізняє та визначає відмінки іменників). |
5, 6 |
|
Досліджує мовні одиниці та явища, використовує ïx для вдосконалення мовлення (розрізняє та змінює за відмінками іменників, чергування приголосних і голосних звуків). |
7 |
|
Будує зв’язні висловлювання (розповідь, опис, міркування, діалог) в усній i письмовій формах. |
8 |
|
|
|
|
|
______________
здобувача освіти 4 класу _____________________________________________
Діагностувальна робота з української мови
Тема «Іменник»
2 варіант
Виконай тестові завдання
А жовтий, читальний, мальовничий
Б пожовтіти, читати, малювати
В жовтизна, читання, малювання
А щедрість, доброта, людяність
Б успішний, зошит, горіх
В гроші, співати, радість
Запиши поданні іменники у дві колонки.
Харків, пасажири, поїзд, будинок, Олександра, Синевир, глядачі, танк, Батьківщина, кияни.
___________________ _______________
____________________ _______________
____________________ _______________
Прочитай речення. Підкресли іменники. Познач надкожним його рід.
Антарктида розташована в холодному поясі. Сонячні промені косо падають на земну поверхню, мало її нагрівають. Територія Антарктиди вкрита шаром криги завтовшки 2 -4 км.
Запиши наведені іменники з прикметниками у множині.
__Солодка_слива-________________
Смачний_обід-_________________
Солодке_морозиво-_____________
Установи відповідність.
. Постав іменники у формі місцевого відмінка однини. Познач закінчення.
Школа __________________________________________
вікно ______________________________________________
книжка _____________________________________________
стіл ______________________________________________
комаха ______________________________________
Прочитай речення. Встав пропущені букви в словах.
На дерев_ живе багато різноманітних мавп і птах_.Тільки в тропічн_ лісах Південної Америки живе найдовша змія - аеаконд_, а також її головний ворог - ягуар. Тут можна зустріти крихітних птах_ колібр_ та великих хижих гарпій.
Склади і запиши зі словами речення.У дужках вкажи відмінок, число, рід іменника.
Під, їжачок, береза, сінце, стіжок, наносив.
________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
________________________________________________________________________
________________________________________________________________________
Самооцінювання
Познач (Як тобі було виконувати завдання?)
Характеристика результатів навчання |
№ завдання |
Рівень результату |
|
1-9 |
|
Досліджує мовні одиниці та явища, використовує ïx для вдосконалення мовлення ( розрізнює конкретні і абстрактні іменники). |
1 |
|
Досліджує мовні одиниці та явища, використовує ïx для вдосконалення мовлення (розрізняє назви істот і неістот). |
2 |
|
Досліджує мовні одиниці та явища, використовує ïx для вдосконалення мовлення (визначає рід іменників). |
3 |
|
Досліджує мовні одиниці та явища, використовує ïx для вдосконалення мовлення (розрізняє число іменників). |
4 |
|
Досліджує мовні одиниці та явища, використовує ïx для вдосконалення мовлення (розрізняє та визначає відмінки іменників). |
5, 6 |
|
Досліджує мовні одиниці та явища, використовує ïx для вдосконалення мовлення (розрізняє та змінює за відмінками іменників, чергування приголосних і голосних звуків). |
7 |
|
Досліджує мовні одиниці та явища, використовує ïx для вдосконалення мовлення (розрізняє відмінкові закінчення іменників). |
8 |
|
Будує зв’язні висловлювання (розповідь, опис, міркування, діалог) в усній i письмовій формах. |
9 |
|
|