Діагностувальна робота з української мови на тему: " Іменник".

Про матеріал
Діагностувальна робота з української мови 4 клас на тему : " Іменник".За підручником з української мови , частина1 Микола Вашуленко, Надія Васильківська, Світлана Дубовик
Перегляд файлу

                                                     _____________________________________

фото                                                                   Здобувач  освіти 4 -   класу

                               _____________________________________________

                      Діагностувальна робота з української мови                           

 Тема «Іменник»

 

                                     1 варіант

 

Виконай тестові завдання 

  1. Познач рядок,  у якому подано іменники.

                                 А    ходити, співати, писати

                                 Б    морозний, жовтий, акуратний

                                 В    рукавички, танок, читання

  1. Познач рядок, у якому всі слова – абстрактні іменники.

А    старання, мрії, очікування

Б     альбом, гумка, олівець

В     думка, рюкзак, потяг

                           Запиши поданні іменники у дві колонки.

         Карпати,  студенти,Світлана,Тетяна  туристи,  парта,  екскурсія,  вчителька, Дніпро,  ліжко.

 

 ___________________       ______________________                 ____________________      ______________________

____________________      ______________________

                      

   Прочитай   речення.   Підкресли   іменники.   Познач над кожним  його рід.

         Нарешті прийшла довгожданна і чарівна весна. На дитячому майданчику було чути веселі та дзвінкі голоси дітлахів.

 

                         Запиши наведені іменники з прикметниками у множині.

 

__Солодка_диня-___________

Солодкий_сон-_____________

Солодке_яблуко-____________

 

                             Установи відповідність.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

                         Постав іменники у формі місцевого відмінка однини. Познач закінчення. 

          

зірка  __________________________________________      

 небо ______________________________________________    

  листок   _____________________________________________

 білка ______________________________________________

  дівчинка _______________________________________________

 

 

                              Прочитай    речення.    Встав    пропущені    букви в словах.

 

1.На світ_ існує понад 100 тисяч видів гриб_ , але їстівних серед них небагато. 2. В ліс_ України росте близько  ста видів гриб_, які можна вживати в їжу. 3. Коли ж збирати гриб_і в який ліс вирушати з кошик_?

 

                               Склади і запиши зі словами речення.У дужках вкажи відмінок, число, рід іменника.

 

     Ось ,над, калина, ріка, віти, стелить, золоті.

 

___________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________         Самооцінювання

                                            

Познач  (Як тобі було виконувати завдання?)

ЛНГО 1

 

 

 

 

 

 

Характеристика результатів навчання

№ завдання

Рівень

результату

  • Пише розбірливо, дотримується граматичних і орфографічних норм, перевіряє і  редагує написане.

1-9

 

Досліджує мовні одиниці та явища, використовує ïx для  вдосконалення мовлення ( розрізнює конкретні і абстрактні іменники).

1

 

Досліджує мовні одиниці та явища, використовує ïx для  вдосконалення мовлення (розрізняє назви істот і неістот).

2

 

Досліджує мовні одиниці та явища, використовує ïx для    вдосконалення мовлення (визначає рід іменників).

3

 

Досліджує мовні одиниці та явища, використовує ïx для       вдосконалення мовлення (розрізняє число іменників).

4

 

Досліджує мовні одиниці та явища, використовує ïx для  вдосконалення мовлення (розрізняє та визначає відмінки іменників).

5, 6

 

Досліджує мовні одиниці та явища, використовує ïx для       вдосконалення мовлення (розрізняє та змінює за  відмінками іменників,  чергування приголосних і голосних звуків).

7

 

Будує  зв’язні висловлювання  (розповідь, опис, міркування,                      діалог)  в усній i письмовій формах.

8

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

фото                                              

 

 ______________                                            

             здобувача освіти 4 класу                               _____________________________________________

                    Діагностувальна робота з української мови

                                                   Тема «Іменник»

 

                                     2 варіант

 

Виконай тестові завдання 

  1. Познач рядок,  у якому подано іменники.

                                 А    жовтий, читальний, мальовничий

                                 Б    пожовтіти, читати, малювати

                                 В    жовтизна, читання, малювання

  1. Познач рядок, у якому всі слова – абстрактні іменники.

А    щедрість, доброта, людяність

Б    успішний, зошит, горіх

В    гроші, співати, радість

                           Запиши поданні іменники у дві колонки.

         Харків,   пасажири,   поїзд,    будинок,   Олександра,   Синевир,   глядачі, танк,  Батьківщина,  кияни.

 

 

 ___________________                        _______________

____________________                       _______________

____________________                      _______________

              

                          Прочитай   речення.   Підкресли   іменники.   Познач надкожним  його рід.

          Антарктида розташована в холодному поясі. Сонячні  промені косо падають на земну поверхню, мало її нагрівають. Територія Антарктиди вкрита шаром криги завтовшки 2 -4 км.

                         Запиши наведені іменники з прикметниками у множині.

 

__Солодка_слива-________________

Смачний_обід-_________________

Солодке_морозиво-_____________

 

 Установи відповідність.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

                    . Постав іменники у формі місцевого відмінка однини. Познач закінчення. 

Школа  __________________________________________      

 вікно  ______________________________________________    

 книжка  _____________________________________________

  стіл  ______________________________________________

 комаха  ______________________________________

Прочитай    речення.    Встав    пропущені   букви в словах.

На дерев_ живе багато різноманітних мавп і птах_.Тільки в тропічн_ лісах Південної Америки живе найдовша змія - аеаконд_, а також її головний ворог - ягуар. Тут можна зустріти крихітних птах_ колібр_ та великих хижих гарпій.

 

                              Склади і запиши зі словами речення.У дужках вкажи відмінок, число, рід іменника.

 

Під, їжачок, береза, сінце, стіжок, наносив.

________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

________________________________________________________________________

________________________________________________________________________

 

Самооцінювання

                                             Познач  (Як тобі було виконувати завдання?)

ЛНГО 1

 

 

 

 

 

Характеристика результатів навчання

№ завдання

Рівень

результату

  • Пише розбірливо, дотримується граматичних і орфографічних норм, перевіряє і  редагує написане.

1-9

 

Досліджує мовні одиниці та явища, використовує ïx для  вдосконалення мовлення ( розрізнює конкретні і абстрактні іменники).

1

 

Досліджує мовні одиниці та явища, використовує ïx для    вдосконалення мовлення (розрізняє назви істот і неістот).

2

 

Досліджує мовні одиниці та явища, використовує ïx для     вдосконалення мовлення (визначає рід іменників).

3

 

Досліджує мовні одиниці та явища, використовує ïx для  вдосконалення мовлення (розрізняє число іменників).

4

 

Досліджує мовні одиниці та явища, використовує ïx для  вдосконалення мовлення (розрізняє та визначає відмінки іменників).

5, 6

 

Досліджує мовні одиниці та явища, використовує ïx для     вдосконалення мовлення (розрізняє та змінює за  відмінками іменників,  чергування приголосних і голосних звуків).

7

 

Досліджує мовні одиниці та явища, використовує ïx для              вдосконалення мовлення (розрізняє відмінкові закінчення іменників).

8

 

Будує  зв’язні висловлювання  (розповідь, опис, міркування,                      діалог)  в усній i письмовій формах.

9

 

 

 

 

 

docx
Додано
20 березня
Переглядів
139
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку