Діагностувальна робота «Речення» Прізвище, ім’я_______________Дата______________________ І варіант 1.За метою висловлювання речення бувають а) окличні і неокличні; б) розповідні, питальні, спонукальні; в) розповідні, окличні,спонукальні. 2. Речення,у якому про щось розповідається, називається а) питальним; б)спонукальним; в)розповідним. 3.Член речення, який вказує, про кого або про що говориться в реченні, відповідає на питання хто? або що? називається а) підметом; б) присудком; в)основою речення. 4.У реченні Під дахами з’являються пташині гнізда. основою є а) з’являються пташині; б) з’являються гнізда; в) пташині гнізда. 5.Склади і запиши речення зі словом сестричка у формі звертання. 6.Перебудуй розповідне речення у питальне та спонукальне. Навесні журавлі повертаються рідні краї. 7. Зі слів кожного рядка склади речення. стежинка, за селом, вузька, у верболозах, зникає соловейки,поміж, верб, плакучих, співають долину, застеляє, туман , ранішній. 8.Підкресли в реченні головні та другорядні члени. Установи зв’язок слів за допомогою питань. Ласкаве сонечко піднімалось над сонною землею. (яке?) (над чим?) (якою?) |
Діагностувальна робота «Речення» Прізвище, ім’я_______________Дата______________________ ІІ варіант 1. За інтонацією речення бувають… а) окличні,питальні,неокличні; б) розповідні, питальні, спонукальні; в) окличні, неокличні. 2. Речення,у якому висловлюється спонукання до дії , називається а) питальним; б)спонукальним; в)розповідним. 3.Член речення, який вказує, що говориться про підмет, відповідає на питання що робить?, що зробив? ,що буде робити? називається а) підметом; б) присудком; в)основою речення. 4.У реченні Дерева заховалися в густий туман. основою є а) заховалися у туман; б)дерева заховалися; в) густий туман. 5.Склади і запиши речення зі словом дідусь у формі звертання. 6.Перебудуй розповідне речення у питальне та спонукальне. Учні з цікавістю слухали розповідь екскурсовода. 7. Зі слів кожного рядка склади речення. сховалось, за верховіттям, сонце, дерев в, прохолодно, й , лісі, волого дихає, земля, й , оживає, вільно. 8.Підкресли в реченні головні та другорядні члени. Установи зв’язок слів за допомогою питань. Білі голуби злетіли у чисте небо. (які?) (куди?) (яке?) |