Діагностувальна робота з української мови "Речення"

Про матеріал
Діагностувальна робота з української мови для 3 класу НУШ за темою "Речення". ( за підручником К. Пономарьової, Л. Гайової). Для узагальнення і перевірки знань учнів з теми. Містить різні завдання.
Перегляд файлу

Діагностувальна робота «Речення»

Прізвище, ім’я_______________Дата______________________

                                                                І варіант

1.За метою висловлювання речення бувають

а)  окличні і неокличні;

б)  розповідні, питальні, спонукальні;

в)  розповідні, окличні,спонукальні.

2. Речення,у якому про щось розповідається, називається

а) питальним;

б)спонукальним;

в)розповідним.

3.Член речення, який вказує, про кого або про що говориться в реченні, відповідає на питання хто? або що? називається

     а) підметом;

     б) присудком;

     в)основою речення.

4.У реченні  Під дахами з’являються  пташині гнізда. основою є

а)  з’являються  пташині;

б) з’являються  гнізда;

в) пташині гнізда.      

5.Склади і запиши речення зі словом сестричка  у формі звертання.

6.Перебудуй  розповідне речення у питальне та спонукальне.

Навесні журавлі повертаються рідні краї.

7. Зі слів кожного рядка склади речення.

стежинка, за селом, вузька, у верболозах, зникає

соловейки,поміж, верб, плакучих, співають

долину, застеляє, туман , ранішній.

8.Підкресли в реченні головні та другорядні члени. Установи зв’язок слів за допомогою питань.

Ласкаве сонечко піднімалось над сонною землею.

                   (яке?)

                   (над чим?)

                   (якою?)

Діагностувальна робота «Речення»

Прізвище, ім’я_______________Дата______________________

                                                                ІІ варіант

1. За інтонацією речення бувають…

а) окличні,питальні,неокличні;

б) розповідні, питальні, спонукальні;

в) окличні, неокличні.

2. Речення,у якому висловлюється спонукання до дії , називається

а) питальним;

б)спонукальним;

в)розповідним.

3.Член речення, який вказує, що говориться про підмет, відповідає на питання  що робить?, що зробив? ,що буде робити?  називається

     а) підметом;

     б) присудком;

     в)основою речення.

4.У реченні   Дерева заховалися в густий туман.  основою є

а)  заховалися у туман;

б)дерева заховалися;

в) густий туман.

5.Склади і запиши речення зі словом  дідусь  у формі звертання.

6.Перебудуй  розповідне речення у питальне та спонукальне.

Учні з цікавістю слухали розповідь  екскурсовода.

7. Зі слів кожного рядка склади речення.

сховалось, за верховіттям, сонце, дерев

в, прохолодно, й , лісі, волого

дихає, земля, й , оживає, вільно.

8.Підкресли в реченні головні та другорядні члени. Установи зв’язок слів за допомогою питань.

Білі голуби злетіли у чисте небо.

                            (які?)

                            (куди?)

                            (яке?)

 

docx
Додав(-ла)
Вороніна Ніна
Додано
11 квітня
Переглядів
68
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку