Діагностувальна робота з української мови з тем: "Текст. Речення", 4 клас

Про матеріал
Діагностувальна робота складається з різних завдань, метою яких є діагностування рівня навчальних досягнень учнів 4 класу з тем: "Текст. Речення".
Перегляд файлу

Ралівський опорний заклад ЗСО

                 ім. І. Франка

  

 

 

         Діагностувальна  робота

      з української мови в 4 класі

      з  тем : «Текст. Речення.»

 

 

      Вчитель початкових  класів

           Дика Марія Степанівна

       

                      

 

                            2023 р.

Дата _____________     Клас _____________

Прізвище , ім’я учня ( учениці) _________________________

Варіант 1.

1.Прочитай текст. Визнач  його  тип.

                                    Лелека

     Лелека – символ вірності, щастя, добробуту, живий символ України. Це птах з довгою шиєю і  довгими  міцними ногами. Шия  гнучка, очі круглі, чорні, немов смородинки. Дзьоб  міцний, червоний, гострий.

     Політ його плавний, величний.

А  розповідь;

Б  опис;

В  міркування.

2. Визнач  стиль тексту, який  можна  скласти  з  даними  словосполученнями.

                             Синичка

      Пташка проворна; чорно- оксамитова шапочка; біляві щічки; дзьобик гострий; блискучі  пір’їнки; темні оченята.

А   науковий;

Б   художній.

 

3.  Що є  граматичною  основою  речення?

   А  іменник з прикметником;

   Б   підмет і  присудок;

    В   другорядні члени.

4. Вибери  речення, в якому правильно розставлені  розділові знаки.

А   У  нашому саду  дозріли  яблука, груші, сливи.

Б   Птахи живуть у лісах  на болотах, біля  водойм.

В   У  гаях, садах, і парках літають зграйки синиць.

5.Віднови  вірш  і напиши  його. Добери  заголовок.

            Шлють   останнє « прощавай»,

            Журавлі летять, курличуть,

            Забирають в теплий край.

            Літечко з  собою  кличуть,

                        ______________________

    _________________________________________

    _________________________________________

    __________________________________________

    __________________________________________

6. Перебудуй  розповідне речення в спонукальне і напиши  його.

    Діти  шанують  батька й  неньку.

   _______________________________________________

7.  Прочитай речення, підкресли в  ньому головні та  другорядні  члени . Встанови  зв’язок слів у  реченні.

     Ласкавий  промінь  сонця  падає на землю.

   ________________ що робить? _______________;

  _________________   який?        ________________;

  _________________   чого?        _________________;

  _________________  на що?  (куди?)  __________________.

8. Прочитай текст.  Напиши  його, підкресли однорідні  члени   речення.  Допиши  останнє речення.

    Книжки  хворіють. Вони бліднуть, сохнуть, гублять листочки. Школярі можуть  стати лікарями   книжок – підклеїти обкладинку  і  кожен розірваний  листочок.

    Діти  знають , що  …   .

 

________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

 

 

Самоаналіз:   Мені  було        Мені була потрібна       Мені було

                          дуже легко        допомога  вчителя        дуже важко

                                                       чи однокласників

 

                         ___________       _______________         ____________

 

Вчитель: __________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

   

   

  

Перегляд файлу

Ралівський опорний заклад ЗСО

                 ім. І. Франка

  

 

 

         Діагностувальна  робота

      з української мови в 4 класі

      з  тем : «Текст. Речення.»

 

 

      Вчитель початкових  класів

           Дика Марія Степанівна

       

                      

 

                            2023 р.

Дата _____________     Клас _____________

Прізвище , ім’я учня ( учениці) _________________________

Варіант 2.

1.Прочитай текст. Визнач  його  стиль.

                                     Дельфіни

       Дельфіни  бувають різні. Є дельфіни завбільшки як велика  щука. А є десятиметрові. Кольором  вони  також неоднакові. Одні з них  білої або чорної масті, інші – барвисті. Є дельфіни в цяточку, є у  смужку. В одних  імена  милозвучні й загадкові – гринда, афаліна, стенелла. Інших називають морськими  свинями…

А  художній;

Б   науковий.

2. Визнач тип  тексту, який  можна  скласти  з  даними  словосполученнями.

                             Улюблене дерево

      Гіллясте дерево; білими квітками;  бджоли і  джмелі; співучі пташки;  знаходили  своє дерево; щебетали   весело.

А   опис;

Б    розповідь;

В    міркування.

3.  Яке словосполучення  є  граматичною  основою  даного речення?

   На  лісовій  галявині  ростуть запашні  конвалії.

А   ростуть на галявині;

Б   ростуть конвалії;

В   запашні конвалії.

4. Вибери  речення з однорідними  членами.

А    Діти посадили  в  саду молоді деревця.

Б    Вже  відлетіли у вирій  ластівки, лелеки , журавлі .

В    У лісовій гущавині  протікає невеликий струмок .

5.Віднови  вірш  і напиши  його. Добери  заголовок.

            Ходить осінь лісами,

            Золотими листками.

            І  притрушує землю

            Ходить осінь полями.

                        ______________________

    _________________________________________

    _________________________________________

    __________________________________________

    __________________________________________

6. Перебудуй  розповідне речення в спонукальне і напиши  його.

    Діти  оберігають  рідну  природу.

   _______________________________________________

7.  Прочитай речення, підкресли в  ньому головні та  другорядні  члени . Встанови  зв’язок слів у  реченні.

     Працьовиті руки зерно в  ріллю посіяли.

  ______________   що  зробили?  _________________;

   ________________        які?            _______________;

  _________________       що?          ________________;

  _________________ в що? (куди?)  _________________.

 

8. Прочитай текст.  Напиши  його, підкресли однорідні  члени  речення.  Допиши  останнє речення.

    Восени Петрик приніс до  школи зайченя. Спочатку воно дуже  боялося. Згодом  звірятко звикло до дітей. Учні  годували  його  капустою, морквою  та  бурячком.

     Навесні  школярі …  .

 

________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

 

 

Самоаналіз:   Мені  було        Мені була потрібна       Мені було

                          дуже легко        допомога  вчителя        дуже важко

                                                       чи однокласників

 

                         ___________       _______________         ____________

 

Вчитель: __________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

   

   

  

zip
Додано
28 жовтня 2023
Переглядів
206
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку