Діагностувальна робота учня/ учениці 3 класу
Прізвище, ім’я______________________________________
Тема. Будова слова. Ненаголошені [е] та [и] у коренях слів. Дзвінкі приголосні в середині та в кінці слів.
1 Змінна частина слова називається …
А) закінченням
б) префіксом
в) основою
2 .Частина слова, яка стоїть після кореня - це ...
А) префікс
Б) суфікс
3 .Частина слова, що стоїть перед коренем називається..
А) префіксом
Б) суфіксом
В) закінченням
4. Напиши в прямокутниках назви частин слова.
5. Уважно прочитай слова. Познач рядок , де записані всі спільнокореневі слова.
А)Вода, водний, водичка, водити, водяний.
Б)Сонце, сонечко, сонячний, сонливий.
В)Мир, мирний, помиритися, мирно.
6. Вибери групу слів, у яких пишеться буква и.
А) в..ликий, т..хенько, п..ляти
Б) н..зький, кн..жковий, л..повий
В) ш..рокий, в..село, ш..поче
7 .Встав пропущені е, и. Добери до поданих слів перевірні.
В..рбовий - _________
Гр…чана - __________
Д..рев`яний - _________
8.Розбери слова за будовою.
Добро, сніжинка, безводний.
9. Прочитай словосполучення. Встав пропущені букви, в дужкахзапиши перевірне слово.
Молода бері…ка ( ? ), цікава кни…ка ( ? ), ле…кий ( ? )вітерець, гострі кі…ті ( ? ), ло…ка ( ?) цукру, золота ри…ка ( ? ).
10. Підпиши світлини. Підкресли у словах дзвінкі звуки
________________ ____________ ___________ __________
11. Утвори слово за допомогою підказок. Запиши його. Розбери за будовою.
Префікс від слова безкрилий, корінь від словамежа, суфікс від слова східний, закінчення від слова працьовитий.
_______________________________________________________________