Діагностувальна робота з української мови за темою "Числівник. Займенник." 4 клас. За підручником М. Захарійчук.

Про матеріал
Діагностувальна робота з української мови за темою "Числівник.Займенник." 4 клас. За підручником М. Захарійчук.
Перегляд файлу

ПІ дитини _____________________________________________ Дата __________________

Діагностувальна робота № 5. Мовна тема  «Займенник. Числівник»

І варіант

Пригадуємо з друзями відомості про займенник та числівник.

  1. Числівником називають частину мови, яка:

а) називає ознаку предмета;

б) вказує на предмет, але не називає його;

в) означає кількість і порядок предметів при лічбі.

 

   2. Серед поданих займенників познач лише особові.

 а) Свій, наш, твій, такий;

 б) вони, нас, тобі, він;

 в) стільки, нашому, таких, їх.

                                          

                                    3. Визнач, у кому рядку всі числівники записано правильно.

 а) сімдесяти,  шістдесят,  шістнадцять;

                                                   б)семидесяти,  шістнадцять,  шістьдесят;

 в) сімдесяти,  шіснадцять,  шісдесят.

                                       4.  До 1-ої особи належать займенники:

а) ти, ви, вас;                     б) я, ми, мене, нас;                    в) він, вона, воно, вони.

 

5. Замість крапок запиши займенник вона у потрібному відмінку, а числівники запиши словами.

 Моя подруга живе в сусідньому будинку на 3 поверсі.   9 років.

навчається у 4 класі. Щодня о 16 годині ми з гуляємо разом.

_____________________________________________________________

_______________________________________________________________

______________________________________________________________________________

______________________________________________________________________________

______________________________________________________________________________

6. У світі є свята, пов’язані зі звичними для нас предметами. Склади і запиши речення за підказками Павла і Стаса.

                         ____________________________________________________

                         ____________________________________________________

                         ____________________________________________________

                         ____________________________________________________

 

7. Під час гри, Федір розповів про себе два факти і один фейк. Чи зможеш ти їх розрізнити.

 

 

 

 

Випиши особові займенники, визнач їх особу, число і відмінок.

____________________________________________________________________________

____________________________________________________________________________

8. Запиши про себе два факти і один фейк.

____________________________________________________________________________

____________________________________________________________________________

____________________________________________________________________________

9. Визнач час за годинником і запиши, що ти можеш робити у цей час.

                                 ___________________________________________________________

                                 ___________________________________________________________

 

10. Прочитай текст.

              Вона зелена, прудка, довгохвоста. У неї маленькі лапки. Якщо її спіймати за хвіст, вона його обірве й утече.

 У ньому йдеться про _____________________.

Спиши текст, заміни, де потрібно,  займенники іменниками.

_____________________________________________________________________________

_____________________________________________________________________________

_____________________________________________________________________________

_____________________________________________________________________________

Самооцінка

  1. Завдання, які  для мене були легкими і доступними №____________________________________
  2. Завданнями із якими було складно впоратися, проте мені вдалося! №_______________________
  3. Думаю, мені ще треба попрацювати над завданнями.№____________________________________
  4.  Мені потрібна була допомога вчителя чи однокласників. №________________________________
  5.  Мені було дуже важко. № ____________________________________________________________

              Цікавими для тебе виявилися завдання

                   № ______________________

 

ПІ дитини _____________________________________________ Дата __________________

Діагностувальна робота № 5. Мовна тема  «Займенник. Числівник»

ІІ варіант

Пригадуємо з друзями відомості про займенник та числівник.

  1. Займенником називають частину мови, яка:

а) називає ознаку предмета;

б) вказує на предмет, але не називає його;

в) означає кількість і порядок предметів при лічбі.

 

   2. Серед поданих займенників познач лише особові.

 а) стільки, нашому, таких, їх;

 б) свій, наш, твій, такий;

 в) її, він, я, тебе, нами.

                                          

                                    3. Визнач, у кому рядку всі числівники записано правильно.

                                                             а) шіснадцять, шіссот, п’ядести;

                                                            б)шістнадцять, шістсот, п’ятдесяти;

                                                            в) шістнадцять, шістьсот, п’ятидесяти.

                                       4.  До 2-ої особи належать займенники:

    а ) ти, ви, вас;        б) я, ми, мене, вас;       в) він, вона, воно, вони.

 

5. Замість крапок запиши займенник він  у потрібному відмінку, а числівники запиши словами.

 Мій  друг живе в сусідньому будинку на 3 поверсі.   9 років.

навчається у 4 класі. Щодня о 16 годині ми з гуляємо разом.

_____________________________________________________________

_____________________________________________________________

______________________________________________________________________________

______________________________________________________________________________

______________________________________________________________________________

6. У світі є свята, пов’язані зі звичними для нас предметами. Склади і запиши речення за підказками Варвари і Олега.

                         ____________________________________________________

                         ____________________________________________________

                         ____________________________________________________

                         ____________________________________________________

 

 

7. Під час гри, Федір розповів про себе два факти і один фейк. Чи зможеш ти їх розрізнити.

 

 

 

 

Випиши особові займенники, визнач їх особу, число і відмінок.

____________________________________________________________________________

____________________________________________________________________________

8. Запиши про себе два факти і один фейк.

____________________________________________________________________________

____________________________________________________________________________

____________________________________________________________________________

9. Визнач час за годинником і запиши, що ти можеш робити у цей час.

                                 ___________________________________________________________

                                 ___________________________________________________________

 

10. Прочитай текст.

              Воно маленьке, жовтеньке й пухнасте. Живе з куркою і півником у курнику.

 У нього чорні блискучі  оченята – як намистинки.

 У ньому йдеться про _____________________.

Спиши текст, заміни, де потрібно,  займенники іменниками.

_____________________________________________________________________________

_____________________________________________________________________________

_____________________________________________________________________________

_____________________________________________________________________________

Самооцінка

  1. Завдання, які  для мене були легкими і доступними №____________________________________
  2. Завданнями із якими було складно впоратися, проте мені вдалося! №_______________________
  3. Думаю, мені ще треба попрацювати над завданнями.№____________________________________
  4.  Мені потрібна була допомога вчителя чи однокласників. №________________________________
  5.  Мені було дуже важко. № ____________________________________________________________

              Цікавими для тебе виявилися завдання

                   № ______________________

 

docx
Додано
21 лютого 2022
Переглядів
4274
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку