ПІ дитини _____________________________________________ Дата __________________
Діагностувальна робота № 5. Мовна тема «Займенник. Числівник»
І варіант
Пригадуємо з друзями відомості про займенник та числівник.
а) називає ознаку предмета;
б) вказує на предмет, але не називає його;
в) означає кількість і порядок предметів при лічбі.
2. Серед поданих займенників познач лише особові.
а) Свій, наш, твій, такий;
б) вони, нас, тобі, він;
в) стільки, нашому, таких, їх.
3. Визнач, у кому рядку всі числівники записано правильно.
а) сімдесяти, шістдесят, шістнадцять;
б)семидесяти, шістнадцять, шістьдесят;
в) сімдесяти, шіснадцять, шісдесят.
4. До 1-ої особи належать займенники:
а) ти, ви, вас; б) я, ми, мене, нас; в) він, вона, воно, вони.
5. Замість крапок запиши займенник вона у потрібному відмінку, а числівники запиши словами.
Моя подруга живе в сусідньому будинку на 3 поверсі. … 9 років.
… навчається у 4 класі. Щодня о 16 годині ми з … гуляємо разом.
_____________________________________________________________
_______________________________________________________________
______________________________________________________________________________
______________________________________________________________________________
______________________________________________________________________________
6. У світі є свята, пов’язані зі звичними для нас предметами. Склади і запиши речення за підказками Павла і Стаса.
____________________________________________________
____________________________________________________
____________________________________________________
____________________________________________________
7. Під час гри, Федір розповів про себе два факти і один фейк. Чи зможеш ти їх розрізнити.
Випиши особові займенники, визнач їх особу, число і відмінок.
____________________________________________________________________________
____________________________________________________________________________
8. Запиши про себе два факти і один фейк.
____________________________________________________________________________
____________________________________________________________________________
____________________________________________________________________________
9. Визнач час за годинником і запиши, що ти можеш робити у цей час.
___________________________________________________________
___________________________________________________________
10. Прочитай текст.
Вона зелена, прудка, довгохвоста. У неї маленькі лапки. Якщо її спіймати за хвіст, вона його обірве й утече.
У ньому йдеться про _____________________.
Спиши текст, заміни, де потрібно, займенники іменниками.
_____________________________________________________________________________
_____________________________________________________________________________
_____________________________________________________________________________
_____________________________________________________________________________
Самооцінка
Цікавими для тебе виявилися завдання
№ ______________________
ПІ дитини _____________________________________________ Дата __________________
Діагностувальна робота № 5. Мовна тема «Займенник. Числівник»
ІІ варіант
Пригадуємо з друзями відомості про займенник та числівник.
а) називає ознаку предмета;
б) вказує на предмет, але не називає його;
в) означає кількість і порядок предметів при лічбі.
2. Серед поданих займенників познач лише особові.
а) стільки, нашому, таких, їх;
б) свій, наш, твій, такий;
в) її, він, я, тебе, нами.
3. Визнач, у кому рядку всі числівники записано правильно.
а) шіснадцять, шіссот, п’ядести;
б)шістнадцять, шістсот, п’ятдесяти;
в) шістнадцять, шістьсот, п’ятидесяти.
4. До 2-ої особи належать займенники:
а ) ти, ви, вас; б) я, ми, мене, вас; в) він, вона, воно, вони.
5. Замість крапок запиши займенник він у потрібному відмінку, а числівники запиши словами.
Мій друг живе в сусідньому будинку на 3 поверсі. … 9 років.
… навчається у 4 класі. Щодня о 16 годині ми з … гуляємо разом.
_____________________________________________________________
_____________________________________________________________
______________________________________________________________________________
______________________________________________________________________________
______________________________________________________________________________
6. У світі є свята, пов’язані зі звичними для нас предметами. Склади і запиши речення за підказками Варвари і Олега.
____________________________________________________
____________________________________________________
____________________________________________________
____________________________________________________
7. Під час гри, Федір розповів про себе два факти і один фейк. Чи зможеш ти їх розрізнити.
Випиши особові займенники, визнач їх особу, число і відмінок.
____________________________________________________________________________
____________________________________________________________________________
8. Запиши про себе два факти і один фейк.
____________________________________________________________________________
____________________________________________________________________________
____________________________________________________________________________
9. Визнач час за годинником і запиши, що ти можеш робити у цей час.
___________________________________________________________
___________________________________________________________
10. Прочитай текст.
Воно маленьке, жовтеньке й пухнасте. Живе з куркою і півником у курнику.
У нього чорні блискучі оченята – як намистинки.
У ньому йдеться про _____________________.
Спиши текст, заміни, де потрібно, займенники іменниками.
_____________________________________________________________________________
_____________________________________________________________________________
_____________________________________________________________________________
_____________________________________________________________________________
Самооцінка
Цікавими для тебе виявилися завдання
№ ______________________