Діагностувальна робота з української мози з теми "Іменник" 3 клас.
Робота зорієнтована на компететнісний підхід до вивченя та діагностики засвоєння учнями програмового матеріалу.
Діагностувальна робота з української мови з теми: «Іменник»
Учня(учениці) 3 класу ___________________________________
І варіант
1.Продовж речення.
Іменник-це самостійна частина мови,яка називає…
а)ознаку педмета і відповідає на питання який? яка?;
б)назву предмета і відповідає на питання хто? що?;
в)дію предмета і відповідає на питання що робити7
2.Випиши іменники-назви істот: машина,котик,учень,вікно.зима,дівчинка,дідусь,хмарка,кінь.
___________________________________________________________________________________________________________________________________
З одним іменником на вибір склади і запиши речення.
____________________________________________________________________________________________________________________________________3.Постав подані іменники у множині:
Ручка-________________
Олень-_______________
Горіх-________________
Яблуня-______________
4.Запиши іменники у два стовпчики :чоловічого і жіночого роду.
Зима,огірок,диван.зірка,гуска,дуб,олівець,сестра.
Чоловічий рід Жіночий рід
__________________ __________________
__________________ __________________
__________________ __________________
__________________ __________________
5.Спиши текст, розкриваючи дужки
Україна - це велика незалежна держава. На берегах (р,Р)ічки (д,Д)ніпро розташована столиця (у,У)країни – (к,К)иїв. Найбільшими (м.М)істами є (л,Л)ьвів, (о,О)деса, (с,С)уми, (ч,Ч)ернівці, (п,П)олтава, (х,Х)арків. Україна відома на весь світ завдяки творчості (л,Л)есі (у,У)країнки, (і,І)вана (ф.Ф)ранка, (л,Л)іни (к,К)остенко, (т,Т)араса (ш,Ш)евченка.
______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
6.Завдання для допитливих.
“Відшукай слова”
Юселовимістортупесмола
___________________________________________________
___________________________________________________
Самоаналіз
Познач + (Як тобі було виконувати завдання?)
Мені було дуже легко |
|
Мені була потрібна допомога вчителя чи однокласників |
|
Мені було дуже важко |
|
Діагностувальна робота з української мови з теми: «Іменник»
Учня(учениці) 3 класу ___________________________________
2 варіант
1.Продовж речення.
Іменник-це самостійна частина мови,яка називає…
а)назву предмета і відповідає на питання хто? що?;
б)дію предмета і відповідає на питання що робити?;
в)ознаку педмета і відповідає на питання який? яка?яке?
2.Випиши іменники-назви неістот:
Собака,стіл,дерево,лев,метелик,шарф,диван,хлопчик.
____________________________________________________________________________________________________________________________________
З одним іменником на вибір склади і запиши речення.
__________________________________________________________________
3.Постав подані іменники у множині.
Зошит-___________________
Тюлень-__________________
Пенал-___________________
Телефон-_________________
4.Запиши іменники у два стовпчики: чоловічого і жіночого роду.
Олівець,гумка,солома,ведмідь,корінь,малина.стрічка,рюкзак.
Чоловічий рід Жіночий рід
_____________________ ________________________
_____________________ ________________________
_____________________ ________________________
_____________________ ________________________
5.Спиши текст, розкриваючи дужки.
Україна - це велика незалежна держава. Її кордони межують з кордонами таких держав: (п,П)ольша, (б,Б)ілорусь, (р,Р)осія, (Р.р)умунія, (м,М)олдова, (у.У)горщина. (с,С)ловатчина. Територію (у,У)країни омивають два (м.М)оря (ч,Ч)орне і (а,А)зовське. Україна відома на весь світ талановитими людьми: (к,К)атерина (б,Б)ілокур,(л,Л)іна (к,К)остенко, (н,Н)іна (м,М)атвієнко, (л,Л)еонід (к.К)аденюк.
____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
6. Завдання для допитливих
“Відшукай слова”
Лкораксуплімолокоровата
_____________________________________________
_____________________________________________
Самоаналіз
Познач + (Як тобі було виконувати завдання?)
Мені було дуже легко |
|
Мені була потрібна допомога вчителя чи однокласників |
|
Мені було дуже важко |
|