Діагностувальна робота з української мови з теми "Іменник" 3 клас

Про матеріал

Діагностувальна робота з української мози з теми "Іменник" 3 клас.

Робота зорієнтована на компететнісний підхід до вивченя та діагностики засвоєння учнями програмового матеріалу.

Перегляд файлу

Діагностувальна робота з української мови з теми: «Іменник»

Учня(учениці) 3 класу ___________________________________

І варіант

1.Продовж речення.

Іменник-це самостійна частина мови,яка називає…

а)ознаку педмета і відповідає на питання який? яка?;

б)назву предмета і відповідає на питання хто? що?;

в)дію предмета і відповідає на питання що робити7

2.Випиши іменники-назви істот: машина,котик,учень,вікно.зима,дівчинка,дідусь,хмарка,кінь.

___________________________________________________________________________________________________________________________________

З одним іменником на вибір склади і запиши речення.

____________________________________________________________________________________________________________________________________3.Постав подані іменники у множині:

Ручка-________________

Олень-_______________

Горіх-________________

Яблуня-______________

4.Запиши іменники у два стовпчики :чоловічого і жіночого роду.

Зима,огірок,диван.зірка,гуска,дуб,олівець,сестра.

Чоловічий рід                                        Жіночий рід

__________________                    __________________

__________________                    __________________

__________________                    __________________

__________________                    __________________

5.Спиши текст, розкриваючи дужки

   Україна - це велика незалежна держава. На берегах  (р,Р)ічки  (д,Д)ніпро розташована столиця (у,У)країни – (к,К)иїв.  Найбільшими (м.М)істами  є  (л,Л)ьвів, (о,О)деса, (с,С)уми, (ч,Ч)ернівці, (п,П)олтава, (х,Х)арків. Україна  відома на весь світ завдяки творчості (л,Л)есі (у,У)країнки, (і,І)вана (ф.Ф)ранка, (л,Л)іни (к,К)остенко, (т,Т)араса (ш,Ш)евченка.

______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

6.Завдання для допитливих.

“Відшукай слова”

  Юселовимістортупесмола

 

___________________________________________________

___________________________________________________

 

 

       Самоаналіз

Познач + (Як тобі було виконувати завдання?)

Мені було дуже легко

 

Мені була потрібна допомога вчителя чи однокласників

 

Мені було дуже важко

 

 

Діагностувальна робота з української мови з теми: «Іменник»

Учня(учениці) 3 класу ___________________________________

2 варіант

1.Продовж речення.

Іменник-це самостійна частина мови,яка називає…

а)назву предмета і відповідає на питання хто? що?;

б)дію предмета і відповідає на питання що робити?;

в)ознаку педмета і відповідає на питання який? яка?яке?

2.Випиши іменники-назви неістот:

Собака,стіл,дерево,лев,метелик,шарф,диван,хлопчик.

____________________________________________________________________________________________________________________________________

З одним іменником на вибір склади і запиши речення.

__________________________________________________________________

3.Постав подані іменники у множині.

Зошит-___________________

Тюлень-__________________

Пенал-___________________

Телефон-_________________

4.Запиши іменники у два стовпчики: чоловічого і жіночого роду.

Олівець,гумка,солома,ведмідь,корінь,малина.стрічка,рюкзак.

        Чоловічий рід                                       Жіночий рід

_____________________                 ________________________

_____________________                 ________________________

_____________________                 ________________________

_____________________                 ________________________

 

5.Спиши текст, розкриваючи дужки.

 Україна - це велика незалежна держава. Її кордони межують з кордонами таких держав: (п,П)ольша, (б,Б)ілорусь, (р,Р)осія, (Р.р)умунія, (м,М)олдова, (у.У)горщина. (с,С)ловатчина. Територію (у,У)країни омивають два (м.М)оря (ч,Ч)орне і (а,А)зовське. Україна відома на весь світ талановитими людьми: (к,К)атерина (б,Б)ілокур,(л,Л)іна (к,К)остенко, (н,Н)іна (м,М)атвієнко, (л,Л)еонід (к.К)аденюк.

____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

6. Завдання для допитливих

                   “Відшукай слова”

        Лкораксуплімолокоровата

 

_____________________________________________

_____________________________________________

      Самоаналіз

Познач + (Як тобі було виконувати завдання?)

Мені було дуже легко

 

Мені була потрібна допомога вчителя чи однокласників

 

Мені було дуже важко

 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 2
Оцінки та відгуки
  1. Руденко Наталія Іванівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  2. Дума Олександра
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Додано
17 грудня 2021
Переглядів
2453
Оцінка розробки
5.0 (2 відгука)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку