Діагностувальна робота з Я досліджую світ І семестр(Гільберг)

Про матеріал

Діагностувальна робота з інтегрованого курсу Я досліджую світ за Гільбергом. 4 клас, І семестр.

Перегляд файлу

Комбінована діагностувальна робота з інтегрованого курсу «Я досліджую світ» за І семестр 4 клас

Прізвище Ім’я, клас __________________________________________________

І варіант

  1. Обери риси характеру, необхідні для підтримування взаєморозуміння з

іншими людьми.

А)   Впертість, пихатість, жадібність.

Б)   Відповідальність, старанність, чесність.

В)   Нестриманість, вередливість, жорстокість.

 

  1. Обери риси, що стосуються культури зовнішнього вигляду.

  Не галасує.

       Економить час інших.

       Охайний вигляд, застебнуті на всі ґудзики та застібки одяг і взуття.

       Чисті ніс, руки, підстрижені нігті.

       Дотримує обіцянок.

       Одяг носить щодня, й можна його взагалі не прати.

       Підстрижене і ретельно розчесане волосся.

       Говорить, не ображаючи інших.

       Уміє слухати інших.

 

  1. Що означають кольори на Державному Прапорі України.

А)   Синій і жовтий кольори – улюблені кольори всіх людей.

Б)   Синій і жовтий кольори добре запам’ятовуються.

В)   Синє море або небо над золотою нивою – зміст, який нині вкладають у ці кольори громадяни України.

  1. «Створи» паспорт України.

Назва країни

 

Столиця

 

Державна мова

 

Міста

 

 

 

Річки

 

 

 

Гори

 

 

 

  1. З’єднай стрілочками прізвища видатних людей України та рід їхньої діяльності.

Прадавні першокнязі  *                            *  Нестор, С. Величко

 

Видатні письменники  *                           *  Володимир Великий, Ярослав Мудрий

 

Літописці                      *                           *   Богдан Хмельницький, Петро Сагайдачний

 

Козацькі гетьмани.      *.                          *  Леся Українка, Григорій Сковорода, Павло  

                                                                           Тичина

  1. Обери і познач правильну відповідь.

Великі території, що характеризуються однорідними погодними умовами, видами ґрунтів, типом рослинності й тваринним світом, називаються …

А)   материками.          Б)   географічними картами.          В)   природними зонами.

  1. Познач, де розташовані Кримські гори.

А)  на півночі України          Б)  на півдні України.          В) на сході України.

 

  1. Обведи ланцюг живлення, характерний для зони мішаних лісів.

А)   зерно             миша            орел степовий

Б)   пагони дерев             козуля          вовк

В)   нектар магнолії               метелик-бражник мертва голова             гекон кримський

 

  1. Встанови відповідність.

Мішані ліси  *                            *  Усі ґрунти – чорнозем.

 

Степ              *                           *  Багато озер, заболочених ділянок, торфовищ, 

                                                         великі запаси підземних вод.

 

Лісостеп       *                           *   Переважають родючі чорноземи.

 

  1.  Заповни таблицю.

Рослини мішаних лісів

Тварини мішаних лісів

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  1.  Між учнів провели опитування про їх майбутній літній відпочинок, результат

записали у вигляді діаграми. Запиши назви гір та морів України, де вони зможуть відпочивати влітку. _____________________________________________________________

________________________________________________________________________________

Напиши кількість учнів, які вибрали відпочинок у селі та у місті ____________________

________________________________________________________________________________

8 ____________________________________________________________________

7 ____________________________________________________________________

6 ____________________________________________________________________

5____________________________________________________________________

4____________________________________________________________________

3 ____________________________________________________________________

2 ____________________________________________________________________

1 ____________________________________________________________________

0 ____________________________________________________________________

                  на морі                       у горах                       у селі                       у місті

 

  1.  Природні умови на планеті Земля помітно змінені людиною. Подекуди природну

рослинність майже цілком винищено і замінено культурною. Відбуваються незворотні зміни: знищується багато рослин і тварин, виснажуються ґрунти. Запропонуй свою програму збереження природи України.

______________________________________________________________________________

______________________________________________________________________________

______________________________________________________________________________

______________________________________________________________________________

______________________________________________________________________________

______________________________________________________________________________

Комбінована діагностувальна робота з інтегрованого курсу «Я досліджую світ» за І семестр      4 клас

Прізвище Ім’я, клас __________________________________________________

ІІ варіант

  1. Обери риси характеру, необхідні для підтримування взаєморозуміння з

іншими людьми.

А)   Вередливість, пихатість, жадібність.

Б)   Толерантність, працелюбність, чесність.

В)   Нестриманість, впертість, зухвальство.

 

  1. Обери риси, що стосуються культури спілкування.

  Не галасує.

       Економить час інших.

       Охайний вигляд, застебнуті на всі ґудзики та застібки одяг і взуття.

       Чисті ніс, руки, підстрижені нігті.

       Дотримує обіцянок.

       Одяг носить щодня, й можна його взагалі не прати.

       Підстрижене і ретельно розчесане волосся.

       Говорить, не ображаючи інших.

       Уміє слухати інших.

 

  1. Що означають зображення Державного Герба України.

А)   Тризуб – улюблений знак усіх людей.

Б)   Тризуб добре запам’ятовується.

В)   Тризуб відображає триєдність життя: батько – мати – дитя, які символізують силу, мудрість, любов.

  1. «Створи» паспорт України.

Назва країни

 

Столиця

 

Державна мова

 

Міста

 

 

 

Річки

 

 

 

Гори

 

 

 

  1. З’єднай стрілочками прізвища видатних людей України та рід їхньої діяльності.

Видатні письменники  *                          *  Софійський Собор, Києво-Печерська лавра

 

Прадавні першокнязі  *                           *  Кий, Щек, Хорив, Либідь, Ярослав Мудрий

 

Пам’ятки-споруди      *                           *   Іван Мазепа, Богдан Хмельницький, Петро

                                                                          Сагайдачний

Козацькі гетьмани.      *.                         *  Тарас Шевченко, Іван Франко, Леся Українка  

                                                              

  1. Обери і познач правильну відповідь.     Природні зони - це

А)   великі території з однаковими погодними умовами та рослинним і тваринним світом.          Б)   великі території з однаковими видами ґрунтів та рослинним і тваринним світом.             В)   великі території, що характеризуються однорідними погодними умовами, видами ґрунтів, типом рослинності й тваринним світом.

  1. Познач, де розташовані Карпатські гори.

А)  на заході України          Б)  на півдні України.          В) на півночі України.

 

  1. Обведи ланцюг живлення, характерний для зони лісостепу.

А)   дикоросле зерно          ховрах             орел-беркут

Б)   деревина            жук-короїд          дятел

В)   зелені пагони            козуля              рис 

 

  1. Встанови відповідність.

Мішані ліси  *                            *  Південна частина України.

 

Степ              *                           *  Північна частина України.

 

Лісостеп       *                           *   Центральна частина території України.

 

  1.  Заповни таблицю.

Рослини степів

Тварини степів

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  1.  Між учнів провели опитування про їх майбутній літній відпочинок, результат

записали у вигляді діаграми. Запиши назви сіл та міст України, де вони зможуть відпочивати влітку. _____________________________________________________________

________________________________________________________________________________

Напиши кількість учнів, які обрали відпочинок у горах та на морі ___________________

________________________________________________________________________________

8 ____________________________________________________________________

7 ____________________________________________________________________

6 ____________________________________________________________________

5____________________________________________________________________

4____________________________________________________________________

3 ____________________________________________________________________

2 ____________________________________________________________________

1 ____________________________________________________________________

0 ____________________________________________________________________

                  на морі                       у горах                       у селі                       у місті

 

  1.  Природні умови на планеті Земля помітно змінені людиною. Подекуди

природну рослинність майже цілком винищено і замінено культурною. Відбуваються незворотні зміни: знищується багато рослин і тварин, виснажуються ґрунти. Запропонуй свою програму збереження природи України.

______________________________________________________________________________

______________________________________________________________________________

______________________________________________________________________________

______________________________________________________________________________

______________________________________________________________________________

______________________________________________________________________________

______________________________________________________________________________

docx
Додано
12 грудня 2021
Переглядів
597
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку