Діагностувальна робота з ЯДС. 1 семестр. 3 клас. Сімейна форма навчання.

Про матеріал
Сімейна форма навчання. Діагностувальна робота з тем «Я і моя шкільна громада», «Я і моя сім’я», «Як людина досліджує природу», «Явища природи. Тіла і речовини», «Різноманітність рослин і тварин». 1 семестр. За підручником Т.Гільберг.
Перегляд файлу

Сімейна форма навчання

Діагностувальна робота з тем «Я і моя шкільна громада», «Я і моя сім’я», «Як людина досліджує природу», «Явища природи. Тіла і речовини», «Різноманітність рослин і тварин».

1 семестр

1.Усі живі та неживі об'єкти, що природно існують на Землі - це ...

 а) тваринний світ;

 б) рослинний світ;

 в) навколишнє природне середовище.

 

2.Вибери  рядок, де розташовані всі об’єкти живої природи:

а) мураха, кропива, ведмідь;

б) сонце, ґрунт, камінь;

в) диван, яблуко, повітря.

 

3.Запиши назви трьох  об’єктів неживої природи.

 

4.Запиши назви методів вивчення природи.

 

5. Вода має такі властивості:

а)  текуча, має запах, не має власної форми, прозора, безбарвна;

б) текуча, без запаху, не має смаку, не має власної форми, прозора, безбарвна;

в)  текуча, без запаху, не має власної форми, гірка, безбарвна.

 

6. Тепле повітря...

а) піднімається вгору;

б) опускається вниз;

в) не рухається.

 

7. Гірські породи, які людина видобуває у природі  та використовує у своєму житті, називаються…

а) корисними копалинами;        

б) родовищами;      

в) гірськими породами.

 

8.Що не входить у будову гриба?

 а) шапинка;

 б) ніжка;

 в) корінь.

 

9. Допиши речення.

Для нормального росту і розвитку рослинам потрібні:…..

 

10. Культурні рослини поділяються на  групи: ___________________ ____________________________________________________________________

 

11.Тварини за способом живлення бувають

 

 

 12. Їстівні гриби: ____________________________________________________________________

13. Навіщо треба охороняти рослин і тварин? Поясни свою думку. ___________________________________________________________________

 

14. Доповни речення:

Моя Батьківщина - ___________________.

Столиця України - __________________.

Державна мова - ____________________.

 

15.Що належить до головних державних символів України?

 А) калина, рушник, вишиванка;

 Б) герб, прапор, гімн.

 

16. Серед поданих слів, випиши права громадян України.

 Громадянин має право на:

відпочинок, правопорушення, освіту, працю, підслуховування, глузування, охорону здоров’я та медичну допомогу, на житло, право на життя та його захист.

 

17. Вибери рядок, в якому записані риси характеру людини,

 яка    робить добрі вчинки.

А) чуйність, грубість, чесність;

Б) працьовитість, жадібність, байдужість;

В) щедрість, дисциплінованість, ввічливість. 

 

18. Серед витрат сім’ї обери першочергові.

А. Продукти.

Б. Похід у кіно.

В. Комунальні послуги.

Г. Одяг, взуття.

Д. Відвідування кафе.

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 2
Оцінки та відгуки
  1. Клименко Наталія Серверівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  2. Ситникова Аліна Євгеніївна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Додано
14 грудня 2023
Переглядів
2332
Оцінка розробки
5.0 (2 відгука)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку