Діагностувальна робота з ЯДС, 2 клас "Я досліджую неживу і живу природу"

Про матеріал
Діагностувальна робота для учнів 2 класу з курсу ЯДС за підручником І.Большакової та М.Пристінської з теми "Я досліджую неживу і живу природу", 2 семестр.
Перегляд файлу

                                        Діагностувальна робота з ЯДС

                       «Я досліджую неживу і живу природу»

1.Верхній родючий шар землі, де ростуть рослини і живуть тварини -

а) глина;             б) пісок;                в) ґрунт;      г) мінеральні речовини.

2.Газоподібна частина ґрунту -

а) рештки рослин і тварин;   б) повітря;  в) вода;   г)  мікроорганізми.

3.Обери 2 висловлювання,з якими ти погоджуєшся:

а) мікроорганізми є частиною ґрунту;

б) що менше перегною у складі ґрунту, то він більш родючий;

в) ґрунт не містить рештки рослин;

г) у ґрунті є пісок і глина.

4.Підпиши органи рослини. Постав цифри у клітинках.

Урок "Яку будову мають рослини ?"

5. Запиши назви двох казок або мультфільмів, герої яких є свійські тварини:        

 ____________________________________________________________ ____________________________________________________________

6.  Познач  слово – синонім  до слова ЕКЗОТИЧНИЙ:

а) сміливий;      б) страшний;     в) незвичайний;    г) маленький.

                                                Оціни свою роботу:

Картинки по запросу смайл супер     Похожее изображение     Картинки по запросу смайл так себе    Похожее изображение          

                                              Оцінювання  

        ++       має значні успіхи

         +      демонструє помітний прогрес                                           

          досягає результату з допомогою вчителя

         !       потребує значної уваги і допомоги

docx
Додано
31 січня
Переглядів
692
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку