Діагностувальна робота з ЯДС №5, 3 клас, за підручником. Бібік Н.М., один варіант.
Діагностувальна робота №5
Природні угруповання
Прізвище, ім’я _________________________________________
1. Які природні угруповання вивчали? (випиши)
Ліси, луки, лисиці, верхній ярус, прісна водойма, планктон, море.
2. Поєднай яруси лісу і, що їх утворює.
кущі
Верхній трав’янисті рослини
Середній гриби
Нижній білки
дерева
птахи
3. Поясни, чому в лісі такий різноманітний тваринний світ.
4. Обери, що таке луки:
а) безлісі ділянки, на яких ростуть культурні рослини
б) це місця, де є лісові ділянки і безлісі.
в) безлісі ділянки, на яких ростуть дикорослі рослини
5. Чому на луках багато комах?
6. Утвори ланцюг живлення, який може скластися на луках.
7. Які звірі є мешканцями прісної водойми?
8. Запиши рослини, які ростуть у прісній водоймі?
9. Які рослини і тварини можуть жити у морі?
а) великого розміру
б) які пристосувалися жити в солоній воді
в) які пристосувалися жити в прісній воді
10. Запиши п’ять риб – мешканців моря.
11. Які дії людей можуть зруйнувати море як природне угруповання?