Урок з інтегрованого курсу Я досліджую світ (урок-подорож) 3 клас тема "Весна"

Про матеріал

Розробка підсумкового уроку (урок-подорож ) з інтегрованого курсу Я досліджую світ . 3 клас тема "Весна2

Перегляд файлу

 

І. Організаційний момент

             Встаньте, діти,  усміхніться

             І до сонця потягніться.

             До сусіда поверніться.

             Один одному всміхніться

             Гостей наших привітаймо

             І навчання починаймо

Учениця:    Ми раді, люди добрі,

                    Вітаємо щиро вас

                    Всіх запрошуємо ласкаво

                    На урок природознавства в 2 клас.  

Слайд №1

Девіз нашого уроку:    Не просто слухати, а чути

                                       Не просто дивитися, а бачити

                                       Не просто відповідати, а міркувати

                                      Дружно і плідно працювати.

Слайд №2

А зараз діти я вам буду робити комплімент,  а ви будете стверджувати те, що я вам говоритиму          :

         Ви найкращі

          Ви активні

          Ви розумні

          Ви ерудовані

           Ви винахідливі

 Слайд №3

Слово вчителя.

Вправа “Очікування” Діти щоб урок пройшов цікаво та корисно для кожного з вас , то якими ви повинні бути на уроці?(активними , слухняними, уважними, )

ІІ. Повідомлення теми і мети уроку.

1.  Слово вчителя. (музика)

Закрийте очі прослухайте текст і  спробуйте уявити, яка пора року описана в цьому тексті.

 

- Ще вчора землю вкривав сніг, а сьогодні несподівано повіяв теплий легенький вітерець. Засяяло  ясне сонечко, попливли у небесній височині білі пухнасті хмаринки. З під снігу з’явилися перші проліски.  На деревах  набухли  бруньки, почався сокорух. Духм’яний запах квітучих садків лоскоче в носику. Прилітають співучі птахи. Все навкруги

оживає, неначе одягається в природні шати.

- яку пору року ви уявили? Чому саме весну?

Слайд 4

1.Асоціативний кущ

Зараз ми з вами пограємо в інтерактивну гру “Асоціації.”Ваше завдання створити так званий асоціативний кущ, тобто дібрати слова, які асоціюються у вас із словом весна.

Сьогодні у нас незвичайний урок, а урок подорож. Тема нашої подорожі “А вже весна, а вже красна”

Слайд №5

- Під час подорожі на вас чекатимуть такі зупинки

“Синоптик”, “Весняні місяці”, “Квіткова галявина”,На гостини до тварин ”,”На гостини до птахів”

1.Зупинка Синоптик

Слайд №6

(запрошуємо  наших синоптиків) , а ви дітки відкриваєте в зошитках календар спостережень за погодою і відмічаєте , якою є сьогоднішня погода.

Дякуємо синоптикам , а ми з вами вирушаємо далі. Прошу відгадати загадку.

2. Зупинка “Весняні місяці”

       Три брати ідуть по світу-

        Від зими на зустріч літу

        Перший пройде- тане лід,

        Другий пройде- всюди квіт,

        Третій пройде — накриває

        Землю шовкова трава!

        Нерозлучні три брати

        Не стрічався з ними ти?

- Хто вони ці брати? Про кого йде мова?

Слайд №7

          1. Гра “М’яч тримай так чи ні відповідай ознаки весни називай»

2. Розклади  малюнки ( Розкласти по порядку, березень, квітень, травень. Кожна групка називає чому у них на картинці саме .... такий місяць за якими ознаками визначили.

Наступна зупинка :

Слайд №8

.3 “Квіткова галявина”

1. Гра “Відгадай”

Слайд №9 (,10,11,12,13,14, 15), якщо правильна відповідь на екрані з’являється дана квіточка

     1. Я найпершим зацвітаю, синім цвітом серед гаю,

          Відгадайте, що за квітка, бо мене не стане влітку?   (Пролісок)

     2. Перша квіточка весняна тихо під сніжком куняла,

         дмухнув вітерець тепленький і з’явився цвіт біленький.

     ( підсніжник)

     3. Серед квітів справжня баба в жовтій хусточці ( кульбаба)

     4. Біле плаття тонка талія, травень і цвіте  (конвалія)

     5. Знає навіть птаха, галка  Синя  квіточка ( фіалка)

     6. Із малої цибулини виріс весняної днини ,

          до нарциса привітався та на грядці запишався (тюльпан)

Ви дітки трішки втомилися зараз ви підніметеся і зробите фізкультхвилинку

Слайд №16

ФІЗКУЛЬТХВИЛИНКА

2. Гра “Несподіванка”  Визначити коли цвітуть дані квіти навесні, чи іншої пори року.. Я вам роздам кожному по одній картинці на якій зображено квіточку ваше задання визначити коли цвіте дана квіточка. Навесні чи іншої пори року. Якщо це весняна квіточка то вона ранньоквітуча чи пізньоквітуча.

Молодчинки ви гарно справилися з завданням і ми з вами прямуємо далі, наступна зупинка

Слайд №17

4. “На гостини до тварин”

Слайд №18 (117-28)

1.Гра “Мами та дитинчата”

Білка — білченя

Зайчиха -зайченя

Лисиця — лисеня

Ведмедиця — ведмежа 

-  До якої групи тварин відносяться дані тваринки?( дикі тварини, звірі)

Качка- каченя  тато- качур

Корова — теля  Тато — бичок

Кобила- лоша батько- кінь

Свиня — порося  батько — бик

Собака — цуценя батько -пес

Курка — курча — батько — півень

-  До якої групи тварин відносяться дані тваринки? (свійські тварини)

2. “Хто де живе” (зошит)

- на листочку завдання №1  у вас є зображення твариноки  і її житла вам потрібно визначити де саме живе дана тваринка

Слайд №29

3. Цікаві Задачі про тварин. ( Слайд №30-35)

 Ви гарно справилися. Ми прямуємо далі

Слайд №36

5. Зупинка “На гостини до птахів”

перше завдання

Слайд 37

1. Посели птаха у свій будинок.  Осілі птахи та перелітні. Яких називають осілими? , яких перелітними?

Осілі:  Сова, горобець, дятел, сорока, синиця, голуб, ворона.

2. А зараз знову попрацюємо на листочка завдання №2

Вам потрібно визначи де мешкають, живуть  дані птахи ( у лісі, біля водойми, у пташнику)

перевірка Слайд №38

наступне завдання

Слайд №39

3. Вікторина

1.Хто такі птахи? Чим вони відрізняються від інших тварин?

2.Яку користь приносять природі?

3.Якого птаха називають санітаром лісу? Чому?

4. Який птах першими прилітає з вирію?

5. Пташенята якого птаха не знають своєї матері?  Чому?

6.Незважаючи на свій спосіб життя зозуля є дуже важливим птахом чому?

7.Хто вдень спить, вночі літає, перехожих лякає?

8. Яка основна причина перельоту птахів у теплі краї?

9.Яка пташка відпочиває сидячи на проводах? Якщо вона літає низько до землі-бути дощу.

4.Цікаві факти про птахів (готують 3 учні)

Слайд №40

5. Анаграми “Хто зайвий”

- Чи можемо ми уявити   життя людини без рослин і тварин. Тому нам  потрібно робити все, щоб примножувати їх кількість.  Зараз я пропоную вам скласти “Дерево думок”, на яке ми будемо прикріплювати листочки з ідеєю, думкою про те, що ви маєте робити для того, щоб  не нашкодити природі. Це будуть наші правила поводження серед природи на весні.

Слайд 41

ІІІ. Підсумково-оцінюючий

1. Рефлексія

Підведення підсумків. Ось наша подорож підходить до завершення. Чи сподобалося вам подорожувати.

Відповідь має починатися такими словами

-Я дізнався...

- Я навчився...- Найцікавішим було... Вдома я розкажу. Оцінювання)Домашнє завдання  (на листочках розмалювати малюночки)

Слайд 42

 Працювали ви старанно

Про це будуть знати всі

Що у нашім 2 класі

Учні просто молодці

     Вправа «Коло ідей,  думок». Стаємо всі в коло кладемо руку на руку свого сусіда і кожен скаже свою думку, свою ідею, що ви можете зробити для того, щоб зберегти природу, щоб земля наша була гарною,чистою, квітучою.

 

 

- Утворилася велика «гора» ідей і пропозицій. Нехай всі почуті думки стануть близькі кожному з вас. Прикладіть у майбутньому максимум зусиль, щоб втілити їх у життя.

Працювали ви старанно

Будуть знати в школі всі

Що у нашім другім класі

Учні просто молодці

 

 

За даними гідрометцентру в Мар’янівській школі , а саме в другому класі очікується такий прогноз погоди. Безхмарне небо на уроці. Сильний вітер від піднятих рук та глибоких знань, температура 10-12 балів, опади у вигляді великої кількості емоцій . Нашій вчительці та присутнім вчителям синоптична обсерваторія бажає:

“Нехай проблеми та незгоди, не роблять у житті погоди.

 

 

               

doc
Пов’язані теми
Я досліджую світ, Розробки уроків
НУШ
Додано
9 жовтня 2023
Переглядів
177
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку