Діагностувальна робота з ЯДС на тему «Материки Землі»

Про матеріал
Діагностувальна робота з ЯДС на тему «Материки Землі» для учнів 4 класу до підручника Я досліджую світ (автори Гільберг, Тарнавська, Павич)
Перегляд файлу

Діагностувальна робота з ЯДС на тему  «Материки Землі»

учня/учениці 4 класу _______________________________________________

Дата___________________________

1 варіант

1. Материк  – це …                                                                

А) велика ділянка землі, що з усіх боків омивається водою;
Б) невелика ділянка суходолу, що з усіх боків омивається водою;
В) ділянка суходолу, яка омивається з трьох боків водою.

2. Які гори є умовним кордоном між Європою і Азією?

  А) Карпати  Б) Уральські гори  В) Анди

3.  Материк, на якому знаходиться Південний полюс – це:

  А) Євразія;         Б) Антарктида;   В) Австралія

4. Обведи  материки, які розташовані в східній півкулі.

  А) Північна Америка;   Б) Антарктида;    В) Євразія;

  Г) Африка;    Д) Південна Америка;  Е) Австралія.

5. Пронумеруй материки   від найбільшого до найменшого.

     Африка ___        Євразія ___

    Північна Америка ____   Антарктида ___

     Південна Америка ___   Австралія ___

6. Упізнай назву материка за описом: 

а) Цей материк розташований у північній півкулі та знаходиться у всіх теплових поясах Землі. Включає дві частини світу та є найбільшим континентом світу. ________________

                           

б) Другий за розмірами материк Землі. Сюди прилітає багато птахів з країв, де взимку холодно. З України туди відлітають лелеки, журавлі, ластівки . ______________________

 

в) На цьому материку мало опадів. Дощів може не бути кілька років. Саме тут живуть тварини, які більше ніде не трапляються. _________________________

 

7. З’єднай географічні об’єкти з відповідним материком:

 

  Річка Ніл, оз.Вікторія, пустеля Сахара                                            Євразія                                                                                                                                          

  

  Річка Амазонка, оз.Тітікака, гори Анди                                           Африка

 

  Річка Дніпро, оз.Байкал, Уральські гори                                        Південна Америка

 

  Річка Муррей, оз.Ейр,                                                                        Північна Америка

 

  Річка  Міссісіпі, гори Кордильєри                                                   Австралія

8. Знайдіть помилки. Запишіть кожне речення правильно.

      Більшу частину планети Земля займають материки. __________________________________________________________________________

      З усіх материків найбільше населення в Австралії, найменше — в Європі. __________________________________________________________________________

9. Покажи стрілками, яка рослина росте на материку.

 Ялина •                         • Австралія

 Евкаліпт •                    • Північна Америка

 Секвойя •                       Євразія

 

 

10. Покажи стрілками, яка тварина живе на материку.

Білка •                           • Австралія

Кенгуру •                      • Антарктида

Пінгвін •                       • Євразія

11.

 

12. На контурній карті півкуль підпиши  назви материків

Самооцінювання.

  Постав відповідний знак під кожним числом у таблиці, що означає порядковий номер завдання твоєї роботи.

«+» - було легко виконувати завдання.

«-» - було важко виконувати  завдання, але я впорався/ впоралася.

«!» - було дуже важко виконувати завдання.

1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

11

12

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Оцінювання роботи вчителем

Установлює взаємозв’язки між об’єктами неживої і живої природи, розрізняє рукотворні об’єкти, виготовлені з природних і штучних матеріалів

1-5

 

Описує зміни, які відбуваються в природі, установлює причиново-наслідкові зв’язки між ними

6

 

Обирає обладнання та досліджує об’єкт природи за власно складеним планом, робить висновки і презентує їх

7,8,9

 

Орієнтується на місцевості за об’єктами природи і з допомогою компасу

 

 

Знаходить і показує на карті Україну, материки, океани та інші об’єкти відповідно до навчального завдання

12

 

Пояснює залежність життя організмів від умов існування, правила природоохоронної поведінки, дотримується цих правил

10,11

 

 

Діагностувальна робота з ЯДС на тему  «Материки Землі»

учня/учениці 4 класу _______________________________________________

Дата___________________________

2 варіант

1. Материк  – це …                                                                

А) ділянка суходолу, яка омивається з трьох боків водою;

Б) невелика ділянка суходолу, що з усіх боків омивається водою;
В) велика ділянка землі, що з усіх боків омивається водою.

2. Які гори є умовним кордоном між Європою і Азією?

  А) Кордильєри   Б) Карпати   В) Анди

3.  Материк, на якому знаходиться Південний полюс – це:

  А) Євразія;         Б) Австралія;   В) Антарктида

4. Обведи  материки, які розташовані в західній півкулі.

  А) Північна Америка;   Б) Антарктида;    В) Євразія;

  Г) Африка;    Д) Південна Америка;  Е) Австралія.

5. Пронумеруй материки   від найменшого до найбільшого.

     Африка ___        Євразія ___

    Північна Америка ____   Антарктида ___

     Південна Америка ___   Австралія ___

6. Упізнай назву материка за описом: 

а) Розташований у південній півкулі, на великому віддаленні від інших материків. Це найпосушливіший материк. Тут багато таких тварин і рослин, які не зустрічаються більше ніде на Землі, наприклад, диво-дерево евкаліпт, коала, качкодзьоб, єхидна, мурахоїд. Але найзнаменитіша тварина цього материка — кенгуру.  ____________________

 

б) Найбільший материк на Землі. Займає 1/3 усієї суші. На півночі материка ходять у хутряному одязі, а на крайньому півдні круглий рік ходять у легкому одязі. _____________________________________

    в) Цей материк другий після Євразії за розміром. Майже посередині його перетинає екватор. Тут протікає найдовша річка у світі .______________________

7. З’єднай географічні об’єкти з відповідним материком:

 

  Річка Ніл, оз.Вікторія, пустеля Сахара                                            Євразія                                                                                                                                          

  

  Річка Амазонка, оз.Тітікака, гори Анди                                           Південна Америка

 

  Річка Дніпро, оз.Байкал, Уральські гори                                       Північна Америка

 

  Річка Муррей, оз.Ейр,                                                                        Австралія

 

  Річка  Міссісіпі, Великі озера                Африка

8. Знайдіть помилки. Запишіть кожне речення правильно.

      Кенгуру живе на материку Євразія. __________________________________________________________________________

      Найбільшу територію займає Африка, найменшу —  Антарктида. __________________________________________________________________________

9. Покажи стрілками, яка рослина росте на материку.

 Евкаліпт •                        • Австралія

 Ялина •                     • Північна Америка

 Секвойя •                        Євразія

 

 

10. Покажи стрілками, яка тварина живе на материку.

Пінгвін •                           • Австралія

Білка •                               • Антарктида

Кенгуру •                          • Євразія

11.

 

12. На контурній карті півкуль підпиши  назви материків

Самооцінювання.

  Постав відповідний знак під кожним числом у таблиці, що означає порядковий номер завдання твоєї роботи.

«+» - було легко виконувати завдання.

«-» - було важко виконувати  завдання, але я впорався/ впоралася.

«!» - було дуже важко виконувати завдання.

1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

11

12

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Оцінювання роботи вчителем

Установлює взаємозв’язки між об’єктами неживої і живої природи, розрізняє рукотворні об’єкти, виготовлені з природних і штучних матеріалів

1-5

 

Описує зміни, які відбуваються в природі, установлює причиново-наслідкові зв’язки між ними

6

 

Обирає обладнання та досліджує об’єкт природи за власно складеним планом, робить висновки і презентує їх

7,8,9

 

Орієнтується на місцевості за об’єктами природи і з допомогою компасу

 

 

Знаходить і показує на карті Україну, материки, океани та інші об’єкти відповідно до навчального завдання

12

 

Пояснює залежність життя організмів від умов існування, правила природоохоронної поведінки, дотримується цих правил

10,11

 

 

 

docx
Додав(-ла)
Костенко Олена
Додано
3 березня
Переглядів
375
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку