ПІ учня (учениці) ___________________________________ Дата____________
Діагностувальна робота
з курсу: Я досліджую світ
за темою « Природні угрупування»
А необхідні умова для існування рослин та тварин
Б домівка тварини
В домівка рослини
2. Познач природні угруповання
ліс; луки; рослини; прісна водойма; море; тварини.
3. Познач правильну відповідь. Що таке луки ?
Місця, де чергуються лісові насадження і безлісі насадження.
Безлісі ділянки, вкриті трав’янистими рослинами.
4. З’єднай стрілочками групу рослин і ярус, який вони утворюють.
Ліщина, калина, ожина, шипшина • • середній ярус
Конвалія, папороть, підсніжник • • верхній ярус
Сосна, береза, дуб, граб, ялина • • нижній ярус
5. Познач тварин, які живуть у прісних водоймах
Качки карась жаби лелека вовк гуска заєць
6. Запиши ланцюг живлення мешканців моря.
7.Поєднай природне угруповання та малюнок
ліс луки прісні водойма море
8.Допиши речення
Природне угруповання, що має три яруси, називається ______________ .
9. У високій траві птахи
А відпочивають Г повзають
Б ховаються Д відкладають яйця
В будують гнізда
10.Які необхідні умови для життя є у водоймах?
А вода, тварини, повітря
Б світло, тепло, повітря, вода, поживні речовини
В світло, рослини, тварини
11.Як люди використовують прісні водойми?
____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Самоаналіз:
Мені було дуже легко
Мені була потрібна допомога
Мені було дуже важко
Результат діагностувальної роботи:
Самоаналіз
Мені було дуже легко |
|
Можу працювати краще |
|
Мені потрібна допомога |
|
Мені було дуже важко |
|
Коментар вчителя ____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Рівень |
Високий |
Достатній
|
Середній |
Початковий
|
|
|
|
|