Конспект уроку на тему: "Що було, коли мене не було?"

Про матеріал
Конспект уроку з ЯДС для 3 класу за підручником О.Волощенко, О.Козак, Г.Остапенко
Перегляд файлу

Конспект уроку на тему: «Що було, коли мене не було?»

Мета: ознайомити учнів з археологічними знахідками, які залишили наші предки; розвивати активний словниковий запас учнів з вивченої теми; вчити знаходити інформацію з різних джерел; визначати логічну послідовність подій; вчити логічно розмірковувати, висловлювати власну думку; розвивати естетичний смак.

Обладнання: комплект мультимедійних засобів, підручник «Я досліджую світ» О.Волощенко НУШ, зошит з друкованою основою (автор О.Волощенко).

Хід уроку

І. Вступна частина.

 Ранкове коло.

1. Привітання.

Доброго ранку сонце і вітер!

Доброго ранку ліси і поля!

Доброго ранку , моя Україно!

Доброго ранку , плането Земля!

  1.  - Хто з гарним настроєм прийшов сьогодні до школи? ( помахати рукою)

-         Хто не виспався?( присісти)

-         Кому цікаво вчитися? (плеснути в долоні)

  1. Гра « Відгадайко».

-         Відгадай , що це? У торбинці є предмет.Ви його передаєте по колу з рук в руки, обстежуючи, що це може бути?

-         Хто здогадався?

-         Вірно, це лупа. Отже, ми сьогодні на уроці будемо досліджувати.

4 .Крісло автора. Загадка.

Хоче знати дітвора » Звідки виросла гора?»

Таємниці знає полог, мандрівник – герой …. ( геолог)

-         Чи знаєте ви хто такий геолог?

-         Геолог –це спеціаліст, який займається пошуками корисних копалин, вивченням особливостей надр землі.

 

Організаційний момент.

2. Актуалізація опорних знань. 

  Метереологічна хвилинка.                                                                                           - Діти, урок почнемо, як завжди із повторення та спостереження.                                                          - Яка зараз пора року? Місяць?                                                                                                     - Який сьогодні день тижня? Число?                                                                                                   - Яка сьогодні погода? Чи були сьогодні зранку опади?                                                            - З яким настроєм ішли сьогодні у школу?                                                                                                     - Над якою темою ми працювали на минулому уроці.

ІІ. Основна частина уроку.

  1. Мотивація навчальної діяльності.

- Якими містами ми з вами мандрували на минулому уроці?                                  - Що цікавого запам’ятали під час нашої уявної подорожі?                                          - Сьогодні поговоримо про наших предків, людей, які проживали на території України кілька сотень, навіть тисяч років.

2.   Повідомлення теми і завдань уроку.

- Отже тема нашого уроку: «Що було, коли мене не було?»

     3. Сприйняття і усвідомлення матеріалу.

Перегляд відео «Історія слов’ян на пальцях. Початок історії Східних Слов’ян» Джерело: https://www.youtube.com/watch?v=d9QXVm_9yCA

Обговорення переглянутого відео.

4. Робота над завданнями підручника с. 45-46.

- Завдання 1 – спілкування жевжиків з археологами, відповідь на питання Блискавки.

Археолог – науковець, що вивчає давню історію людства, проводить розкопки. (пояснення учням цього значення)

- Завдання 2 – читання запису в щоденнику дідуся-археолога третьокласника Ореста. Звернути увагу, що найбільше сподобалося хлопчикові.

Словникова робота

-         На с. 140, 141 прочитайте визначення слів: «курган»,  «експедиція».

Розбирання поняття «скіфи».

Перегляд відео: «Скіфська пектораль».                                                                      Джерело: https://www.youtube.com/watch?v=242lXqxQhxE

-Завдання 4 – З підручних матеріалів давайте побудуємо коло діаметром 30 см.

- А тепер уявіть, якого розміру була ця коштовна знахідка.

- Завдання 5 – Обговорення знахідки гірником Ярославом Бахеровим та її історичне значення.

- Завдання 7 – Виявити закономірність і усно продовжити ряд.

5. Фізкультхвилинка.

Джерело: https://www.youtube.com/watch?v=GQGTBpuLxlg&list=PLocDbdtEvWJh8msYosbKzJGuELA82Gafy

6. Робота у зошиті з друкованою основою на с. 20.

- Завдання 1 –  Розгляньте зображення тварин.  З” єднайте у пари давню і сучасну тварини. Чи можемо ми тепер у природі побачити давню тварину? Чому? Що люди можуть зробити, аби довідатись про минуле?

- Завдання 2 – Поміркуйте, що дало можливість ученим дізнатися, який вигляд мали динозаври?

- Завдання 3 –Які фільми чи мультфільми про динозаврів ви переглядали? Чим вони запам” ятались?

ІІІ. Підведення підсумків уроку. Рефлексія.

  1. Оцінювання роботи учнів на уроці.
  2. Домашнє завдання.

Переглянути на вибір мультфільми про динозаврів: « Земля, до початку часів», «Добрий динозавр», «Машина часу у минуле». Обговорити на наступному уроці.

 

 

docx
Додано
13 лютого
Переглядів
320
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку