Діагностувальна робота за розділом "Ми-українці"

Про матеріал
Діагностувальна робота за темою "Ми-українці" (ГР 2 Працює з текстом ГР 3 Письмово взаємодіє ГР 4 Досліджує мовлення) за підручником Олексанндра Авраменка у двох варіантах.
Перегляд файлу

       Діагностувальна робота  за розділом «Ми- українці»        І варіант

(Творчість В.Симоненка, С.Вакарчука, Н.Мельниченко, О.Ірванця, В.Трача, Т.Тополі)

Досліджує мовлення (ДМ ГР 4)

Тестові завдання (1 питання -1б.)

1 Олександр Ірванець народився

     А  м .Київ           Б м .Львів             В м. Ірпінь            Г с .Біївці

 

2 Назвіть провідний мотив поезії « Лебеді материнства» В. Симоненка

     А любов до матері й Батьківщини

     Б заклик берегти лебедів

     В віра в здійснення мрій

     Г любов до життя

 

3Про яке місто говорить О. Ірванець у поезії « З міста, що ракетами розтрощене»

    А Харків

    Б Одеса

    В Бердичів

    Г Ірпінь

 

4 Що є головним символом кліпу С .Вакарчука «Не твоя війна»

А люди

Б розгромлені міста

В монета

Г спалена техніка

 

Дайте короткі  відповіді на запитання

 

5 Кому В. Трач присвятив пісню «Жито»? ( 2б.)

 

6 З якою метою була створена пісня «Фортеця Бахмут»?(2б.)

 

7 Увідповідніть автора та уривок із вірша (2 б.)

1) Наталія Мельниченко             А Ці дні, жорстокі і холодні,

                                                           Каміння топлять в глибині.

2) Олександр Ірванець                Б Темряву тривожили криками півні,

                                                          Танцювали лебеді в хаті на стіні.

3)Василь Симоненко                  В Скільки іще забере вона

                                                          Твоїх дітей не твоя війна?..

4)Святослав Вакарчук                 Г  Я ніколи не прощу росію

                                                           …Чом відводиш очі,білорусь?

 

 8 Увідповідніть твір та образи-символи  із поезії (2 б.)

  1.       «Лебеді материнства»                А  Калина, мати, доньки і сини
  2.       «Не твоя війна»                           Б Житнє поле, житній колос, жито
  3.       «Жито»                                         В Мати , лебеді, верби , тополі
  4.       «Каміння»                                     Г Каміння, гурт гієн

 

                                  Працює з текстом (ПТ ГР 2)                         

  «   З міста, що ракетами розтрощене…»      1 Прочитайте поезію    вставте відповідні за

 

 З міста, що ракетами розтрощене,                          змістом слова на місці пропусків(3б)                                                          
До усього світу прокричу:                               2 Визначте віршований розмір уривка з поезії,

Цього року у Неділю_______                            побудуйте   схему (перших 2 рядка).(3б.)

Я, здається, не усіх прощу!                     3   Визначіть вид строфи у поезії «З міста, що                                                                                                                                                                               

Світе-світе, гарно ж ти нас кинув!                ракетами розтрощене»(2б)


Та у пеклі цих страждань-терпінь          4 Випишіть із тексту поезії такі художні засоби: (4б.)                               
Все ж стоїть золотоверхий _____,           епітети, звертання ,риторичне питання, метафору.
Буча, і ______., і________

 

Ми усе здолаємо і вистоїм!
Потім ще і рештки приберем
Тих усіх, котрі були тут прислані
Вузькооким лисим упирем.

 

З вами й я і вистою, й вцілію,
Як у землю рідну міцно впрусь.
Я ніколи не прощу _______.
...Чом відводиш очі_______?

                                                    Письмово взаємодіє (ПВ ГР 3)

Склади сенкан на задану тему(6б.)

1 Війна

2____________

3____________

4____________

5____________

 

Напишіть розгорнуту відповідь (7-8 речень) на питання(6 б.)

Якими переживаннями та думками живуть ліричні герої сучасних поезій про війну?

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Діагностувальна робота  за розділом «Ми- українці»         ІI варіант

(Творчість В.Симоненка, С.Вакарчука, Н.Мельниченко, О.Ірванця, В.Трача, Т.Тополі)

Досліджує мовлення (ДМ ГР 4)

Тестові завдання (1 питання -1б.)

 

1 Василь Симоненко народився

     А м.Київ

     Б м.Львів

     В м.Ірпінь

     Г с.Біївці

 

2. У вірші В.Симоненка «Лебеді материнства» верби і тополі, білява хата символи

     А краси

     Б гордості

     В  України

     Г вірності

 

3 Яке християнське свято згадує О. Ірванець у поезії « З міста, що ракетами розтрощене»   

    А Різдво Христове

    Б Благовіщення

    В Прощена Неділя

    Г Вознесіння

4 Історія створення пісні С.Вакарчука «Не твоя війна» пов`язана з…

   А з переживанням великої кількості загиблих людей

   Б бойовими діями на Сході

   В втратою мирного життя

   Г боротьбою з внутрішнім ворогом

 

Дайте короткі  відповіді на запитання

 

5Назвіть міста, які згадує О. Ірванець у поезії «З міста, що ракетами розтрощене»(2б.)

6 Про яких героїв згадується у пісні Т. Тополі «Фортеця Бахмут» , які « з неба нам сил дають»(2б.)

 

7 Увідповідніть автора та уривок із вірша (2 б.)

1) Наталія Мельниченко             А Можна все на світі вибирати, сину,

                                                          Вибрати не можна тільки Батьківщину

2) Олександр Ірванець                Б Ми усе здолаємо і вистоїм!

                                                          Потім ще і рештки приберем…

3)Василь Симоненко                  В Гілля калин похилилося…

                                                       Мамо, кому ж Ви молилися?

4)Святослав Вакарчук                      Г І прийде час його збирати -

                                                         Каміння в мулі до колін

 

  1.         Увідповідніть твір та жанр (2 б.)

1 «Лебеді материнства»                              А  патріотична пісня

2«Не твоя війна»                                           Б ліричний вірш

  1.          «З міста, що ракетами

 розтрощене»                                         В колискова пісня(ліричний вірш)

 

  1.          «Каміння»                              

                                    

                              Працює з текстом (ПТ ГР 2)                         

   1 Прочитайте поезію Н. Мельниченко «Каміння»,      

   вставте відповідні за змістом слова на місці пропусків(3б)

           «  Каміння»                                        2 Визначте віршований розмір уривка з поезії, побудуйте Дні плинуть, наче хвилі моря                              схему.(3б.)

Що топлять _______ на дні

Гуркочуть громом гори горя-                                    І прийде час його збирати-

Луною гомону_______.                                           Каміння в мулі до колін…

                                                                       3   Визначіть вид строфи у поезії «Каміння»(2б)

Гарцює гурт________галопом,

Майбутнє топчучи в кістках,                         4 Випишіть із тексту поезії такі художні засоби: (4б.)

Розбившись гулко об ____                                  алітерацію, епітет, порівняння, метафору

Прискорюючи власний крах.

 

Для дна підходить лиш безодня,

Крилатим -_____ в вишині.

Ці дні , жорстокі і холодні,

Каміння топлять в глибині.

 

І прийде час його  збирати-

Каміння в_____ до колін

Під дулом власної гармати,

Як пролунає судний дзвін.

 

                                            Письмово взаємодіє (ПВ ГР 3)

Склади сенкан на задану тему(6б.)

1 Життя

2____________

3____________

4____________

5____________

 

Напишіть розгорнуту відповідь (7-8 речень) на питання(6 б.)

Якими переживаннями та думками живуть ліричні герої сучасних поезій про війну?

 

   

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

docx
Додано
16 грудня
Переглядів
597
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку