Діагностувальна робота за розділом «Ми- українці» І варіант
(Творчість В.Симоненка, С.Вакарчука, Н.Мельниченко, О.Ірванця, В.Трача, Т.Тополі)
Досліджує мовлення (ДМ ГР 4)
Тестові завдання (1 питання -1б.)
1 Олександр Ірванець народився
А м .Київ Б м .Львів В м. Ірпінь Г с .Біївці
2 Назвіть провідний мотив поезії « Лебеді материнства» В. Симоненка
А любов до матері й Батьківщини
Б заклик берегти лебедів
В віра в здійснення мрій
Г любов до життя
3Про яке місто говорить О. Ірванець у поезії « З міста, що ракетами розтрощене»
А Харків
Б Одеса
В Бердичів
Г Ірпінь
4 Що є головним символом кліпу С .Вакарчука «Не твоя війна»
А люди
Б розгромлені міста
В монета
Г спалена техніка
Дайте короткі відповіді на запитання
5 Кому В. Трач присвятив пісню «Жито»? ( 2б.)
6 З якою метою була створена пісня «Фортеця Бахмут»?(2б.)
7 Увідповідніть автора та уривок із вірша (2 б.)
1) Наталія Мельниченко А Ці дні, жорстокі і холодні,
Каміння топлять в глибині.
2) Олександр Ірванець Б Темряву тривожили криками півні,
Танцювали лебеді в хаті на стіні.
3)Василь Симоненко В Скільки іще забере вона
Твоїх дітей не твоя війна?..
4)Святослав Вакарчук Г Я ніколи не прощу росію
…Чом відводиш очі,білорусь?
8 Увідповідніть твір та образи-символи із поезії (2 б.)
Працює з текстом (ПТ ГР 2)
« З міста, що ракетами розтрощене…» 1 Прочитайте поезію вставте відповідні за
З міста, що ракетами розтрощене, змістом слова на місці пропусків(3б)
До усього світу прокричу: 2 Визначте віршований розмір уривка з поезії,
Цього року у Неділю_______ побудуйте схему (перших 2 рядка).(3б.)
Я, здається, не усіх прощу! 3 Визначіть вид строфи у поезії «З міста, що
Світе-світе, гарно ж ти нас кинув! ракетами розтрощене»(2б)
Та у пеклі цих страждань-терпінь 4 Випишіть із тексту поезії такі художні засоби: (4б.)
Все ж стоїть золотоверхий _____, епітети, звертання ,риторичне питання, метафору.
Буча, і ______., і________
Ми усе здолаємо і вистоїм!
Потім ще і рештки приберем
Тих усіх, котрі були тут прислані
Вузькооким лисим упирем.
З вами й я і вистою, й вцілію,
Як у землю рідну міцно впрусь.
Я ніколи не прощу _______.
...Чом відводиш очі_______?
Письмово взаємодіє (ПВ ГР 3)
Склади сенкан на задану тему(6б.)
1 Війна
2____________
3____________
4____________
5____________
Напишіть розгорнуту відповідь (7-8 речень) на питання(6 б.)
Якими переживаннями та думками живуть ліричні герої сучасних поезій про війну?
Діагностувальна робота за розділом «Ми- українці» ІI варіант
(Творчість В.Симоненка, С.Вакарчука, Н.Мельниченко, О.Ірванця, В.Трача, Т.Тополі)
Досліджує мовлення (ДМ ГР 4)
Тестові завдання (1 питання -1б.)
1 Василь Симоненко народився
А м.Київ
Б м.Львів
В м.Ірпінь
Г с.Біївці
2. У вірші В.Симоненка «Лебеді материнства» верби і тополі, білява хата символи
А краси
Б гордості
В України
Г вірності
3 Яке християнське свято згадує О. Ірванець у поезії « З міста, що ракетами розтрощене»
А Різдво Христове
Б Благовіщення
В Прощена Неділя
Г Вознесіння
4 Історія створення пісні С.Вакарчука «Не твоя війна» пов`язана з…
А з переживанням великої кількості загиблих людей
Б бойовими діями на Сході
В втратою мирного життя
Г боротьбою з внутрішнім ворогом
Дайте короткі відповіді на запитання
5Назвіть міста, які згадує О. Ірванець у поезії «З міста, що ракетами розтрощене»(2б.)
6 Про яких героїв згадується у пісні Т. Тополі «Фортеця Бахмут» , які « з неба нам сил дають»(2б.)
7 Увідповідніть автора та уривок із вірша (2 б.)
1) Наталія Мельниченко А Можна все на світі вибирати, сину,
Вибрати не можна тільки Батьківщину
2) Олександр Ірванець Б Ми усе здолаємо і вистоїм!
Потім ще і рештки приберем…
3)Василь Симоненко В Гілля калин похилилося…
Мамо, кому ж Ви молилися?
4)Святослав Вакарчук Г І прийде час його збирати -
Каміння в мулі до колін
1 «Лебеді материнства» А патріотична пісня
2«Не твоя війна» Б ліричний вірш
розтрощене» В колискова пісня(ліричний вірш)
Працює з текстом (ПТ ГР 2)
1 Прочитайте поезію Н. Мельниченко «Каміння»,
вставте відповідні за змістом слова на місці пропусків(3б)
« Каміння» 2 Визначте віршований розмір уривка з поезії, побудуйте Дні плинуть, наче хвилі моря схему.(3б.)
Що топлять _______ на дні
Гуркочуть громом гори горя- І прийде час його збирати-
Луною гомону_______. Каміння в мулі до колін…
3 Визначіть вид строфи у поезії «Каміння»(2б)
Гарцює гурт________галопом,
Майбутнє топчучи в кістках, 4 Випишіть із тексту поезії такі художні засоби: (4б.)
Розбившись гулко об ____ алітерацію, епітет, порівняння, метафору
Прискорюючи власний крах.
Для дна підходить лиш безодня,
Крилатим -_____ в вишині.
Ці дні , жорстокі і холодні,
Каміння топлять в глибині.
І прийде час його збирати-
Каміння в_____ до колін
Під дулом власної гармати,
Як пролунає судний дзвін.
Письмово взаємодіє (ПВ ГР 3)
Склади сенкан на задану тему(6б.)
1 Життя
2____________
3____________
4____________
5____________
Напишіть розгорнуту відповідь (7-8 речень) на питання(6 б.)
Якими переживаннями та думками живуть ліричні герої сучасних поезій про війну?