Діагностувальна робота за темою "Пригоди і фантастика"

Про матеріал

Діагностування прогресу набуття знань і компетентностей з теми

“Приголи і фантастика" (Микола Гоголь “Ніч перед Різдвом",

Чарльз Дікенс “Різдвяна пісня у прозі", Астрід Ліндгрен “Міо, мій Міо")

Перегляд файлу

Діагностування прогресу набуття знань і компетентностей з теми “Приголи і фантастика”

(Микола Гоголь “Ніч перед Різдвом”,

Чарльз Дікенс “Різдвяна пісня у прозі”, Астрід ліндгрен “Міо, мій Міо”)

Працюємо з текстом  

1. Прочитай уривки. Напиши назву твору та автора кожного з них.

                                                                                                                              (3 бали)

А ... Ви подивіться на мене, - продовжувала гарненька кокетка, - як я плавно ступаю, у мене сорочка шита червоним шовком. А які стрічки на голові! Вам і за вік не побачити багатшого галуна!

1   Солоха

А  скнара

2   Ебенезер Скрудж

Б  коваль

3   Вакула

В  чарівний кінь

4   Като

Г  чорний лицар

5   Міраміс

Д  відьма

Б  Я стояв серед кімнати й слухав крізь відчинене вікно, як надворі співав Жалібник. Він не один вечір співав мені в трояндовому садку, але я не розумів, про що він співає. Він співав про всіх, кого вкрали..., про багатьох дітей, яких полонив жорстокий  лицар Като й забрав до свого замку.

В    Наче був не людиною, а кременем — таким холодним і твердим, що нікому жодного разу не вдалося висікти з його кам’яного серця бодай іскру жалю. Потайний, замкнутий, самотній, він ховався у свою раковину, як устриця.

2. Вибери рядок, у якому правильно вказані пропущені в тексті слова 

                                                                                                                              (2 бали)

"Мороз посилився, і вгорі зробилося так (1) ___________, що  (2)_________ перестрибував з одного копитця на інше і хукав собі в (3) _______, намагаючись хоч трошки відігріти  (4) _______   руки.

А) ясно, Вакула, шарф, почервонілі.

Б) холодно, чорт, кулак, замерзлі.

В)темно, чорт, кулак, брудні.

3. Найди відповідність між героєм та його роллю у творі

                                                                                                                              (2 бали)  

4. У якому з уривків подано пейзаж?                                                           (3 бали)

А) Зимова, ясна ніч настала. Глянули зірки. Місяць велично виплив на небо посвітити добрим людям та всьому світові, щоб усім було весело колядувати й славити Христа. Морозило дужче, як зранку: але зате так було тихо, що рипіння морозу під чоботом чути було за півверсти.

Б) Мати коваля Вакули мала не більше як сорок літ. Вона була ні гарна, ні погана з себе. Важко й бути гарною в такі роки. Однак вона вміла так причаровувати до себе найстатечніших козаків (яким, не завадить між іншим сказати, мало було діла до краси), що до неї вчащали і голова, і дяк Йосип Никифорович...

В) Так, це був Марлі зі своєю самокруткою, у своїй незмінній жилетці, у панталонах в обтяжку і чоботах; носаки на чоботах стирчали, волосся на голові стирчало, самокрутка стирчала, поли сюртука відстовбурчувалися. Довгий ланцюг оперізував його і хвостом волікся по підлозі.

 5. Поміркуй і розподіли події повісті “Міо, мій Міо” в дві колонки       (2 бали)

                

                     Реальне                                                    Фантастичне

А  життя Буссе в родині опікунів

Б  подорож у Країну Далеку

В  колодязь, що шепоче казки

Г самотність хлопчика у Стокгольмі

Д  перемога над лицарем Като

Е  вірна дружба з Юм-Юмом

pdf
Додано
5 березня
Переглядів
71
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку