Діагностування прогресу набуття учнями знань і компетентностей за темою " Сила творчої уяви.У вирі захопливих пригод". Діагностувальна робота за творами Ернеста Теодора Амадея Гофмана" Лускунчик і Мишачий король", Марка Твена "Пригоди Тома Соєра", Елеонор Портер "Полліанна" та Туве Янсон "Комета прилітає".
" Сила творчої уяви. У вирі захопливих пригод"
А) Франції;
Б) Англії;
В) Німеччини;
Г) Італії.
2. Хто автор твору «Полліанна»?:
А) Ернест Теодор Амадей Гофман;
Б) Елеонор Портер;
В) Марк Твен;
Г) Туве Янсон.
3. Тітка Поллі, Бекі, Гек Фінн – герої твору:
А) Елеонор Портер «Полліанна»;
Б) Туве Янсон «Комета прилітає»;
В) Марк Твен «Пригоди Тома Соєра»;
4. Ернест Теодор Амадей Гофман «Лускунчик і Мишачий король».
5. Назви головну думку повісті-казки Туве Янсон «Комета прилітає»(4-5 речень).
6. Пригадай, якої гри навчила мешканців міста героїня твору Елеонор Портер ?Чи є така гра необхідною для кожної людини?
7. Напиши власне продовження до одного із прочитаних творів сучасної літератури (твір за вибором).