Прізвище _________________________________
Діагностувальна робота.
«Досліджую значення слова»
І варіант
Підлога на кораблі - …
а) палуба
б) штурвал
в) щогла
2. Вибери рядок в якому всі слова вжиті в переносному значенні.
А) золотий годинник, золоте серце
б) гостре слово, золоте листя
в) сумне небо, сумна дівчинка
3. Добери до слова добрий близькі за значенням слова
а) смішний, кумедний
б) відважний, хоробрий
в) хороший, славний
4. З'єднай рисками слова, протилежні за значенням
5. Виконай звуко-буквений аналіз слів
Дев`ять- __б.,__зв., щасливі- __б.,___зв., заєць-___б.,__зв., завдання-__б.,__зв..
6.Познач рядок,у якому всі слова правильно поділені для переносу.
А) бур-`ян, ча-йка, де-ньок;
Б) бур`-ян, чайк-а, день-ок;
В) бур`-ян, чай-ка, де-ньок;
7. Запиши слова в алфавітному порядку, дописуючи пропущені букви.
Дят..л, в..дмідь, за..ць, ч..рвоний, т..атр.
8. Спиши словосполучення замінюючи виділені слова протилежними за значенням
Сонечко піднялося, защебетали пташки, земля прокидається, настав ранок.
Прізвище_________________________________
Діагностувальна робота.
«Досліджую значення слова»
ІІ варіант
Кермо на кораблі- …
а) палуба
б) штурвал
в) щогла
2. Вибери рядок в якому всі слова вжиті в прямому значенні.
А) солодкий сон, солодка цукерка,
б) сумне небо, сумна дівчинка
в) м`яка подушка, м`яка іграшка
3. Добери до слова красивий близькі за значенням слова
а) смішний, кумедний
б) гарний, вродливий
в) боягузливий, боязкий
4. З'єднай рисками слова, протилежні за значенням
5. Виконай звуко-буквений аналіз слів
M`яч-__б.,__зв., щирий-__б.,__зв., учитель-__б., __зв., змагання-__б.,__зв..
6. Познач рядок,у якому всі слова правильно поділені для переносу.
А) ли-стоп-ад, сид-жу, гайо-к;
Б) лист-оп-ад, сидж-у, гай-ок;
В) лис-то-пад, си-джу, га-йок.
7. Запиши слова в алфавітному порядку, дописуючи пропущені букви
Д..тина, к..лим, завда..я, пом..лка, н..діля.
8. Спиши словосполучення замінюючи виділені слова протилежними за значенням
Сонечко сіло , затихли пташки, земля засинає, настав вечір.