__________________________________________________________
Діагностувальна робота Звуки і букви. Слово Варіант 1
Вересень трусить груші в садочку.
Я кол…чий, мов буд…к,
а зовут… мене ____________ .
Йогурт, сьомий, деньок, сльози, район.
ФІВАПДЖМІЛЬЯЧСМДЗЬОБЦЙУКЕНМЕДЮЬИМ
Хлоп..ята вз..ялис..я годувати хом..яка. Він гриз сухарі, моркву, бур..яки.
Ніс — це орган нюху. Орган — музичний інструмент.
Чай-ник, кукуруд-за, паль-то, сил-ьний, малю-є, бур’-ян, осі-нь.
Випиши слова, поділені неправильно. Поділи їх для переносу правильно.
А) золоте сонце Б) золоті сережки
говорить чемна
розумна розказує
ввічлива кмітлива
Ніч - ______________, плаче - ______________________ .
Діагностувальна робота Звуки і букви. Слово Варіант 2
Грім у вересні віщує теплу осінь.
Цар зв…рів я, це кожен зна…,
Я грізним риком вс…х л…ка…. Хто я? __________________
Гайок, кольоровий, Йосип, пеньок, чайник.
ФІВАПБДЖОЛАЧСМДЗЕРКАЛОЦЙУКЕНІЧЮЬИМ
. Уранці на узліс…і відбувалос…я змаган…я з футболу. Суд…я дав свисток. Гра розпочалас…я.
Брати збиралися в далеку дорогу. Вирішили не брати нічого зайвого..
Ча-йник, кукуру-дза, пал-ьто, силь-ний, чита-є, бур’-ян, кле-н.
Випиши слова, поділені неправильно. Поділи їх для переносу правильно.
А) м’яка вода Б) м’яка подушка
сміється охайний
радісний хіхікає
акуратний веселий
Ранок - ______________, брудний - _____________________