Діагностувальна робота "Звуки і букви. Слово"

Про матеріал
Цей матеріал можна використати для перевірки знань з української мови у другому класі. Вд діагностувальної роботи: "Робота з мовними одиницями".
Перегляд файлу

__________________________________________________________

Діагностувальна робота  Звуки і букви. Слово            Варіант 1

  1. Прочитай. Підкресли букви, які позначають голосні звуки.

Вересень трусить груші в садочку.

  1. Устав пропущені букви і слово-відгадку.

Я кол…чий, мов буд…к,

а зовут…    мене ____________ .

  1. Запиши слова, поділяючи їх на склади

Йогурт, сьомий, деньок, сльози, район.

  1. Знайди слова, «заховані» серед букв. Обведи їх.

ФІВАПДЖМІЛЬЯЧСМДЗЬОБЦЙУКЕНМЕДЮЬИМ

  1. Постав, де треба, апостроф.

Хлоп..ята вз..ялис..я годувати хом..яка. Він гриз сухарі, моркву, бур..яки.

  1. Постав наголос у словах, що написані однаково.

Ніс — це орган  нюху.  Орган — музичний інструмент.

  1. Перевір, чи правильно поділено слова для переносу.

Чай-ник, кукуруд-за, паль-то, сил-ьний, малю-є, бур’-ян, осі-нь.

Випиши слова, поділені неправильно. Поділи їх для переносу правильно.

  1. Познач  сполучення слів у переносному значенні.

       А) золоте сонце       Б) золоті сережки

  1. З’єднай лінією близькі за значенням слова

говорить                      чемна

розумна                       розказує

ввічлива                      кмітлива   

  1.  Допиши протилежні за значенням слова

              Ніч - ______________,  плаче - ______________________ .

 

Діагностувальна робота  Звуки і букви. Слово            Варіант 2

  1. Прочитай. Підкресли букви, які позначають голосні звуки.

Грім у вересні віщує теплу осінь.

  1. Устав пропущені букви і слово-відгадку.

Цар зв…рів я, це кожен зна…,

Я грізним риком вс…х  л…ка….     Хто я? __________________

  1. Запиши слова, поділяючи їх на склади.

Гайок, кольоровий, Йосип, пеньок, чайник.

  1. Знайди слова, «заховані» серед букв. Обведи їх.

ФІВАПБДЖОЛАЧСМДЗЕРКАЛОЦЙУКЕНІЧЮЬИМ

  1. Постав, де треба, подвоєння букв.

. Уранці на узліс…і відбувалос…я змаган…я з футболу. Суд…я дав свисток. Гра розпочалас…я.

  1. Постав наголос у словах, що написані однаково.

Брати збиралися в далеку дорогу. Вирішили не брати нічого зайвого..

  1. Перевір, чи правильно поділено слова для переносу.

Ча-йник, кукуру-дза, пал-ьто, силь-ний, чита-є, бур’-ян, кле-н.

Випиши слова, поділені неправильно. Поділи їх для переносу правильно.

  1. Познач  сполучення слів у переносному значенні.

       А) м’яка вода           Б) м’яка  подушка

  1. З’єднай лінією близькі за значенням слова

сміється                          охайний

радісний                         хіхікає

акуратний                       веселий    

  1.  Допиши протилежні за значенням слова

              Ранок  - ______________,  брудний  - _____________________

 

 

 

docx
Пов’язані теми
Українська мова, 2 клас, Матеріали до уроків
НУШ
Інкл
Додано
20 червня 2023
Переглядів
384
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку