Діагностувальна тематична робота
з української мови
“Звуки і букви”
________________________________________________________
Прізвище та ім'я
1. Утвори слова з подовженими приголосними: жити,читати, знати, година.
2. Прочитай та підкресли в реченні голосні літери. Постав наголоси в словах.
Назбирав і лісі їжачок грушок, яблук та шипшини.
3. Поміркуй,якими словами можна перевірити написання поданих слів. Запиши подані разом з перевірними.
Ми (г,х)тить, з(е,и)рно, оз(и,е)ро, м(и,е)довий, боро(дь,ть)ба.
Подане Перевірне
4.Запиши слова поділяючи їх на склади для переносу:лев,кав’ярня,ґудзик,бажання, майбутній, подія,сильний
5. Виконай звуко-буквенний аналіз слів: м’яч, щітка, усміхнувся, їжак, ждміль.
6.Придумай нові слова. Додай до кожного в кінці один звук. Запиши слова парами в алфавітному порядку.
Гра , їжа, буря, лис.
7. Розподіли слова в три стовпчики: сміливий, розмовляти, юрба, сідає, йод, їхати, дорожній, любити.
Й (звук [й]) |
Я, Ю, Є, Ї (звуки [йа], [йу], [йе], [йі] ) |
Я,Ю, Є (звук [а], [у] [е] ) |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Самоаналіз |
Познач V : (Як тобі було виконувати завдання?) |
Мені було дуже легко |
Мені була потрібна допомога вчителя чи однокласників |
Мені було дуже важко |
|
Вчитель ( V V має значні успіхи; V демонструє помітний прогрес ; ? досягає результату з допомогою вчителя; ! потребує значної уваги і допомоги) |
|
||||