Урок "Іменник як частина мови"

Про матеріал
Розробка містить конспект уроку з української мови для 3 класу на тему "Іменник як частина мови"
Перегляд файлу

Тема уроку: Іменник як частина мови

 

Мета уроку: розширити знання учнів про іменник як самостійну частину мови, удосконалювати вміння знаходити іменник серед інших частин мови через правильно поставлене запитання; продовжувати працювати  з термінами «назви істот» та «назви неістот»; збагачувати словниковий запас учнів; вдосконалювати навички грамотного письма; розвивати критичне мислення, пам’ять, увагу; виховувати дбайливе ставлення до природи.

Тип уроку: урок засвоєння нових знань.

 

Хід уроку:

 

1. Організаційний момент

1.1. Привітання

1.2. Перевірка готовності до уроку

 

2. Повідомлення теми і мети уроку

- Щоб визначити тему нашого уроку, вам потрібно розв’язати ребус

 

2.1. Розв’язування ребусу

 C:\Users\HP\Desktop\іменник.jpg

- Яке утворилося слово ? (Іменник)

-Сьогодні ми розширимо свої знання про іменник, згадаємо, чим відрізняються іменники – назви істот, від іменників – назв неістот.

-Діти, пропоную вам згадати, що таке іменник?

 

Вчитель: Іменник-це частина мови, до якої належить найбільша кількість слів у нашій мові. Так , у «Словнику української мови» є 135 тисяч слів, половина з яких-іменники!

2.2 . Презентація «Словника української мови»

 

C:\Users\HP\Desktop\a756421f008dad210cb782b0492aebf6.jpg

 

3. Первинне сприймання і усвідомлення учнями нового матеріалу

 

3.1.Каліграфічна хвилинка.

 

Хто має носик-долото?

Ним комах з нори виймає,

Про здоров’я лісу дбає. (Дятел.)

Д   д   дя  ел  дятел

 

3.2.  Пошукове завдання «Цікава баночка»

Запишіть у першу баночку слова, які відповідають на питання (хто?), а в другу баночку слова, які відповідають на питання (що?).

 

Моряк, береза, корабель, білка, стіл, учитель, ведмідь, заєць, двері, пенал,

лисиця ,лялька,телефон.

 

 

 

 

-Діти, як можна відрізнити іменники – назви істот від іменників – назв

неістот?

3.3. Фізкультхвилинка

3.4. Робота за підручником.

а) Робота над вправою 140 с. 58 (усно)

б) Опрацювання правила (колективно) с.58

в) Виконання вправи 141 с. 58

4. Узагальнення і систематизація знань

5. Підсумок уроку

5.1. Метод «Незакінчене речення»

Я знаю...

Я навчився...

Я запам'ятав...

6. Домашнє завдання с.59 впр.143 (скласти і записати три речення про правила дорожнього руху)

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Вовканич Тетяна Михайлівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Додано
13 жовтня 2022
Переглядів
590
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку