Планування уроків української мови в 3 класі НУШ

Про матеріал
Дана розробка містить планування навчального матеріалу з української мови для 3 класу за програмою О. Я. Савченко та підручником "Українська мова та читання" (частина 1) Катерини Пономарьової та Любові Гайової
Перегляд файлу

Календарно-тематичне планування

уроків української мови для 3 класу

4 години на тиждень

 

Зведена таблиця розподілу навчального часу

Семестр

Кількість уроків на тиждень

Кількість

уроків за семестр

Примітка

І

4

 

 

ІІ

4

 

 

Рік

 

140

 

 

Програма:    Державний стандарт початкової освіти(2018р.),

    Типова освітня програма для початкової школи, розробленою під керівництвом         О.Я. Савченко, затвердженою наказом МОН України від 21.03.2018 №268 (зі змінами внесеними наказом МОН від 08.10. 2019 №1273 та наказом МОН України від 12.08.2022 №743-22).

Підручник:. Українська мова та читання: Підручник для 2 класу ЗЗСО(у 2-х частинах):   Частина 1 // К. І. Пономарьова., Л. А. Гайова — К. : УОВЦ «Оріон», 2020. – 160 с.:іл.

                          Автори :  К. І. Пономарьова, Л. А. Гайова

Види діагностувальних робіт

Вид

І семестр

ІІ семестр

Рік

Усний твір

-

1

1

Діалог

1

 

1

Письмовий переказ

1

 

1

Диктант

1

2

3

Списування

1

1

2

Робота з мовними одиницями

1

2

3

РЗМ

Розвиток зв’язного мовлення

8

9

17

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

І СЕМЕСТР

ДАТА

Тема уроку

Д.з

 

скорегована

1

01.09

 

Знайомство з підручником. Державні символи України (с.1-3)

Корекційна робота. Розпізнавання речень за основними ознаками.

 

Пригадую знання про звуки і букви

2

05.09

 

Розрізняю голосні і приголосні звуки. Створення висловлення за власними спогадами та поданими запитаннями (с.4-5).

Корекційна робота. Побудова і записування розповідних речень.

с.5, впр.8

3

06.09

 

Розвиток зв’язного мовлення.

Написання розповіді за запитаннями. Тема для спілкування: «Спогади про літній відпочинок». (Зошит «Малюю словом», с.4-7)

 

4

07.09

 

Розпізнаю м’які приголосні звуки. Побудова звукових схем слів. Написання тексту на задану тему (с.6-7).

Корекційна робота. Розпізнавання питальних речень у тексті.

с.7, впр.12

5

08.09

 

Вхідна діагностувальна робота

 

6

12.09

 

Аналіз діагностувальної роботи. Пригадую слова з апострофом і звуками [дж], [дз], [дз´]. Написання тексту за запитаннями (с. 8-9).

Корекційна робота. Розпізнавання тексту за основними ознаками.

с.9, впр.10

правило вивч. с.8

7

13.09

 

Правильно вимовляю дзвінкі приголосні звуки в кінці слова і складу.  Написання тексту за запитаннями (с.10-11).

Корекційна робота. Визначення в тексті зачину, основної частини і кінцівки.

с.11, впр.10

8

14.09

 

Правильно записую слова із сумнівними приголосними звуками. Складання тексту на задану тему ( с.12-13).

Корекційна робота. Визначення типу поданого тексту.

с.13, впр.8

9

15.09

 

Розпізнаю слова з ненаголошеними звуками [е], [и]. Побудова розповіді на задану тему (с. 14-15).

Корекційна робота Складання тексту за малюнком і по­даним початком

с.13, впр.11

с.14 правило вивч.

10

19.09

 

Правильно записую слова з ненаголошеними звуками [е], [и]. Записування розгорнутої відповіді на поставлене запитання (с. 16-17).

Корекційна робота Удосконалення тексту

с.17, впр.11

11

20.09

 

Розвиток зв’язного мовлення. Написання розповіді за поданим початком на основі малюнка, світлин, вірша, вражень від музичного твору та власних спостережень. Тема для спілкування: «Осінь зачаровує красою». (Зошит «Малюю словом», с.8-10).

 

12

21.09

 

Закріплюю правильне написання  слів з ненаголошеними звуками [е], [и].

с.14 вивч. правило

13

22.09

 

Пригадую правила переносу слів.

Написання розповіді про власні вподобання

(с. 18-19).

с.19, впр.7

14

26.09

 

Пригадую і використовую алфавіт. Написання розгорнутої відповіді на запитання з обґрунтуванням власної думки (с. 19-21).

с.21, впр.9

15

27.09

 

Шукаю слова в словнику за алфавітом. Написання тексту з обґрунтуванням власної думки (с. 21-22).

с.22, впр.7

16

28.09

 

Повторення і закріплення знань про звуки й букви, умінь правильно переносити слова, записувати слова в алфавітному порядку

Запис 7  імен. в алфав. порядку

17

29.09

 

Діагностувальна робота. Диктант

3МОВ 3.1.

Спостерігаю за значенням слів

18

03.10

 

Аналіз діагностувальної роботи. Розрізняю пряме і переносне значення слів. Написання розповіді на задану тему за опорними словами (с. 23-24).

с.24, впр.9

19

04.10

 

Розвиток зв’язного мовлення. Написання розповіді за серією малюнків і складеними запитаннями. Тема для спілкування: «Пікнік». (Зошит «Малюю словом», с.11-13).

 

20

05.10

 

Розпізнаю синоніми.

Написання розповіді за поданими запитаннями на основі прочитаного тексту ( с.25-26)

с.26, впр.6

21

06.10

 

Добираю синоніми.

Написання тексту про своє бажання з обґрунтуванням власної думки (с.27-28).

с.28, впр.7

22

10.10

 

Розпізнаю і добираю антоніми.

Складання розповіді на задану тему ( с.28-30).

с.30, впр.7

с.29 вивч. прав

23

11.10

 

Розпізнаю слова, які мають кілька значень. Написання тексту за опорними словами ( с.30-32).

с.32, впр.8

24

12.10

 

Спостерігаю за словами, які звучать однаково, але мають різні значення.

Написання розгорнутої відповіді на запитання (с.32-33).

с.33, впр.7

25

13.10

 

Розпізнаю синоніми, антоніми в тексті.

 

26

15.10

 

Розвиток зв’язного мовлення. Написання переказу тексту за колективно складеним планом. Тема для спілкування: «Покинуте кошеня». (Зошит «Малюю словом», с.14-16).

 

27

19.10

 

Повторення і закріплення знань про лексичне значення слова.

 

28

20.10

 

Діагностувальна робота. Списування

3МОВ 3.1.

Досліджую будову слова

29

21.10

 

Аналіз діагностувальної роботи. Закріплення і застосування знань з теми "Слово"

 

30

22.10

 

Написання розповіді за поданими запитаннями на основі прочитаного тексту

 

31

2.11

 

Визначаю корінь слова.

Написання розгорнутої відповіді на запитання (с.34-35).

с.35, впр.7

32

3.11

 

Розпізнаю спільнокореневі слова.

Написання тексту про своє бажання з обґрунтуванням власної думки ( с.36-37).

с.37, впр.8

33

4.11

 

Спостерігаю за чергуванням  голосних у коренях слів.

Написання розповіді про своє бажання з поясненням власної думки (с.37-39).

с.39, впр.8

34

5.11

 

Розвиток зв’язного мовлення.

Діагностувальна робота. Письмовий переказ.

 

35

9.11

 

Спостерігаю за чергуванням приголосних у коренях слів.

Складання розповіді за поданими запитаннями (с.39-41).

с.41, впр.7

36

10.11

 

Розрізняю корені з однаковим звучанням, але різним значенням.

Проведення інтерв’ю за поданими дзапитаннями. Написання тексту за світлиною (с.41-43).

с.43, впр.9

37

11.11

 

Визначаю закінчення в словах.

Написання розгорнутої відповіді на запитання (с.43-45).

с.45, впр.7

38

12.11

 

Спостерігаю за призначенням закінчень у мовленні.

Формування уявлення про нульове закінчення. Складання і записування розповіді за поданими запитаннями (с.45-47).

с.47, впр.7

с.46 вивч. правило

39

16.11

 

Визначаю основу слова.

Написання розповіді про свою мрію за поданими запитаннями (с.47-48).

с.48, впр.10

40

17.11

 

Розрізняю спільнокореневі слова і різні форми одного слова.

Написання розповіді за поданими запитаннями на основі прочитаного тексту (с.49-50).

с.50, впр.8

41

18.11

 

Визначаю префікс у словах.

Написання розповіді за поданими запитаннями на основі прочитаного тексту (с.51-52).

с.52, впр.8

с.51 вивч. правило

42

19.11

 

Розвиток зв’язного мовлення. Написання переказу тексту за колективно складеним планом. Тема для спілкування: «Небезпечна пригода на річці». (Зошит «Малюю словом», с.20-22).

 

43

23.11

 

Утворюю слова за допомогою префіксів.

Відновлення тексту в буклеті. Написання тексту про своє бажання з обґрунтуванням власної думки (с.53-54).

с.54 впр.8

 

44

24.11

 

Розрізняю префікси і службові слова.

Написання службових слів з іншими словами. Складання тексту про свої вподобання (с.54-56).

с.56 впр.7

 

45

25.11

 

Спостерігаю за написанням слів із префіксами

роз-, без-.  Написання тексту за власними спостереженнями  (с.56-57).

Діагностувальна робота. Діалог(усний)

с.57 впр.9

 

 

МОВ1.7

46

26.11

 

Аналіз діагностувальної роботи. Досліджую написання слів із префіксами з-, с-. Написання тексту про своє вподобання (с.58-59).

с.59 впр.10

 

47

30.11

 

Спостерігаю за вживанням апострофа після префіксів.

Написання розповіді на задану тему з використанням поданих словосполучень (с.60-61).

с.61 впр.7

 

48

1.12

 

Правильно переношу слова з апострофом після префіксів.

Написання розповіді за запитаннями на основі прочитаного тексту (с.61-63).

с.63, впр.8

 

49

2.12

 

Визначаю суфікс у словах.

Написання розповіді за поданими запитаннями на основі прочитаного тексту (с.63-65).

с.66 впр.10

с.63 вивч. правило

50

3.12

 

Розвиток зв’язного мовлення. Написання розповіді на основі малюнка, вірша, вражень від музичного твору та власних спостережень. Тема для спілкування: «Зима прийшла». (Зошит «Малюю словом», с.23-25).

 

51

7.12

 

Утворюю слова за допомогою суфіксів.

Написання тексту про свої вподобання з обґрунтуванням власної думки (с.65-67).

с.67 впр.9

 

52

8.12

 

Визначаю будову слова.

Написання тексту про свої вподобання (с.67-68).

с.68 впр.8

с.67 вивч прав

53

9.12

 

Розбираю слова за будовою.

Написання розгорнутої відповіді на запитання (с.69-70).

с.70 впр.9

 

54

10.12

 

Розпізнаю слова з орфограмами.

Придумування заголовка до тексту. Написання розповіді за поданими запитаннями (с.71-72).

с.72 впр.7

с.71 вивч прав

55

14.12

 

Перевіряю написання ненаголошених [е], [и] в коренях слів. Написання розгорнутої відповіді на запитання (с.72-74).

с.74 впр.12

с.72 вивч прав

56

15.12

 

Пишу записку і СМС-повідомлення. Вправляння у написанні слів з ненаголошеними [е], [и] в коренях (с.74-76).

с.76 впр.11

с.75 вивч прав

57

16.12

 

Діагностувальна робота. Робота з мовними одиницями з теми з теми «Досліджую будову слова».

 

58

17.12

 

Розвиток зв’язного мовлення. Написання переказу тексту за колективно складеним планом. Тема для спілкування: «Не врода прикрашає людину, а добрі справи». (Зошит «Малюю словом», с.26-28).

 

59

21.12

 

Аналіз діагностувальної роботи. Закріплення і застосування знань про будову слова.

 

60

22.12

 

Перевіряю написання слів з ненаголошеними [е], [и] за словником. (с.76-77).

с.77 впр.6

с.77 вивч прав

61

23.12

 

Складання і записування тексту за поданим початком

 

62

24.12

 

Узагальнення вивченого. Підсумковий урок.

 

 

 

ІІ СЕМЕСТР

ДАТА

Тема уроку

Д.з

 

скорегована

Дізнаюся більше про іменники

63

    

 

Розрізняю іменники — назви істот і неістот. Складання речень. (Частина 1, впр. 1—7, с. 78-79)

с.79 впр.6,

с.78 вивч. прав.

64

 

 

Розрізняю власні і загальні іменники. Написання тексту за поданими запитаннями. (Ч. 1, впр. 1-7, с. 80-81)

с.81 впр.7

 

 65

 

 

Записую власні назви з великої букви. (Ч. 1, впр. 1—7, с. 81-83)

с.83 впр.7

 

 66

 

 

Розвиток зв’язного мовлення. Тема для спілкування: «Пишу враження від свята».

 

 67

 

 

Розпізнаю іменники, які утворилися від дієслів і прикметників.  Редагування тексту. (Ч. 1, впр. 1-10, с. 83-85)

с.85 впр.10

 

 68

 

 

Визначаю рід іменників. Записування відповідей на запитання. (Ч. 1, впр. 1-8, с. 85-87)

с.87 впр.8

 

 69

 

 

Змінюю іменники за числами. Написання власних і загальних іменників. (Ч. 1, впр. 1-9, с. 88-89)

с.89 впр.9

 

 70

 

 

Дізнаюсь про іменники, які не змінюються за числами.

Складання речень. (Ч. 1, вир. 1-9, с. 90-91)

с.91 впр.9

 

 71

 

 

Узагальнення і систематизація знань учнів із розділу «Дізнаюся більше про іменники».

 

 72

 

 

Діагностувальна робота. Диктант.

 

 73

 

 

Аналіз діагностувальної роботи.

 

Досліджую прикметники

74

 

 

Розпізнаю прикметники. Складання речень. (Ч. 1, вир. 1-10, с. 92-93)

с.93 впр.10, с.92 вивч. прав.

75

 

 

Розвиток зв’язного мовлення. Написання переказу тексту за колективно складеним планом. Тема для спілкування: «Віщуни погоди».

 

76

 

 

Встановлюю зв’язок прикметників з іменниками. Добір прикметників до іменників. (Ч. 1, вир. 1-8, с. 94-95)

с.95 впр.8, с.94 вивч. прав.

77

 

 

Змінюю прикметники за числами. Складання речень. (Ч. 1, вир. 1-9, с. 96-97)

с.97 впр.9,

с.96 вивч. прав.

78

 

 

Змінюю прикметники за родами. Встановлення зв’язку прикметників з іменниками. (Ч. 1, вир. 1-7, с. 97-99)

с.99 впр.7, с.98 вивч. прав.

79

 

 

Визначаю родові закінчення прикметників. Складання речень. (Ч. 1, вир. 1-7, с. 99-100)

с.100 впр.7

 

80

 

 

Прикрашаю своє мовлення прикметниками. (Ч. 1, впр. 1- 11, с. 101-102)

с.102 впр.7

 

81

 

 

Узагальнення і систематизація знань учнів із розділу «Дізнаюся більше про прикметники».

 

82

 

 

Діагностувальна робота. Робота з мовними одиницями  за темами: «Дізнаюся більше про іменники» та «Досліджую прикметники».

 

83

 

 

Аналіз діагностувальної роботи.

 

84

 

 

Розвиток зв’язного мовлення. Написання розповіді за складеними запитаннями. Тема для спілкування: «Пишу про друга або подружку».

 

Розпізнаю числівники

85

 

 

Пригадую числівники. Робота з географічною картою. (Ч. 1, впр. 1-9, с. 103-104)

с.104 впр.9, с.103 вивч. прав.

86

 

 

Правильно наголошую і записую числівники. Складання речень. (Ч. 1, впр. 1—10, с. 105-106)

с.106 впр.1

87

 

 

Правильно читаю числові вирази. Складання тексту. (Ч. 1, впр. 1-8, с. 106-107)

с.107 впр.8

88

 

 

Узагальнення і систематизація знань учнів із розділу «Розпізнаю числівник».

 

89

 

 

Діагностувальна робота. Списування.

 

90

 

 

Аналіз діагностувальної роботи.

 

Дізнаюся більше про дієслова

91

 

 

Розпізнаю дієслова. Складання тексту. (Ч. 1, впр. 1-8, с. 108-109)

с.109 впр.8, с.108 вивч. прав.

92

 

 

Правильно записую дієслова на -ться, -шся. Складання тексту за малюнками. (Ч. 1, впр. 1-7, с. 110-111)

с.111 впр.7

93

 

 

Розвиток зв’язного мовлення. Написання переказу тексту за колективно складеним планом. Тема для спілкування: «Оксанина помилка».

 

94

 

 

Розрізняю часові форми дієслів. (Ч. 1, впр. 1-7, с. 111- 113)

с.113 впр.7, с.112 вивч. прав.

95

 

 

Змінюю дієслова за часами. Складання розповіді про козаків. (Ч. 1, впр. 1-10, с. 113-115)

с.115 впр.10

96

 

 

Правильно пишу не з дієсловами. Написання порад. (Ч. 1, впр. 1—7, с. 115—116)

с.116 впр.7, с.115 вивч. прав.

97

 

 

Встановлюю зв’язок дієслів з іменниками. Редагування тексту. (Ч. 1, впр. 1-4, с. 117-118)

с.118 впр.4

98

 

 

Встановлюю зв’язок дієслів з іменниками. Редагування тексту. (Ч. 1, впр. 5-9, с. 118)

с.118 впр.9

99

 

 

Добираю дієслова — антоніми і синоніми. Складання розповіді про стародавній ярмарок. (Ч. 1, впр. 1-9, с. 119- 120)

с.120 впр.9

100

 

 

Узагальнення і систематизація знань учнів із розділу «Дізнаюся більше про дієслова».

 

101

 

 

Діагностувальна робота. Робота з мовними одиницями  з теми: «Дізнаюся більше про дієслова»

 

102

 

 

Аналіз діагностувальної роботи.

 

103

 

 

Розвиток зв’язного мовлення. Написання розповіді за серією малюнків і складеними запитаннями. Тема для спілкування: «Розповідаю про свою сім’ю».

 

Розпізнаю службові слова

104

 

 

Пригадую службові слова. (Ч. 1, впр. 1—7, с. 121—122)

с.122 впр.7, с.121 вивч. прав.

105

 

 

Розпізнаю прийменники. Сполучення прийменників з іменниками. (Ч. 1, впр. 1-9, с. 122-124)

с.124 впр.9, с.123 вивч. прав.

106

 

 

Розрізняю частини мови. Робота з афішею. (Ч. 1, впр. 1- 7, с. 124-126)

с.126 впр.7

107

 

 

Розрізняю частини мови.  (Ч. 1, впр.8- 10, с. 126)

с.126 впр.10

108

 

 

Узагальнення і систематизація знань учнів із розділу «Частини мови».

 

Будую речення

109

 

 

Аналіз діагностувальної роботи. Розрізняю розповідні, питальні і спонукальні речення. (Ч. 1, впр. 1-4, с. 127-128)

с.127 вивч. прав.

110

 

 

Розрізняю розповідні, питальні і спонукальні речення, окличні й неокличні. (Ч. 1, впр. 1-9, с. 127-129)

с.129 впр.9

111

 

 

Вживаю речення зі звертанням. Навчальний діалог. (Ч. 1, впр. 1-9, с. 129—130)

с.130 впр.9, с.129 вивч. прав.

112

 

 

Розвиток зв’язного мовлення. Написання розповіді за серією малюнків і складеними запитаннями. Тема для спілкування: «Розповідаю, як турбуюся про своє здоров’я».

 

113

 

 

Визначаю в реченні головні і другорядні члени. Складання речень за малюнками. (Ч. 1, впр. 1-9, с. 131-133)

с.133 впр.9, с.131 вивч. прав.

114

 

 

Встановлюю зв’язок слів у реченні. Складання речень. (Ч. 1, впр 1-8, с. 133-134)

с.134 впр.8

115

 

 

Утворюю словосполучення. Головне і залежне слово у словосполученні. (Ч. 1, впр. 1-11, с. 134-136)

с.136 впр7, с.135 вивч. прав.

116

 

 

Утворюю словосполучення. Головне і залежне слово у словосполученні. (Ч. 1, впр. 1-11, с. 134-136)

с.136 впр11

117

 

 

Будую різні види речень. Встановлення зв’язку слів у реченні. (Ч. 1, впр. 1-11, с. 137-138)

с.138 впр11

118

 

 

Узагальнення і систематизація знань учнів із розділу «Будую речення».

 

119

 

 

Діагностувальна робота. Усний твір

 

120

 

 

Аналіз діагностувальної роботи.

 

Досліджую текст

121

 

 

Розвиток зв’язного мовлення. Тема: «Розрізняю опис художній і науково-популярний»

 

122

 

 

Пригадую будову тексту. Редагування тексту. (Ч. 1, впр. 1-8, с. 139-140)

с.140 впр.8

123

 

 

Розрізняю тексти: розповідь, опис і міркування. Визначення типів текстів. (Ч. 1, впр. 1-8, с. 141-143)

с.142 впр.8, с.141 вивч. прав.

124

 

 

Будую текст-міркування.  (Ч. 1, впр. 1-8, с. 143-145)

с.145 впр.8

125

 

 

Складаю есе. Порівняння текстів різних типів. (Ч. 1, впр. 1-7, с. 145-147)

с.147 впр.7, с.146 вивч. прав.

126

 

 

Визначаю тему і мету тексту. Добираю заголовок. Складання розповіді про Київ. (Ч. 1, впр. 1-9, с. 147-149)

с.149 впр.9, с.147 вивч. прав.

127

 

 

Складаю план тексту. Доповнення речень. (Ч. 1, впр. 1- 12, с. 149-151)

с.151 впр.12, с.150, 151 вивч. прав.

128

 

 

Розвиток зв’язного мовлення. Написання переказу тексту за колективно складеним планом. Тема для спілкування: «Дружні шпаки».

 

129

 

 

Спостерігаю за зв’язком речень у тексті. Складання плану тексту. (Ч. 1, впр. 1-8, с. 151-153)

с.153 впр.8, с.152 вивч. прав.

130

 

 

Розрізняю тексти різних стилів. (Ч. 1, впр. 1-10, с. 153- 155)

с.155 впр.10, с.154 вивч. прав.

131

 

 

Діагностувальна робота. Диктант.

 

132

 

 

Аналіз діагностувальної роботи.

 

Повторюю вивчене

133

 

 

Повторюю вивчене. Закріплюю вивчене. (Ч. 1, впр. 1-7, с. 156)

с.156 впр.6

134

 

 

Закріплюю вивчене. (Ч. 1, вир. 8-12, с. 157)

с.157 впр.12

135

 

 

Застосовую вивчене. (Ч. 1, впр. 1-6, с. 158-159)

с.159 впр.6

136

 

 

Застосовую вивчене. (Ч. 1, впр. 7—11, с. 159)

с.159 впр.10

137

 

 

Розвиток зв’язного мовлення. Написання переказу тексту за колективно складеним планом. Тема для спілкування: «Зозуля».

 

138

 

 

Виконання компетентісно-зорієнтованих вправ.

 

139

 

 

Виконання компетентісно-зорієнтованих вправ.

 

140

 

 

Узагальнення і систематизація знань учнів. Підсумок за рік.

 

 

 

docx
Додано
11 жовтня 2022
Переглядів
3901
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку