Календарно-тематичне планування
уроків української мови для 3 класу
4 години на тиждень
Зведена таблиця розподілу навчального часу
Семестр |
Кількість уроків на тиждень |
Кількість уроків за семестр |
Примітка |
І |
4 |
|
|
ІІ |
4 |
|
|
Рік |
|
140 |
|
Програма: Державний стандарт початкової освіти(2018р.),
Типова освітня програма для початкової школи, розробленою під керівництвом О.Я. Савченко, затвердженою наказом МОН України від 21.03.2018 №268 (зі змінами внесеними наказом МОН від 08.10. 2019 №1273 та наказом МОН України від 12.08.2022 №743-22).
Підручник:. Українська мова та читання: Підручник для 2 класу ЗЗСО(у 2-х частинах): Частина 1 // К. І. Пономарьова., Л. А. Гайова — К. : УОВЦ «Оріон», 2020. – 160 с.:іл.
Автори : К. І. Пономарьова, Л. А. Гайова
Види діагностувальних робіт |
|||
Вид |
І семестр |
ІІ семестр |
Рік |
Усний твір |
- |
1 |
1 |
Діалог |
1 |
|
1 |
Письмовий переказ |
1 |
|
1 |
Диктант |
1 |
2 |
3 |
Списування |
1 |
1 |
2 |
Робота з мовними одиницями |
1 |
2 |
3 |
РЗМ |
|||
Розвиток зв’язного мовлення |
8 |
9 |
17 |
І СЕМЕСТР
№ |
ДАТА |
Тема уроку |
Д.з |
|
|
скорегована |
|||
1 |
01.09 |
|
Знайомство з підручником. Державні символи України (с.1-3) Корекційна робота. Розпізнавання речень за основними ознаками. |
|
Пригадую знання про звуки і букви |
||||
2 |
05.09 |
|
Розрізняю голосні і приголосні звуки. Створення висловлення за власними спогадами та поданими запитаннями (с.4-5). Корекційна робота. Побудова і записування розповідних речень. |
с.5, впр.8 |
3 |
06.09 |
|
Розвиток зв’язного мовлення. Написання розповіді за запитаннями. Тема для спілкування: «Спогади про літній відпочинок». (Зошит «Малюю словом», с.4-7) |
|
4 |
07.09 |
|
Розпізнаю м’які приголосні звуки. Побудова звукових схем слів. Написання тексту на задану тему (с.6-7). Корекційна робота. Розпізнавання питальних речень у тексті. |
с.7, впр.12 |
5 |
08.09 |
|
Вхідна діагностувальна робота |
|
6 |
12.09 |
|
Аналіз діагностувальної роботи. Пригадую слова з апострофом і звуками [дж], [дз], [дз´]. Написання тексту за запитаннями (с. 8-9). Корекційна робота. Розпізнавання тексту за основними ознаками. |
с.9, впр.10 правило вивч. с.8 |
7 |
13.09 |
|
Правильно вимовляю дзвінкі приголосні звуки в кінці слова і складу. Написання тексту за запитаннями (с.10-11). Корекційна робота. Визначення в тексті зачину, основної частини і кінцівки. |
с.11, впр.10 |
8 |
14.09 |
|
Правильно записую слова із сумнівними приголосними звуками. Складання тексту на задану тему ( с.12-13). Корекційна робота. Визначення типу поданого тексту. |
с.13, впр.8 |
9 |
15.09 |
|
Розпізнаю слова з ненаголошеними звуками [е], [и]. Побудова розповіді на задану тему (с. 14-15). Корекційна робота Складання тексту за малюнком і поданим початком |
с.13, впр.11 с.14 правило вивч. |
10 |
19.09 |
|
Правильно записую слова з ненаголошеними звуками [е], [и]. Записування розгорнутої відповіді на поставлене запитання (с. 16-17). Корекційна робота Удосконалення тексту |
с.17, впр.11 |
11 |
20.09 |
|
Розвиток зв’язного мовлення. Написання розповіді за поданим початком на основі малюнка, світлин, вірша, вражень від музичного твору та власних спостережень. Тема для спілкування: «Осінь зачаровує красою». (Зошит «Малюю словом», с.8-10). |
|
12 |
21.09 |
|
Закріплюю правильне написання слів з ненаголошеними звуками [е], [и]. |
с.14 вивч. правило |
13 |
22.09 |
|
Пригадую правила переносу слів. Написання розповіді про власні вподобання (с. 18-19). |
с.19, впр.7 |
14 |
26.09 |
|
Пригадую і використовую алфавіт. Написання розгорнутої відповіді на запитання з обґрунтуванням власної думки (с. 19-21). |
с.21, впр.9 |
15 |
27.09 |
|
Шукаю слова в словнику за алфавітом. Написання тексту з обґрунтуванням власної думки (с. 21-22). |
с.22, впр.7 |
16 |
28.09 |
|
Повторення і закріплення знань про звуки й букви, умінь правильно переносити слова, записувати слова в алфавітному порядку |
Запис 7 імен. в алфав. порядку |
17 |
29.09 |
|
Діагностувальна робота. Диктант |
3МОВ 3.1. |
Спостерігаю за значенням слів |
||||
18 |
03.10 |
|
Аналіз діагностувальної роботи. Розрізняю пряме і переносне значення слів. Написання розповіді на задану тему за опорними словами (с. 23-24). |
с.24, впр.9 |
19 |
04.10 |
|
Розвиток зв’язного мовлення. Написання розповіді за серією малюнків і складеними запитаннями. Тема для спілкування: «Пікнік». (Зошит «Малюю словом», с.11-13). |
|
20 |
05.10 |
|
Розпізнаю синоніми. Написання розповіді за поданими запитаннями на основі прочитаного тексту ( с.25-26) |
с.26, впр.6 |
21 |
06.10 |
|
Добираю синоніми. Написання тексту про своє бажання з обґрунтуванням власної думки (с.27-28). |
с.28, впр.7 |
22 |
10.10 |
|
Розпізнаю і добираю антоніми. Складання розповіді на задану тему ( с.28-30). |
с.30, впр.7 с.29 вивч. прав |
23 |
11.10 |
|
Розпізнаю слова, які мають кілька значень. Написання тексту за опорними словами ( с.30-32). |
с.32, впр.8 |
24 |
12.10 |
|
Спостерігаю за словами, які звучать однаково, але мають різні значення. Написання розгорнутої відповіді на запитання (с.32-33). |
с.33, впр.7 |
25 |
13.10 |
|
Розпізнаю синоніми, антоніми в тексті. |
|
26 |
15.10 |
|
Розвиток зв’язного мовлення. Написання переказу тексту за колективно складеним планом. Тема для спілкування: «Покинуте кошеня». (Зошит «Малюю словом», с.14-16). |
|
27 |
19.10 |
|
Повторення і закріплення знань про лексичне значення слова. |
|
28 |
20.10 |
|
Діагностувальна робота. Списування |
3МОВ 3.1. |
Досліджую будову слова |
||||
29 |
21.10 |
|
Аналіз діагностувальної роботи. Закріплення і застосування знань з теми "Слово" |
|
30 |
22.10 |
|
Написання розповіді за поданими запитаннями на основі прочитаного тексту |
|
31 |
2.11 |
|
Визначаю корінь слова. Написання розгорнутої відповіді на запитання (с.34-35). |
с.35, впр.7 |
32 |
3.11 |
|
Розпізнаю спільнокореневі слова. Написання тексту про своє бажання з обґрунтуванням власної думки ( с.36-37). |
с.37, впр.8 |
33 |
4.11 |
|
Спостерігаю за чергуванням голосних у коренях слів. Написання розповіді про своє бажання з поясненням власної думки (с.37-39). |
с.39, впр.8 |
34 |
5.11 |
|
Розвиток зв’язного мовлення. Діагностувальна робота. Письмовий переказ. |
|
35 |
9.11 |
|
Спостерігаю за чергуванням приголосних у коренях слів. Складання розповіді за поданими запитаннями (с.39-41). |
с.41, впр.7 |
36 |
10.11 |
|
Розрізняю корені з однаковим звучанням, але різним значенням. Проведення інтерв’ю за поданими дзапитаннями. Написання тексту за світлиною (с.41-43). |
с.43, впр.9 |
37 |
11.11 |
|
Визначаю закінчення в словах. Написання розгорнутої відповіді на запитання (с.43-45). |
с.45, впр.7 |
38 |
12.11 |
|
Спостерігаю за призначенням закінчень у мовленні. Формування уявлення про нульове закінчення. Складання і записування розповіді за поданими запитаннями (с.45-47). |
с.47, впр.7 с.46 вивч. правило |
39 |
16.11 |
|
Визначаю основу слова. Написання розповіді про свою мрію за поданими запитаннями (с.47-48). |
с.48, впр.10 |
40 |
17.11 |
|
Розрізняю спільнокореневі слова і різні форми одного слова. Написання розповіді за поданими запитаннями на основі прочитаного тексту (с.49-50). |
с.50, впр.8 |
41 |
18.11 |
|
Визначаю префікс у словах. Написання розповіді за поданими запитаннями на основі прочитаного тексту (с.51-52). |
с.52, впр.8 с.51 вивч. правило |
42 |
19.11 |
|
Розвиток зв’язного мовлення. Написання переказу тексту за колективно складеним планом. Тема для спілкування: «Небезпечна пригода на річці». (Зошит «Малюю словом», с.20-22). |
|
43 |
23.11 |
|
Утворюю слова за допомогою префіксів. Відновлення тексту в буклеті. Написання тексту про своє бажання з обґрунтуванням власної думки (с.53-54). |
с.54 впр.8
|
44 |
24.11 |
|
Розрізняю префікси і службові слова. Написання службових слів з іншими словами. Складання тексту про свої вподобання (с.54-56). |
с.56 впр.7
|
45 |
25.11 |
|
Спостерігаю за написанням слів із префіксами роз-, без-. Написання тексту за власними спостереженнями (с.56-57). Діагностувальна робота. Діалог(усний) |
с.57 впр.9
МОВ1.7 |
46 |
26.11 |
|
Аналіз діагностувальної роботи. Досліджую написання слів із префіксами з-, с-. Написання тексту про своє вподобання (с.58-59). |
с.59 впр.10
|
47 |
30.11 |
|
Спостерігаю за вживанням апострофа після префіксів. Написання розповіді на задану тему з використанням поданих словосполучень (с.60-61). |
с.61 впр.7
|
48 |
1.12 |
|
Правильно переношу слова з апострофом після префіксів. Написання розповіді за запитаннями на основі прочитаного тексту (с.61-63). |
с.63, впр.8
|
49 |
2.12 |
|
Визначаю суфікс у словах. Написання розповіді за поданими запитаннями на основі прочитаного тексту (с.63-65). |
с.66 впр.10 с.63 вивч. правило |
50 |
3.12 |
|
Розвиток зв’язного мовлення. Написання розповіді на основі малюнка, вірша, вражень від музичного твору та власних спостережень. Тема для спілкування: «Зима прийшла». (Зошит «Малюю словом», с.23-25). |
|
51 |
7.12 |
|
Утворюю слова за допомогою суфіксів. Написання тексту про свої вподобання з обґрунтуванням власної думки (с.65-67). |
с.67 впр.9
|
52 |
8.12 |
|
Визначаю будову слова. Написання тексту про свої вподобання (с.67-68). |
с.68 впр.8 с.67 вивч прав |
53 |
9.12 |
|
Розбираю слова за будовою. Написання розгорнутої відповіді на запитання (с.69-70). |
с.70 впр.9
|
54 |
10.12 |
|
Розпізнаю слова з орфограмами. Придумування заголовка до тексту. Написання розповіді за поданими запитаннями (с.71-72). |
с.72 впр.7 с.71 вивч прав |
55 |
14.12 |
|
Перевіряю написання ненаголошених [е], [и] в коренях слів. Написання розгорнутої відповіді на запитання (с.72-74). |
с.74 впр.12 с.72 вивч прав |
56 |
15.12 |
|
Пишу записку і СМС-повідомлення. Вправляння у написанні слів з ненаголошеними [е], [и] в коренях (с.74-76). |
с.76 впр.11 с.75 вивч прав |
57 |
16.12 |
|
Діагностувальна робота. Робота з мовними одиницями з теми з теми «Досліджую будову слова». |
|
58 |
17.12 |
|
Розвиток зв’язного мовлення. Написання переказу тексту за колективно складеним планом. Тема для спілкування: «Не врода прикрашає людину, а добрі справи». (Зошит «Малюю словом», с.26-28). |
|
59 |
21.12 |
|
Аналіз діагностувальної роботи. Закріплення і застосування знань про будову слова. |
|
60 |
22.12 |
|
Перевіряю написання слів з ненаголошеними [е], [и] за словником. (с.76-77). |
с.77 впр.6 с.77 вивч прав |
61 |
23.12 |
|
Складання і записування тексту за поданим початком |
|
62 |
24.12 |
|
Узагальнення вивченого. Підсумковий урок. |
|
ІІ СЕМЕСТР
№ |
ДАТА |
Тема уроку |
Д.з |
||||
|
скорегована |
||||||
Дізнаюся більше про іменники |
|||||||
63 |
|
|
Розрізняю іменники — назви істот і неістот. Складання речень. (Частина 1, впр. 1—7, с. 78-79) |
с.79 впр.6, с.78 вивч. прав. |
|||
64 |
|
|
Розрізняю власні і загальні іменники. Написання тексту за поданими запитаннями. (Ч. 1, впр. 1-7, с. 80-81) |
с.81 впр.7
|
|||
65 |
|
|
Записую власні назви з великої букви. (Ч. 1, впр. 1—7, с. 81-83) |
с.83 впр.7
|
|||
66 |
|
|
Розвиток зв’язного мовлення. Тема для спілкування: «Пишу враження від свята». |
|
|||
67 |
|
|
Розпізнаю іменники, які утворилися від дієслів і прикметників. Редагування тексту. (Ч. 1, впр. 1-10, с. 83-85) |
с.85 впр.10
|
|||
68 |
|
|
Визначаю рід іменників. Записування відповідей на запитання. (Ч. 1, впр. 1-8, с. 85-87) |
с.87 впр.8
|
|||
69 |
|
|
Змінюю іменники за числами. Написання власних і загальних іменників. (Ч. 1, впр. 1-9, с. 88-89) |
с.89 впр.9
|
|||
70 |
|
|
Дізнаюсь про іменники, які не змінюються за числами. Складання речень. (Ч. 1, вир. 1-9, с. 90-91) |
с.91 впр.9
|
|||
71 |
|
|
Узагальнення і систематизація знань учнів із розділу «Дізнаюся більше про іменники». |
|
|||
72 |
|
|
Діагностувальна робота. Диктант. |
|
|||
73 |
|
|
Аналіз діагностувальної роботи. |
|
|||
Досліджую прикметники |
|||||||
74 |
|
|
Розпізнаю прикметники. Складання речень. (Ч. 1, вир. 1-10, с. 92-93) |
с.93 впр.10, с.92 вивч. прав. |
|||
75 |
|
|
Розвиток зв’язного мовлення. Написання переказу тексту за колективно складеним планом. Тема для спілкування: «Віщуни погоди». |
|
|||
76 |
|
|
Встановлюю зв’язок прикметників з іменниками. Добір прикметників до іменників. (Ч. 1, вир. 1-8, с. 94-95) |
с.95 впр.8, с.94 вивч. прав. |
|||
77 |
|
|
Змінюю прикметники за числами. Складання речень. (Ч. 1, вир. 1-9, с. 96-97) |
с.97 впр.9, с.96 вивч. прав. |
|||
78 |
|
|
Змінюю прикметники за родами. Встановлення зв’язку прикметників з іменниками. (Ч. 1, вир. 1-7, с. 97-99) |
с.99 впр.7, с.98 вивч. прав. |
|||
79 |
|
|
Визначаю родові закінчення прикметників. Складання речень. (Ч. 1, вир. 1-7, с. 99-100) |
с.100 впр.7
|
|||
80 |
|
|
Прикрашаю своє мовлення прикметниками. (Ч. 1, впр. 1- 11, с. 101-102) |
с.102 впр.7
|
|||
81 |
|
|
Узагальнення і систематизація знань учнів із розділу «Дізнаюся більше про прикметники». |
|
|||
82 |
|
|
Діагностувальна робота. Робота з мовними одиницями за темами: «Дізнаюся більше про іменники» та «Досліджую прикметники». |
|
|||
83 |
|
|
Аналіз діагностувальної роботи. |
|
|||
84 |
|
|
Розвиток зв’язного мовлення. Написання розповіді за складеними запитаннями. Тема для спілкування: «Пишу про друга або подружку». |
|
|||
Розпізнаю числівники |
|||||||
85 |
|
|
Пригадую числівники. Робота з географічною картою. (Ч. 1, впр. 1-9, с. 103-104) |
с.104 впр.9, с.103 вивч. прав. |
|||
86 |
|
|
Правильно наголошую і записую числівники. Складання речень. (Ч. 1, впр. 1—10, с. 105-106) |
с.106 впр.1 |
|||
87 |
|
|
Правильно читаю числові вирази. Складання тексту. (Ч. 1, впр. 1-8, с. 106-107) |
с.107 впр.8 |
|||
88 |
|
|
Узагальнення і систематизація знань учнів із розділу «Розпізнаю числівник». |
|
|||
89 |
|
|
Діагностувальна робота. Списування. |
|
|||
90 |
|
|
Аналіз діагностувальної роботи. |
|
|||
Дізнаюся більше про дієслова |
|||||||
91 |
|
|
Розпізнаю дієслова. Складання тексту. (Ч. 1, впр. 1-8, с. 108-109) |
с.109 впр.8, с.108 вивч. прав. |
|||
92 |
|
|
Правильно записую дієслова на -ться, -шся. Складання тексту за малюнками. (Ч. 1, впр. 1-7, с. 110-111) |
с.111 впр.7 |
|||
93 |
|
|
Розвиток зв’язного мовлення. Написання переказу тексту за колективно складеним планом. Тема для спілкування: «Оксанина помилка». |
|
|||
94 |
|
|
Розрізняю часові форми дієслів. (Ч. 1, впр. 1-7, с. 111- 113) |
с.113 впр.7, с.112 вивч. прав. |
|||
95 |
|
|
Змінюю дієслова за часами. Складання розповіді про козаків. (Ч. 1, впр. 1-10, с. 113-115) |
с.115 впр.10 |
|||
96 |
|
|
Правильно пишу не з дієсловами. Написання порад. (Ч. 1, впр. 1—7, с. 115—116) |
с.116 впр.7, с.115 вивч. прав. |
|||
97 |
|
|
Встановлюю зв’язок дієслів з іменниками. Редагування тексту. (Ч. 1, впр. 1-4, с. 117-118) |
с.118 впр.4 |
|||
98 |
|
|
Встановлюю зв’язок дієслів з іменниками. Редагування тексту. (Ч. 1, впр. 5-9, с. 118) |
с.118 впр.9 |
|||
99 |
|
|
Добираю дієслова — антоніми і синоніми. Складання розповіді про стародавній ярмарок. (Ч. 1, впр. 1-9, с. 119- 120) |
с.120 впр.9 |
|||
100 |
|
|
Узагальнення і систематизація знань учнів із розділу «Дізнаюся більше про дієслова». |
|
|||
101 |
|
|
Діагностувальна робота. Робота з мовними одиницями з теми: «Дізнаюся більше про дієслова» |
|
|||
102 |
|
|
Аналіз діагностувальної роботи. |
|
|||
103 |
|
|
Розвиток зв’язного мовлення. Написання розповіді за серією малюнків і складеними запитаннями. Тема для спілкування: «Розповідаю про свою сім’ю». |
|
|||
Розпізнаю службові слова |
|||||||
104 |
|
|
Пригадую службові слова. (Ч. 1, впр. 1—7, с. 121—122) |
с.122 впр.7, с.121 вивч. прав. |
|||
105 |
|
|
Розпізнаю прийменники. Сполучення прийменників з іменниками. (Ч. 1, впр. 1-9, с. 122-124) |
с.124 впр.9, с.123 вивч. прав. |
|||
106 |
|
|
Розрізняю частини мови. Робота з афішею. (Ч. 1, впр. 1- 7, с. 124-126) |
с.126 впр.7 |
|||
107 |
|
|
Розрізняю частини мови. (Ч. 1, впр.8- 10, с. 126) |
с.126 впр.10 |
|||
108 |
|
|
Узагальнення і систематизація знань учнів із розділу «Частини мови». |
|
|||
Будую речення |
|||||||
109 |
|
|
Аналіз діагностувальної роботи. Розрізняю розповідні, питальні і спонукальні речення. (Ч. 1, впр. 1-4, с. 127-128) |
с.127 вивч. прав. |
|||
110 |
|
|
Розрізняю розповідні, питальні і спонукальні речення, окличні й неокличні. (Ч. 1, впр. 1-9, с. 127-129) |
с.129 впр.9 |
|||
111 |
|
|
Вживаю речення зі звертанням. Навчальний діалог. (Ч. 1, впр. 1-9, с. 129—130) |
с.130 впр.9, с.129 вивч. прав. |
|||
112 |
|
|
Розвиток зв’язного мовлення. Написання розповіді за серією малюнків і складеними запитаннями. Тема для спілкування: «Розповідаю, як турбуюся про своє здоров’я». |
|
|||
113 |
|
|
Визначаю в реченні головні і другорядні члени. Складання речень за малюнками. (Ч. 1, впр. 1-9, с. 131-133) |
с.133 впр.9, с.131 вивч. прав. |
|||
114 |
|
|
Встановлюю зв’язок слів у реченні. Складання речень. (Ч. 1, впр 1-8, с. 133-134) |
с.134 впр.8 |
|||
115 |
|
|
Утворюю словосполучення. Головне і залежне слово у словосполученні. (Ч. 1, впр. 1-11, с. 134-136) |
с.136 впр7, с.135 вивч. прав. |
|||
116 |
|
|
Утворюю словосполучення. Головне і залежне слово у словосполученні. (Ч. 1, впр. 1-11, с. 134-136) |
с.136 впр11 |
|||
117 |
|
|
Будую різні види речень. Встановлення зв’язку слів у реченні. (Ч. 1, впр. 1-11, с. 137-138) |
с.138 впр11 |
|||
118 |
|
|
Узагальнення і систематизація знань учнів із розділу «Будую речення». |
|
|||
119 |
|
|
Діагностувальна робота. Усний твір |
|
|||
120 |
|
|
Аналіз діагностувальної роботи. |
|
|||
Досліджую текст |
|||||||
121 |
|
|
Розвиток зв’язного мовлення. Тема: «Розрізняю опис художній і науково-популярний» |
|
|||
122 |
|
|
Пригадую будову тексту. Редагування тексту. (Ч. 1, впр. 1-8, с. 139-140) |
с.140 впр.8 |
|||
123 |
|
|
Розрізняю тексти: розповідь, опис і міркування. Визначення типів текстів. (Ч. 1, впр. 1-8, с. 141-143) |
с.142 впр.8, с.141 вивч. прав. |
|||
124 |
|
|
Будую текст-міркування. (Ч. 1, впр. 1-8, с. 143-145) |
с.145 впр.8 |
|||
125 |
|
|
Складаю есе. Порівняння текстів різних типів. (Ч. 1, впр. 1-7, с. 145-147) |
с.147 впр.7, с.146 вивч. прав. |
|||
126 |
|
|
Визначаю тему і мету тексту. Добираю заголовок. Складання розповіді про Київ. (Ч. 1, впр. 1-9, с. 147-149) |
с.149 впр.9, с.147 вивч. прав. |
|||
127 |
|
|
Складаю план тексту. Доповнення речень. (Ч. 1, впр. 1- 12, с. 149-151) |
с.151 впр.12, с.150, 151 вивч. прав. |
|||
128 |
|
|
Розвиток зв’язного мовлення. Написання переказу тексту за колективно складеним планом. Тема для спілкування: «Дружні шпаки». |
|
|||
129 |
|
|
Спостерігаю за зв’язком речень у тексті. Складання плану тексту. (Ч. 1, впр. 1-8, с. 151-153) |
с.153 впр.8, с.152 вивч. прав. |
|||
130 |
|
|
Розрізняю тексти різних стилів. (Ч. 1, впр. 1-10, с. 153- 155) |
с.155 впр.10, с.154 вивч. прав. |
|||
131 |
|
|
Діагностувальна робота. Диктант. |
|
|||
132 |
|
|
Аналіз діагностувальної роботи. |
|
|||
Повторюю вивчене |
|||||||
133 |
|
|
Повторюю вивчене. Закріплюю вивчене. (Ч. 1, впр. 1-7, с. 156) |
с.156 впр.6 |
|||
134 |
|
|
Закріплюю вивчене. (Ч. 1, вир. 8-12, с. 157) |
с.157 впр.12 |
|||
135 |
|
|
Застосовую вивчене. (Ч. 1, впр. 1-6, с. 158-159) |
с.159 впр.6 |
|||
136 |
|
|
Застосовую вивчене. (Ч. 1, впр. 7—11, с. 159) |
с.159 впр.10 |
|||
137 |
|
|
Розвиток зв’язного мовлення. Написання переказу тексту за колективно складеним планом. Тема для спілкування: «Зозуля». |
|
|||
138 |
|
|
Виконання компетентісно-зорієнтованих вправ. |
|
|||
139 |
|
|
Виконання компетентісно-зорієнтованих вправ. |
|
|||
140 |
|
|
Узагальнення і систематизація знань учнів. Підсумок за рік. |
|
|||