Діагностувальні контрольні роботи по групах

Про матеріал
Методична розробка контрольних робіт на рік з математики у 5-х класах по групах. Група результатів 1- Досліджує ситуації та створює математичні моделі Група результатів 2 - Розв’язує математичні задачі Група результатів 3 - Інтерпретує та критично аналізує результати
Перегляд файлу

Математика 5 клас

Діагностувальна контрольна робота № 1

Натуральні числа. Порівняння натуральних чисел

Група результатів 1

Досліджує ситуації та створює математичні моделі

Група результатів 2

Розв’язує математичні задачі

Група результатів 3

Інтерпретує та критично аналізує результати

 

Варіант 1

 

ГР 1

ГР 2

ГР 3

1. Зазнач число, у якому в розряді десятків тисяч стоїть цифра 7.

А 237 458               Б 472 583                В 583 274                     Г 785 342

0

1

1

2. Яке число більше за число 458 190?

А 419 850               Б 405 189                 В 451 098               Г 459 180

0

1

1

3. Знайди значення суми чисел 607 205 і 20 000.

А 627 205               Б 807 205                  В 609 205                  Г 620 205

0

1

0

4. Торт розрізали на вісім рівних шматків. Знайди найбільшу частину торта.

А                         Б                                В                              Г 

1

1

1

5. Запиши розв’язок рівняння с 4 + 100 = 200.

1

1

1

6. Запиши значення виразу 340 000 : а 2, якщо а = 1000.

1

0

2

7. Якщо деяке число х зменшити в 30 разів, одержимо 620. Запиши значення числа х.

2

1

1

8. Підлога спортивного залу має форму прямокутника. Її ширина 10 м, а довжина

становить ширини. Обчисли й запиши площу підлоги.

3

3

2

9. Запиши розв’язок задачі.

До обіду в супермаркеті продали 250 кг картоплі та 5 ящиків моркви по 10 кг. У скільки разів більше продали картоплі, ніж моркви?

4

3

3

 

 

 

 

 

Варіант 2

 

ГР 1

ГР 2

ГР 3

1. Зазнач число, у якому в розряді одиниць тисяч стоїть цифра 4.

А 147 526           Б 715 264              В 627 451                    Г 574 612

0

1

1

2. Яке число більше за число 637 915?

А 615 739           Б 631 597             В 635 871                   Г 639 157

0

1

1

3. Знайди значення суми чисел 300 521 і 3000.

А 303 521             Б 330 521             В 600 521                  Г 300 821

0

1

0

4. Пиріг розрізали на дев’ять рівних шматків. Укажи найменшу частину пирога.

А                         Б                                В                              Г 

1

1

1

5. Запиши розв’язок рівняння 300 + х : 2 = 350.

1

1

1

6. Запиши значення виразу 450 000 : с · 2, якщо с = 100

1

0

2

7. Якщо деяке число х збільшити в 50 разів, одержимо 750. Запиши значення числа х.

2

1

1

8.  Довжина ділянки прямокутної форми 12 м, а ширина становить  довжини.

Обчисли й запиши площу цієї ділянки.

3

3

2

9. Запиши розв’язок задачі.

Для виготовлення метелика Маринка використала 90 намистин зеленого кольору та 3 пакети по 60 намистин жовтого кольору. У скільки разів менше намистин зеленого кольору, ніж жовтого, використала Маринка?

4

3

3

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Математика 5 клас

Діагностувальна контрольна робота № 2

Додавання і віднімання натуральних чисел

Група результатів 1

Досліджує ситуації та створює математичні моделі

Група результатів 2

Розв’язує математичні задачі

Група результатів 3

Інтерпретує та критично аналізує результати

 

Варіант 1

 

ГР 1

ГР 2

ГР 3

  1.      Запиши цифрами число:
  1.     22 мільярди 13 мільйонів 345 тисяч 243;     
  2.     409 мільярдів 317 мільйонів 30;

0

1

1

  1.      Порівняй числа:
  1.     14 159 і 14 161;       2) 5 426 948 і 5 427 000

0

1

1

  1.      Обчисли у стовпчик:
    1.     23 452 947 +246 834 772;    2) 3 234 701 892   - 894 765 904

0

1

0

  1.      Виконай дії: 1)12 км 67 м+ 18 км 890 м; 2) 5 т 68кг – 3 т 906 кг

1

1

1

  1.      В магазин привезли 235 кг картоплі, а моркви на 87 кг менше, ніж картоплі Скільки всього кілограмів овочів привезли у магазин?

1

1

1

  1.      Розв’яжи рівняння: 1) х – 3 567 = 4 832;  2) 35 234 + х = 136 007

1

0

2

  1.      Спрости буквений вираз: 1) (а + 234) – 133; 2) 245 – (х – 325)

2

1

1

  1.      Знайди суму найбільшого і найменшого 5-цифрових чисел, утворених з цифр 3, 0, 5, 8, 4 без повторення.

3

3

2

  1.      Яку цифру можна підставити замість зірочки, щоб отримати правильну нерівність?

 1) 4231 > 423*;       2)  97*8 < 9745

2

1

1

10. Два спортсмени, їдучи назустріч один одному, подолали шлях 195 км. Перший спортсмен проїхав 116 км, другий – решту шляху. Хто з них проїхав більше  і на скільки?

2

2

1

 

Варіант 2

 

ГР 1

ГР 2

ГР 3

  1.      Запиши цифрами число:
  1.   56 мільярдів 239 мільйонів 91 тисяча 142;    
  2.   12 мільярдів 90 тисяч 291.

0

1

1

.Порівняй числа:

  1.     45 167 і 45 176;       2) 6 973 632 і 6 972 890

0

1

1

3.Обчисли у стовпчик:

  1.        435 906 +429 854 839;    2) 2 305 761 562   - 984 768 933

0

1

0

4.Виконай дії: 1)45 м 96 см + 13 м 9 см; 2) 8 км 34 м – 3 км 740 м

1

1

1

5.У їдальні приготували 138 порцій борщу, а супу на 23 порції більше, ніж борщу. Скільки всього порцій супу і борщу приготували в їдальні?

1

1

1

  1. Розв’яжи рівняння: 1) 3 567 – х = 2 738;  2) х + 65 802 = 74 021

1

0

2

  1. Спрости буквений вираз: 1) (564 + а) – 124; 2) 535 – (х + 345)

2

1

1

  1. Знайди різницю найбільшого і найменшого 5-цифрових чисел, утворених з цифр 7, 1, 3, 4, 2 без повторення.

3

3

2

  1. Яку цифру можна підставити замість зірочки, щоб отримати правильну нерівність?

  1) 263*< 2634;       2) 6*48 > 6839

2

1

1

  1. Два футболісти забили за сезон 67 м’ячів. Перший футболіст забив 31 м’яч, другий – решту. Хто з них забив м’ячів менше  і на скільки?

2

2

1

 

Математика 5 клас

Діагностувальна контрольна робота № 3

Множення та ділення натуральних чисел

Група результатів 1

Досліджує ситуації та створює математичні моделі

Група результатів 2

Розв’язує математичні задачі

Група результатів 3

Інтерпретує та критично аналізує результати

 

Варіант 1

 

ГР 1

ГР 2

ГР 3

1.  Обчислити:  а) 159 . 407; б) 367200 : 340;

0

1

1

2.  Виконати ділення з остачею : а) 49 : 8; б) 484 : 32

0

2

1

3.  Обчислити зручним способом:

        а) 4 . 99 . 25; б) 48 . 53 + 53 . 52; в)

1

3

2

4. Бабуся купила 3 кг огірків і 4 кг капусти, заплативши за покупку 76 грн. Скільки коштує  1кг огірків, якщо 1кг капусти  коштує 7 грн?

2

2

1

5.  Обчисліть: 22 3+(5+43). 

1

1

2

6. З двох міст, відстань між якими 312 км,  одночасно назустріч один одному виїхали два мотоциклісти  і зустрілися через 4 години. Знайдіть швидкість другого мотоцикліста, якщо швидкість першого 26 км/год.                                                                                                     

4

2

2

7. На овочеву базу завезли огірки, помідори та картоплю. Помідорів було 315кг, що в 3 рази менше, ніж картоплі, і на 48кг більше, ніж огірків. Скільки овочів було завезено?       

4

2

3

 

 

 

 

 

 

 

Варіант 2

 

ГР 1

ГР 2

ГР 3

1.  Обчислити:  а)514  .  305; б)13300 : 700;

0

1

1

2.  Виконати ділення з остачею : а) 57 : 6; б) 789 : 37

0

2

1

3.  Обчислити зручним способом:

        а) 5  .  49  .  20; б) 417  .  187 +  213 .   417; в) 23  .  48  -  35  .  23 +  77  .  13.

1

3

2

4. Бабуся купила 5кг огірків і 3кг капусти, заплативши за покупку 51грн. Скільки коштує  1кг огірків, якщо 1кг капусти  коштує 2грн?

2

2

1

5.  Обчисліть: 42 3+(6+53). 

1

1

2

6. З двох міст, відстань між якими 116 км,  одночасно назустріч один одному виїхали два велосипедисти і зустрілися через 4 години. Знайдіть швидкість другого велосипедиста, якщо швидкість першого 13 км/год.                                                                                                     

4

2

2

7. У вівторок музей відвідали 530 осіб, що в 3 рази менше, ніж у понеділок, і на 45 більше, ніж у середу. Скільки осіб  побувало в музеї  протягом цих  трьох днів?

4

2

3

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Математика 5 клас

Діагностувальна контрольна робота № 4

Числові та буквені вирази. Рівняння

Група результатів 1

Досліджує ситуації та створює математичні моделі

Група результатів 2

Розв’язує математичні задачі

Група результатів 3

Інтерпретує та критично аналізує результати

 

Варіант 1

 

ГР 1

ГР 2

ГР 3

  1.    Розв’яжіть рівняння: а) 45 – х = 16;  б) 3х = 21

0

2

2

2. Знайдіть значення виразу х + (у – 327), якщо х= 572, у = 401

1

2

2

3. Олесь придбав 2 блокноти за ціною 8 грн 40 к. кожен та 6 зошитів за ціною 3 грн 20 к. кожен. Скільки здачі отримає Олесь з купюри у 100 грн?

2

1

1

 

4. Розв’яжіть рівняння:     а)  (952 – х) – 137 = 255;            

      б) 17х – 9х = 672.

1

2

2

 

5. Розв’яжіть за допомогою рівняння задачу:

Першого дня виставу подивились у 2 рази більше глядачів, ніж другого. Скільки глядачів було на виставі першого дня і скільки другого, якщо за два дні виставу подивились 960 глядачів?

4

2

2

6. Власна швидкість човна дорівнює 15 км/год, а швидкість течії річки – 3 км/год.

Який шлях подолає човен за 2 год руху проти течії річки і 3 год руху за течією річки всього?

4

3

3

 

Варіант 2

 

ГР 1

ГР 2

ГР 3

1. Розв’яжіть рівняння: а) х – 56 = 38. б) 5х = 120

0

2

2

2. Знайдіть значення виразу х – (у + 457), якщо х= 803, у = 329

1

2

2

3. Ігор придбав 5 зошитів за ціною 2 грн 60 к. кожен та 2 ручки за ціною 7 грн 80 к. кожна. Скільки здачі отримає Ігор з купюри у 50 грн?

2

1

1

4.) Розв’яжіть рівняння:     а) 16х – 7х = 612;             

      б) 888 – (х + 364) = 419

1

2

2

5.  Розв’яжіть за допомогою рівняння задачу:

Для приготування картопляного пюре витратили на 450 г картоплі більше, ніж для приготування супу. Скільки грамів картоплі витратили для приготування кожної страви, якщо всього витратили  850 г картоплі?

4

2

2

 

6. Власна швидкість човна  12 км/год, а швидкість течії річки  – 4 км/год. Який шлях подолає човен за 3 год руху проти течії річки та за 2 год руху за течією річки всього?

4

3

3

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Математика 5 клас

Діагностувальна контрольна робота № 5

Відрізки та кути

Група результатів 1

Досліджує ситуації та створює математичні моделі

Група результатів 2

Розв’язує математичні задачі

Група результатів 3

Інтерпретує та критично аналізує результати

 

Варіант 1

 

ГР 1

ГР 2

ГР 3

  1.     Побудуй відрізок, довжина якого 6 см.                                          

0

1

1

  1.     Побудуй відрізок АВ, довжина якого 56 мм. На відрізку АВ познач точку К так, що АК = 2 см 4 мм.  Обчисли довжину відрізка ВК, результат перевір вимірюванням.                                                   

1

1

1

  1.     Познач на координатному промені точки А(2), С(5), М(9), Е(11).

0

1

1

  1.     Які з променів перетинають сторони кута СОВ ?                          

                                     Описание: Кут. Позначення кутів

1

2

2

  1.     Запиши усі кути, зображені на рисунку, і визнач види і градусні міри цих кутів.                                                                                                                                                                            

           Описание: Кут. Позначення кутів                            Описание: Картинки по запросу скачать картинку розгорнутого кута 

1

2

2

  1.     Побудуй кути і вкажи їх вид:
  1.     кут МSK, градусна міра якого дорівнює 163о;                                  
  2.     кут FPЕ, градусна міра якого дорівнює 72о.                        

 

3

1

1

  1.     ABD = 64o, DBC = 18o.  Знайти ABC.                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                        

                         Описание: Кут. Позначення кутів                                                                     

 

3

2

2

  1.     ABE = 50o, СBF = 50o.  Знайти ЕBF.                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                      Описание: Кут. Позначення кутів                                                               

 

3

2

2

 

Варіант 2

 

ГР 1

ГР 2

ГР 3

  1.     Побудуй відрізок, довжина якого 8 см.                                          

0

1

1

  1.     Побудуй відрізок АВ, довжина якого 37 мм. На відрізку АВ познач точку М так, що АМ = 2 см 5 мм.  Обчисли довжину відрізка ВМ, результат перевір вимірюванням.                                                                    

1

1

1

  1.     Познач на координатному промені точки В(3), S(7), F(10), P(12).

0

1

1

  1.     Які з променів перетинають сторони кута BОC ?                          

                              Описание: Кут. Позначення кутів

1

2

2

  1.     Запиши усі кути, зображені на рисунку, і визнач види і градусні міри цих кутів.                                                                                                                      

         Описание: Картинки по запросу скачать картинку розгорнутого кута     Описание: Картинки по запросу скачать картинку развернутый угол  

1

2

2

  1.       Побудуй кути і вкажи їх вид:
  1.     кут CDO, градусна міра якого дорівнює 45о;                                  
  2.     кут FMN, градусна міра якого дорівнює 155о.                    

3

1

1

  1.        ABD = 48o, DBC = 27o.  Знайти ABC.                                                                                                                                                                                                                                                            

                          Описание: Кут. Позначення кутів                                                       

 

3

2

2

  1.       ABE = 60o, СBF = 60o.  Знайти EBF.                                                                                                                                                        

                                       Описание: Кут. Позначення кутів                                   

 

3

2

2

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Математика 5 клас

Діагностувальна контрольна робота № 6

Геометричні фігури

Група результатів 1

Досліджує ситуації та створює математичні моделі

Група результатів 2

Розв’язує математичні задачі

Група результатів 3

Інтерпретує та критично аналізує результати

 

Варіант 1

 

ГР 1

ГР 2

ГР 3

1. Знайдіть периметр прямокутника, сторони якого дорівнюють 7 см і 3 см.

   а) 10 см;   б) 20 см;   в) 21 см;   г) 40 см.

0

1

1

2. Знайдіть площу квадрата, якщо його периметр дорівнює 12 см.

   а) 9 см2;   б) 16 см2;   в) 12 см2   г) 36 см2.

0

1

1

3. Знайдіть периметр рівнобедреного трикутника, в якому основа дорівнює

    8 см, а бічна сторона – 5 см.

   а) 21 см;   б) 13 см;   в) 18 см;   г) 40 см.

0

1

0

4. Знайдіть об’єм прямокутного паралелепіпеда, виміри якого дорівнюють

    2 см, 3 см і 5 см.                      а) 10 см3;   б) 30 см3;   в) 90 см3;   г) 45 см3.

1

1

1

5. Знайдіть ребро куба, якщо його об’єм дорівнює 1000 см3.

   а) 20 см;   б) 100 см;   в) 30 см;   г) 10 см.

1

1

1

6. Який знак треба поставити замість зірочки:  3 м 7 см * 370 см?

   а) >;   б) <;   в) =;   г) визначити неможливо.

1

0

2

7. Довжина прямокутника дорівнює 12 см, а його периметр – 40 см. Знайдіть площу прямокутника

2

1

1

8. Довжина класної кімнати 7 м, ширина 5 м, висота 3 м. У ній навчається 21 учень. Скільки кубічних метрів повітря припадає на одного учня?

3

3

2

9. Знайдіть об’єм прямокутного паралелепіпеда ABCDNMKP, якщо площа грані МВСК дорівнює 24 см2, площа грані NМВА – 8 см2, а спільне ребро ВМ – 4 см.

4

3

2

 

Варіант 2

 

ГР 1

ГР 2

ГР 3

1. Знайдіть периметр прямокутника, сторони якого дорівнюють 9 см і 6 см.

   а) 15 см;   б) 54 см;   в) 30 см;   г) 24 см

0

1

1

2. Знайдіть площу квадрата, якщо його периметр дорівнює 28 см.

   а) 16 см2;   б) 49 см2;   в) 14 см2   г) 20 см2

0

1

1

3. Знайдіть периметр рівнобедреного трикутника, в якому основа дорівнює 7 см, а бічна сторона – 8 см.

   а) 15 см;   б) 22 см;   в) 23 см;   г) 25 см

0

1

0

4. Знайдіть об’єм прямокутного паралелепіпеда, виміри якого дорівнюють 3 см, 4 см і 5 см.

   а) 17 см3;   б) 30 см3;   в) 60 см3;   г) 75 см3.

1

1

1

5. Знайдіть ребро куба, якщо його об’єм дорівнює 125 см3.

   а) 25 см;   б) 5 см;   в) 10 см;   г) 15 см.

1

1

1

6. Який знак треба поставити замість зірочки:  3 кг 5 г * 3050 г?

   а) >;   б) <;   в) =;   г) визначити неможливо.

1

0

2

7. Ширина прямокутника дорівнює 7 см, а його периметр – 30 см. Знайдіть площу прямокутника.

2

1

1

8. Довжина кабінету 6 м, ширина 4 м, висота 3 м. У кабінеті працюють 9 осіб. Скільки кубічних метрів повітря припадає на одну особу?

3

3

2

9. Знайдіть об’єм прямокутного паралелепіпеда ABCDTEFN, якщо площа грані АВСD дорівнює 12 см2, площа грані BCFN – 6 см2, а довжина спільного ребра ВC дорівнює 2 см.

4

3

2

 

 

 

 

 

Математика 5 клас

Діагностувальна контрольна робота № 7

Подільність  натуральних чисел

Група результатів 1

Досліджує ситуації та створює математичні моделі

Група результатів 2

Розв’язує математичні задачі

Група результатів 3

Інтерпретує та критично аналізує результати

 

Варіант 1

 

ГР 1

ГР 2

ГР 3

1. Укажи пару чисел де перше число є дільником другого:

     А) 5  і  11          Б) 4  і  2          В) 3  і  12        Г) 80  і  10.

0

1

0

2. Укажи пару чисел де друге число є кратним першого:

    А) 18  і  4           Б) 15  і  45            В) 9  і  3          Г)  21  і 12

0

1

0

3. Укажи  число, яке ділиться на 2:

    А) 1563             Б) 5631                 В) 4447            Г) 9770

0

1

0

4. Заміни  «зірочку» в числі 472* такою цифрою, щоб отримане число ділилося на 5 :

   А)  3                   Б) 8                    В) 0                Г) 4

1

1

1

5. Укажи число, яке ділиться на 9 :

   А) 775                Б) 111                 В) 1008            Г) 553

0

1

0

6. Розклади на прості множники число 14 :

   А) 2·7            Б) 1·14              В) 2·2·4                Г) 10·4

0

1

1

7. Встанови відповідність:

   1) НСД (24 і 40)                             А)  25

   2) НСД (5, 25, 45)                           Б) 144

   3)  НСК ( 48 і 72)                            В)  8 

                                                            Г)   5

1

2

1

8. У п'ятих класах 18 хлопців та 24 дівчини Їх поділили на групи для вивчення іноземних мов так, щоб у кожній групі була однакова кількість дівчат і хлопців. На скільки груп поділили п’ятикласників, якщо груп більше ніж 5 ?

5

2

4

  1. Довжина кроку батька 70 см, а довжина кроку сина 45 см. Яку найменшу однакову відстань вони мають пройти, щоб кількість кроків кожного дорівнювала цілому числу?

5

2

5

 

 

Варіант 2

 

ГР 1

ГР 2

ГР 3

1. Укажи пару чисел де друге число є дільником першого:

     А) 15  і  11          Б)  5  і 10          В) 25  і  5        Г) 2  і 4 .

0

1

0

2. Укажи пару чисел де перше число є кратним другому:

    А) 16 і  4           Б) 18  і  36            В) 11  і  55       Г)  33  і 44

0

1

0

3. Укажи  число, яке ділиться на 10:

    А) 1865             Б) 3460               В) 1001              Г) 9009

0

1

0

4. Заміни  «зірочку» в числі 472* такою цифрою, щоб отримане число ділилося на 2 :

   А)  5                  Б) 7                    В) 1                Г) 6

1

1

1

5. Укажи число, яке ділиться на 3 :

   А) 998                Б) 112                 В) 1007            Г) 555

0

1

0

6. Розклади на прості множники число 12 :

   А) 2·6                Б) 4·3                 В) 2·2·3             Г) 1·12

 

0

1

1

7. Встанови відповідність:

   1) НСД (24, 18)                             А) 4

   2) НСД (4 , 24, 32)                         Б) 336

   3)  НСК ( 16 і 21)                           В) 6

                                                           Г) 5

 

1

2

1

8. Між учнями класу розділили порівну 84 ручки та 58 олівців. Скільки учнів у класі?

5

2

4

  1. Два пароплави заходять у порт після кожного рейсу. Перший робить рейс за 24 дні, а другий за 18 днів. Якось у неділю вони зустрілися у порту. Через скільки днів вони зустрінуться у порту наступного разу?

5

2

5

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Діагностувальна контрольна робота № 8

Звичайні дроби

Група результатів 1

Досліджує ситуації та створює математичні моделі

Група результатів 2

Розв’язує математичні задачі

Група результатів 3

Інтерпретує та критично аналізує результати

 

Варіант 1

 

ГР 1

ГР 2

ГР 3

  1. Яка частина фігури зафарбована

 

 

 

 

 

 

 

 

А) ;     Б) ;      В) ;      Г) .

0

1

1

  1. Яку частину місяця складають 4 дні?

А) ;     Б) ;      В) ;      Г) .

0

1

0

  1. Який  правильний дріб?

А) ;     Б) ;      В) ;      Г) .

0

1

0

  1. Яке з чисел найбільше?

А) ;     Б) ;      В) ;      Г) .

0

1

1

  1. Запиши у кілометрах 10 км 30 м

А)10 ;     Б)10 ;    В)10 ;      Г)10 .

1

1

0

  1. Знайди число, якщо від нього становить 40

А) 50;     Б) 500;      В) 10;     

1

1

1

  1. Виділи цілу і дробову частину числа ;

0

1

1

  1. Запиши у вигляді неправильного дробу 4 ;   8

0

1

1

9.  Обчислити

а) 4 + 6 ;          б) 9 – 4 ;

 

в) 6 – 2 ;          г) ( 3 + 4 ) – (6 ).

5

2

3

10.Розв’яжи задачу

Господар запланував городу засадити картоплею, – огірками, – кропом і    – квасолею. Чи зможе господар реалізувати свій план?

5

2

4

 

 

Варіант 2

 

ГР 1

ГР 2

ГР 3

  1. Яка частина фігури зафарбована

 

 

 

 

 

 

 

 

 

А) ;     Б) ;      В) ;      Г) .

0

1

1

  1. Яку частину місяця складають 12 днів?

А) ;     Б) ;      В) ;      Г) .

0

1

0

  1. Який  правильний дріб?

А) ;     Б) ;      В) ;      Г) .

0

1

0

  1. Яке з чисел найбільше?

А)  ;     Б) ;      В) ;      Г) .

0

1

1

  1. Запиши у кілометрах 7 км 45 м

А)7 ;     Б)7 ;    В)7 ;      Г)7 .

1

1

0

  1. Знайди число, якщо від нього становить 48

А) 898;     Б) 56;      В) 20;     

1

1

1

  1. Виділи цілу і дробову частину числа ; .

0

1

1

  1. Запиши у вигляді неправильного дробу 2 ;   6 .

0

1

1

  1.   Обчислити

а) 3 + 1 ;          б) 10 – 3 ;

в)8 – 3 ;          г) (7 + 1 ) – (4 – 2 )

5

2

3

10. Розв’яжи задачу

Турист планував за перший день пройти 4/20 маршруту, за другий день 5/20,

за третій – 7/20маршруту, а за  четвертий – 8/20маршруту. Чи зможе він реалізувати свій план

5

2

4

 

 

Діагностувальна контрольна робота № 9

Десяткові дроби. Додавання і віднімання десяткових дробів

Група результатів 1

Досліджує ситуації та створює математичні моделі

Група результатів 2

Розв’язує математичні задачі

Група результатів 3

Інтерпретує та критично аналізує результати

 

Варіант 1

 

ГР 1

ГР 2

ГР 3

1. Дріб 16 десятковим дробом записують так:

А) 16,05;     Б) 16,005;     В) 16,0005;     Г) 16,5.                                  

0

1

0

2. Дріб 1,012 звичайним дробом записують так:

А) 1;    Б) 1;    В) 1;      Г) 1.                                 

0

1

0

3. Яке з чисел більше:

А) 6,5201;   Б) 6,5223;       В) 6,45222;          Г) 6,099999.                  

0

1

1

4. Записати в тоннах 3 т 15 кг:

А) 3,15 т;          Б) 3,015 т;            В) 0,315 т;             Г) 31,5 т.         

1

1

1

5. Записати в метрах 6м8см:

А) 6,8м;       Б) 6,08м;        В) 6,008м;          Г) 6,00008м.                   

1

1

1

6. Яке з чисел є розв’язком рівняння 7,12-х=2,5:

А) 5,7;         Б) 9,17;            В) 9,62;        Г) 4,62.                                 

0

1

1

7. Розв’язати рівняння:

1) 56,8 – х = 39,019;

2) (х - 2,4) + 4,186 = 9,917                                                                  

3

2

2

8. Виконати дії:

1) 6,67+24,793;                  3) 12-6,256;

2) 88,17-8,345;                   4) 10,4-(0,87+3,268).                                

3

2

3

9.   2474,68ц картоплі розподілили між трьома сховищами. У перше сховище помістили 738,74ц, у друге – на 154,26ц більше, ніж у перше. Скільки центнерів картоплі завезли у третє сховище?                   

4

2

3

 

 

Варіант 2

 

ГР 1

ГР 2

ГР 3

1. Дріб 2 десятковим дробом записують так:

А) 2,007;     Б) 2,0007;     В) 2,07;     Г) 2,7.                                             

0

1

0

2. Дріб 0,025 звичайним дробом записують так:

А) ;    Б) ;    В) ;      Г) .                                        

0

1

0

3. Яке з чисел більше:

А) 65,201;   Б) 65,223;       В) 65,22299;          Г) 65,9.                           

0

1

1

4. Записати в кілограмах 5861 г:

А) 5,861 кг;      Б) 0,5861 кг;     В) 58,61 кг;      Г) 586,1 кг.                  

1

1

1

5. Записати в метрах 12м45см:

А) 12,45м;       Б) 12,045м;        В) 12,405м;          Г) 124,5м.                   

1

1

1

6. Яке з чисел є розв’язком рівняння 3,5+х=5,32:

А) 1,82;         Б) 8,82;            В) 2,22;        Г) 8,37.                                 

0

1

1

7. Розв’язати рівняння:

1) х – 45,1 = 9,39;

2) 19,3 – (х + 2) = 4,18.                                                                            

3

2

2

8. Виконати дії:

1) 4,98+52,462;                        3) 38-4,952;

2) 36,45-6,714;                         4) 34,7-(6,76+0,987).                               

3

2

3

9.   За три дні на завод привезли 4256,53кг металобрухту. Першого дня привезли 1387,25кг металобрухту, а третього – на 243,82кг менше, ніж першого. Скільки кілограмів металобрухту привезли на завод другого дня?                                                                                            

4

2

3

 

 

 

Діагностувальна контрольна робота № 10

Множення і ділення десяткових дробів

Група результатів 1

Досліджує ситуації та створює математичні моделі

Група результатів 2

Розв’язує математичні задачі

Група результатів 3

Інтерпретує та критично аналізує результати

 

Варіант 1

 

ГР 1

ГР 2

ГР 3

1. Виконати множення:

а) 54,67 10              б) 7,4578 100

в) 6,645 3,7             г) 0,0032 8,9

0

1

1

2. Виконати ділення:

а) 56,7 :100               б) 6,65:1000

в) 10,08 : 42              г) 6:15

0

1

1

3. Розв’язати рівняння:

а) 1,7 х = 11,05                б) х : 5,6 =21

1

1

1

4. Виконати ділення на десятковий дріб:

а) 17 : 0,85           б) 0,648 : 2,7

0

1

1

5. Перетворіть у десятковий дріб:   ;     ;   

0

1

1

6. На скільки площа прямокутника зі сторонами 12,5 см і 4,8 см менша за площу квадрата зі стороною 11 см.

1

1

1

7. Розв’яжіть рівняння:

 х : 100-1,2367 = 2,9633

1

1

0

8.Теплохід пройшов 74,58 км за течією річки і 131,85 км проти течії . Скільки часу теплохід був у дорозі, якщо його власна швидкість дорівнює 31,6 км/год, а швидкість течії  -  2,3 км/год.

4

2

3

9.Подруги Аня і Оля напередодні навчального року купила два альбоми для малювання по 15 грн 85 к., 8 зошитів у клітинку по1грн 45 к., і 12 зошитів у лінійку. За всю покупку дівчата заплатили 58 ,9 грн. Яка ціна зошита в лінійку?

5

3

3

 

 

Варіант 2

 

ГР 1

ГР 2

ГР 3

1.Виконати множення:

а) 73,63 10              б) 7,8468 100

в) 6,645 3,7             г) 0,0064 7,6

0

1

1

2.Виконати ділення:

а) 78,7 :100               б) 7,85:1000

в) 6,48 : 27                г) 8:18

0

1

1

3.Розв’язати рівняння:

а) 1,5 · х = 22,5                  б) 3,85 : х = 1,54

1

1

1

4.Виконати ділення на десятковий дріб:

а) 96 : 0,16           б) 0,384 : 0,48

0

1

1

5.Перетворіть у десятковий дріб:   ;      ;     ;

0

1

1

6.На скільки площа прямокутника зі сторонами 15,8 см і 9,4 см більша за площу квадрата зі стороною 12 см.

1

1

1

7.Розв’яжіть рівняння:

 17,28 : ( 56 – х) = 36

1

1

0

8.Моторний човен проплив 46,68 км за течією річки та 49,7 км проти течії. Скільки часу витратив човен на весь шлях, якщо його власна швидкість дорівнює 37,2 км/год, а швидкість течії – 1,7 км/год.

4

2

3

9.Брати Богдан і Борис напередодні навчального року купили 26 зошитів у клітинку по 1 грн 45к., 16 зошитів у лінійку по 1грн 95 к. та декілька ручок по 3грн 50 к. За всю покупку брати заплатили 82,9грн.

5

3

3

 

Діагностувальна контрольна робота № 11

Множення і ділення десяткових дробів

Група результатів 1

Досліджує ситуації та створює математичні моделі

Група результатів 2

Розв’язує математичні задачі

Група результатів 3

Інтерпретує та критично аналізує результати

 

Варіант 1

 

ГР 1

ГР 2

ГР 3

1.Знайти середнє арифметичне чисел  15 і 27.

     А) 15          Б)21         В) 27        Г) 42

0

1

0

2.За 3 години автомобіль подолав 285 км. Знайди його середню швидкість автомобіля.

    А) 283км/год            Б) 90 км/год            В) 95 км/год      Г)  57 км/год

0

1

1

3. Знайди середнє арифметичне чисел  7, 8, 9, 10. 

    А) 8            Б)9              В)17           Г) 8,5

0

1

0

4. Знайди площу квадрата зі стороною 0,1 м.

   А) 0,02м2          Б)0,01м2           В)0,0001м2          Г) 1м2

0

1

0

5.  Подай у тонах і запиши десятковим дробом  5428 кг.

   А) 5,428т               Б)54,28т               В)0,5428т           Г) 542,8т

0

1

1

6. Виконай ділення  168: 12  та округли отриману частку до одиниць.

   А) 15            Б)10             В)12                Г) 14

1

1

1

7. Встанови відповідність між рівнянням  1-3 та його коренем (А-Г)

   1) 30,45:х=2,9                             А) 6,9

   2) 4,15х-0,13х=402                     Б) 10,5

   3) 3,7(х-2,4)=25,53                      В) 9,3  

                                                         Г) 100

1

1

2

8. Автомобіль рухався 2год зі швидкістю 87,5 км/год і 1 год зі швидкістю 91,7 км/год. Знайди середню швидкість автомобіля на всьому шляху.  

2

1

2

9.Число 8,1 є середнім арифметичним чисел  3,2;  5,4  та х. Знайди х.

4

2

2

10.Обчисли зручним способом 5+10+15+20+….+80+85+90+95+100.

4

2

3

 

 

Варіант 2

 

ГР 1

ГР 2

ГР 3

1. Знайти середнє арифметичне чисел  13 і 35.

     А) 48          Б)20         В) 24        Г) 13

0

1

0

2.За 5 години автомобіль подолав 435 км. Знайди його середню швидкість автомобіля.

    А) 90 км/год            Б) 440 км/год            В) 87 км/год         Г)  78 км/год

0

1

1

3.Знайди середнє арифметичне чисел  5, 6, 7, 8. 

    А) 6,5            Б)6              В)7           Г) 26

0

1

0

4.Знайди площу квадрата зі стороною 0,01 м.

   А) 0,01м2          Б)0,001м2           В)0,0001м2          Г) 10м2

0

1

0

5.Подай у центнерах і запиши десятковим дробом  2348 кг.

   А) 2,348 ц               Б)23,48 ц               В)234,8ц           Г) 0,2348 ц

0

1

1

6.Виконай ділення  357: 21  та округли отриману частку до десятків.

   А) 17            Б)20             В)10                Г) 18

1

1

1

7.Встанови відповідність між рівнянням  1-3 та його коренем (А-Г)

   1) 2,6·х=10,14                             А) 5,2

   2) 5,3х+4,9х=102                         Б) 3,9

   3) 5,4:(х-1,6)=1,5                         В)  10

                                                         Г) 3,6

1

1

2

8.Поїзд за перші дві години подолав 190,5 км,а за наступні три - 301,5 км. Знайди середню швидкість поїзда.

2

1

2

9.Знайди середнє арифметичне чотирьох чисел, перше з яких дорівнює 8,4, а кожне наступне на 0,4 більше за попереднє.

4

2

2

10.Обчисли зручним способом   1+2+3+4+…+96.+97+98+99+100

4

2

3

 

 

doc
Пов’язані теми
Математика, Контрольні роботи
Інкл
Додано
31 жовтня
Переглядів
3
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку