Математика 5 клас
Діагностувальна контрольна робота № 1
Натуральні числа. Порівняння натуральних чисел
Група результатів 1 |
Досліджує ситуації та створює математичні моделі |
Група результатів 2 |
Розв’язує математичні задачі |
Група результатів 3 |
Інтерпретує та критично аналізує результати |
Варіант 1
|
ГР 1 |
ГР 2 |
ГР 3 |
1. Зазнач число, у якому в розряді десятків тисяч стоїть цифра 7. А 237 458 Б 472 583 В 583 274 Г 785 342 |
0 |
1 |
1 |
2. Яке число більше за число 458 190? А 419 850 Б 405 189 В 451 098 Г 459 180 |
0 |
1 |
1 |
3. Знайди значення суми чисел 607 205 і 20 000. А 627 205 Б 807 205 В 609 205 Г 620 205 |
0 |
1 |
0 |
4. Торт розрізали на вісім рівних шматків. Знайди найбільшу частину торта. А Б В Г |
1 |
1 |
1 |
5. Запиши розв’язок рівняння с ⋅ 4 + 100 = 200. |
1 |
1 |
1 |
6. Запиши значення виразу 340 000 : а ⋅ 2, якщо а = 1000. |
1 |
0 |
2 |
7. Якщо деяке число х зменшити в 30 разів, одержимо 620. Запиши значення числа х. |
2 |
1 |
1 |
8. Підлога спортивного залу має форму прямокутника. Її ширина 10 м, а довжина становить ширини. Обчисли й запиши площу підлоги. |
3 |
3 |
2 |
9. Запиши розв’язок задачі. До обіду в супермаркеті продали 250 кг картоплі та 5 ящиків моркви по 10 кг. У скільки разів більше продали картоплі, ніж моркви? |
4 |
3 |
3 |
Варіант 2
|
ГР 1 |
ГР 2 |
ГР 3 |
1. Зазнач число, у якому в розряді одиниць тисяч стоїть цифра 4. А 147 526 Б 715 264 В 627 451 Г 574 612 |
0 |
1 |
1 |
2. Яке число більше за число 637 915? А 615 739 Б 631 597 В 635 871 Г 639 157 |
0 |
1 |
1 |
3. Знайди значення суми чисел 300 521 і 3000. А 303 521 Б 330 521 В 600 521 Г 300 821 |
0 |
1 |
0 |
4. Пиріг розрізали на дев’ять рівних шматків. Укажи найменшу частину пирога. А Б В Г |
1 |
1 |
1 |
5. Запиши розв’язок рівняння 300 + х : 2 = 350. |
1 |
1 |
1 |
6. Запиши значення виразу 450 000 : с · 2, якщо с = 100 |
1 |
0 |
2 |
7. Якщо деяке число х збільшити в 50 разів, одержимо 750. Запиши значення числа х. |
2 |
1 |
1 |
8. Довжина ділянки прямокутної форми 12 м, а ширина становить довжини. Обчисли й запиши площу цієї ділянки. |
3 |
3 |
2 |
9. Запиши розв’язок задачі. Для виготовлення метелика Маринка використала 90 намистин зеленого кольору та 3 пакети по 60 намистин жовтого кольору. У скільки разів менше намистин зеленого кольору, ніж жовтого, використала Маринка? |
4 |
3 |
3 |
Математика 5 клас
Діагностувальна контрольна робота № 2
Додавання і віднімання натуральних чисел
Група результатів 1 |
Досліджує ситуації та створює математичні моделі |
Група результатів 2 |
Розв’язує математичні задачі |
Група результатів 3 |
Інтерпретує та критично аналізує результати |
Варіант 1
|
ГР 1 |
ГР 2 |
ГР 3 |
|
0 |
1 |
1 |
|
0 |
1 |
1 |
|
0 |
1 |
0 |
|
1 |
1 |
1 |
|
1 |
1 |
1 |
|
1 |
0 |
2 |
|
2 |
1 |
1 |
|
3 |
3 |
2 |
1) 4231 > 423*; 2) 97*8 < 9745 |
2 |
1 |
1 |
10. Два спортсмени, їдучи назустріч один одному, подолали шлях 195 км. Перший спортсмен проїхав 116 км, другий – решту шляху. Хто з них проїхав більше і на скільки? |
2 |
2 |
1 |
Варіант 2
|
ГР 1 |
ГР 2 |
ГР 3 |
|
0 |
1 |
1 |
.Порівняй числа:
|
0 |
1 |
1 |
3.Обчисли у стовпчик:
|
0 |
1 |
0 |
4.Виконай дії: 1)45 м 96 см + 13 м 9 см; 2) 8 км 34 м – 3 км 740 м |
1 |
1 |
1 |
5.У їдальні приготували 138 порцій борщу, а супу на 23 порції більше, ніж борщу. Скільки всього порцій супу і борщу приготували в їдальні? |
1 |
1 |
1 |
|
1 |
0 |
2 |
|
2 |
1 |
1 |
|
3 |
3 |
2 |
1) 263*< 2634; 2) 6*48 > 6839 |
2 |
1 |
1 |
|
2 |
2 |
1 |
Математика 5 клас
Діагностувальна контрольна робота № 3
Множення та ділення натуральних чисел
Група результатів 1 |
Досліджує ситуації та створює математичні моделі |
Група результатів 2 |
Розв’язує математичні задачі |
Група результатів 3 |
Інтерпретує та критично аналізує результати |
Варіант 1
|
ГР 1 |
ГР 2 |
ГР 3 |
1. Обчислити: а) 159 . 407; б) 367200 : 340; |
0 |
1 |
1 |
2. Виконати ділення з остачею : а) 49 : 8; б) 484 : 32 |
0 |
2 |
1 |
3. Обчислити зручним способом: а) 4 . 99 . 25; б) 48 . 53 + 53 . 52; в) |
1 |
3 |
2 |
4. Бабуся купила 3 кг огірків і 4 кг капусти, заплативши за покупку 76 грн. Скільки коштує 1кг огірків, якщо 1кг капусти коштує 7 грн? |
2 |
2 |
1 |
5. Обчисліть: 22 3+(5+43). |
1 |
1 |
2 |
6. З двох міст, відстань між якими 312 км, одночасно назустріч один одному виїхали два мотоциклісти і зустрілися через 4 години. Знайдіть швидкість другого мотоцикліста, якщо швидкість першого 26 км/год. |
4 |
2 |
2 |
7. На овочеву базу завезли огірки, помідори та картоплю. Помідорів було 315кг, що в 3 рази менше, ніж картоплі, і на 48кг більше, ніж огірків. Скільки овочів було завезено? |
4 |
2 |
3 |
Варіант 2
|
ГР 1 |
ГР 2 |
ГР 3 |
1. Обчислити: а)514 . 305; б)13300 : 700; |
0 |
1 |
1 |
2. Виконати ділення з остачею : а) 57 : 6; б) 789 : 37 |
0 |
2 |
1 |
3. Обчислити зручним способом: а) 5 . 49 . 20; б) 417 . 187 + 213 . 417; в) 23 . 48 - 35 . 23 + 77 . 13. |
1 |
3 |
2 |
4. Бабуся купила 5кг огірків і 3кг капусти, заплативши за покупку 51грн. Скільки коштує 1кг огірків, якщо 1кг капусти коштує 2грн? |
2 |
2 |
1 |
5. Обчисліть: 42 3+(6+53). |
1 |
1 |
2 |
6. З двох міст, відстань між якими 116 км, одночасно назустріч один одному виїхали два велосипедисти і зустрілися через 4 години. Знайдіть швидкість другого велосипедиста, якщо швидкість першого 13 км/год. |
4 |
2 |
2 |
7. У вівторок музей відвідали 530 осіб, що в 3 рази менше, ніж у понеділок, і на 45 більше, ніж у середу. Скільки осіб побувало в музеї протягом цих трьох днів? |
4 |
2 |
3 |
Математика 5 клас
Діагностувальна контрольна робота № 4
Числові та буквені вирази. Рівняння
Група результатів 1 |
Досліджує ситуації та створює математичні моделі |
Група результатів 2 |
Розв’язує математичні задачі |
Група результатів 3 |
Інтерпретує та критично аналізує результати |
Варіант 1
|
ГР 1 |
ГР 2 |
ГР 3 |
|
0 |
2 |
2 |
2. Знайдіть значення виразу х + (у – 327), якщо х= 572, у = 401 |
1 |
2 |
2 |
3. Олесь придбав 2 блокноти за ціною 8 грн 40 к. кожен та 6 зошитів за ціною 3 грн 20 к. кожен. Скільки здачі отримає Олесь з купюри у 100 грн? |
2 |
1 |
1 |
4. Розв’яжіть рівняння: а) (952 – х) – 137 = 255; б) 17х – 9х = 672. |
1 |
2 |
2 |
5. Розв’яжіть за допомогою рівняння задачу: Першого дня виставу подивились у 2 рази більше глядачів, ніж другого. Скільки глядачів було на виставі першого дня і скільки другого, якщо за два дні виставу подивились 960 глядачів? |
4 |
2 |
2 |
6. Власна швидкість човна дорівнює 15 км/год, а швидкість течії річки – 3 км/год. Який шлях подолає човен за 2 год руху проти течії річки і 3 год руху за течією річки всього? |
4 |
3 |
3 |
Варіант 2
|
ГР 1 |
ГР 2 |
ГР 3 |
1. Розв’яжіть рівняння: а) х – 56 = 38. б) 5х = 120 |
0 |
2 |
2 |
2. Знайдіть значення виразу х – (у + 457), якщо х= 803, у = 329 |
1 |
2 |
2 |
3. Ігор придбав 5 зошитів за ціною 2 грн 60 к. кожен та 2 ручки за ціною 7 грн 80 к. кожна. Скільки здачі отримає Ігор з купюри у 50 грн? |
2 |
1 |
1 |
4.) Розв’яжіть рівняння: а) 16х – 7х = 612; б) 888 – (х + 364) = 419 |
1 |
2 |
2 |
5. Розв’яжіть за допомогою рівняння задачу: Для приготування картопляного пюре витратили на 450 г картоплі більше, ніж для приготування супу. Скільки грамів картоплі витратили для приготування кожної страви, якщо всього витратили 850 г картоплі? |
4 |
2 |
2 |
6. Власна швидкість човна 12 км/год, а швидкість течії річки – 4 км/год. Який шлях подолає човен за 3 год руху проти течії річки та за 2 год руху за течією річки всього? |
4 |
3 |
3 |
Математика 5 клас
Діагностувальна контрольна робота № 5
Відрізки та кути
Група результатів 1 |
Досліджує ситуації та створює математичні моделі |
Група результатів 2 |
Розв’язує математичні задачі |
Група результатів 3 |
Інтерпретує та критично аналізує результати |
Варіант 1
|
ГР 1 |
ГР 2 |
ГР 3 |
|
0 |
1 |
1 |
|
1 |
1 |
1 |
|
0 |
1 |
1 |
|
1 |
2 |
2 |
|
1 |
2 |
2 |
|
3 |
1 |
1 |
|
3 |
2 |
2 |
|
3 |
2 |
2 |
Варіант 2
|
ГР 1 |
ГР 2 |
ГР 3 |
|
0 |
1 |
1 |
|
1 |
1 |
1 |
|
0 |
1 |
1 |
|
1 |
2 |
2 |
|
1 |
2 |
2 |
|
3 |
1 |
1 |
|
3 |
2 |
2 |
|
3 |
2 |
2 |
Математика 5 клас
Діагностувальна контрольна робота № 6
Геометричні фігури
Група результатів 1 |
Досліджує ситуації та створює математичні моделі |
Група результатів 2 |
Розв’язує математичні задачі |
Група результатів 3 |
Інтерпретує та критично аналізує результати |
Варіант 1
|
ГР 1 |
ГР 2 |
ГР 3 |
1. Знайдіть периметр прямокутника, сторони якого дорівнюють 7 см і 3 см. а) 10 см; б) 20 см; в) 21 см; г) 40 см. |
0 |
1 |
1 |
2. Знайдіть площу квадрата, якщо його периметр дорівнює 12 см. а) 9 см2; б) 16 см2; в) 12 см2 г) 36 см2. |
0 |
1 |
1 |
3. Знайдіть периметр рівнобедреного трикутника, в якому основа дорівнює 8 см, а бічна сторона – 5 см. а) 21 см; б) 13 см; в) 18 см; г) 40 см. |
0 |
1 |
0 |
4. Знайдіть об’єм прямокутного паралелепіпеда, виміри якого дорівнюють 2 см, 3 см і 5 см. а) 10 см3; б) 30 см3; в) 90 см3; г) 45 см3. |
1 |
1 |
1 |
5. Знайдіть ребро куба, якщо його об’єм дорівнює 1000 см3. а) 20 см; б) 100 см; в) 30 см; г) 10 см. |
1 |
1 |
1 |
6. Який знак треба поставити замість зірочки: 3 м 7 см * 370 см? а) >; б) <; в) =; г) визначити неможливо. |
1 |
0 |
2 |
7. Довжина прямокутника дорівнює 12 см, а його периметр – 40 см. Знайдіть площу прямокутника |
2 |
1 |
1 |
8. Довжина класної кімнати 7 м, ширина 5 м, висота 3 м. У ній навчається 21 учень. Скільки кубічних метрів повітря припадає на одного учня? |
3 |
3 |
2 |
9. Знайдіть об’єм прямокутного паралелепіпеда ABCDNMKP, якщо площа грані МВСК дорівнює 24 см2, площа грані NМВА – 8 см2, а спільне ребро ВМ – 4 см. |
4 |
3 |
2 |
Варіант 2
|
ГР 1 |
ГР 2 |
ГР 3 |
1. Знайдіть периметр прямокутника, сторони якого дорівнюють 9 см і 6 см. а) 15 см; б) 54 см; в) 30 см; г) 24 см |
0 |
1 |
1 |
2. Знайдіть площу квадрата, якщо його периметр дорівнює 28 см. а) 16 см2; б) 49 см2; в) 14 см2 г) 20 см2 |
0 |
1 |
1 |
3. Знайдіть периметр рівнобедреного трикутника, в якому основа дорівнює 7 см, а бічна сторона – 8 см. а) 15 см; б) 22 см; в) 23 см; г) 25 см |
0 |
1 |
0 |
4. Знайдіть об’єм прямокутного паралелепіпеда, виміри якого дорівнюють 3 см, 4 см і 5 см. а) 17 см3; б) 30 см3; в) 60 см3; г) 75 см3. |
1 |
1 |
1 |
5. Знайдіть ребро куба, якщо його об’єм дорівнює 125 см3. а) 25 см; б) 5 см; в) 10 см; г) 15 см. |
1 |
1 |
1 |
6. Який знак треба поставити замість зірочки: 3 кг 5 г * 3050 г? а) >; б) <; в) =; г) визначити неможливо. |
1 |
0 |
2 |
7. Ширина прямокутника дорівнює 7 см, а його периметр – 30 см. Знайдіть площу прямокутника. |
2 |
1 |
1 |
8. Довжина кабінету 6 м, ширина 4 м, висота 3 м. У кабінеті працюють 9 осіб. Скільки кубічних метрів повітря припадає на одну особу? |
3 |
3 |
2 |
9. Знайдіть об’єм прямокутного паралелепіпеда ABCDTEFN, якщо площа грані АВСD дорівнює 12 см2, площа грані BCFN – 6 см2, а довжина спільного ребра ВC дорівнює 2 см. |
4 |
3 |
2 |
Математика 5 клас
Діагностувальна контрольна робота № 7
Подільність натуральних чисел
Група результатів 1 |
Досліджує ситуації та створює математичні моделі |
Група результатів 2 |
Розв’язує математичні задачі |
Група результатів 3 |
Інтерпретує та критично аналізує результати |
Варіант 1
|
ГР 1 |
ГР 2 |
ГР 3 |
1. Укажи пару чисел де перше число є дільником другого: А) 5 і 11 Б) 4 і 2 В) 3 і 12 Г) 80 і 10. |
0 |
1 |
0 |
2. Укажи пару чисел де друге число є кратним першого: А) 18 і 4 Б) 15 і 45 В) 9 і 3 Г) 21 і 12 |
0 |
1 |
0 |
3. Укажи число, яке ділиться на 2: А) 1563 Б) 5631 В) 4447 Г) 9770 |
0 |
1 |
0 |
4. Заміни «зірочку» в числі 472* такою цифрою, щоб отримане число ділилося на 5 : А) 3 Б) 8 В) 0 Г) 4 |
1 |
1 |
1 |
5. Укажи число, яке ділиться на 9 : А) 775 Б) 111 В) 1008 Г) 553 |
0 |
1 |
0 |
6. Розклади на прості множники число 14 : А) 2·7 Б) 1·14 В) 2·2·4 Г) 10·4 |
0 |
1 |
1 |
7. Встанови відповідність: 1) НСД (24 і 40) А) 25 2) НСД (5, 25, 45) Б) 144 3) НСК ( 48 і 72) В) 8 Г) 5 |
1 |
2 |
1 |
8. У п'ятих класах 18 хлопців та 24 дівчини Їх поділили на групи для вивчення іноземних мов так, щоб у кожній групі була однакова кількість дівчат і хлопців. На скільки груп поділили п’ятикласників, якщо груп більше ніж 5 ? |
5 |
2 |
4 |
|
5 |
2 |
5 |
Варіант 2
|
ГР 1 |
ГР 2 |
ГР 3 |
1. Укажи пару чисел де друге число є дільником першого: А) 15 і 11 Б) 5 і 10 В) 25 і 5 Г) 2 і 4 . |
0 |
1 |
0 |
2. Укажи пару чисел де перше число є кратним другому: А) 16 і 4 Б) 18 і 36 В) 11 і 55 Г) 33 і 44 |
0 |
1 |
0 |
3. Укажи число, яке ділиться на 10: А) 1865 Б) 3460 В) 1001 Г) 9009 |
0 |
1 |
0 |
4. Заміни «зірочку» в числі 472* такою цифрою, щоб отримане число ділилося на 2 : А) 5 Б) 7 В) 1 Г) 6 |
1 |
1 |
1 |
5. Укажи число, яке ділиться на 3 : А) 998 Б) 112 В) 1007 Г) 555 |
0 |
1 |
0 |
6. Розклади на прості множники число 12 : А) 2·6 Б) 4·3 В) 2·2·3 Г) 1·12
|
0 |
1 |
1 |
7. Встанови відповідність: 1) НСД (24, 18) А) 4 2) НСД (4 , 24, 32) Б) 336 3) НСК ( 16 і 21) В) 6 Г) 5
|
1 |
2 |
1 |
8. Між учнями класу розділили порівну 84 ручки та 58 олівців. Скільки учнів у класі? |
5 |
2 |
4 |
|
5 |
2 |
5 |
Діагностувальна контрольна робота № 8
Звичайні дроби
Група результатів 1 |
Досліджує ситуації та створює математичні моделі |
Група результатів 2 |
Розв’язує математичні задачі |
Група результатів 3 |
Інтерпретує та критично аналізує результати |
Варіант 1
|
ГР 1 |
ГР 2 |
ГР 3 |
||||||||
А) ; Б) ; В) ; Г) . |
0 |
1 |
1 |
||||||||
А) ; Б) ; В) ; Г) . |
0 |
1 |
0 |
||||||||
А) ; Б) ; В) ; Г) . |
0 |
1 |
0 |
||||||||
А) ; Б) ; В) ; Г) . |
0 |
1 |
1 |
||||||||
А)10 ; Б)10 ; В)10 ; Г)10 . |
1 |
1 |
0 |
||||||||
А) 50; Б) 500; В) 10; |
1 |
1 |
1 |
||||||||
|
0 |
1 |
1 |
||||||||
|
0 |
1 |
1 |
||||||||
9. Обчислити а) 4 + 6 ; б) 9 – 4 ;
в) 6 – 2 ; г) ( 3 + 4 ) – (6 – ). |
5 |
2 |
3 |
||||||||
10.Розв’яжи задачу Господар запланував городу засадити картоплею, – огірками, – кропом і – квасолею. Чи зможе господар реалізувати свій план? |
5 |
2 |
4 |
Варіант 2
|
ГР 1 |
ГР 2 |
ГР 3 |
|||||||||
А) ; Б) ; В) ; Г) . |
0 |
1 |
1 |
|||||||||
А) ; Б) ; В) ; Г) . |
0 |
1 |
0 |
|||||||||
А) ; Б) ; В) ; Г) . |
0 |
1 |
0 |
|||||||||
А) ; Б) ; В) ; Г) . |
0 |
1 |
1 |
|||||||||
А)7 ; Б)7 ; В)7 ; Г)7 . |
1 |
1 |
0 |
|||||||||
А) 898; Б) 56; В) 20; |
1 |
1 |
1 |
|||||||||
|
0 |
1 |
1 |
|||||||||
|
0 |
1 |
1 |
|||||||||
а) 3 + 1 ; б) 10 – 3 ; в)8 – 3 ; г) (7 + 1 ) – (4 – 2 ) |
5 |
2 |
3 |
|||||||||
10. Розв’яжи задачу Турист планував за перший день пройти 4/20 маршруту, за другий день 5/20, за третій – 7/20маршруту, а за четвертий – 8/20маршруту. Чи зможе він реалізувати свій план |
5 |
2 |
4 |
Діагностувальна контрольна робота № 9
Десяткові дроби. Додавання і віднімання десяткових дробів
Група результатів 1 |
Досліджує ситуації та створює математичні моделі |
Група результатів 2 |
Розв’язує математичні задачі |
Група результатів 3 |
Інтерпретує та критично аналізує результати |
Варіант 1
|
ГР 1 |
ГР 2 |
ГР 3 |
1. Дріб 16 десятковим дробом записують так: А) 16,05; Б) 16,005; В) 16,0005; Г) 16,5. |
0 |
1 |
0 |
2. Дріб 1,012 звичайним дробом записують так: А) 1; Б) 1; В) 1; Г) 1. |
0 |
1 |
0 |
3. Яке з чисел більше: А) 6,5201; Б) 6,5223; В) 6,45222; Г) 6,099999. |
0 |
1 |
1 |
4. Записати в тоннах 3 т 15 кг: А) 3,15 т; Б) 3,015 т; В) 0,315 т; Г) 31,5 т. |
1 |
1 |
1 |
5. Записати в метрах 6м8см: А) 6,8м; Б) 6,08м; В) 6,008м; Г) 6,00008м. |
1 |
1 |
1 |
6. Яке з чисел є розв’язком рівняння 7,12-х=2,5: А) 5,7; Б) 9,17; В) 9,62; Г) 4,62. |
0 |
1 |
1 |
7. Розв’язати рівняння: 1) 56,8 – х = 39,019; 2) (х - 2,4) + 4,186 = 9,917 |
3 |
2 |
2 |
8. Виконати дії: 1) 6,67+24,793; 3) 12-6,256; 2) 88,17-8,345; 4) 10,4-(0,87+3,268). |
3 |
2 |
3 |
9. 2474,68ц картоплі розподілили між трьома сховищами. У перше сховище помістили 738,74ц, у друге – на 154,26ц більше, ніж у перше. Скільки центнерів картоплі завезли у третє сховище? |
4 |
2 |
3 |
Варіант 2
|
ГР 1 |
ГР 2 |
ГР 3 |
1. Дріб 2 десятковим дробом записують так: А) 2,007; Б) 2,0007; В) 2,07; Г) 2,7. |
0 |
1 |
0 |
2. Дріб 0,025 звичайним дробом записують так: А) ; Б) ; В) ; Г) . |
0 |
1 |
0 |
3. Яке з чисел більше: А) 65,201; Б) 65,223; В) 65,22299; Г) 65,9. |
0 |
1 |
1 |
4. Записати в кілограмах 5861 г: А) 5,861 кг; Б) 0,5861 кг; В) 58,61 кг; Г) 586,1 кг. |
1 |
1 |
1 |
5. Записати в метрах 12м45см: А) 12,45м; Б) 12,045м; В) 12,405м; Г) 124,5м. |
1 |
1 |
1 |
6. Яке з чисел є розв’язком рівняння 3,5+х=5,32: А) 1,82; Б) 8,82; В) 2,22; Г) 8,37. |
0 |
1 |
1 |
7. Розв’язати рівняння: 1) х – 45,1 = 9,39; 2) 19,3 – (х + 2) = 4,18. |
3 |
2 |
2 |
8. Виконати дії: 1) 4,98+52,462; 3) 38-4,952; 2) 36,45-6,714; 4) 34,7-(6,76+0,987). |
3 |
2 |
3 |
9. За три дні на завод привезли 4256,53кг металобрухту. Першого дня привезли 1387,25кг металобрухту, а третього – на 243,82кг менше, ніж першого. Скільки кілограмів металобрухту привезли на завод другого дня? |
4 |
2 |
3 |
Діагностувальна контрольна робота № 10
Множення і ділення десяткових дробів
Група результатів 1 |
Досліджує ситуації та створює математичні моделі |
Група результатів 2 |
Розв’язує математичні задачі |
Група результатів 3 |
Інтерпретує та критично аналізує результати |
Варіант 1
|
ГР 1 |
ГР 2 |
ГР 3 |
1. Виконати множення: а) 54,67 10 б) 7,4578 100 в) 6,645 3,7 г) 0,0032 8,9 |
0 |
1 |
1 |
2. Виконати ділення: а) 56,7 :100 б) 6,65:1000 в) 10,08 : 42 г) 6:15 |
0 |
1 |
1 |
3. Розв’язати рівняння: а) 1,7 х = 11,05 б) х : 5,6 =21 |
1 |
1 |
1 |
4. Виконати ділення на десятковий дріб: а) 17 : 0,85 б) 0,648 : 2,7 |
0 |
1 |
1 |
5. Перетворіть у десятковий дріб: ; ; ; |
0 |
1 |
1 |
6. На скільки площа прямокутника зі сторонами 12,5 см і 4,8 см менша за площу квадрата зі стороною 11 см. |
1 |
1 |
1 |
7. Розв’яжіть рівняння: х : 100-1,2367 = 2,9633 |
1 |
1 |
0 |
8.Теплохід пройшов 74,58 км за течією річки і 131,85 км проти течії . Скільки часу теплохід був у дорозі, якщо його власна швидкість дорівнює 31,6 км/год, а швидкість течії - 2,3 км/год. |
4 |
2 |
3 |
9.Подруги Аня і Оля напередодні навчального року купила два альбоми для малювання по 15 грн 85 к., 8 зошитів у клітинку по1грн 45 к., і 12 зошитів у лінійку. За всю покупку дівчата заплатили 58 ,9 грн. Яка ціна зошита в лінійку? |
5 |
3 |
3 |
Варіант 2
|
ГР 1 |
ГР 2 |
ГР 3 |
1.Виконати множення: а) 73,63 10 б) 7,8468 100 в) 6,645 3,7 г) 0,0064 7,6 |
0 |
1 |
1 |
2.Виконати ділення: а) 78,7 :100 б) 7,85:1000 в) 6,48 : 27 г) 8:18 |
0 |
1 |
1 |
3.Розв’язати рівняння: а) 1,5 · х = 22,5 б) 3,85 : х = 1,54 |
1 |
1 |
1 |
4.Виконати ділення на десятковий дріб: а) 96 : 0,16 б) 0,384 : 0,48 |
0 |
1 |
1 |
5.Перетворіть у десятковий дріб: ; ; ; |
0 |
1 |
1 |
6.На скільки площа прямокутника зі сторонами 15,8 см і 9,4 см більша за площу квадрата зі стороною 12 см. |
1 |
1 |
1 |
7.Розв’яжіть рівняння: 17,28 : ( 56 – х) = 36 |
1 |
1 |
0 |
8.Моторний човен проплив 46,68 км за течією річки та 49,7 км проти течії. Скільки часу витратив човен на весь шлях, якщо його власна швидкість дорівнює 37,2 км/год, а швидкість течії – 1,7 км/год. |
4 |
2 |
3 |
9.Брати Богдан і Борис напередодні навчального року купили 26 зошитів у клітинку по 1 грн 45к., 16 зошитів у лінійку по 1грн 95 к. та декілька ручок по 3грн 50 к. За всю покупку брати заплатили 82,9грн. |
5 |
3 |
3 |
Діагностувальна контрольна робота № 11
Множення і ділення десяткових дробів
Група результатів 1 |
Досліджує ситуації та створює математичні моделі |
Група результатів 2 |
Розв’язує математичні задачі |
Група результатів 3 |
Інтерпретує та критично аналізує результати |
Варіант 1
|
ГР 1 |
ГР 2 |
ГР 3 |
1.Знайти середнє арифметичне чисел 15 і 27. А) 15 Б)21 В) 27 Г) 42 |
0 |
1 |
0 |
2.За 3 години автомобіль подолав 285 км. Знайди його середню швидкість автомобіля. А) 283км/год Б) 90 км/год В) 95 км/год Г) 57 км/год |
0 |
1 |
1 |
3. Знайди середнє арифметичне чисел 7, 8, 9, 10. А) 8 Б)9 В)17 Г) 8,5 |
0 |
1 |
0 |
4. Знайди площу квадрата зі стороною 0,1 м. А) 0,02м2 Б)0,01м2 В)0,0001м2 Г) 1м2 |
0 |
1 |
0 |
5. Подай у тонах і запиши десятковим дробом 5428 кг. А) 5,428т Б)54,28т В)0,5428т Г) 542,8т |
0 |
1 |
1 |
6. Виконай ділення 168: 12 та округли отриману частку до одиниць. А) 15 Б)10 В)12 Г) 14 |
1 |
1 |
1 |
7. Встанови відповідність між рівнянням 1-3 та його коренем (А-Г) 1) 30,45:х=2,9 А) 6,9 2) 4,15х-0,13х=402 Б) 10,5 3) 3,7(х-2,4)=25,53 В) 9,3 Г) 100 |
1 |
1 |
2 |
8. Автомобіль рухався 2год зі швидкістю 87,5 км/год і 1 год зі швидкістю 91,7 км/год. Знайди середню швидкість автомобіля на всьому шляху. |
2 |
1 |
2 |
9.Число 8,1 є середнім арифметичним чисел 3,2; 5,4 та х. Знайди х. |
4 |
2 |
2 |
10.Обчисли зручним способом 5+10+15+20+….+80+85+90+95+100. |
4 |
2 |
3 |
Варіант 2
|
ГР 1 |
ГР 2 |
ГР 3 |
1. Знайти середнє арифметичне чисел 13 і 35. А) 48 Б)20 В) 24 Г) 13 |
0 |
1 |
0 |
2.За 5 години автомобіль подолав 435 км. Знайди його середню швидкість автомобіля. А) 90 км/год Б) 440 км/год В) 87 км/год Г) 78 км/год |
0 |
1 |
1 |
3.Знайди середнє арифметичне чисел 5, 6, 7, 8. А) 6,5 Б)6 В)7 Г) 26 |
0 |
1 |
0 |
4.Знайди площу квадрата зі стороною 0,01 м. А) 0,01м2 Б)0,001м2 В)0,0001м2 Г) 10м2 |
0 |
1 |
0 |
5.Подай у центнерах і запиши десятковим дробом 2348 кг. А) 2,348 ц Б)23,48 ц В)234,8ц Г) 0,2348 ц |
0 |
1 |
1 |
6.Виконай ділення 357: 21 та округли отриману частку до десятків. А) 17 Б)20 В)10 Г) 18 |
1 |
1 |
1 |
7.Встанови відповідність між рівнянням 1-3 та його коренем (А-Г) 1) 2,6·х=10,14 А) 5,2 2) 5,3х+4,9х=102 Б) 3,9 3) 5,4:(х-1,6)=1,5 В) 10 Г) 3,6 |
1 |
1 |
2 |
8.Поїзд за перші дві години подолав 190,5 км,а за наступні три - 301,5 км. Знайди середню швидкість поїзда. |
2 |
1 |
2 |
9.Знайди середнє арифметичне чотирьох чисел, перше з яких дорівнює 8,4, а кожне наступне на 0,4 більше за попереднє. |
4 |
2 |
2 |
10.Обчисли зручним способом 1+2+3+4+…+96.+97+98+99+100 |
4 |
2 |
3 |