Діагностувальні контрольні роботи по групах

Про матеріал
Методична розробка контрольних робіт на рік з математики у 5-х класах по групах. Група результатів 1- Досліджує ситуації та створює математичні моделі Група результатів 2 - Розв’язує математичні задачі Група результатів 3 - Інтерпретує та критично аналізує результати
Перегляд файлу

Математика 5 клас

Діагностувальна контрольна робота № 1

Натуральні числа. Порівняння натуральних чисел

Група результатів 1

Досліджує ситуації та створює математичні моделі

Група результатів 2

Розв’язує математичні задачі

Група результатів 3

Інтерпретує та критично аналізує результати

 

Варіант 1

 

ГР 1

ГР 2

ГР 3

1. Зазнач число, у якому в розряді десятків тисяч стоїть цифра 7.

А 237 458               Б 472 583                В 583 274                     Г 785 342

0

1

1

2. Яке число більше за число 458 190?

А 419 850               Б 405 189                 В 451 098               Г 459 180

0

1

1

3. Знайди значення суми чисел 607 205 і 20 000.

А 627 205               Б 807 205                  В 609 205                  Г 620 205

0

1

0

4. Торт розрізали на вісім рівних шматків. Знайди найбільшу частину торта.

А                         Б                                В                              Г 

1

1

1

5. Запиши розв’язок рівняння с 4 + 100 = 200.

1

1

1

6. Запиши значення виразу 340 000 : а 2, якщо а = 1000.

1

0

2

7. Якщо деяке число х зменшити в 30 разів, одержимо 620. Запиши значення числа х.

2

1

1

8. Підлога спортивного залу має форму прямокутника. Її ширина 10 м, а довжина

становить ширини. Обчисли й запиши площу підлоги.

3

3

2

9. Запиши розв’язок задачі.

До обіду в супермаркеті продали 250 кг картоплі та 5 ящиків моркви по 10 кг. У скільки разів більше продали картоплі, ніж моркви?

4

3

3

 

 

 

 

 

Варіант 2

 

ГР 1

ГР 2

ГР 3

1. Зазнач число, у якому в розряді одиниць тисяч стоїть цифра 4.

А 147 526           Б 715 264              В 627 451                    Г 574 612

0

1

1

2. Яке число більше за число 637 915?

А 615 739           Б 631 597             В 635 871                   Г 639 157

0

1

1

3. Знайди значення суми чисел 300 521 і 3000.

А 303 521             Б 330 521             В 600 521                  Г 300 821

0

1

0

4. Пиріг розрізали на дев’ять рівних шматків. Укажи найменшу частину пирога.

А                         Б                                В                              Г 

1

1

1

5. Запиши розв’язок рівняння 300 + х : 2 = 350.

1

1

1

6. Запиши значення виразу 450 000 : с · 2, якщо с = 100

1

0

2

7. Якщо деяке число х збільшити в 50 разів, одержимо 750. Запиши значення числа х.

2

1

1

8.  Довжина ділянки прямокутної форми 12 м, а ширина становить  довжини.

Обчисли й запиши площу цієї ділянки.

3

3

2

9. Запиши розв’язок задачі.

Для виготовлення метелика Маринка використала 90 намистин зеленого кольору та 3 пакети по 60 намистин жовтого кольору. У скільки разів менше намистин зеленого кольору, ніж жовтого, використала Маринка?

4

3

3

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Математика 5 клас

Діагностувальна контрольна робота № 2

Додавання і віднімання натуральних чисел

Група результатів 1

Досліджує ситуації та створює математичні моделі

Група результатів 2

Розв’язує математичні задачі

Група результатів 3

Інтерпретує та критично аналізує результати

 

Варіант 1

 

ГР 1

ГР 2

ГР 3

  1.      Запиши цифрами число:
  1.     22 мільярди 13 мільйонів 345 тисяч 243;     
  2.     409 мільярдів 317 мільйонів 30;

0

1

1

  1.      Порівняй числа:
  1.     14 159 і 14 161;       2) 5 426 948 і 5 427 000

0

1

1

  1.      Обчисли у стовпчик:
    1.     23 452 947 +246 834 772;    2) 3 234 701 892   - 894 765 904

0

1

0

  1.      Виконай дії: 1)12 км 67 м+ 18 км 890 м; 2) 5 т 68кг – 3 т 906 кг

1

1

1

  1.      В магазин привезли 235 кг картоплі, а моркви на 87 кг менше, ніж картоплі Скільки всього кілограмів овочів привезли у магазин?

1

1

1

  1.      Розв’яжи рівняння: 1) х – 3 567 = 4 832;  2) 35 234 + х = 136 007

1

0

2

  1.      Спрости буквений вираз: 1) (а + 234) – 133; 2) 245 – (х – 325)

2

1

1

  1.      Знайди суму найбільшого і найменшого 5-цифрових чисел, утворених з цифр 3, 0, 5, 8, 4 без повторення.

3

3

2

  1.      Яку цифру можна підставити замість зірочки, щоб отримати правильну нерівність?

 1) 4231 > 423*;       2)  97*8 < 9745

2

1

1

10. Два спортсмени, їдучи назустріч один одному, подолали шлях 195 км. Перший спортсмен проїхав 116 км, другий – решту шляху. Хто з них проїхав більше  і на скільки?

2

2

1

 

Варіант 2

 

ГР 1

ГР 2

ГР 3

  1.      Запиши цифрами число:
  1.   56 мільярдів 239 мільйонів 91 тисяча 142;    
  2.   12 мільярдів 90 тисяч 291.

0

1

1

.Порівняй числа:

  1.     45 167 і 45 176;       2) 6 973 632 і 6 972 890

0

1

1

3.Обчисли у стовпчик:

  1.        435 906 +429 854 839;    2) 2 305 761 562   - 984 768 933

0

1

0

4.Виконай дії: 1)45 м 96 см + 13 м 9 см; 2) 8 км 34 м – 3 км 740 м

1

1

1

5.У їдальні приготували 138 порцій борщу, а супу на 23 порції більше, ніж борщу. Скільки всього порцій супу і борщу приготували в їдальні?

1

1

1

  1. Розв’яжи рівняння: 1) 3 567 – х = 2 738;  2) х + 65 802 = 74 021

1

0

2

  1. Спрости буквений вираз: 1) (564 + а) – 124; 2) 535 – (х + 345)

2

1

1

  1. Знайди різницю найбільшого і найменшого 5-цифрових чисел, утворених з цифр 7, 1, 3, 4, 2 без повторення.

3

3

2

  1. Яку цифру можна підставити замість зірочки, щоб отримати правильну нерівність?

  1) 263*< 2634;       2) 6*48 > 6839

2

1

1

  1. Два футболісти забили за сезон 67 м’ячів. Перший футболіст забив 31 м’яч, другий – решту. Хто з них забив м’ячів менше  і на скільки?

2

2

1

 

Математика 5 клас

Діагностувальна контрольна робота № 3

Множення та ділення натуральних чисел

Група результатів 1

Досліджує ситуації та створює математичні моделі

Група результатів 2

Розв’язує математичні задачі

Група результатів 3

Інтерпретує та критично аналізує результати

 

Варіант 1

 

ГР 1

ГР 2

ГР 3

1.  Обчислити:  а) 159 . 407; б) 367200 : 340;

0

1

1

2.  Виконати ділення з остачею : а) 49 : 8; б) 484 : 32

0

2

1

3.  Обчислити зручним способом:

        а) 4 . 99 . 25; б) 48 . 53 + 53 . 52; в)

1

3

2

4. Бабуся купила 3 кг огірків і 4 кг капусти, заплативши за покупку 76 грн. Скільки коштує  1кг огірків, якщо 1кг капусти  коштує 7 грн?

2

2

1

5.  Обчисліть: 22 3+(5+43). 

1

1

2

6. З двох міст, відстань між якими 312 км,  одночасно назустріч один одному виїхали два мотоциклісти  і зустрілися через 4 години. Знайдіть швидкість другого мотоцикліста, якщо швидкість першого 26 км/год.                                                                                                     

4

2

2

7. На овочеву базу завезли огірки, помідори та картоплю. Помідорів було 315кг, що в 3 рази менше, ніж картоплі, і на 48кг більше, ніж огірків. Скільки овочів було завезено?       

4

2

3

 

 

 

 

 

 

 

Варіант 2

 

ГР 1

ГР 2

ГР 3

1.  Обчислити:  а)514  .  305; б)13300 : 700;

0

1

1

2.  Виконати ділення з остачею : а) 57 : 6; б) 789 : 37

0

2

1

3.  Обчислити зручним способом:

        а) 5  .  49  .  20; б) 417  .  187 +  213 .   417; в) 23  .  48  -  35  .  23 +  77  .  13.

1

3

2

4. Бабуся купила 5кг огірків і 3кг капусти, заплативши за покупку 51грн. Скільки коштує  1кг огірків, якщо 1кг капусти  коштує 2грн?

2

2

1

5.  Обчисліть: 42 3+(6+53). 

1

1

2

6. З двох міст, відстань між якими 116 км,  одночасно назустріч один одному виїхали два велосипедисти і зустрілися через 4 години. Знайдіть швидкість другого велосипедиста, якщо швидкість першого 13 км/год.                                                                                                     

4

2

2

7. У вівторок музей відвідали 530 осіб, що в 3 рази менше, ніж у понеділок, і на 45 більше, ніж у середу. Скільки осіб  побувало в музеї  протягом цих  трьох днів?

4

2

3

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Математика 5 клас

Діагностувальна контрольна робота № 4

Числові та буквені вирази. Рівняння

Група результатів 1

Досліджує ситуації та створює математичні моделі

Група результатів 2

Розв’язує математичні задачі

Група результатів 3

Інтерпретує та критично аналізує результати

 

Варіант 1

 

ГР 1

ГР 2

ГР 3

  1.    Розв’яжіть рівняння: а) 45 – х = 16;  б) 3х = 21

0

2

2

2. Знайдіть значення виразу х + (у – 327), якщо х= 572, у = 401

1

2

2

3. Олесь придбав 2 блокноти за ціною 8 грн 40 к. кожен та 6 зошитів за ціною 3 грн 20 к. кожен. Скільки здачі отримає Олесь з купюри у 100 грн?

2

1

1

 

4. Розв’яжіть рівняння:     а)  (952 – х) – 137 = 255;            

      б) 17х – 9х = 672.

1

2

2

 

5. Розв’яжіть за допомогою рівняння задачу:

Першого дня виставу подивились у 2 рази більше глядачів, ніж другого. Скільки глядачів було на виставі першого дня і скільки другого, якщо за два дні виставу подивились 960 глядачів?

4

2

2

6. Власна швидкість човна дорівнює 15 км/год, а швидкість течії річки – 3 км/год.

Який шлях подолає човен за 2 год руху проти течії річки і 3 год руху за течією річки всього?

4

3

3

 

Варіант 2

 

ГР 1

ГР 2

ГР 3

1. Розв’яжіть рівняння: а) х – 56 = 38. б) 5х = 120

0

2

2

2. Знайдіть значення виразу х – (у + 457), якщо х= 803, у = 329

1

2

2

3. Ігор придбав 5 зошитів за ціною 2 грн 60 к. кожен та 2 ручки за ціною 7 грн 80 к. кожна. Скільки здачі отримає Ігор з купюри у 50 грн?

2

1

1

4.) Розв’яжіть рівняння:     а) 16х – 7х = 612;             

      б) 888 – (х + 364) = 419

1

2

2

5.  Розв’яжіть за допомогою рівняння задачу:

Для приготування картопляного пюре витратили на 450 г картоплі більше, ніж для приготування супу. Скільки грамів картоплі витратили для приготування кожної страви, якщо всього витратили  850 г картоплі?

4

2

2

 

6. Власна швидкість човна  12 км/год, а швидкість течії річки  – 4 км/год. Який шлях подолає човен за 3 год руху проти течії річки та за 2 год руху за течією річки всього?

4

3

3

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Математика 5 клас

Діагностувальна контрольна робота № 5

Відрізки та кути

Група результатів 1

Досліджує ситуації та створює математичні моделі

Група результатів 2

Розв’язує математичні задачі

Група результатів 3

Інтерпретує та критично аналізує результати

 

Варіант 1

 

ГР 1

ГР 2

ГР 3

  1.     Побудуй відрізок, довжина якого 6 см.                                          

0

1

1

  1.     Побудуй відрізок АВ, довжина якого 56 мм. На відрізку АВ познач точку К так, що АК = 2 см 4 мм.  Обчисли довжину відрізка ВК, результат перевір вимірюванням.                                                   

1

1

1

  1.     Познач на координатному промені точки А(2), С(5), М(9), Е(11).

0

1

1

  1.     Які з променів перетинають сторони кута СОВ ?                          

                                     Описание: Кут. Позначення кутів

1

2

2

  1.     Запиши усі кути, зображені на рисунку, і визнач види і градусні міри цих кутів.                                                                                                                                                                            

           Описание: Кут. Позначення кутів                            Описание: Картинки по запросу скачать картинку розгорнутого кута 

1

2

2

  1.     Побудуй кути і вкажи їх вид:
  1.     кут МSK, градусна міра якого дорівнює 163о;                                  
  2.     кут FPЕ, градусна міра якого дорівнює 72о.                        

 

3

1

1

  1.     ABD = 64o, DBC = 18o.  Знайти ABC.                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                        

                         Описание: Кут. Позначення кутів                                                                     

 

3

2

2

  1.     ABE = 50o, СBF = 50o.  Знайти ЕBF.                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                      Описание: Кут. Позначення кутів                                                               

 

3

2

2

 

Варіант 2

 

ГР 1

ГР 2

ГР 3

  1.     Побудуй відрізок, довжина якого 8 см.                                          

0

1

1

  1.     Побудуй відрізок АВ, довжина якого 37 мм. На відрізку АВ познач точку М так, що АМ = 2 см 5 мм.  Обчисли довжину відрізка ВМ, результат перевір вимірюванням.                                                                    

1

1

1

  1.     Познач на координатному промені точки В(3), S(7), F(10), P(12).

0

1

1

  1.     Які з променів перетинають сторони кута BОC ?                          

                              Описание: Кут. Позначення кутів

1

2

2

  1.     Запиши усі кути, зображені на рисунку, і визнач види і градусні міри цих кутів.                                                                                                                      

         Описание: Картинки по запросу скачать картинку розгорнутого кута     Описание: Картинки по запросу скачать картинку развернутый угол  

1

2

2

  1.       Побудуй кути і вкажи їх вид:
  1.     кут CDO, градусна міра якого дорівнює 45о;                                  
  2.     кут FMN, градусна міра якого дорівнює 155о.                    

3

1

1

  1.        ABD = 48o, DBC = 27o.  Знайти ABC.                                                                                                                                                                                                                                                            

                          Описание: Кут. Позначення кутів                                                       

 

3

2

2

  1.       ABE = 60o, СBF = 60o.  Знайти EBF.                                                                                                                                                        

                                       Описание: Кут. Позначення кутів                                   

 

3

2

2

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Математика 5 клас

Діагностувальна контрольна робота № 6

Геометричні фігури

Група результатів 1

Досліджує ситуації та створює математичні моделі

Група результатів 2

Розв’язує математичні задачі

Група результатів 3

Інтерпретує та критично аналізує результати

 

Варіант 1

 

ГР 1

ГР 2

ГР 3

1. Знайдіть периметр прямокутника, сторони якого дорівнюють 7 см і 3 см.

   а) 10 см;   б) 20 см;   в) 21 см;   г) 40 см.

0

1

1

2. Знайдіть площу квадрата, якщо його периметр дорівнює 12 см.

   а) 9 см2;   б) 16 см2;   в) 12 см2   г) 36 см2.

0

1

1

3. Знайдіть периметр рівнобедреного трикутника, в якому основа дорівнює

    8 см, а бічна сторона – 5 см.

   а) 21 см;   б) 13 см;   в) 18 см;   г) 40 см.

0

1

0

4. Знайдіть об’єм прямокутного паралелепіпеда, виміри якого дорівнюють

    2 см, 3 см і 5 см.                      а) 10 см3;   б) 30 см3;   в) 90 см3;   г) 45 см3.

1

1

1

5. Знайдіть ребро куба, якщо його об’єм дорівнює 1000 см3.

   а) 20 см;   б) 100 см;   в) 30 см;   г) 10 см.

1

1

1

6. Який знак треба поставити замість зірочки:  3 м 7 см * 370 см?

   а) >;   б) <;   в) =;   г) визначити неможливо.

1

0

2

7. Довжина прямокутника дорівнює 12 см, а його периметр – 40 см. Знайдіть площу прямокутника

2

1

1

8. Довжина класної кімнати 7 м, ширина 5 м, висота 3 м. У ній навчається 21 учень. Скільки кубічних метрів повітря припадає на одного учня?

3

3

2

9. Знайдіть об’єм прямокутного паралелепіпеда ABCDNMKP, якщо площа грані МВСК дорівнює 24 см2, площа грані NМВА – 8 см2, а спільне ребро ВМ – 4 см.

4

3

2

 

Варіант 2

 

ГР 1

ГР 2

ГР 3

1. Знайдіть периметр прямокутника, сторони якого дорівнюють 9 см і 6 см.

   а) 15 см;   б) 54 см;   в) 30 см;   г) 24 см

0

1

1

2. Знайдіть площу квадрата, якщо його периметр дорівнює 28 см.

   а) 16 см2;   б) 49 см2;   в) 14 см2   г) 20 см2

0

1

1

3. Знайдіть периметр рівнобедреного трикутника, в якому основа дорівнює 7 см, а бічна сторона – 8 см.

   а) 15 см;   б) 22 см;   в) 23 см;   г) 25 см

0

1

0

4. Знайдіть об’єм прямокутного паралелепіпеда, виміри якого дорівнюють 3 см, 4 см і 5 см.

   а) 17 см3;   б) 30 см3;   в) 60 см3;   г) 75 см3.

1

1

1

5. Знайдіть ребро куба, якщо його об’єм дорівнює 125 см3.

   а) 25 см;   б) 5 см;   в) 10 см;   г) 15 см.

1

1

1

6. Який знак треба поставити замість зірочки:  3 кг 5 г * 3050 г?

   а) >;   б) <;   в) =;   г) визначити неможливо.

1

0

2

7. Ширина прямокутника дорівнює 7 см, а його периметр – 30 см. Знайдіть площу прямокутника.

2

1

1

8. Довжина кабінету 6 м, ширина 4 м, висота 3 м. У кабінеті працюють 9 осіб. Скільки кубічних метрів повітря припадає на одну особу?

3

3

2

9. Знайдіть об’єм прямокутного паралелепіпеда ABCDTEFN, якщо площа грані АВСD дорівнює 12 см2, площа грані BCFN – 6 см2, а довжина спільного ребра ВC дорівнює 2 см.

4

3

2

 

 

 

 

 

Математика 5 клас

Діагностувальна контрольна робота № 7

Подільність  натуральних чисел

Група результатів 1

Досліджує ситуації та створює математичні моделі

Група результатів 2

Розв’язує математичні задачі

Група результатів 3

Інтерпретує та критично аналізує результати

 

Варіант 1

 

ГР 1

ГР 2

ГР 3

1. Укажи пару чисел де перше число є дільником другого:

     А) 5  і  11          Б) 4  і  2          В) 3  і  12        Г) 80  і  10.

0

1

0

2. Укажи пару чисел де друге число є кратним першого:

    А) 18  і  4           Б) 15  і  45            В) 9  і  3          Г)  21  і 12

0

1

0

3. Укажи  число, яке ділиться на 2:

    А) 1563             Б) 5631                 В) 4447            Г) 9770

0

1

0

4. Заміни  «зірочку» в числі 472* такою цифрою, щоб отримане число ділилося на 5 :

   А)  3                   Б) 8                    В) 0                Г) 4

1

1

1

5. Укажи число, яке ділиться на 9 :

   А) 775                Б) 111                 В) 1008            Г) 553

0

1

0

6. Розклади на прості множники число 14 :

   А) 2·7            Б) 1·14              В) 2·2·4                Г) 10·4

0

1

1

7. Встанови відповідність:

   1) НСД (24 і 40)                             А)  25

   2) НСД (5, 25, 45)                           Б) 144

   3)  НСК ( 48 і 72)                            В)  8 

                                                            Г)   5

1

2

1

8. У п'ятих класах 18 хлопців та 24 дівчини Їх поділили на групи для вивчення іноземних мов так, щоб у кожній групі була однакова кількість дівчат і хлопців. На скільки груп поділили п’ятикласників, якщо груп більше ніж 5 ?

5

2

4

  1. Довжина кроку батька 70 см, а довжина кроку сина 45 см. Яку найменшу однакову відстань вони мають пройти, щоб кількість кроків кожного дорівнювала цілому числу?

5

2

5

 

 

Варіант 2

 

ГР 1

ГР 2

ГР 3

1. Укажи пару чисел де друге число є дільником першого:

     А) 15  і  11          Б)  5  і 10          В) 25  і  5        Г) 2  і 4 .

0

1

0

2. Укажи пару чисел де перше число є кратним другому:

    А) 16 і  4           Б) 18  і  36            В) 11  і  55       Г)  33  і 44

0

1

0

3. Укажи  число, яке ділиться на 10:

    А) 1865             Б) 3460               В) 1001              Г) 9009

0

1

0

4. Заміни  «зірочку» в числі 472* такою цифрою, щоб отримане число ділилося на 2 :

   А)  5                  Б) 7                    В) 1                Г) 6

1

1

1

5. Укажи число, яке ділиться на 3 :

   А) 998                Б) 112                 В) 1007            Г) 555

0

1

0

6. Розклади на прості множники число 12 :

   А) 2·6                Б) 4·3                 В) 2·2·3             Г) 1·12

 

0

1

1

7. Встанови відповідність:

   1) НСД (24, 18)                             А) 4

   2) НСД (4 , 24, 32)                         Б) 336

   3)  НСК ( 16 і 21)                           В) 6

                                                           Г) 5

 

1

2

1

8. Між учнями класу розділили порівну 84 ручки та 58 олівців. Скільки учнів у класі?

5

2

4

  1. Два пароплави заходять у порт після кожного рейсу. Перший робить рейс за 24 дні, а другий за 18 днів. Якось у неділю вони зустрілися у порту. Через скільки днів вони зустрінуться у порту наступного разу?

5

2

5

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Діагностувальна контрольна робота № 8

Звичайні дроби

Група результатів 1

Досліджує ситуації та створює математичні моделі

Група результатів 2

Розв’язує математичні задачі

Група результатів 3

Інтерпретує та критично аналізує результати

 

Варіант 1

 

ГР 1

ГР 2

ГР 3

  1. Яка частина фігури зафарбована

 

 

 

 

 

 

 

 

А) ;     Б) ;      В) ;      Г) .

0

1

1

  1. Яку частину місяця складають 4 дні?

А) ;     Б) ;      В) ;      Г) .

0

1

0

  1. Який  правильний дріб?

А) ;     Б) ;      В) ;      Г) .

0

1

0

  1. Яке з чисел найбільше?

А) ;     Б) ;      В) ;      Г) .

0

1

1

  1. Запиши у кілометрах 10 км 30 м

А)10 ;     Б)10 ;    В)10 ;      Г)10 .

1

1

0

  1. Знайди число, якщо від нього становить 40

А) 50;     Б) 500;      В) 10;     

1

1

1

  1. Виділи цілу і дробову частину числа ;

0

1

1

  1. Запиши у вигляді неправильного дробу 4 ;   8

0

1

1

9.  Обчислити

а) 4 + 6 ;          б) 9 – 4 ;

 

в) 6 – 2 ;          г) ( 3 + 4 ) – (6 ).

5

2

3

10.Розв’яжи задачу

Господар запланував городу засадити картоплею, – огірками, – кропом і    – квасолею. Чи зможе господар реалізувати свій план?

5

2

4

 

 

Варіант 2

 

ГР 1

ГР 2

ГР 3

  1. Яка частина фігури зафарбована

 

 

 

 

 

 

 

 

 

А) ;     Б) ;      В) ;      Г) .

0

1

1

  1. Яку частину місяця складають 12 днів?

А) ;     Б) ;      В) ;      Г) .

0

1

0

  1. Який  правильний дріб?

А) ;     Б) ;      В) ;      Г) .

0

1

0

  1. Яке з чисел найбільше?

А)  ;     Б) ;      В) ;      Г) .

0

1

1

  1. Запиши у кілометрах 7 км 45 м

А)7 ;     Б)7 ;    В)7 ;      Г)7 .

1

1

0

  1. Знайди число, якщо від нього становить 48

А) 898;     Б) 56;      В) 20;     

1

1

1

  1. Виділи цілу і дробову частину числа ; .

0

1

1

  1. Запиши у вигляді неправильного дробу 2 ;   6 .

0

1

1

  1.   Обчислити

а) 3 + 1 ;          б) 10 – 3 ;

в)8 – 3 ;          г) (7 + 1 ) – (4 – 2 )

5

2

3

10. Розв’яжи задачу

Турист планував за перший день пройти 4/20 маршруту, за другий день 5/20,

за третій – 7/20маршруту, а за  четвертий – 8/20маршруту. Чи зможе він реалізувати свій план

5

2

4

 

 

Діагностувальна контрольна робота № 9

Десяткові дроби. Додавання і віднімання десяткових дробів

Група результатів 1

Досліджує ситуації та створює математичні моделі

Група результатів 2

Розв’язує математичні задачі

Група результатів 3

Інтерпретує та критично аналізує результати

 

Варіант 1

 

ГР 1

ГР 2

ГР 3

1. Дріб 16 десятковим дробом записують так:

А) 16,05;     Б) 16,005;     В) 16,0005;     Г) 16,5.                                  

0

1

0

2. Дріб 1,012 звичайним дробом записують так:

А) 1;    Б) 1;    В) 1;      Г) 1.                                 

0

1

0

3. Яке з чисел більше:

А) 6,5201;   Б) 6,5223;       В) 6,45222;          Г) 6,099999.                  

0

1

1

4. Записати в тоннах 3 т 15 кг:

А) 3,15 т;          Б) 3,015 т;            В) 0,315 т;             Г) 31,5 т.         

1

1

1

5. Записати в метрах 6м8см:

А) 6,8м;       Б) 6,08м;        В) 6,008м;          Г) 6,00008м.                   

1

1

1

6. Яке з чисел є розв’язком рівняння 7,12-х=2,5:

А) 5,7;         Б) 9,17;            В) 9,62;        Г) 4,62.                                 

0

1

1

7. Розв’язати рівняння:

1) 56,8 – х = 39,019;

2) (х - 2,4) + 4,186 = 9,917                                                                  

3

2

2

8. Виконати дії:

1) 6,67+24,793;                  3) 12-6,256;

2) 88,17-8,345;                   4) 10,4-(0,87+3,268).                                

3

2

3

9.   2474,68ц картоплі розподілили між трьома сховищами. У перше сховище помістили 738,74ц, у друге – на 154,26ц більше, ніж у перше. Скільки центнерів картоплі завезли у третє сховище?                   

4

2

3

 

 

Варіант 2

 

ГР 1

ГР 2

ГР 3

1. Дріб 2 десятковим дробом записують так:

А) 2,007;     Б) 2,0007;     В) 2,07;     Г) 2,7.                                             

0

1

0

2. Дріб 0,025 звичайним дробом записують так:

А) ;    Б) ;    В) ;      Г) .                                        

0

1

0

3. Яке з чисел більше:

А) 65,201;   Б) 65,223;       В) 65,22299;          Г) 65,9.                           

0

1

1

4. Записати в кілограмах 5861 г:

А) 5,861 кг;      Б) 0,5861 кг;     В) 58,61 кг;      Г) 586,1 кг.                  

1

1

1

5. Записати в метрах 12м45см:

А) 12,45м;       Б) 12,045м;        В) 12,405м;          Г) 124,5м.                   

1

1

1

6. Яке з чисел є розв’язком рівняння 3,5+х=5,32:

А) 1,82;         Б) 8,82;            В) 2,22;        Г) 8,37.                                 

0

1

1

7. Розв’язати рівняння:

1) х – 45,1 = 9,39;

2) 19,3 – (х + 2) = 4,18.                                                                            

3

2

2

8. Виконати дії:

1) 4,98+52,462;                        3) 38-4,952;

2) 36,45-6,714;                         4) 34,7-(6,76+0,987).                               

3

2

3

9.   За три дні на завод привезли 4256,53кг металобрухту. Першого дня привезли 1387,25кг металобрухту, а третього – на 243,82кг менше, ніж першого. Скільки кілограмів металобрухту привезли на завод другого дня?                                                                                            

4

2

3

 

 

 

Діагностувальна контрольна робота № 10

Множення і ділення десяткових дробів

Група результатів 1

Досліджує ситуації та створює математичні моделі

Група результатів 2

Розв’язує математичні задачі

Група результатів 3

Інтерпретує та критично аналізує результати

 

Варіант 1

 

ГР 1

ГР 2

ГР 3

1. Виконати множення:

а) 54,67 10              б) 7,4578 100

в) 6,645 3,7             г) 0,0032 8,9

0

1

1

2. Виконати ділення:

а) 56,7 :100               б) 6,65:1000

в) 10,08 : 42              г) 6:15

0

1

1

3. Розв’язати рівняння:

а) 1,7 х = 11,05                б) х : 5,6 =21

1

1

1

4. Виконати ділення на десятковий дріб:

а) 17 : 0,85           б) 0,648 : 2,7

0

1

1

5. Перетворіть у десятковий дріб:   ;     ;   

0

1

1

6. На скільки площа прямокутника зі сторонами 12,5 см і 4,8 см менша за площу квадрата зі стороною 11 см.

1

1

1

7. Розв’яжіть рівняння:

 х : 100-1,2367 = 2,9633

1

1

0

8.Теплохід пройшов 74,58 км за течією річки і 131,85 км проти течії . Скільки часу теплохід був у дорозі, якщо його власна швидкість дорівнює 31,6 км/год, а швидкість течії  -  2,3 км/год.

4

2

3

9.Подруги Аня і Оля напередодні навчального року купила два альбоми для малювання по 15 грн 85 к., 8 зошитів у клітинку по1грн 45 к., і 12 зошитів у лінійку. За всю покупку дівчата заплатили 58 ,9 грн. Яка ціна зошита в лінійку?

5

3

3

 

 

Варіант 2

 

ГР 1

ГР 2

ГР 3

1.Виконати множення:

а) 73,63 10              б) 7,8468 100

в) 6,645 3,7             г) 0,0064 7,6

0

1

1

2.Виконати ділення:

а) 78,7 :100               б) 7,85:1000

в) 6,48 : 27                г) 8:18

0

1

1

3.Розв’язати рівняння:

а) 1,5 · х = 22,5                  б) 3,85 : х = 1,54

1

1

1

4.Виконати ділення на десятковий дріб:

а) 96 : 0,16           б) 0,384 : 0,48

0

1

1

5.Перетворіть у десятковий дріб:   ;      ;     ;

0

1

1

6.На скільки площа прямокутника зі сторонами 15,8 см і 9,4 см більша за площу квадрата зі стороною 12 см.

1

1

1

7.Розв’яжіть рівняння:

 17,28 : ( 56 – х) = 36

1

1

0

8.Моторний човен проплив 46,68 км за течією річки та 49,7 км проти течії. Скільки часу витратив човен на весь шлях, якщо його власна швидкість дорівнює 37,2 км/год, а швидкість течії – 1,7 км/год.

4

2

3

9.Брати Богдан і Борис напередодні навчального року купили 26 зошитів у клітинку по 1 грн 45к., 16 зошитів у лінійку по 1грн 95 к. та декілька ручок по 3грн 50 к. За всю покупку брати заплатили 82,9грн.

5

3

3

 

Діагностувальна контрольна робота № 11

Множення і ділення десяткових дробів

Група результатів 1

Досліджує ситуації та створює математичні моделі

Група результатів 2

Розв’язує математичні задачі

Група результатів 3

Інтерпретує та критично аналізує результати

 

Варіант 1

 

ГР 1

ГР 2

ГР 3

1.Знайти середнє арифметичне чисел  15 і 27.

     А) 15          Б)21         В) 27        Г) 42

0

1

0

2.За 3 години автомобіль подолав 285 км. Знайди його середню швидкість автомобіля.

    А) 283км/год            Б) 90 км/год            В) 95 км/год      Г)  57 км/год

0

1

1

3. Знайди середнє арифметичне чисел  7, 8, 9, 10. 

    А) 8            Б)9              В)17           Г) 8,5

0

1

0

4. Знайди площу квадрата зі стороною 0,1 м.

   А) 0,02м2          Б)0,01м2           В)0,0001м2          Г) 1м2

0

1

0

5.  Подай у тонах і запиши десятковим дробом  5428 кг.

   А) 5,428т               Б)54,28т               В)0,5428т           Г) 542,8т

0

1

1

6. Виконай ділення  168: 12  та округли отриману частку до одиниць.

   А) 15            Б)10             В)12                Г) 14

1

1

1

7. Встанови відповідність між рівнянням  1-3 та його коренем (А-Г)

   1) 30,45:х=2,9                             А) 6,9

   2) 4,15х-0,13х=402                     Б) 10,5

   3) 3,7(х-2,4)=25,53                      В) 9,3  

                                                         Г) 100

1

1

2

8. Автомобіль рухався 2год зі швидкістю 87,5 км/год і 1 год зі швидкістю 91,7 км/год. Знайди середню швидкість автомобіля на всьому шляху.  

2

1

2

9.Число 8,1 є середнім арифметичним чисел  3,2;  5,4  та х. Знайди х.

4

2

2

10.Обчисли зручним способом 5+10+15+20+….+80+85+90+95+100.

4

2

3

 

 

Варіант 2

 

ГР 1

ГР 2

ГР 3

1. Знайти середнє арифметичне чисел  13 і 35.

     А) 48          Б)20         В) 24        Г) 13

0

1

0

2.За 5 години автомобіль подолав 435 км. Знайди його середню швидкість автомобіля.

    А) 90 км/год            Б) 440 км/год            В) 87 км/год         Г)  78 км/год

0

1

1

3.Знайди середнє арифметичне чисел  5, 6, 7, 8. 

    А) 6,5            Б)6              В)7           Г) 26

0

1

0

4.Знайди площу квадрата зі стороною 0,01 м.

   А) 0,01м2          Б)0,001м2           В)0,0001м2          Г) 10м2

0

1

0

5.Подай у центнерах і запиши десятковим дробом  2348 кг.

   А) 2,348 ц               Б)23,48 ц               В)234,8ц           Г) 0,2348 ц

0

1

1

6.Виконай ділення  357: 21  та округли отриману частку до десятків.

   А) 17            Б)20             В)10                Г) 18

1

1

1

7.Встанови відповідність між рівнянням  1-3 та його коренем (А-Г)

   1) 2,6·х=10,14                             А) 5,2

   2) 5,3х+4,9х=102                         Б) 3,9

   3) 5,4:(х-1,6)=1,5                         В)  10

                                                         Г) 3,6

1

1

2

8.Поїзд за перші дві години подолав 190,5 км,а за наступні три - 301,5 км. Знайди середню швидкість поїзда.

2

1

2

9.Знайди середнє арифметичне чотирьох чисел, перше з яких дорівнює 8,4, а кожне наступне на 0,4 більше за попереднє.

4

2

2

10.Обчисли зручним способом   1+2+3+4+…+96.+97+98+99+100

4

2

3

 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
4.9
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 7
Оцінки та відгуки
  1. Казьміна Тамара Олегівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  2. Нікітчук Світлана Іванівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  3. Андрійчук Ольга
    Щиро дякую за вашу працю!!!
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  4. Баран Катерина Михайлівна
    Загальна:
    4.7
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    4.0
    Відповідність темі
    5.0
  5. Герасименко Людмила Анатоліївна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  6. Лозинська Ірина Вікторівна
    Щиро дякую за добротну роботу, за ваш ентузіазм, старанність!
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  7. Базиляк Наталія
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
Показати ще 4 відгука
doc
Пов’язані теми
Математика, Контрольні роботи
Інкл
Додано
31 жовтня 2024
Переглядів
10730
Оцінка розробки
5.0 (7 відгуків)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку