Діагностувальна робота №1 з теми «Я і моя шкільна громада», «Я і моя сім’я»
Дата____________ Прізвище, ім’я_______________________
3. Які тварини утворюють такі спільноти? З’єднайте стрілками.
Стадо
Табун
Зграя
Косяк
Рій
Птахів
Корів
Коней
Бджіл
Риб
6. З чого складається бюджет сім'ї? (підкресліть правильну відповідь)
Грошові доходи і витрати Любов і взаємоповага
7.
8.
9.
________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
10.Які є види витрат? В дужках наведіть приклад кожної з них.
________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
11. Як члени вашої сім’ї беруть участь у забезпеченні добробуту і щастя в родині?
________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
|
Завдання на уроці для мене були |
Дуже легкі |
Легкі |
Складні |
Дуже складні |
|
Учень |
|
|
|
|
Діагностувальна робота № 2 з теми
«Явища природи. Тіла і речовини», «Як людина досліджує природу»
Дата _____________________ Прізвище та ім’я ____________________________
1.З’єднай лініями.
Спостереження ▪ ▪ визначення маси тіл природи, їх
розмірів, відстаней між ними тощо
Дослід ▪ ▪ вивчення тіл природи у звичних для них
умовах існування за допомогою органів
чуття
Вимірювання ▪ ▪ вивчення тіл і явищ природи в спеціально
створених умовах
2.Пронумеруй послідовність кроків для дослідження природи.
Виконати дії за складеним планом.
Дійти висновку.
![]()
Скласти план дослідження.
Проаналізувати результати дослідження.
Визначити мету дослідження.
3.Допиши речення.
Людину, яка досліджує природу, називають _________________________________________.
Щоб дізнатися, які квіти цвітуть восени, потрібно провести____________________________.
Щоб дізнатися, чи розчиняється крохмаль у воді, потрібно провести ____________________.
Щоб дізнатися, яка температура повітря на вулиці, потрібно провести___________________.
4.Що таке природа?
а) все, що нас оточує б) предмети зроблені людиною
в) все, що нас оточує, крім предметів, зроблених людиною
Вибери тільки явища живої природи:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
5.На які групи поділяються тіла?
6.Вибери тільки штучні тіла.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
7. Корисні копалини - це
а) природні тіла, які виникли в глибинах Землі чи на її поверхні;
б) гірські породи, які люди видобувають для своїх потреб;
в) гірські породи, які приносять користь людині;
г) природні тіла, які люди добувають в горах.
8.З'єднай явища природи з відповідним станом.
9.Познач рядок, у якому всі речовини розчиняються у воді:
а) глина, нафта, олія б) цукор, сіль, спирт в) крейда, вершкове масло
10.Лід переходить із твердого стану в рідкий при температурі:
а) 100 градусів б) - 1 градус в) 0 градусів
11. Корисні копалини залежно від способу їх використання поділяються на
а) горючі, рудні, будівельні; б) горючі, рудні, нерудні;
в) крихкі, рудні, нерудні; г) горючі, металеві, нерудні.
12.Познач температуру кипіння води
а) + 10 градусів б) + 100 градусів в) + 50 градусів
13. Упізнай корисну копалину.
Прозорий, немає кольору, газоподібний, добре горить, має специфічний запах.
а) торф; б) нафта; в) природний газ; г) кам'яне вугілля.
14. Упізнай корисну копалину.
Тверда речовина, має чорний колір, має блиск, без запаху, крихка, добре горить, важча за воду.
а) кам'яна сіль б) граніт; в)кам'яне вугілля; г) мармур.
15.Напиши назви морів України
_________________________________________________________________________________________
16.Напиши, як людина витрачає воду протягом доби
____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Оціни свою роботу!

Діагностувальна робота № 3 з теми «Різноманітність рослин і тварин»
Дата _____________________ Прізвище та ім’я ____________________________
А) Водорості, мохи, папороті, хвойні рослини, квіткові рослини;
Б) Водорості, мохи, кущі, дерева, квіткові рослини;
В) Водорості, папороті, трав’янисті рослини, хвойні рослини.
2. Доповніть таблицю. Умови, які потрібні для розвитку рослин

Бульбами Живцями Кореневищем Цибулинами Вусиками
___________ ___________ _____________ ____________
___________ ___________ _____________ ____________
Печериця, бліда поганка, мухомор, несправжні лисички, гірчак.
Підберезник, гірчак, рижик, підосичник, боровик.
|
Зображення тварини |
Назва тварини |
Група, до якої належить |
Спільні ознаки цієї групи |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Користуючись таблицею, доповни речення:
|
Рослина |
|
|
|
|
|
Ялина звичайна |
Дуб |
Баобаб |
Тис ягідний |
|
|
Тривалість життя |
300р |
500р |
800р |
1000р |
![]()

![]()

Підпиши малюнок - схему. Будова гриба
1 -
3 -
4 -
_____________________________________________________________________________
_____________________________________________________________________________
______________________________________________________________________________
|
Завдання на уроці для мене були |
Дуже легкі |
Легкі |
Складні |
Дуже складні |
|
Учень |
|
|
|
|