Діагностувальна робота №1 з теми «Я і моя шкільна громада», «Я і моя сім’я»
Дата____________ Прізвище, ім’я_______________________
3. Які тварини утворюють такі спільноти? З’єднайте стрілками.
Стадо
Табун
Зграя
Косяк
Рій
Птахів
Корів
Коней
Бджіл
Риб
6. З чого складається бюджет сім'ї? (підкресліть правильну відповідь)
Грошові доходи і витрати Любов і взаємоповага
7.
8.
9.
________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
10.Які є види витрат? В дужках наведіть приклад кожної з них.
________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
11. Як члени вашої сім’ї беруть участь у забезпеченні добробуту і щастя в родині?
________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Завдання на уроці для мене були |
Дуже легкі |
Легкі |
Складні |
Дуже складні |
Учень |
|
|
|
|
Діагностувальна робота № 2 з теми
«Явища природи. Тіла і речовини», «Як людина досліджує природу»
Дата _____________________ Прізвище та ім’я ____________________________
1.З’єднай лініями.
Спостереження ▪ ▪ визначення маси тіл природи, їх
розмірів, відстаней між ними тощо
Дослід ▪ ▪ вивчення тіл природи у звичних для них
умовах існування за допомогою органів
чуття
Вимірювання ▪ ▪ вивчення тіл і явищ природи в спеціально
створених умовах
2.Пронумеруй послідовність кроків для дослідження природи.
Виконати дії за складеним планом.
Дійти висновку.
Скласти план дослідження.
Проаналізувати результати дослідження.
Визначити мету дослідження.
3.Допиши речення.
Людину, яка досліджує природу, називають _________________________________________.
Щоб дізнатися, які квіти цвітуть восени, потрібно провести____________________________.
Щоб дізнатися, чи розчиняється крохмаль у воді, потрібно провести ____________________.
Щоб дізнатися, яка температура повітря на вулиці, потрібно провести___________________.
4.Що таке природа?
а) все, що нас оточує б) предмети зроблені людиною
в) все, що нас оточує, крім предметів, зроблених людиною
Вибери тільки явища живої природи:
5.На які групи поділяються тіла?
6.Вибери тільки штучні тіла.
7. Корисні копалини - це
а) природні тіла, які виникли в глибинах Землі чи на її поверхні;
б) гірські породи, які люди видобувають для своїх потреб;
в) гірські породи, які приносять користь людині;
г) природні тіла, які люди добувають в горах.
8.З'єднай явища природи з відповідним станом.
9.Познач рядок, у якому всі речовини розчиняються у воді:
а) глина, нафта, олія б) цукор, сіль, спирт в) крейда, вершкове масло
10.Лід переходить із твердого стану в рідкий при температурі:
а) 100 градусів б) - 1 градус в) 0 градусів
11. Корисні копалини залежно від способу їх використання поділяються на
а) горючі, рудні, будівельні; б) горючі, рудні, нерудні;
в) крихкі, рудні, нерудні; г) горючі, металеві, нерудні.
12.Познач температуру кипіння води
а) + 10 градусів б) + 100 градусів в) + 50 градусів
13. Упізнай корисну копалину.
Прозорий, немає кольору, газоподібний, добре горить, має специфічний запах.
а) торф; б) нафта; в) природний газ; г) кам'яне вугілля.
14. Упізнай корисну копалину.
Тверда речовина, має чорний колір, має блиск, без запаху, крихка, добре горить, важча за воду.
а) кам'яна сіль б) граніт; в)кам'яне вугілля; г) мармур.
15.Напиши назви морів України
_________________________________________________________________________________________
16.Напиши, як людина витрачає воду протягом доби
____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Оціни свою роботу!
Діагностувальна робота № 3 з теми «Різноманітність рослин і тварин»
Дата _____________________ Прізвище та ім’я ____________________________
А) Водорості, мохи, папороті, хвойні рослини, квіткові рослини;
Б) Водорості, мохи, кущі, дерева, квіткові рослини;
В) Водорості, папороті, трав’янисті рослини, хвойні рослини.
2. Доповніть таблицю. Умови, які потрібні для розвитку рослин
Бульбами Живцями Кореневищем Цибулинами Вусиками
___________ ___________ _____________ ____________
___________ ___________ _____________ ____________
Печериця, бліда поганка, мухомор, несправжні лисички, гірчак.
Підберезник, гірчак, рижик, підосичник, боровик.
Зображення тварини |
Назва тварини |
Група, до якої належить |
Спільні ознаки цієї групи |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Рослина |
|
|
|
|
Ялина звичайна |
Дуб |
Баобаб |
Тис ягідний |
|
Тривалість життя |
300р |
500р |
800р |
1000р |
1 -
3 -
4 -
_____________________________________________________________________________
_____________________________________________________________________________
______________________________________________________________________________
Завдання на уроці для мене були |
Дуже легкі |
Легкі |
Складні |
Дуже складні |
Учень |
|
|
|
|