Інтегрований урок англійської мови та ЯДС для 3 класу
Тема уроку: Моє подвір’я, як я доглядаю за фруктовими деревами
Предмети: Англійська мова, ЯДС
Клас: 3
Тип уроку: Інтегрований (поєднання навчання через гру, творчі завдання та активну взаємодію учнів)
Мета уроку:
-
Освітня мета:
-
Закріпити знання учнів з англійської мови на тему «Фрукти», «Рослини» та «Догляд за деревами» через практичні вправи та інтерактивні завдання.
-
Розвивати вміння учнів говорити про природні явища та рослини англійською мовою.
-
Сформувати вміння описувати подвір’я та процес догляду за фруктовими деревами, розвивати екологічну свідомість учнів.
-
Виховна мета:
-
Сприяти розвитку відповідальності за природу, зокрема за рослини, через практичні заняття та дискусії.
-
Заохочувати учнів до креативності та активної участі в процесі навчання через інтеграцію різних видів діяльності.
-
Підвищити самостійність учнів у вираженні своїх думок, як українською, так і англійською мовою.
Обладнання:
-
Картки з англійськими назвами фруктів, дерев та садових інструментів.
-
Ілюстрації фруктових дерев, саду, подвір’я.
-
Підручники та робочі зошити.
-
Інтерактивна дошка або проєктор для демонстрації матеріалу.
Хід уроку:
1. Організаційний момент (5 хвилин):
-
Привітання з учнями.
-
Вчитель нагадує тему уроку та мету заняття: "Сьогодні ми поговоримо про моє подвір’я та як я доглядаю за фруктовими деревами. Також будемо використовувати англійську мову для того, щоб описати, що відбувається на нашому подвір’ї."
2. Вступна частина (10 хвилин):
-
Вчитель ставить учням запитання: "Хто має фруктові дерева на своєму подвір'ї? Як ви доглядаєте за ними?" (учні можуть поділитися досвідом).
-
Пояснення: "Сьогодні ми будемо говорити про різні види фруктових дерев, як за ними доглядати, і навчимося це робити англійською мовою."
-
Вчитель демонструє картинки фруктових дерев (яблуня, груші, вишня) та садових інструментів (лопата, відро, граблі).
-
Повторення лексики на англійській мові:
-
Tree (дерево)
-
Apple tree (яблуня)
-
Pear tree (грушка)
-
Cherry tree (вишня)
-
Gardening tools (садові інструменти)
-
Watering can (лійка)
-
Shovel (лопата)
Учні пригадують назву слів англійською мовою.
3. Основна частина (20 хвилин):
Завдання 1: Вивчення нової лексики через гру "Match the words"
-
Вчитель дає картки з англійськими словами (назви дерев та інструментів) та їхніми малюнками.
-
Учні мають правильно поєднати слова з картинками, працюючи в парах.
-
Після виконання завдання учні по черзі називають правильні пари (наприклад: "This is an apple tree", "This is a watering can").
Завдання 2: Описування свого подвір'я англійською мовою (індивідуально, в парах)
-
Вчитель пропонує кожному учню або парам учнів описати своє подвір’я, використовуючи вивчену лексику.
-
"On my yard, I have an apple tree and a pear tree. I water them every day with a watering can. I also use a shovel and a rake to keep the yard clean." (На моєму подвір’ї є яблуня та грушка. Я поливаю їх щодня лійкою. Я також використовую лопату та граблі, щоб утримувати подвір’я в чистоті.)
-
Учні обговорюють, що вони роблять на своєму подвір’ї, як доглядають за деревами, що використовують для цього. Всі намагаються застосувати нові слова.
-
Вчитель підтримує, коригує та допомагає учням формулювати речення.
Завдання 3: Інтерактивна гра "Plant the tree!"
-
Вчитель запрошує кількох учнів на передній план і дає кожному картку з малюнком фруктового дерева.
-
Учні по черзі використовують англійські слова, щоб описати, як вони саджають дерево, поливають його, доглядають за ним.
-
"First, I plant the apple tree. Then I water it every day."
-
"I rake the leaves around the pear tree."
Важливо, щоб кожен учень використовував різні садові інструменти та поєднував їх із діями.
4. Заключна частина (10 хвилин):
Підсумок уроку:
-
Вчитель звертається до учнів: "Сьогодні ми багато працювали та навчилися описувати наші подвір’я і догляд за деревами англійською мовою. Як ви думаєте, чому важливо доглядати за деревами і рослинами?" (відповіді учнів).
-
Підсумок: "Догляд за рослинами важливий для нашого довкілля. Це вчить нас бути відповідальними та турбуватися про природу."
Рефлексія:
-
Учні за допомогою карток з ілюстраціями фруктових дерев і садових інструментів повинні створити коротку розповідь про своє подвір’я.
-
"I have an apple tree on my yard. I water it with a watering can every day."
-
Вчитель підсумовує урок, звертаючи увагу на використання нових слів та фраз. Всі учні отримують позитивний зворотний зв’язок за активність та участь.
Домашнє завдання:
-
Написати або намалювати свій сад на подвір’ї, використовуючи вивчену лексику англійською мовою.
-
Описати, як вони доглядають за своїми деревами, і які інструменти для цього використовують.
Оцінювання:
-
Активність під час виконання завдань (учні, які активно використовували англійську мову, отримують позитивний зворотний зв’язок).
-
Оцінювання не обов’язкове, адже важливо, щоб кожен учень відчував себе впевнено при виконанні практичних завдань, а оцінка залежить від рівня участі у груповій роботі.
Підготувала вчитель початкових класів Морміль Оксана