Інтегрований урок англійської мови та ЯДС для 3 класу

Про матеріал
Урок має на меті розвиток мовленнєвих навичок учнів через інтеграцію англійської мови та ЯДС. Тема уроку — «Моє подвір’я, як я доглядаю за фруктовими деревами», що дає можливість дітям не тільки закріпити лексичний матеріал з теми «Фрукти», «Рослини», «Догляд за деревами», а й виховувати екологічну свідомість та відповідальність за природу. Заняття побудоване на практичних і творчих завданнях, які сприяють розвитку вміння описувати своє подвір’я англійською мовою, використовувати нову лексику та граматичні конструкції для розповідей про догляд за деревами. Методи навчання поєднують гру, інтерактивні вправи та колективну діяльність, що створює можливості для активної взаємодії учнів і розвитку їх комунікативних навичок.
Перегляд файлу

Інтегрований урок англійської мови та ЯДС для 3 класу

Тема уроку: Моє подвір’я, як я доглядаю за фруктовими деревами
Предмети: Англійська мова, ЯДС
Клас: 3
Тип уроку: Інтегрований (поєднання навчання через гру, творчі завдання та активну взаємодію учнів)

 

Мета уроку:

  1. Освітня мета:
    • Закріпити знання учнів з англійської мови на тему «Фрукти», «Рослини» та «Догляд за деревами» через практичні вправи та інтерактивні завдання.
    • Розвивати вміння учнів говорити про природні явища та рослини англійською мовою.
    • Сформувати вміння описувати подвір’я та процес догляду за фруктовими деревами, розвивати екологічну свідомість учнів.
  2. Виховна мета:
    • Сприяти розвитку відповідальності за природу, зокрема за рослини, через практичні заняття та дискусії.
    • Заохочувати учнів до креативності та активної участі в процесі навчання через інтеграцію різних видів діяльності.
    • Підвищити самостійність учнів у вираженні своїх думок, як українською, так і англійською мовою.

 

Обладнання:

  • Картки з англійськими назвами фруктів, дерев та садових інструментів.
  • Ілюстрації фруктових дерев, саду, подвір’я.
  • Підручники та робочі зошити.
  • Інтерактивна дошка або проєктор для демонстрації матеріалу.

 

Хід уроку:

1. Організаційний момент (5 хвилин):

  • Привітання з учнями.
  • Вчитель нагадує тему уроку та мету заняття: "Сьогодні ми поговоримо про моє подвір’я та як я доглядаю за фруктовими деревами. Також будемо використовувати англійську мову для того, щоб описати, що відбувається на нашому подвір’ї."

2. Вступна частина (10 хвилин):

  • Вчитель ставить учням запитання: "Хто має фруктові дерева на своєму подвір'ї? Як ви доглядаєте за ними?" (учні можуть поділитися досвідом).
  • Пояснення: "Сьогодні ми будемо говорити про різні види фруктових дерев, як за ними доглядати, і навчимося це робити англійською мовою."
  • Вчитель демонструє картинки фруктових дерев (яблуня, груші, вишня) та садових інструментів (лопата, відро, граблі).
  • Повторення лексики на англійській мові:
    • Tree (дерево)
    • Apple tree (яблуня)
    • Pear tree (грушка)
    • Cherry tree (вишня)
    • Gardening tools (садові інструменти)
    • Watering can (лійка)
    • Shovel (лопата)

Учні пригадують назву слів англійською мовою.

3. Основна частина (20 хвилин):

Завдання 1: Вивчення нової лексики через гру "Match the words"

  • Вчитель дає картки з англійськими словами (назви дерев та інструментів) та їхніми малюнками.
  • Учні мають правильно поєднати слова з картинками, працюючи в парах.
  • Після виконання завдання учні по черзі називають правильні пари (наприклад: "This is an apple tree", "This is a watering can").

Завдання 2: Описування свого подвір'я англійською мовою (індивідуально, в парах)

  • Вчитель пропонує кожному учню або парам учнів описати своє подвір’я, використовуючи вивчену лексику.
  • "On my yard, I have an apple tree and a pear tree. I water them every day with a watering can. I also use a shovel and a rake to keep the yard clean." (На моєму подвір’ї є яблуня та грушка. Я поливаю їх щодня лійкою. Я також використовую лопату та граблі, щоб утримувати подвір’я в чистоті.)
  • Учні обговорюють, що вони роблять на своєму подвір’ї, як доглядають за деревами, що використовують для цього. Всі намагаються застосувати нові слова.
  • Вчитель підтримує, коригує та допомагає учням формулювати речення.

Завдання 3: Інтерактивна гра "Plant the tree!"

  • Вчитель запрошує кількох учнів на передній план і дає кожному картку з малюнком фруктового дерева.
  • Учні по черзі використовують англійські слова, щоб описати, як вони саджають дерево, поливають його, доглядають за ним.
    • "First, I plant the apple tree. Then I water it every day."
    • "I rake the leaves around the pear tree."

Важливо, щоб кожен учень використовував різні садові інструменти та поєднував їх із діями.

4. Заключна частина (10 хвилин):

Підсумок уроку:

  • Вчитель звертається до учнів: "Сьогодні ми багато працювали та навчилися описувати наші подвір’я і догляд за деревами англійською мовою. Як ви думаєте, чому важливо доглядати за деревами і рослинами?" (відповіді учнів).
  • Підсумок: "Догляд за рослинами важливий для нашого довкілля. Це вчить нас бути відповідальними та турбуватися про природу."

Рефлексія:

  • Учні за допомогою карток з ілюстраціями фруктових дерев і садових інструментів повинні створити коротку розповідь про своє подвір’я.
    • "I have an apple tree on my yard. I water it with a watering can every day."
  • Вчитель підсумовує урок, звертаючи увагу на використання нових слів та фраз. Всі учні отримують позитивний зворотний зв’язок за активність та участь.

 

Домашнє завдання:

  • Написати або намалювати свій сад на подвір’ї, використовуючи вивчену лексику англійською мовою.
  • Описати, як вони доглядають за своїми деревами, і які інструменти для цього використовують.

 

Оцінювання:

  • Активність під час виконання завдань (учні, які активно використовували англійську мову, отримують позитивний зворотний зв’язок).
  • Оцінювання не обов’язкове, адже важливо, щоб кожен учень відчував себе впевнено при виконанні практичних завдань, а оцінка залежить від рівня участі у груповій роботі.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Підготувала вчитель початкових класів Морміль Оксана