Діагностувальні роботи
з математики
до підручника
Н. О. Будна, М. В. Беденко
Математика 4 клас
підготувала вчитель
Дружбівського ліцею
Головко Анна Анатоліївна
2023 р.
Діагностувальна робота № 1
1.Обчисли письмово (у стовпчик).
554 – 327 258 : 6
609 – 430 416 : 4
454 + 365 472 : 2
397 + 524 354 ∙ 2
2. Розв’яжи рівняння.
х : 4 = 16 х – 150 = 280
3. Розв’яжи задачу.
На шести полицях стояло 42 іграшки, порівну на кожній. Скільки іграшок на восьми таких полицях?
4. Накресли відрізок завдовжки 1дм 2см, познач точкою К його четверту частину.
Діагностувальна робота № 2
Шість тисяч п`ятсот сорок; двадцять тисяч шість; сімдесят дві тисячі; дев`яносто тисяч п’ятсот два; тридцять три тисячі три.
7 000 + 50 + 3
а) 753
б) 70 053
в) 7 053
3. Обчисли письмово ( у стовпчик).
43 ∙ 12 924 : 3 1898 + 8203
24 ∙ 15 264 : 22 2532 – 2314
4.Порівняй числа( встав >, <,=).
47 580 _ 47 508
53010 _ 53100
5. Запиши в кілограмах.
27т 345 кг = _ кг
8 т 020 кг = _ кг
6.Розв`яжи задачу (розв`язки записуй у стовпчик).
У саду росло 966 дерев. Яблуні становили всіх дерев, а груші решти дерев. Скільки груш росло в саду?
Діагностувальна робота № 3
б) Запиши і обчисли :
2. Заповни пропуски так, щоб рівності стали правильними.
14 дм 8 см = _ см 120 хв = _ год
3. Порівняй одиниці вимірювання величин.
7 т 5 ц _ 7 т 50 кг 25 мм _ 2 дм 4 мм
4.Обчисли письмово (в стовпчик).
128 ∙ 8 45 ∙ 18 924 : 3 960 – 123 ∙ 3
5. Розв’яжи задачу.
З 4 кг пшениці виробляють 3 кг борошна. Скільки кілограмів борошна вийде з 1 ц 20 кг пшениці?
6. Довжина прямокутника 8 см , а ширина – у 4 рази коротша. Знайди периметр прямокутника.
Діагностувальна робота № 4
35 645 + 27 954
371 512 – 98 437
2.Обчисли письмово ( в стовпчик) будь-яким способом.
32 км 705 м + 4 км 057 м
365 т 298 кг – 67 т 545кг
3.Знайди значення виразу ( всі дії виконуємо внизу в стовпчик).
400 000 – ( 735 : 49 + 387 : 9) =
4.Порівняй іменовані числа.
135 кг 250 г _ 135 кг 025 г
12 т 40 кг _ 12 т 4 ц
2 доби _ 56 год
3 год _ 180 хв
4 хв _ 300 с
5. Розв’яжи задачу.
Подорож на кораблі тривала 6 діб 12 год, а переліт літаком – 6 годин. У скільки разів більше тривала подорож на кораблі, ніж переліт літаком.
Діагностувальна робота № 5
Обери правильну відповідь і запиши букву (завдання 1-3).
А 28 028 Б 28 280 В 280 208
А 4 Б 0 В 8
А 900 Б 90 В 9
515 кг = ц кг
8 т 5 ц = кг
7м 3дм = дм
13 208 ∙ 5 8 239 ∙ 4 270 000 ∙ 3
25 : х = 125 -120
За течією катер пройшов 120 км зі швидкістю 30 км за годину. Проти течії він пройшов зі швидкістю 20 км за годину. Скільки всього часу потрібно було катерові, щоб подолати відстань туди і назад?
Діагностувальна робота № 6
65 300 ∙ 7 28 936 ∙ 4 9 048 ∙ 5
2.Обчисли ( запиши вираз, внизу розпиши дії в стовпчик).
3.Розв’яжи рівняння
74 803 – х = 18 500
4.Побудуй прямокутник із сторонами завдовжки 7 і 3 см. Знайди його площу і периметр.
5. Запиши пропуски, щоб рівності були правильні.
5 дм² = см²
8 га = а
23а = м²
6. Розв’яжи задачу.
З одного місця у протилежних напрямках виїхали одночасно грузовий і легковий автомобілі. Швидкість грузового автомобіля 65 км/год , а легкового – 80 км/год . Яка відстань між автомобілями буде через 4 години?
Діагностувальна робота № 7
73 036 : 4 12м 78 см : 9
636 012 : 6 2 т 4 5 кг ∙ 8
2.Обчисли ( запиши вираз, внизу розпиши дії в стовпчик).
(8 037 ∙ 9 – 2 667 : 7) + 3 548
3.Розв’яжи рівняння
Х : 5 = 7 209
4. Розв’яжи задачу.
Для годівлі 8 коней на 5 днів використали 240 кг буряків. На скільки днів 1 коневі вистачить 300 кг буряків?
5. Площа прямокутника 20 см². Довжина його 5 см. Знайди ширину і побудуй такий прямокутник.
Діагностувальна робота № 8
І рівень(1- 3 завдання)
Запиши номер завдання і букву правильної відповіді.
1. від 60 дорівнює:
А 48 Б 15 В 12 Г 3
2. від а дорівнює 42. Знайти число а.
А 6 Б 49 В 294 Г 35
3. Яка частина круга заштрихована ?
А Б В Г
ІІ рівень (4 –6 завдання)
4. Знайди від 7511; від 34 260. (Вираз запиши в рядок, а обчислення під низом у стовпчик).
5.Обчисли ( вираз запиши в рядок, а обчислення під низом у стовпчик).
25ц 71кг : 3
6. Розв’яжи рівняння.
Х : 7 = 24 056
ІІІ рівень.
7. Розв’яжи задачу.
Кондитерська фабрика відправила у три магазини 2 800 кг цукерок. У перший магазин - всіх цукерок, у другий - всіх цукерок, у третій – решту. Скільки цукерок отримав кожний магазин ?
Діагностувальна робота № 9
1.Обчисли письмово ( в стовпчик).
125 ∙ 45 22 790 : 53
25 192 : 47 44 092 : 73
2. Обчисли ( розв’язки внизу запиши в стовпчик).
10 км 582 м : 74
12 ц 96 кг : 16
3. Розв’яжи рівняння.
х : 15 = 345 – 300
4. Розв’яжи задачу.
Два поїзди рухалися з однаковою швидкістю. Перший поїзд був у дорозі 8 год, а другий – 12 годин. Перший пройшов на 240 км менше, ніж другий. Скільки кілометрів проїхав кожен поїзд?
5. Обчисли. Запиши діями .
Периметр квадрата 20 см. Чому дорівнює площа цього квадрата?
Діагностувальна робота № 10 (підсумкова)
Познач правильну відповідь.
1. Порівняй числа і вирази .
84 000 840 ∙ 100 (24 + 36) : 3 24 + 36 : 3
2. Знайди значення виразу.
739 482 + 16 170 : 35 ∙ 403
3. Виконай дії з іменованими числами.
10 ц 8 кг – 1 ц 05 кг : 3 (3 т – 8 ц) ∙ 2
4. Розв’язати рівняння
(800 – 240) : х = 20
5. Розв’яжи задачу.
Двоє мотоциклістів виїхали назустріч один одному з двох міст, відстань між якими 120 км. Яка відстань буде між мотоциклістами, якщо один проїде . а другий всієї відстані?