Діагностувальні роботи з математики

Про матеріал
Матеріал містить діагностувальні роботи з математики згідно типової освітньої програми Державного стандарту початкової освіти НУШ до підручника : Математика 4 клас Н.Будна, М. Беденко.
Перегляд файлу

 

 

 

 

 

 

 

Діагностувальні роботи

з математики

до підручника

Н. О. Будна, М. В. Беденко

Математика 4 клас

 

 

 

 

 

 

підготувала вчитель

Дружбівського ліцею

Головко Анна Анатоліївна

 

 

2023 р.

Діагностувальна робота № 1

1.Обчисли письмово (у стовпчик).

 

554 – 327                    258 : 6

609 – 430                   416 : 4

454 + 365                   472 : 2

397 + 524                   354 ∙ 2

 

2. Розв’яжи рівняння.

х : 4 = 16            х – 150 = 280

 

3. Розв’яжи задачу.

  На шести полицях стояло 42 іграшки, порівну на кожній. Скільки іграшок на восьми таких полицях?

 

4. Накресли відрізок завдовжки 1дм 2см, познач точкою К його четверту частину.

 

Діагностувальна робота № 2

  1. Запиши цифрами числа.

Шість тисяч п`ятсот сорок;  двадцять тисяч шість;  сімдесят дві тисячі; дев`яносто тисяч п’ятсот два; тридцять три тисячі три.

  1. Яке число розкладено на розрядні доданки?

7 000 + 50 + 3

а) 753

б) 70 053

в) 7 053

3. Обчисли письмово ( у стовпчик).

43 ∙ 12         924 : 3           1898 + 8203

24 ∙ 15         264 : 22         2532 – 2314

4.Порівняй числа( встав >, <,=).

47 580  _  47 508

53010   _  53100

5. Запиши в кілограмах.

27т 345 кг = _  кг

8 т 020 кг =   _ кг

6.Розв`яжи задачу (розв`язки записуй у стовпчик).

  У саду росло 966 дерев. Яблуні становили всіх дерев, а груші   решти дерев. Скільки груш росло в саду?

 

Діагностувальна робота № 3

 

  1.              а) Запиши число  430 709  у вигляді розрядних доданків.

       б) Запиши і обчисли :

  • число 32 збільш у 1000 разів
  • число 700 000 зменш у 100 разів.

 

2. Заповни пропуски так, щоб рівності стали правильними.

  1. км 700м = _  м                 15 620 кг =  _ т_ кг

 14 дм 8 см = _  см                 120 хв =   _ год

 

3. Порівняй одиниці вимірювання величин.

  1.        м  _  4000 см                     37м 480 см  _  37 м 408 см

 7 т 5 ц  _  7 т 50 кг                 25 мм  _  2 дм 4 мм

 

4.Обчисли письмово (в стовпчик).

       128 ∙ 8         45 ∙ 18             924 : 3        960 – 123 ∙ 3

 

5.  Розв’яжи задачу.

   З 4 кг пшениці виробляють 3 кг борошна. Скільки кілограмів борошна вийде з 1 ц 20 кг пшениці?

 

6. Довжина прямокутника 8 см , а ширина – у 4 рази коротша. Знайди периметр прямокутника.

 

Діагностувальна робота № 4

  1.              Обчисли вирази письмово ( в стовпчик) і виконай перевірку (поряд).

35 645 + 27 954

371 512 – 98 437

 

2.Обчисли письмово ( в стовпчик) будь-яким способом.

32 км 705 м + 4 км 057 м

365 т 298 кг – 67 т 545кг

 

3.Знайди значення виразу ( всі дії виконуємо внизу в стовпчик).

 

400 000 – ( 735 : 49 + 387 : 9) =

 

4.Порівняй іменовані числа.

135 кг 250 г _ 135 кг 025 г

12 т 40 кг _  12 т 4 ц

2 доби _ 56 год

3 год _ 180 хв

4 хв _ 300 с

 

5. Розв’яжи задачу.

  Подорож на кораблі тривала 6 діб 12 год, а переліт літаком – 6 годин. У скільки разів більше тривала подорож на кораблі, ніж  переліт літаком.

 

Діагностувальна робота № 5

 

Обери правильну відповідь і запиши букву (завдання 1-3).

 

  1. Число двісті вісімдесят тисяч двісті вісім записують так:

А  28 028                 Б 28 280          В 280 208

 

  1. Яка цифра стоїть у розряді сотень у числі  402 857 ?

А 4                       Б  0                      В 8

 

  1. Яке число потрібно збільшити в 30 разів, щоб одержати число 2700 ?

А  900                   Б  90                  В 9

 

  1. Заповни пропуски так, щоб рівності були правильними.

 

515 кг =    ц    кг

8 т 5 ц =        кг

7м 3дм =       дм

 

  1. Обчисли письмово ( в стовпчик ).

13 208 ∙ 5               8 239 ∙ 4       270 000 ∙ 3

 

  1. Розв’яжи рівняння.

25 : х = 125 -120

 

  1. Розв’яжи задачу.

 

   За течією катер пройшов 120 км зі швидкістю 30 км за годину. Проти течії він пройшов зі швидкістю 20 км за годину. Скільки всього часу потрібно було катерові, щоб подолати відстань туди і назад?

 

Діагностувальна робота № 6

  1.              Обчисли письмово .

65 300 ∙ 7         28 936 ∙ 4       9 048 ∙ 5

 

2.Обчисли ( запиши вираз, внизу розпиши дії в стовпчик).

 

  1. 000 – ( 735 ∙ 7 + 387 : 9)

 

3.Розв’яжи рівняння

74 803 – х = 18 500

4.Побудуй прямокутник із сторонами завдовжки 7 і 3 см. Знайди його площу і периметр.

5. Запиши пропуски, щоб рівності були правильні.

5 дм² =      см²

8 га =     а

23а =      м²

 

6. Розв’яжи задачу.

З одного місця у протилежних напрямках виїхали одночасно грузовий і легковий автомобілі. Швидкість грузового автомобіля   65 км/год , а легкового – 80 км/год . Яка відстань між автомобілями буде через 4 години?

 

 

Діагностувальна робота № 7

  1. Обчисли письмово .

73 036 : 4           12м 78 см : 9       

636 012 : 6         2 т 4 5 кг ∙ 8

 

2.Обчисли ( запиши вираз, внизу розпиши дії в стовпчик).

 

(8 037 ∙ 9 – 2 667 : 7) + 3 548

 

3.Розв’яжи рівняння

   Х : 5 = 7 209

4. Розв’яжи задачу.

     Для годівлі 8 коней на 5 днів використали 240 кг буряків. На скільки днів 1 коневі вистачить 300 кг буряків?

 

5. Площа прямокутника 20 см². Довжина його 5 см. Знайди ширину і побудуй такий прямокутник.

 

Діагностувальна робота № 8

 

І рівень(1- 3 завдання)

  Запиши номер завдання і букву правильної відповіді.

1. від 60 дорівнює:

А  48       Б 15     В 12      Г 3

2.  від а дорівнює 42. Знайти число а.

А 6      Б 49      В 294      Г 35

3. Яка частина круга заштрихована ? 

    А       Б          В        Г                F:\Розробки уроків 2022-2023\Математика\Screenshot_3.jpg

ІІ рівень (4 –6 завдання)

4.  Знайди від 7511;       від 34 260.  (Вираз запиши в рядок, а обчислення під низом у стовпчик).

 

5.Обчисли  ( вираз запиши в рядок, а обчислення під низом у стовпчик).

25ц 71кг : 3

6. Розв’яжи рівняння.

Х : 7 = 24 056

ІІІ рівень.

7. Розв’яжи задачу.

     Кондитерська фабрика відправила у три магазини 2 800 кг цукерок. У перший магазин -   всіх цукерок, у другий -   всіх цукерок, у третій – решту. Скільки цукерок отримав кожний магазин ?

 

Діагностувальна робота № 9

1.Обчисли письмово ( в стовпчик).

125 ∙ 45                 22 790 : 53

25 192 : 47           44 092 : 73

2. Обчисли ( розв’язки внизу запиши в стовпчик).

10 км 582 м : 74

12 ц 96 кг : 16

3. Розв’яжи рівняння.

х : 15 = 345 – 300

4. Розв’яжи задачу.

  Два поїзди рухалися з однаковою швидкістю. Перший поїзд був у дорозі 8 год, а другий – 12 годин. Перший пройшов на 240 км менше, ніж другий. Скільки кілометрів проїхав кожен поїзд?

5. Обчисли. Запиши діями .

Периметр квадрата 20 см. Чому дорівнює площа цього квадрата?

 

Діагностувальна робота № 10 (підсумкова)

Познач правильну відповідь.

1. Порівняй числа і вирази .

84 000     840 ∙ 100              (24 + 36) : 3    24 + 36 : 3

2. Знайди значення виразу.

 739 482 + 16 170 : 35 ∙ 403

3. Виконай дії з іменованими числами.

10 ц 8 кг – 1 ц 05 кг : 3                (3 т – 8 ц) ∙ 2

4. Розв’язати рівняння

(800 – 240) : х = 20

5. Розв’яжи задачу.

Двоє мотоциклістів виїхали назустріч один одному з двох міст, відстань між якими 120 км. Яка відстань буде між мотоциклістами, якщо один проїде . а другий всієї відстані?

 

 

 

 

docx
Пов’язані теми
Математика, 4 клас, Контрольні роботи
НУШ
Додано
30 жовтня 2023
Переглядів
2894
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку