Діагностувальна робота №8
Усні обчислення
1 варіант
6789 – 6000 =
6789 – 700 =
6789 – 789 =
6540 + 100 =
3510 – 20 =
50000 х 5 =
8000 : 4 =
3600 х 3 =
6400 : 4 =
6400 : 16 =
8000 : 400 =
8400 : 400 =
Діагностувальна робота №8
Усні обчислення
2 варіант
5384 – 5000 =
5384 – 300 =
5384 – 384 =
2790 + 100 =
4510 – 20 =
40000 х 4 =
6000 : 3 =
4300 х 4 =
7500 : 5 =
3900 : 13 =
6000 : 300 =
6300 : 300 =
Діагностувальна робота з математики № 2
1 варіант
1.Виконай ділення .
432 680 : 58 193 103 : 629
40 726 : 1000
2.Задача
За два дні туристи проїхали 360 км, причому другого дня в 3 рази менше, ніж першого дня. Скільки кілометрів проїхали туристи кожного дня?
3. Порівняй.
а : 861 … а : 681
4651 : b … 5145 : b
4.Розв’яжи рівняння
(Х – 152) 59 = 6018
5. Задача
Сторона прямокутника a дорівнює 27см, а сторона b у 3 рази менше .
Обчисли площу фігури.
6*. З двох ділянок зібрали 50 мішків картоплі . З першої ділянки зібрали с кг , а з другої-b кг. Скільки кілограмів картоплі в одному мішку .
Діагностувальна робота з математики № 2
2 варіант
1.Виконай ділення .
325 280 : 38 484 374 : 537
62 305 : 1000
2.Задача
У двох сувоях 320 м тканини, причому в одному із них в 4 рази більше, ніж в іншому. Скільки метрів тканини у кожному із сувоїв?
3. Порівняй.
с : 642… с : 264
1357 : b … 3175 : b
4.Розв’яжи рівняння
78 (140 - Х) = 8112
5. Задача
Сторона прямокутника a дорівнює 9 см, а сторона b у 6 разів більше .
Обчисли периметр фігури .
6*.У двох коробках С олівців , причому в другій коробці на 12 олівців менше , ніж у першій . Скільки олівців у першій коробці ?
Діагностувальна робота з математики № 3
1 варіант
1.Задача . В їдальню привезли 600 л молока , частину віддали на сніданок у школу , а решту розділили у бідони по 25 л в кожний . Скільки бідонів знадобиться для молока ?
2.Розв’яжи рівняння
8 а – 6 045 = 1 963
3. Накреслити відрізок довжиною 16 клітинок і показати
4.Знайди
1% це 35кг
5. Знайди
6*. Знайди число 1% якого дорівнює від192.
Діагностувальна робота з математики
№ 3
2 варіант
1.Задача . До магазину привезли 800 новорічних подарунків , 1% від усіх подарунків продали , а решту розподілили між 4 дитячими садками . Скільки подарунків отримав кожен садок ?
2.Розв’яжи рівняння
26 (Х + 427 ) = 15 756
3. Накреслити відрізок довжиною 16 клітинок і показати
4.Знайди
1% від 1 км
5. Знайди
6*. Від числа 3 420 відняти його частину .
Діагностувальна робота 4 клас
І варіант
1. Розв’яжи задачу
В господарстві зібрали 3600 кг капусти. всієї капусти заквасили, 30% всієї капусти продали, а решту залишили на збереження, розклавши в ящики по 30 кг у кожному. Скільки ящиків капусти отримали.
2. Розв’яжи рівняння:
250 : (y+7) = 25
3. Виконай дії:
4. Познач на числовому промені числа:
5. Порівняй:
Діагностувальна робота 4 клас
ІІ варіант
1. Розв’яжи задачу
Тато отримав премію він залишив собі. Витратив на подарунки всієї премії. А на останні гроші купив 3 путівки на лижну базу. Скільки гривень коштувала кожна путівка?
2. Розв’яжи рівняння:
3. Виконай дії:
4. Познач на числовому промені числа:
5. Порівняй
Діагностувальна робота № 5
4 клас
І варіант
1. А)Виділи цілу частину з дробу. Познач цей дріб і число , що утворилося , на числовому промені
Б)Запиши у вигляді неправильного дробу число 3 . Познач це число та дріб , що утворилися , на числовому промені
2. Розв’яжи рівняння
( 3– х ) + 2 = 5
3. Розв’яжи задачу
У книзі три оповідання . Перше оповідання займає книги , друге – книги . Скільки всього сторінок у цій книзі , якщо третє оповідання займає 30 сторінок ?
4.Виконай дії
6 – ( 4 – 2 ) + 3 =
5. Вирази в указаних одиницях виміру
т =____кг м=_____см
хв=____с
6*. Склади вираз до задачі :
Із n квартир у будинку 30%- однокімнатні , а решти – двокімнатні . Скільки двокімнатних квартир у цьому будинку ?
Діагностувальна робота № 5
4 клас
ІІ варіант
1. А)Виділи цілу частину з дробу .Познач цей дріб і число , що утворилося , на числовому промені
Б)Запиши у вигляді неправильного дробу число 2 .Познач це число та дріб , що утворилися , на числовому промені
2. Розв’яжи рівняння
7 - ( х + 1 ) = 2
3. Розв’яжи задачу
У садку ростуть яблуні , груші та сливи . Яблука складають усіх дерев , груші - усіх дерев , а число слив дорівнює 12 . Скільки всього дерев у садку ?
4. Виконай дії
8 – ( 5 – 3 ) + 2 =
5.Вирази в указаних одиницях виміру
км =_____м м =_____см
год =_____хв
6*. Склади вираз до задачі. До парку для садіння привезли а дерев . З них 40% берези , а решти – тополі . Скільки тополь привезли до парку для садіння ?
Діагностувальна робота №6
4 клас
І варіант
1. В скільки разів від 96 більше , ніж від 78 ?
2. Розв’яжи рівняння
2( 7– а ) = 4
3. Розв’яжи задачу
Поїзд проїхав 352 км . 3 години він їхав зі швидкістю 48 км/год . Решту відстані він проїхав за 4 години .З якою швидкістю їхав поїзд решту відстані ?
4.
5 год : 6 = … хв
6 т : 15 = … кг
2 км : 4 = … м
5.
Знайди 70 % площі прямокутника зі сторонами 16 см і 50 см .
6*.
Три посилки і 2 бандеролі важать 14кг 500г , кожна посилка на 3кг500г важча за бандероль . Скільки важить бандероль ?
Діагностувальна робота № 6
4 клас
ІІ варіант
1. В скільки разів від 54 менше , ніж від 102 ?
2. Розв’яжи рівняння
8 - ( х + 2 ) = 3
3. Розв’яжи задачу
Відстань між містами 628 км . Спочатку автобус їхав 3 години зі швидкістю 86 км/год , решту шляху він проїхав за 5 годин . З якою швидкістю їхав автобус решту шляху ?
4.
4 год : 8 = … хв
2т : 50 = … кг
4м : 8 = … см
5.
Знайди 50 % площі прямокутника зі сторонами 60 см і 25 см .
6*.
Три посилки і 2 бандеролі важать 14кг 500г , кожна посилка на 3кг500г важча за бандероль . Скільки важить бандероль ?
Діагностувальна робота №7
4 клас
І варіант
1. Розв’яжи задачу
З одного пункту водночас у протилежних напрямках виїхали скутер і автомобіль . Швидкість скутера 36 км/год ,а швидкість автомобіля в 2 рази більша за швидкість скутера . На якій відстані один від одного будуть скутер і автомобіль через 5 годин ?
2. Знайди значення виразу
( 10305 – 9697 ) х 504 + 309168 : 76 =
3. Розв’яжи рівняння
( 90 – Х ) + 45 = 125
4. Вирази в інших одиницях вимірювання
515 мм = …дм…мм
5 год 15 хв = …хв
5. Розв’яжи задачу
Ширина прямокутника 6 см , що складає його довжини . Знайди периметр прямокутника і побудуй дану фігуру .
6*.
Микола відкрив книжку і виявив , що сума номерів лівої та правої сторінок дорівнює 23 . Чому дорівнює добуток номерів цих сторінок ?
Діагностувальна робота № 7
4 клас
ІІ варіант
1. Розв’яжи задачу
З двох селищ , відстань між якими 420 км , одночасно назустріч один одному виїхали два мотоциклісти й зустрілися через 3 години . Швидкість першого мотоцикліста 68 км/год . З якою швидкістю їхав другий мотоцикліст ? На якій відстані один від одного були мотоциклісти через 3 години після виїзду ?
2. Знайди значення виразу
208896 : 68 + ( 10403 – 9896) х 804 =
3. Розв’яжи рівняння
( Х + 74 ) : 4 = 56
4. Вирази в інших одиницях вимірювання
515 кг = …ц…кг
5 хв 15 с = …с
5. Розв’яжи задачу
Ширина прямокутника 8 см , що складає його довжини . Знайди площу прямокутника і побудуй дану фігуру .
6*.
Катруся відкрила книжку і виявила , що сума номерів лівої та правої сторінок дорівнює 25 . Чому дорівнює добуток номерів цих сторінок ?
Діагностувальна робота з математики № 1
1 варіант
1.Задача
В магазин привезли 1330 кг картоплі , моркви – в 7 раз менше , чим картоплі , буряків – на 72 кг менше , чим моркви , а капусти стільки , скільки моркви і буряків разом . Скільки всього кілограмів овочів привезли ?
2. Чи правильне висловлення?
(10755:5 +706·30) -3698≤20000
3. Розв’яжи нерівності
7 < Х < 10
4.Розв’яжи рівняння
(240-2·Х):30=7
5. Задача
Накресли квадрат зі стороною 3 см . Обчисли площу фігури.
6*.
{ 10 , 11 , 12 , … 30} - запиши подвійні нерівності , які мають таку множину розв’язків .
Діагностувальна робота з математики № 1
2 варіант
1.Задача
В господарстві зібрали 646 кг гречки , овса – в 3 рази більше , ніж гречки , гороху – на 124 кг менше , а пшениці стільки , скільки гороху і овса разом . Скільки всього кілограмів зібрали ?
2.Розв’яжи приклади
(408·30)-19665:5+3976≥10000
3. Розв’яжи нерівності
3 < Х < 9
4.Розв’яжи рівняння
180:(Х-15)+11=20
5. Задача
Накресли прямокутник зі сторонами 6см і 2 см . Знайди периметр .
6*.
{ 4 , 5 , 6 , 7 , 8} - запиши подвійні нерівності, які відповідають цій множині розв’язків .