Діагностувальні роботи з математики для 4 класу ІІ семестр

Про матеріал

Діагностувальні роботи підходять для рівневого оцінювання математичних навичок. У кожній роботі представлені різнорівневі завдання до кожної математичної навички, що перевіряється. Також додаю бланки оцінювання.

Перегляд файлу

 

Умовні позначки, що використовуються у  діагностувальних роботах.

П.р – завдання початкового рівня

С.р – завдання середнього рівня

Д.р – завдання достатнього рівня

В.р – завдання високого рівня

 

Завдання середнього, достатнього та високого рівнів оцінюються лише за умови виконання попередніх завдань.

 

Діагностувальна робота № 5

Перевірна робота з теми «Множення і ділення багатоцифрового числа на одноцифрове»

 

Дата____________ Прізвище та ім'я         

 

  1 варіант

1. Порівняй (Навичка 1)                                                                Результат __________

71 705 

 

71 704 (П.р)

123 · 7

 

11 км 8 дм

 

7 · 123 (Д.р)

 

11 км 75 см (В.р)

 

 

 

246 395

 

264 953 (С.р)

 

2. Обчисли вирази (Навичка 2)                                                   Результат __________

2124 · 2 = __________ ( П.р)                                       1616 · 2 : 4 = _______________ (Д.р)

 

4800 : 6 = __________ (С.р)                                        215 грн 60 коп · 3= __________(В.р)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

3. Обчисли значення виразу зі змінною. (Навичка 3)             Результат __________

 

a

4000

4200

b

2000

3300

(a+b) · 4

 

П.р

 

Д.р

( a + b) : 3

 

С.р

 

В.р

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

4. Розв’яжи задачу. (Навичка 4)                                              Результат __________

Два насоси за 6 год можуть накачати 8436 л води. Скільки літрів води накачує 1 насос за 1 год.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

5. Розв’яжи задачу. (Навичка 5)                                              Результат __________

Накресли будь-який прямокутник, у якого одна сторона на 2 см довша за іншу.

Обчисли площу цього прямокутника.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Додаткове завдання

Які цифри заховалися за фігурами? Віднови вирази, якщо однаковій фігурі відповідає одна і та сама цифра.

                                

 

 

Самоаналіз

Познач V :

(Як тобі було виконувати завдання?)

 

Мені було дуже легко

 

Мені була потрібна допомога вчителя

( батьків)

 

Мені було дуже важко

 

 

 

 

 

 

 

 

Діагностувальна робота № 5

Перевірна робота з теми «Множення і ділення багатоцифрового числа на одноцифрове»

 

Дата____________ Прізвище та ім'я         

 

 2 варіант

1. Порівняй (Навичка 1)                                                            Результат __________

61 705 

 

71 605 (П.р)

      458 · 5

 

3 км 6 дм

 

5 · 458 (Д.р)

 

3 км 85 см (В.р)

 

 

 

476 395

 

476 953 (С.р)

 

 

2. Обчисли вирази (Навичка 2)                                               Результат __________

1212 · 2= _________ ( П.р)                                      1536 · 3 : 9= ____________ (Д.р)

3500 : 7= _________ (С.р)                                       125 грн 80 коп · 4  = ___________(В.р)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

3. Обчисли значення виразу зі змінною. (Навичка 3)            Результат __________

 

a

6500

4000

b

500

1500

(a - b) · 4

 

П.р

 

Д.р

( a + b) : 2

 

С.р

 

В.р

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

4. Розв’яжи задачу. (Навичка 4)                                              Результат __________

 

Шість автоматів за 20 хв штампують 4800 деталей. Скільки деталей за 1 хв штампує 1 автомат?

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

5. Розв’яжи задачу. (Навичка 5)                                           Результат __________

Накресли будь-який прямокутник, у якого одна сторона на 3 см довша за іншу.

Обчисли площу цього прямокутника.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Додаткове завдання

Які цифри заховалися за фігурами? Віднови вирази, якщо однаковій фігурі відповідає одна і та сама цифра.

                                   

 

 

Самоаналіз

Познач V :

(Як тобі було виконувати завдання?)

 

Мені було дуже легко

 

Мені була потрібна допомога вчителя

( батьків)

 

Мені було дуже важко

 

 

 

 

 

 

Діагностувальна робота № 6

Перевірна робота з теми «Дроби. Діаграми. Задачі на знаходження швидкості, часу, відстані.»

 

Дата____________ Прізвище та ім'я         

 

  1 варіант

1.  Обери правильну відповідь (Навичка 1)            Результат __________

1) У якому рядку записаний дріб три шостих ? (П.р)

 А                                Б                                       В 

 

2) Дріб    читається як …. (С.р)

 А п’ять других                      Б дві п’ятих              В два і п’ять

 

3) Розташуй доби у порядку зростання. (Д.р)

 А                  Б                    В

4) Між дробами    потрібно поставити знак (В.р)

А  >                                         Б <                                            В =                              

2. З’єднай лінією умову завдання та відповідь ( Навичка 2) Результат __________

           від числа 64  •                           •  12

           від числа 27  •                           •  3

           від числа 14  •                           •  18

           доби               •                           •  16

3. Знайди значення виразу (с - 1730 )  • 30, якщо с = 1818.     ( Навичка 3 )

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Результат __________

4. Розглянь діаграму продажу ручних інструментів у господарському магазині. Дай відповіді на запитання. (Навичка 4)                            Результат __________

C:\Users\rozumniki\AppData\Local\Microsoft\Windows\INetCache\Content.Word\0-02-05-f4735db0c369f78241c8321e19f84be73a7f7fa4bed131932276c7bc1f92d6da_285ca712dd01355d.jpg

Якого інструменту продали найбільше?

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

У скільки разів більше продали напилків, ніж плоскогубців?

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 У скільки разів менше продали ключів, ніж молотків?

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Скільки всього штук інструментів продали?

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

5. Заповни таблицю. ( Навичка 6 )                                       Результат __________

 

Тварина

Швидкість бігу

Час

Відстань

Лисиця

35 км/год

1 год

 

Їжак

10 км/год

3 год

 

Ведмідь

3  м/с

 

75 м

Лось

56 км/год

3 год

 

 

Додаткове завдання

 

Назви пропущені чисельники дробів, скориставшись малюнком.

 

1

                             

                                                   

 

 

Самоаналіз

Познач V :

(Як тобі було виконувати завдання?)

 

Мені було дуже легко

 

Мені була потрібна допомога вчителя

( батьків)

 

Мені було дуже важко

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Діагностувальна робота № 6

Перевірна робота з теми «Дроби. Діаграми. Задачі на знаходження швидкості, часу, відстані.»

 

Дата____________ Прізвище та ім'я         

 

  2 варіант

 

1 Обери правильну відповідь (Навичка 1)                              Результат __________

 

1) У якому рядку записаний дріб дві п’ятих ? (П.р)

 А                                Б                                       В 

2) Дріб    читається як (С.р)

 А одна шоста                      Б шість перших              В один і шість

3) Розташуй доби у порядку зростання.(Д.р)

 А                  Б                    В

4) 4) Між дробами   потрібно поставити знак (В.р)

А  >                                         Б <                                            В =                              

2. З’єднай лінією умову завдання та відповідь( Навичка 2)   Результат __________

           від числа 42  •                           •  4 

           від числа 24  •                           •  14

           від числа 21  •                           •  18

           год                •                           •  12

3. Знайди значення виразу (а + 1730 ) : 60, якщо а = 1270.      Результат __________

( Навичка 3 )

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

4. Розглянь діаграму продажу морозива в супермаркеті. Дай відповіді на запитання. ( Навича 4 )                                                              Результат __________

C:\Users\rozumniki\AppData\Local\Microsoft\Windows\INetCache\Content.Word\0-02-05-47ae40c013fb841b5a00c86b7b35b35107bceea2d1d50d6cf3e0635ecfc08a86_23e8fedff6913ef.jpg

Якого виду морозива продали найбільше?

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

У скільки разів більше продали шоколадного морозива, ніж карамельного?

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

У скільки разів менше продали ягідного морозива, ніж ванільного?

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Скільки всього пачок морозива продали?

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

5. Заповни таблицю. ( Навичка 6 )                              Результат __________

Транспорт

Швидкість бігу

Час

Відстань

Літак

15 км/год

1 год

 

Катер

10 км/год

5 год

 

Байк

3  м/с

 

105 м

Скутер

65 км/год

2 год

 

 

 

Додаткове завдання

 

Назви пропущені чисельники дробів, скориставшись малюнком.

 

1

                             

                                                   

 

 

 

 

 

Самоаналіз

Познач V :

(Як тобі було виконувати завдання?)

 

Мені було дуже легко

 

Мені була потрібна допомога вчителя

( батьків)

 

Мені було дуже важко

 

 

 

 

 

 

 

Діагностувальна робота № 7

Перевірна робота з теми «Множення і ділення багатоцифрового числа на двоцифрове. Задачі на рух»

 

Дата____________        Прізвище та ім'я         

 

  1 варіант

1. Порівняй (Навичка 1)                                                                Результат __________

302 568 

 

203 568 (П.р)

28 530 : 5

 

 

28 530 : 3 (Д.р)

 

 

 

 

913 648

 

913 684 (С.р)

 

 

2. Обчисли вирази (Навичка 2)                                                   Результат __________

45 062 · 10= __________ ( П.р)                             259 350 : 75 = _____________ (Д.р)

 

120 000 : 60 = ___________(С.р)                          46 · 9008 – 6065 · 39= __________ (В.р)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

3. 1.Добери значення змінної, при якому нерівність буде правильною. (Навичка 3)

b · 2 > 40  (П.р)           

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2. Добери два значення змінної, при яких нерівність буде правильною

d : 40 < 50 (C.p)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

3. Знайди всі значення змінної, за яких нерівність буде правильною

2 · b < 10 (Д.р, B.p)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Результат __________

 

4. Розв’яжи задачу. (Навичка 4)                                                 Результат __________

Із двох міст назустріч один одному одночасно виїхали два автобуси. Швидкість першого

 автобусу 70 км/год, а другого – на 20 км/год менша. Автобуси зустрілися через 4 год.

Чому дорівнює відстань між містами ?

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

5. Розв’яжи задачу. (Навичка 5)                                                  Результат __________

Два кола мають спільний центр у точці О. Виміряй та запиши довжину діаметра цих кіл. Знайди довжину відрізка АС.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Додаткове завдання

У кожному випадку знайди частину замальованої фігури. Підпиши за зразком.

Самоаналіз

Познач V :

(Як тобі було виконувати завдання?)

 

Мені було дуже легко

 

Мені була потрібна допомога вчителя

( батьків)

 

Мені було дуже важко

 

 

 

 

 

 

Діагностувальна робота № 7

Перевірна робота з теми «Множення і ділення багатоцифрового числа на двоцифрове. Задачі на рух»

 

Дата____________        Прізвище та ім'я         

  1 варіант

1. Порівняй (Навичка 1)                                                                Результат __________

320 568 

 

230 568 (П.р)

31784 : 4

 

 

31784 : 8 (Д.р)

 

 

 

 

139 648

 

139 684 (С.р)

 

 

2. Обчисли вирази (Навичка 2)                                                   Результат __________

25 620 · 10= __________ ( П.р)                             221 184 : 64 = _____________ (Д.р)

 

240 000 : 40 = ___________(С.р)                          36 · 7006 – 4605 · 39= __________ (В.р)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

3. 1.Добери значення змінної, при якому нерівність буде правильною. (Навичка 3)

b · 7 > 280 (П.р)           

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2. Добери два значення змінної, при яких нерівність буде правильною

d : 30 < 30 (C.p)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

3. Знайди всі значення змінної, за яких нерівність буде правильною

3 · b < 12 (Д.р, B.p)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Результат __________

 

4. Розв’яжи задачу. (Навичка 4)                                               Результат __________

Із двох міст назустріч один одному одночасно виїхали два потяги. Швидкість першого

 потягу 60 км/год, а другого – на 20 км/год більша. Потяги зустрілися через 5 год.

Чому дорівнює відстань між містами ?

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

5. Розв’яжи задачу. (Навичка 5)                                                 Результат __________

Два кола мають спільний центр у точці О. Виміряй та запиши довжину радіусів цих кіл. Знайди довжину відрізка ОВ.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Додаткове завдання

У кожному випадку знайди частину замальованої фігури. Підпиши за зразком.

             

Самоаналіз

Познач V :

(Як тобі було виконувати завдання?)

 

Мені було дуже легко

 

Мені була потрібна допомога вчителя

( батьків)

 

Мені було дуже важко

 

 

 

 

 

 

 

Діагностувальна робота № 8

Перевірна робота з теми «Повторення за рік.»

 

Дата____________ Прізвище та ім'я         

 

  1 варіант

1. Порівняй (Навичка 1)                                                           Результат __________

 1 га 50 а    (П.р)                                         3 см 4 мм 4 см 3 мм (Д.р)

5 діб 120 год   (С.р)                                 52 км 52 м 52 052 м (в.р)

2. Напиши назви зображених фігур ( Навичка 5 )              Результат __________

C:\Users\rozumniki\AppData\Local\Microsoft\Windows\INetCache\Content.Word\070066.png       C:\Users\rozumniki\AppData\Local\Microsoft\Windows\INetCache\Content.Word\images.jpg         C:\Users\rozumniki\AppData\Local\Microsoft\Windows\INetCache\Content.Word\079059.png     C:\Users\rozumniki\AppData\Local\Microsoft\Windows\INetCache\Content.Word\426294.png

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

3. Розв’яжи рівняння. Зроби перевірку. ( Навичка 3)        Результат __________

     х + 40 926 = 190 809                                                        х : 12 = 3000 : 50

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

4. Виміряй довжини сторін фігури. Знайди периметр та площу даної фігури.

( Навичка 6 )                                                                               Результат __________

                      

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

5. Розв'яжи задачу.  ( Навичка 4)                                           Результат __________

 

З першої ділянки зібрали 2 т 330 кг винограду, а з другої – 1 т 670 кг. Скільки літрів соку отримають із цього винограду, якщо з кожних 100 кг винограду виготовляють

 75 л соку ?

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Додаткове завдання

 

Який вигляд зверху має піраміда ?

 

                           Zapysaty-4

 

 

Самоаналіз

Познач V :

(Як тобі було виконувати завдання?)

 

Мені було дуже легко

 

Мені була потрібна допомога вчителя

( батьків)

 

Мені було дуже важко

 

 

 

 

 

 

Діагностувальна робота № 8

Перевірна робота з теми «Повторення за рік.»

 

Дата____________ Прізвище та ім'я         

 

  2 варіант

1. Порівняй (Навичка 1)                                                         Результат __________

2 га 100 а  (П.р)                                           2 дм 5 см  2 дм 5 мм (Д.р)

240 год 10 діб  (С.р)                                   10 км 50 м 10 050 м (В.р)

2. Напиши назви зображених фігур ( Навичка 5 )             Результат __________

070066       images         079059     426294

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

3. Розв’яжи рівняння. Зроби перевірку. ( Навичка 3)          Результат __________

     а + 27 506 = 121 997                                               х : 15 = 90 · 3

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

4. Виміряй довжини сторін фігури. Знайди периметр та площу даної фігури.

( Навичка 6 )                                                                                 Результат __________

                                     

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

5. Розв'яжи задачу.  ( Навичка 4)                                                 Результат __________

 

Перша бригада овочівників зібрала 1 т 75 кг гарбузового насіння, а друга – 1 т 225 кг. Скільки літрів олії отримають із цього насіння, якщо з кожних 100 кг гарбузового насіння виготовляють 40 л олії ?

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Додаткове завдання

 

Який вигляд зверху має піраміда ?

 

                           C:\Users\rozumniki\AppData\Local\Microsoft\Windows\INetCache\Content.Word\Zapysaty-4.jpg

 

 

 

Самоаналіз

Познач V :

(Як тобі було виконувати завдання?)

 

Мені було дуже легко

 

Мені була потрібна допомога вчителя

( батьків)

 

Мені було дуже важко

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Перегляд файлу

Математика

ПІБ

ТДР № 5

ТДР №6

ТДР №7

ТДР №8

1

2

3

4

5

6

1

2

3

4

5

6

1

2

3

4

5

6

1

2

3

4

5

6

  1. Біла Анна

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  1. Слабоспицька Ірина

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  1.  

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  1.  

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  1.  

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  1.  

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  1.  

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  1.  

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  1.  

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  1.  

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  1.  

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  1.  

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  1.  

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  1.  

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  1.  

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  1.  

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  1.  

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  1.  

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  1.  

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  1.  

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Перегляд файлу

 

Математика

 

Т

ТДР1

 

ТДР2

р

ТДР3

Т

ТДР4

 

ТДР5

 

ТДР6

 

ТДР7

 

ТДР8

1

Читає, записує, утворює, порівнює числа, визначає розрядний склад числа

 

 

 

 

 

 

 

 

2

Володіє навичками додавання і віднімання, множення і ділення чисел

 

 

 

 

 

 

 

 

3

Читає і записує математичні вирази, у тому числі зі змінною, знаходить їх значення; розв’язує рівняння, добирає розв’язок нерівності зі змінною

 

 

 

 

 

 

 

 

4

Аналізує текст задачі, створює за потреби модель, обґрунтовує спосіб розв’язування, розв’язує задачу, прогнозує і перевіряє розв’язок

 

 

 

 

 

 

 

 

5

Розпізнає, будує геометричні фігури, конструює об’єкти з геометричних фігур

 

 

 

 

 

 

 

 

6

Використовує для вимірювання величин доцільні одиниці вимірювання, оперує величинами, користується приладами для вимірювання

 

 

 

 

 

 

 

 

                          ПІБ  

zip
Пов’язані теми
Математика, 4 клас, Контрольні роботи
НУШ
До підручника
Математика 4 клас (Листопад Н.П.)
Додано
3 лютого 2022
Переглядів
24375
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку