Діагностувальнп робота з математики 2 клас НУШ

Про матеріал
Діагностувальна робота з математики для 2 класу. Завдання можна роздрукувати на окремому листі і запропонувати дітям одразу їх виконувати. Це зручно як для дітей, так і для вчителів оскільки економить їхній час.
Перегляд файлу

Прізвище, ім’я  ___________________________________Дата___________2024

Діагностувальна робота з математики № 6    2 клас    

 

  1. Розв’яжи задачу.

На першій полиці 58 тарілок, на другій – на 16 тарілок менше, ніж на першій, а на третій – у 6 разів менше, ніж на другій. Скільки тарілок на трьох полицях?

 

 

Розв’язання

 

.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  1. Знайди значення виразів.

  (13 – 8) · 6 – 16 : (8 : 2)  = 

  1.         · (7 · 2 + 3) + 16 : 4  · (16 – 4 · 2) – 0 : 9 =  

      

    3 . Розв`яжи рівняння.

 

3

·

х

=

2

7 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

х

:

3

=

6

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

х

=

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

х

=

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

х

=

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

х

=

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  1. Довжина прямокутника 8 см, а ширина 4 см. Знайди його площу.

 

.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Мені все вдалося

Мені ще потрібно тренуватися

Мені ще варто попрацювати

 

docx
Пов’язані теми
Математика, Розробки уроків
НУШ
Додано
21 червня
Переглядів
20
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку