|
||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Мета: закріпити вимову звука Л на початку слова, розвивати увагу, зорове сприйняття, спостережливість.
Матеріал: два набори карток із різним зображенням одного й того ж предмета. На одному з наборів зі зворотної сторони наклеєні кружечки, гральний кубик (використовуємо в ускладненому варіанті).
Словник: лисиця, листок, лимон, лампа, ластівка, лось, ложка, лев, лебідь, лавка, ласти, лапи.
Після цього ведучий промовляє: - Один, два, три – уважно дивися! Показує картинку і дуже швидко ховає її.
Ускладнений варіант: картинки перевернуті зворотною стороною, на якій зображені кружечки. Дитина кидає гральний кубик і знаходить картинку з відповідною кількістю кружечків, перевертає її і кидає кубик ще раз. Скільки кружечків випаде – стільки разів промовляє слово.
Або називає слово і складає з ним речення.