|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Мета: закріпити вимову звука Р у звукосполученнях:
-гр, -бр, -пр, -кр, -фр, розвивати увагу, зорове сприйняття, спостережливість.
Матеріал: два набори карток із різним зображенням одного й того ж предмета. На одному з наборів зі зворотної сторони наклеєні кружечки, гральний кубик (використовуємо в ускладненому варіанті).
Словник: грак, прапор, фрукти, зебра, пробка, кропива, кросівки, кружка, іграшки, принцеса, гроші, гребінець, бритва, круг, крокодил, пружина, українці, груша, акробат, просо, граблі, браслет, криниця.
Після цього ведучий промовляє: - Один, два, три – уважно дивися! Показує картинку і дуже швидко ховає її.
Ускладнений варіант: картинки перевернуті зворотною стороною, на якій зображені кружечки. Дитина кидає гральний кубик і знаходить картинку з відповідною кількістю кружечків, перевертає її і кидає кубик ще раз. Скільки кружечків випаде – стільки разів промовляє слово (або називає слово і складає з ним речення).