Дидактична гра на початку уроку "Квіти мого настрою"

Про матеріал
Дидактична гра на початку уроку для дітей з особливими освітніми потребами 1-4 клас. Для налаштування дітей на продуктивну роботу,створення сприятливого психологічного клімату.
Перегляд файлу

« Квіти мого настрою»

Для гри нам необхідно бланк. Цей бланк даємо дитині і просимо прикріпити до «квітів, букетик» ту емоцію, яку дитина відчуває.

        C:\Users\1\Desktop\зображення_viber_2021-06-14_18-23-34.jpg

Обговорюємо з навідними запитаннями:

Що це за емоція?

Емоція позитивна чи негативна?

Як часто ти відчуваєш цю емоцію?

В яких ситуаціях виникає ця емоція?

Ти знаєш як цією емоцією справлятись?

Потім просимо дібрати у букети схожі емоції. Даємо дитині  смайли на ліпучках чи на двосторонньому скотчі, аби приклеїти до букету. Обговорюємо з дитиною в яких ситуаціях вони можуть виникати та як з ними справлятись. В кінці роботи оцінюємо сформований букетик за наступними характеристиками:

Букет з позитивним настроєм чи негативним?

Що не вистачає ?

Які емоції ти б сюди ще добавив, добавила?

Кому б ти подарив, подарила такі квіти? І чому?

Спробуй намалювати вазу для свого букетику.

 

 

C:\Users\1\Desktop\зображення_viber_2021-06-14_18-35-18.jpg

C:\Users\1\Desktop\зображення_viber_2021-06-14_18-43-19.jpg

docx
Пов’язані теми
Педагогіка, Матеріали для друку
Інкл
Додано
30 серпня 2021
Переглядів
1047
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку