Дидактична гра Триміно

Про матеріал
Матеріал корисний для вчителів математики та студентів педагогічних ВУЗів. Можна адаптувати для вивчення математики, не лище в 5 класі НУШ.
Перегляд файлу

Дидактична гра «Триміно»

Дидактична гра «Триміно» — це цікава і навчальна гра, яка є варіантом класичної гри «Доміно», але з деякими відмінностями в правилах та формах карток. Гра «Триміно» може бути використана на уроках математики для розвитку логічного мислення, вміння працювати з числами та вирішувати математичні задачі. Вона може бути адаптована для різних вікових груп учнів та використовуватись для практики в різних математичних темах.

Опис гри:

«Триміно» — це гра з картками або фішками, що складаються з трьох частин, кожна з яких містить певну математичну задачу, вираз або число. Метою гри є поєднувати картки між собою так, щоб числа або результати математичних виразів відповідали один одному, подібно до гри в доміно.

Правила гри:

  1. Мета гри: Мета гри — розв’язати всі задачі, правильно з’єднавши картки, що містять числа або математичні вирази. Гравець або команда повинні правильно з'єднувати картки на основі математичних результатів або чисел.
  2. Підготовка до гри:

- Кожен учень або команда отримує набір карток «Триміно». Картки можуть містити числа або математичні вирази.

- У класі можна використовувати як картки з числами, так і картки з арифметичними задачами.

  1. Правила розіграшу:

- Перший гравець ставить одну картку на поле так, щоб один з її елементів відповідав іншому елементу картки, яка вже знаходиться на полі.

- Наступний гравець має покласти картку, яка містить число або результат виразу, що збігається з числом або результатом на попередній картці.

- Можна продовжувати гру, поки всі картки не будуть правильно розміщені або поки один з учасників не розв'яже всі свої картки.

  1. Оцінка і перемога:

-  Переможе той гравець або команда, яка першою правильно розв’яже всі свої картки.

- Якщо гра проводиться в командах, можна встановити додаткові правила для змагання, наприклад, виграє команда, яка правильно поєднує більше карток за визначений час.

 

Приклад карток для гри:

 

C:\Users\geo20\OneDrive\Робочий стіл\Триміно. Множення.Ділення_page-0001.jpgC:\Users\geo20\OneDrive\Робочий стіл\Триміно. Множення.Ділення_page-0002.jpg

 

 

 

 

 

 

 

 

Переваги гри «Триміно»:

  1. Розвиток математичних навичок:

- Гра допомагає учням практикувати арифметичні операції, працювати з виразами та рівняннями, а також розвивати навички розв’язування задач.

  1. Інтерактивність:

- «Триміно» дозволяє учням активно взаємодіяти, що підвищує їхню зацікавленість у навчанні та розв'язуванні математичних завдань.

  1. Логічне мислення:

- Гравці повинні логічно поєднувати картки, що сприяє розвитку логічного мислення та вміння приймати швидкі та правильні рішення.

  1. Гнучкість:

- Гру можна адаптувати для різних вікових груп учнів, варіюючи складність карток і завдань, від простих арифметичних операцій до складних рівнянь та задач.

  1. Мотивація:

- Завдяки елементу змагання учні отримують додаткову мотивацію до навчання, адже гра є не тільки корисною, але й цікавою.

  1. Розвиток комунікації:

- Враховуючи командний формат гри, учні вчаться працювати в групах, що допомагає розвивати навички співпраці та комунікації.

Недоліки гри «Триміно»:

  1. Потреба в підготовці:

- Вчителю необхідно підготувати картки для гри, що може зайняти деякий час. Якщо клас великий, підготовка може стати складною.

  1. Не завжди підходить для всіх рівнів учнів:

- Якщо завдання занадто складні для учнів, вони можуть відчувати труднощі в процесі гри, а якщо завдання занадто прості — це може бути нецікаво.

  1. Занадто велика кількість карток може ускладнити гру:

- Якщо кількість карток дуже велика, це може ускладнити гру, і учням може бути важко зібрати правильну послідовність.

Отже, дидактична гра «Триміно» є ефективним інструментом для розвитку математичних навичок учнів, оскільки вона поєднує в собі елементи змагання, логічного мислення та взаємодії. Вона дозволяє учням закріпити знання з математики в цікавій формі та стимулює їх до активної участі в навчальному процесі.

 

docx
Додав(-ла)
Кеда Лариса
Додано
6 січня
Переглядів
12
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку