Дидактична вправа « Зваримо борщ»
Модуль- осмислення та закріплення вивченого
Мета:
формування ключових компетентностей :
Хід гри:
Зголоднів великий палець,
Шепче: Є буряк і смалець…
Вказівний зітхнув:
-А що? Може нам утнути борщ?..
А середній:
Все не те: без картоплі борщ- пусте.
Підмізинний і собі:
Ех, туди б іще грибів!
А мізинний: Годі, братці
До роботи краще браться.
Відгукнулися охоче
На його слова брати,
І невдовзі славний борщик
На плиті забулькотів.
Кожній групі роздаються картинки овочів. За картинкою закріплене завдання. По черзі вкидання овочів у борщ, виконують групи завдання.
-Бажання їсти. (апетит)
-Те саме ,що і господар. (газда)
-Професійний вершник, на кінних змаганнях змаганнях .(жокей)
-Закритий з усіх боків чотириколісний візок . (карета)
-Рід взуття з досить довгими халявами. (чоботами)
2. Буряк. Назви іменники-синоніми:
Метро ( підземка)
Гринжоли ( сани)
Портфель (сумка)
Іній ( паморозь)
3 .Морква. Назвати іменники-антоніми:
Герой ( боягуз)
Талант ( бездарність)
Батьківщина (чужина)
4.Цибуля. Знайди іменники на букву «ве» серед :
Тварин:
Дерев:
5,Помідор. Краєзнавча вікторина
Хто зуміє без зупину
За одну лише хвилину
П ять річок на «де» назвати
6,Капуста. Назви іменники жовтого кольору.
7,Часник. Один –багато:
Картина
Пісня
Молоко
8.Кріп. До борщу поставимо продукти з буквою «ем».
9. Гриби. Складіть питальне речення, щоб містило обов язково такі слова:
Зима відро
Мітла собока
Снігур дорога
І на кінець кидаємо перчик. Складіть римовані рядочки: перчик борщик.