Дидактичні ігри для використання на уроках або в укритті.

Про матеріал
"І все на світі треба пережити, і кожен фініш - це, по суті, старт.."Навчання в сучасних умовах - це певне випробування для вчителів. Сигнал повітряної тривоги застає нас з ненацька і всі учасники переживають певний стрес. Головне завдання для вчителів - це безпечне навчання, тож коли ми йдемо в укриття дітям потрібно відволікатися. Пропоную невеликий перелік ігор які можна використовувати в приміщенні (як на уроках, так і в укритті).
Перегляд файлу

Дидактична гра «Пора року»

Вчитель по черзі кидає м’яч дітям і описує ознаки пір року або ставить навідні запитання, учні повинні здогадатися яку пору року задумав вчитель.

  1. Якщо листочки жовтіють – це …
  2. Ми святкуємо новий рік – це…
  3. Довгоочікувана пора школярів – це …
  4. Учнів йдуть до школи …
  5. Коли ми купаємося в річці?
  6. Сніг випадає …
  7. Природа прокидається після зимової сплячки …
  8. Листочки опадають …
  9. Сонце припікає, квіти розцвітають…
  10. Часто дощова і вітряна погода.
  11. Зацвітають першоцвіти.
  12. Люди збирають урожай овочів, фруктів, грибів.
  13. Повертаються перелітні птахи.
  14.  Достигають ягоди.
  15. Стигнуть яблука, гарбузи.
  16. Тане сніг.
  17. Крига міцно сковує річки та озера.
  18. Найтепліша пора року.
  19. Тварини готуються до зимового сну.
  20. Цвіте липа.
  21. Сонце світить але не гріє.
  22. На дорогах може бути ожеледиця.
  23. Ведмеді, білки, миші, бджоли, їжаки роблять запаси їжі.
  24. Люди носять легкий одяг.
  25. Діти катаються на ковзанах та санчатах.
  26.  Люди збирають березовий сік.
  27. Дні стають короткими.

Дидактична гра « Що спільного?»

Вчитель показує дві картинки, учні повинні сказати що спільного між ними.

 

 

 

 


 

 

 

 

 

 

 

 

 

Дидактична гра «Що зайве»

Вчитель пропонує дітям розглянути ланцюжок предметів, завдання учнів з’ясувати що зайве і пояснити чому. (Якщо є можливість можна використати справжні предмети, а не картинки)

 

 

 

 

 

 

 


 

 

 

 

Дидактична гра «Готуємо разом»

У кожної дитинки є зображення різних продуктів харчування, вчитель називає будь яку страву, а учні повинні згрупуватися щоб приготувати.

Борщ: картопля, капуста, буряк, морква, м'ясо, цибуля, помідор.

Вінегрет:  картопля, буряк, морква, цибуля, огірок.

Фруктовий салат: всі фрукти, які є у дітей.

Овочеве рагу: картопля, морква, цибуля, кабачок, капуста, баклажан, перець.

Олів’є: картопля,  яйця, морква, огірок, м'ясо, цибуля.

Піца: основа для піци, соус, м'ясо, гриби, помідор, кукурудза, ананас, сир, перець, кріп.

Дидактична гра « Хто я?»

Один учасник виходить в центр кімнати, на спину одягають зображення тварини, відомої особистості, будь якого фрукта або овоча, і т.д. Далі учень на якого одягнули зображення показує іншим учасникам хто він. За допомогою запитань, на які діти дають відповідь так або ні, та за допомогою підказок учень повинен здогадатися хто він. Головна умова! Учасники не повинні називати особистість яка зображена на фото.

 

 

docx
Пов’язані теми
Педагогіка, Інші матеріали
Додано
7 вересня 2023
Переглядів
1010
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку