________________________ ЛІЦЕЙ
____________________ РАДИ
_______________ РАЙОНУ
___________ ОБЛАСТІ
ЗАТВЕРДЖЕНО
Директор _____________ ліцею
_________________ ____________
06 вересня 202__ року
ПЛАН РОБОТИ - ЗРАЗОК
методичного об’єднання асистентів вчителів
класів інклюзивного навчання
на 202___-202___ навчальний рік
___________ - 2023
№ з/п |
Тематика засідання |
Рекомендації |
Відповідальний за проведення |
||
І засідання ВЕРЕСЕНЬ |
|||||
|
Про опрацювання інструктивно-методичних матеріалів щодо організації освітнього процесу зі здобувачами освіти з ООП на 2023/2024 навчальний рік |
Опрацювати нормативні та науково-методичні документи щодо інклюзивної освіти в закладах освіти
|
Заступник директора _________________
Асистенти вчителів |
||
|
Про очне навчання в інклюзивній освіті. Задоволення особливих освітніх потреб здобувачів освіти, надання фахової компетентної допомоги з використанням діагностичних інструментів. |
Опрацювати методичні рекомендації щодо роботи зі здобувачами освіти асистентам вчителів та ознайомитися з різними методиками з інклюзивного навчання |
Заступник директора _________________ Асистенти вчителів |
||
|
Про складання індивідуальної програми розвитку для здобувачів освіти з ООП на 2023/2024 навчальний рік |
Посилити контроль за виконанням індивідуальних програм розвитку для здобувачів освіти з ООП |
Заступник директора _________________ Асистенти вчителів |
||
|
Про роботу з батьками здобувачів освіти з ООП (тематичні бесіди, анкетування, роз’яснювальні лекції, консультації, тренінги) |
Забезпечити інформативний портал «дитина-батьки-вчитель», ознайомити батьків з методичною літературою для батьків
|
Заступник директора _________________ Асистенти вчителів |
||
ІІ засідання ГРУДЕНЬ |
|||||
|
Про реалізацію індивідуальної програми розвитку здобувачів освіти з ООП |
Проаналізувати реалізацію індивідуальної програми розвитку здобувачів освіти з ООП |
Заступник директора _________________ Асистенти вчителів |
||
|
Про проведення інтегрованих уроків (занять) із нетрадиційними методами навчання зі здобувачами освіти з ООП |
Опрацювати методичну літературу з теми «Викладання в інклюзивному класі»
|
Заступник директора _________________ Асистенти вчителів |
||
|
Про розвиток соціальної компетентності здобувачів освіти з ООП |
Узагальнити досвід асистентів учителів щодо систематизації роботи над удосконаленням соціальних навичок здобувачів освіти з ООП |
Заступник директора _________________ Асистенти вчителів |
||
|
Про формування навичок самостійної роботи здобувачів освіти з ООП |
Організувати роботу із здобувачами освіти з ООП для розвитку творчих здібностей |
Заступник директора _________________ Асистенти вчителів |
||
ІІІ засідання ЛЮТИЙ |
|||||
|
Засоби спілкування, особливості їх використання в педагогічній взаємодії |
Проаналізувати комунікативні зв’язки у психолого-педагогічній команді супроводу |
Заступник директора _________________ Асистенти вчителів |
||
|
Ігрові методи навчання із здобувачами освіти з ООП. Приклади ігор |
Організувати ігрові зони для здобувачів освіти з ООП |
Заступник директора _________________ Асистенти вчителів |
||
|
Про підвищення фахової кваліфікації асистентів вчителів шляхом відвідування онлайн-вебінарів, курсів та опрацювання методичної літератури |
Повідомити та проконтролювати асистентів вчителів щодо підвищення фахової кваліфікації |
Заступник директора _________________ Асистенти вчителів
|
||
ІV засідання КВІТЕНЬ |
|||||
|
Діаграма досягнень та успішності здобувачів освіти з особливими освітніми потребами |
Презентація діаграми досягнень та успішності здобувача освіти з ООП |
Заступник директора _________________ Асистенти вчителів |
||
|
Підсумки роботи вчителів індивідуальної форми навчання та асистентів вчителів інклюзивного навчання за 2023-2024 навчальний рік |
Ознайомитися із навчальними та соціальними досягненнями здобувача освіти з ООП |
Заступник директора _________________ Асистенти вчителів |
||
|
Експрес-інформація за новинками психолого- педагогічної та методичної літератури |
Ознайомитися із новаторськими підходами засвоєння знань здобувачів освіти з ООП |
Заступник директора _________________ Асистенти вчителів |
||
*До плану роботи методичного об’єднання асистентів вчителів класів інклюзивного навчання на 2023-2024 навчальний рік додається (додатково) інформація протягом року, тобто план роботи орієнтовний.