ДИДАКТИЧНІ ІГРИ
по темі « Трикутники»
Гра «Незакінчені речення»
Гра «Вірю – не вірю»
Гра з сірниками
З дванадцяти сірників скласти шість рівносторонніх
трикутників
Гра « Геометричне лото»
Команди отримують велику карту для гри і конверти з маленькими картками. Учні розв’зуютьзавдання на великій карті, шукають потрібну відповідь серед 6 малих і накривають розв’язану задачу. Якщо всі задачі розв’язано правильно, то виходить якийсь малюнок.
Гра « Геометричний коловорот»
Гравці стають у коло. Ведучий дає їм предмети різної форми ( м’яч, кубик, піраміду, трикутник), вони передають їх по колу один одному, доки лунає музика. Коли музика стихла, той, у кого на той час опинилася фігура, повинен назвати предмет, що має ту ж форму, що й фігура в його руках. Якщо він цього не зміг зробити, вибуває з гри.
Гра « Геометричний аукціон»
Пропонується на продаж фігура, наприклад, рівнобедрений трикутник.
Щоб купити предмет, потрібно згадати як найбільше інформації про нього – назви елементів, властивості, ознаки, формули тощо. Можливі варіанти:
Гра « Додай своє»
Гравці по черзі називають поняття, пов’язані з тією фігурою, яку оголосив ведучий. Перший, наприклад, називає «вершина», другий повторює «вершина» і додає «сторона», третій –«вершина», «сторона» і «висота»і т.д.
Гра «Віднови теорему»
Теорему розрізають на окремі частини: на одному аркуші – одне слово. Аркуші перевертаються до гори. Гравець підходить, перевертає аркуш, читає слово і формулює математичне твердження, яке містить це слово. Якщо учень назвав зашифроване твердження, добавляється додатковий бал.
Гра « Зайва фігура»
За певною закономірністю намальовано ряд фігур. Одна з них – зайва. Наприклад, дано ряд трикутників,
У яких позначено: у першому – усі рівні кути, у другому – усі рівні сторони, у третьому – медіана є висотою і бісектрисою. Зайвий – третій трикутник.
Гра « Перевір свій окомір»
Є набір різних трикутників. Потрібно без будь-яких вимірювань приблизно оцінити довжину сторін, периметр, величини кутів тощо.