Дидактичні ігри по темі "Трикутник"

Про матеріал
Дидактичні ігри учитель може використовувати для вивчення та закріплення матеріалу по темі " Трикутник" на уроці та впозакласніцй роботі.
Перегляд файлу

ДИДАКТИЧНІ ІГРИ

по темі « Трикутники»

 

Гра  «Незакінчені речення»

 

  1. Якщо три сторони одного трикутника дорівнюють трьом сторонам другого трикутника, то такі трикутники…
  2. Якщо дві сторони і кут між ними одного трикутника дорівнюють двом сторонам і куту між ними другого трикутника, то такі трикутники …
  3. Якщо сторона і прилеглі до неї кути одного трикутника дорівнюють стороні і прилеглим до неї кутам другого трикутника, то такі трикутники …
  4. Суму всіх сторін трикутника називають…
  5. Трикутник, два кути якого рівні, називають…
  6. Трикутник, усі сторони якого рівні, називають…
  7. Трикутник, один кут якого прямий, називають…
  8. Стотрони прямокутного трикутника називають…
  9. У кожному прямокутному трикутнику гіпотенуза довша за …
  10.                     Кожний катет прямокутного трикутника менший від…

 

Гра «Вірю – не вірю»

  1. У будь-якому трикутнику два гострих кути.
  2.     Існує трикутник, сума кутів якого дорівнює 1900.
  3.     Існує трикутник, два кути якого тупі.
  4.     Існує трикутник, два кути якого прямі.
  5.     Периметр довільного трикутника дорівнює сумі його сторін.
  6.     У рівнобедреному трикутнику кут при основі дорівнює 960.
  7.     Зовнішній кут рівностороннього трикутника дорівнює 900.
  8.     У рівносторонньому трикутнику всі кути  рівні.
  9.     У прямокутному трикутнику два кути гострі.
  10. Кут при основі рівнобедреного трикутника не може бути прямим.
  11. Якщо медіана трикутника є його висотою, то такий трикутник  рівнобедрений.

 

Гра з сірниками

З дванадцяти сірників скласти шість рівносторонніх

 трикутників

 

 

 

 

 

Гра « Геометричне лото»

 

Команди  отримують велику карту для гри і конверти з маленькими картками. Учні розв’зуютьзавдання на великій карті, шукають потрібну відповідь серед 6 малих і накривають розв’язану задачу. Якщо всі задачі розв’язано правильно, то виходить якийсь малюнок.

 

 

 

Гра « Геометричний коловорот»

 

Гравці стають у коло. Ведучий дає їм предмети різної форми ( м’яч, кубик, піраміду, трикутник), вони передають їх по колу один одному, доки лунає музика.  Коли музика стихла, той, у кого на той час опинилася фігура, повинен назвати предмет, що має ту ж форму, що й фігура в його руках. Якщо він цього не зміг зробити, вибуває з гри.

 

Гра « Геометричний аукціон»

 

Пропонується на продаж фігура, наприклад, рівнобедрений трикутник.

Щоб купити предмет, потрібно згадати як найбільше інформації про нього – назви елементів, властивості, ознаки, формули тощо. Можливі варіанти:

  1. Гравці називають ці відомості по черзі, перемагає останній;
  2. Один гравець  має згадати як найбільше інформації за обмежений час;
  3. Перемагає той, хто надасть найбільше інформації про фігуру.

 

Гра « Додай своє»

 

Гравці по черзі називають поняття, пов’язані з тією фігурою, яку оголосив ведучий. Перший, наприклад, називає «вершина», другий повторює «вершина» і додає  «сторона», третій –«вершина»,  «сторона»  і  «висота»і     т.д.

 

Гра  «Віднови  теорему»

 

Теорему  розрізають  на  окремі  частини: на одному аркуші – одне слово. Аркуші перевертаються до гори. Гравець підходить, перевертає аркуш, читає слово і формулює  математичне твердження, яке містить це слово. Якщо учень назвав зашифроване твердження, добавляється  додатковий бал.

 

Гра « Зайва фігура»

 

За певною закономірністю намальовано ряд фігур. Одна з них – зайва. Наприклад, дано ряд трикутників,

 У яких позначено: у першому – усі рівні кути, у другому – усі рівні сторони, у третьому – медіана є висотою і бісектрисою. Зайвий – третій трикутник.

 

Гра « Перевір свій окомір»

 

Є набір різних трикутників. Потрібно без будь-яких вимірювань приблизно оцінити довжину сторін, периметр, величини кутів тощо.

 

 

 

 

 

 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
4.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
4.7
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Самікова Ірина Олександрівна
    Загальна:
    4.7
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    4.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Додано
21 січня 2022
Переглядів
874
Оцінка розробки
4.7 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку