Мета: Розвивати спостережливість і математичні здібності, вмінння рахувати в межах 5. Формувати гендерну компетентність дошкільників.
Матеріал: кольорові картки з зображенням дітей (чоловічого та жіночого роду).
Хід гри
Завдання: розглянути уважно картки і визначити хто зайвий.
Мета: Розвивати спостережливість і математичні здібності, вмінння рахувати. Формувати гендерну компетентність дошкільників.
Матеріал: дівчинка, одяг (для дівчато та хлопчиків), пенали з цифрами.
Хід гри
Завдання: підібрати та одягнути дівчинку. За допомогою карточок з цифрами порахувати одяг і визначити його кількість.
Мета: Розвивати спостережливість і математичні здібності, вмінння рахувати. Формувати гендерну компетентність дошкільників.
Матеріал: дівчинка, одяг (для дівчато та хлопчиків), пенали з цифрами.
Хід гри
Завдання: підібрати та одягнути дівчинку. За допомогою карточок з цифрами порахувати одяг і визначити його кількість.
Мета: Розвивати спостережливість і математичні здібності, вмінння рахувати. Формувати гендерну компетентність дошкільників.
Матеріал: дівчинка, одяг (для дівчато та хлопчиків), пенали з цифрами.
Хід гри
Завдання: підібрати одяг та одягнути дівчинку. За допомогою карточок з цифрами порахувати одяг та визначити його кількість.
.
Мета: Розвивати спостережливість і математичні здібності, вмінння рахувати. Формувати гендерну компетентність дошкільників.
Матеріал: дівчинка, одяг (для дівчато та хлопчиків), пенали з цифрами.
Хід гри
Завдання: підібрати та одягнути дівчинку. За допомогою карточок з цифрами порахувати одяг та визначити його кількість.
Мета: Розвивати спостережливість і математичні здібності, вмінння рахувати. Формувати гендерну компетентність дошкільників.
Матеріал: хлопчик, одяг (для дівчато та хлопчиків), пенали з цифрами.
Хід гри
Завдання: підібрати та одягнути хлопчика. За допомогою карточок з цифрами порахувати одяг та визначити його кількість.
Мета: Розвивати спостережливість і математичні здібності, вмінння рахувати в межах 10. Формувати гендерну компетентність дошкільників.
Матеріал: кольорові картки з зображенняи предметів, пенали з цифрами.
Хід гри
Діти рахують намальовані художником предмети і в нижньому рідку викладають за допомогою набора цифр правильну відповідь.
Мета: Розвивати спостережливість і математичні здібності, мислення. Формувати гендерну компетентність дошкільників.
Матеріал: кольорові картки з зображенням предметів.
Хід гри
Кожній дитині видається картка, на якій зображено чотири предмета. Три предмети підпорядковані одній темі, а четвертий зайвий.
Завдання: знайти зайве і сказати чому так.
Мета: Розвивати спостережливість і математичні здібності, мислення. Формувати гендерну компетентність дошкільників.
Матеріал: кольорові картки з зображенням предметів.
Хід гри
Кожній дитині видається картка, на якій зображено чотири предмета. Три предмети підпорядковані одній темі, а четвертий зайвий.
Завдання: знайти зайве і сказати чому так.
.
Мета: Розвивати спостережливість і математичні здібності, увагу. Формувати гендерну компетентність дошкільників.
Матеріал: кольорові картки.
Хід гри
Діти отримують дві майже однакових малюнка.
Завдання: знайти чим один малюнок відрізняється від іншого.
Мета: Розвивати спостережливість і математичні здібності, увагу. Формувати гендерну компетентність дошкільників. Формувати гендерну компетентність дошкільників.
Матеріал: кольорові картки.
Хід гри
Діти отримують дві майже однакових малюнка.
Завдання: знайти чим один малюнок відрізняється від іншого.
Мета: Розвивати спостережливість і математичні здібності, увагу. Формувати гендерну компетентність дошкільників. Формувати гендерну компетентність дошкільників.
Матеріал: кольорові картки.
Хід гри
Діти отримують дві майже однакових малюнка.
Завдання: знайти чим один малюнок відрізняється від іншого.
Мета: Закріпити знання дітей про знак: більше, менше та дорівнює. Розвивати увагу, швидкість розумової реакції, пам`ять. Формувати гендерну компетент-ність дошкільників. Матеріал: таблиці з зображенням предметів, пенали з знаками: більше, менше та дорівнює.
Хід гри
Діти отримують картки з надрукованими предметами.
Завдання: порівняти кількість предметів і поставити відповідний знак. Перемагає той, хто швидко, без помилок виконає завдання.
Мета: Розвивати математичні здібності, увагу, мислення, швидкість розумової реакції, пам`ять. Формувати гендерну компетентність дошкільників. Матеріал: таблиці з зображенням дітей (хлопчиків та дівчаток).
Хід гри
Діти отримують картки на яких зображені діти (хлопчики та дівчатка). Завдання: знайти на картинці зайве.
Мета: Розвивати математичні здібності, уміння обирати, рахувати та називати хлопчачий одяг. Формувати гендерну компетентність як складову життєвої компетентності дошкільників. Матеріал: кольорові картки з зображенням одягу.
Хід гри
Діти отримують картки на яких зображені іграшки для хлопчиків та дівчаток. Завдання: обрати, порахувати та назвати лише іграшки, якими полюбляють грати лише хлопчики.
Мета: Розвивати математичні здібності, уміння складати задачі за малюнками і розв`язувати їх. Формувати гендерну компетентність дошкільників. Матеріал: кольорові картки з зображенняи предметів, пенали з цифрами.
Хід гри
Діти отримують картки і по ним складають задачі та розв`язують їх.
Мета: Вчити дітей оволодівати простими математичними діями: додавання і віднімання. Розвивати увагу, мислення. Формувати гендерну компетентність як складову життєвої компетентності дошкільників. Матеріал: кольорові картинки, пенали з цифрами.
Хід гри
Діти отримують картинки, на яких зображені предмети . Завдання: самостійно скласти та розв`язати приклад за допомогою пенала з цифрами.
Мета: Розвивати математичні здібності, уміння обирати, рахувати та називати іграшки для хлопчиків. Формувати гендерну компетентність як складову життєвої компетентності дошкільників. Матеріал: кольорові картки з зображенням іграшок..
Хід гри
Діти отримують картки на яких зображені іграшки для хлопчиків та дівчаток. Завдання: обрати, порахувати та назвати лише іграшки, якими полюбляють грати лише хлопчики.
Мета: Розвивати математичні здібності, уміння обирати, рахувати та називати іграшки для дівчаток. Формувати гендерну компетентність як складову життєвої компетентності дошкільників. Матеріал: кольорові картки з зображенням предметів.
Хід гри
Діти отримують картки на яких зображені іграшки для хлопчиків та дівчаток. Завдання: обрати, порахувати та назвати лише іграшки, якими полюбляють грати лише дівчатка.
Мета: Розвивати математичні здібності, уміння рахувати в межах 6. Формувати гендерну компетентність як складову життєвої компетентності дошкільників. Матеріал: кольорові картки з зображенням героїв жіночого та чоловічого роду.
Хід гри
Діти отримують картки на яких зображені герої казок.
Завдання: обрати та порахувати лише хлопчиків.
Мета: Корекція емоційно-особистісної сфери психіки. Розвиток пізнавальних здібностей та творчої уяви. Формувати гендерну компетентність як складову життєвої компетентності дошкільників. Матеріал: кольорові картки з зображенням предметів, пенали з рахунковими паличками.
Хід гри
Діти отримують набір рахункових паличок і викладають з них сюжетні узори за зразком.
Ускладнення: викласти візерунок без зразка по пам`яті.