Дидактичні ігри з гендерного виховання

Про матеріал
Роботу з гендерного виховання проводиться комплексно, використовуються різні методи, спеціально підготовлені та природні ситуації. що виникають у процесі життєдіяльності, а також дидактичні ігри.
Перегляд файлу

                                                                    

 

Мета: Розвивати спостережливість і математичні здібності, вмінння рахувати в межах 5. Формувати  гендерну компетентність дошкільників.                                                                                                

Матеріал: кольорові картки з зображенням дітей (чоловічого та жіночого роду).

Хід гри

Завдання: розглянути уважно картки і визначити хто зайвий.

 

 

 

D:\947234_html_21966f43.png

 

 

 

 

Мета: Розвивати спостережливість і математичні здібності, вмінння рахувати. Формувати  гендерну компетентність дошкільників.                                                                                                

Матеріал: дівчинка,  одяг (для дівчато та хлопчиків), пенали з цифрами.

Хід гри

Завдання: підібрати та одягнути дівчинку.  За допомогою карточок з цифрами порахувати одяг  і визначити його кількість.

 

 

 

http://3.bp.blogspot.com/_XuTQI-8Rm2M/TIR74X__WVI/AAAAAAAAEdM/S3TN5tyOri8/s1600/%D0%BA%D1%83%D0%BA%D0%BB%D0%B02.JPGD:\20006-1kk_enl.jpg

 

 

 

Мета: Розвивати спостережливість і математичні здібності, вмінння рахувати. Формувати  гендерну компетентність дошкільників.                                                                                                

Матеріал: дівчинка,  одяг (для дівчато та хлопчиків), пенали з цифрами.

Хід гри

Завдання: підібрати та одягнути дівчинку.  За допомогою карточок з цифрами  порахувати одяг  і визначити його кількість.

 

C:\Users\User\Desktop\5c64b21b751345f0993ae9a0e5f43186.jpg

 

Мета: Розвивати спостережливість і математичні здібності, вмінння рахувати. Формувати  гендерну компетентність дошкільників.                                                                                                

Матеріал: дівчинка,  одяг (для дівчато та хлопчиків), пенали з цифрами.

Хід гри

Завдання: підібрати одяг та одягнути дівчинку.  За допомогою карточок з цифрами  порахувати одяг та  визначити його кількість.

 

.

C:\Users\User\Desktop\81450774_1324824563_Kuklo.jpg

 

 

 

 

Мета: Розвивати спостережливість і математичні здібності, вмінння рахувати. Формувати  гендерну компетентність дошкільників.                                                                                                

Матеріал: дівчинка,  одяг (для дівчато та хлопчиків), пенали з цифрами.

Хід гри

Завдання: підібрати та одягнути дівчинку.  За допомогою карточок з цифрами  порахувати одяг та  визначити його кількість.

 

 

C:\Users\User\Desktop\x_beee9dff.jpg

 

 

 

Мета: Розвивати спостережливість і математичні здібності, вмінння рахувати. Формувати  гендерну компетентність дошкільників.                                                                                                

Матеріал: хлопчик,  одяг (для дівчато та хлопчиків), пенали з цифрами.

Хід гри

Завдання: підібрати та одягнути хлопчика.  За допомогою карточок з цифрами  порахувати одяг та  визначити його кількість.

 

D:\jqQpcBof2hD_s1600x1600.jpgD:\1SGpd1nbc6F_s1600x1600.jpg

 

 

Мета: Розвивати спостережливість і математичні здібності, вмінння рахувати в межах 10. Формувати  гендерну компетентність дошкільників.                                                                                                

Матеріал: кольорові картки з зображенняи предметів, пенали з цифрами.

Хід гри

Діти рахують намальовані художником предмети і в нижньому рідку викладають  за допомогою набора цифр правильну відповідь.

 

C:\Users\User\Desktop\igra soschitai i zapishi\1.jpg

 

Мета: Розвивати спостережливість і математичні здібності, мислення. Формувати  гендерну компетентність дошкільників.                                                                                                

Матеріал: кольорові картки з зображенням предметів.

Хід гри

Кожній дитині видається картка, на якій зображено чотири предмета. Три предмети підпорядковані одній темі, а четвертий зайвий.

Завдання: знайти зайве і сказати чому так.

 

 

C:\Users\User\Desktop\дид. гра що зайве\1HCThI4qA8A.jpg

 

 

 

Мета: Розвивати спостережливість і математичні здібності, мислення. Формувати  гендерну компетентність дошкільників.                                                                                                

Матеріал: кольорові картки з зображенням предметів.

Хід гри

Кожній дитині видається картка, на якій зображено чотири предмета. Три предмети підпорядковані одній темі, а четвертий зайвий.

Завдання: знайти зайве і сказати чому так.

 

 

.

 

Світ очима дитини / Мир глазами ребенка: Дидактична гра "Що зайве?" / Дидактическая игра "Что лишнее?

 

 

 

 

Мета: Розвивати спостережливість і математичні здібності, увагу. Формувати  гендерну компетентність дошкільників.                                                                                                

Матеріал: кольорові картки.

Хід гри

Діти отримують дві майже однакових малюнка.

Завдання: знайти чим один малюнок відрізняється від іншого.

 

 

 

Найди отличия между картинками :: Все для детей. Детские рес…

Мета: Розвивати спостережливість і математичні здібності, увагу. Формувати  гендерну компетентність дошкільників. Формувати гендерну компетентність дошкільників.                                                                                                 

Матеріал: кольорові картки.

Хід гри

Діти отримують дві майже однакових малюнка.

Завдання: знайти чим один малюнок відрізняється від іншого.

 

 

Кафе Шпиона\Детектива*... ВКонтакте

 

Мета: Розвивати спостережливість і математичні здібності, увагу. Формувати  гендерну компетентність дошкільників. Формувати гендерну компетентність дошкільників.

Матеріал: кольорові картки.

Хід гри

Діти отримують дві майже однакових малюнка.

Завдання: знайти чим один малюнок відрізняється від іншого.

 

             тести для батьків - "Дошкільний навчальний заклад 2 "Берізка…

 

Мета: Закріпити знання дітей про знак: більше, менше та дорівнює. Розвивати  увагу, швидкість розумової реакції, пам`ять. Формувати гендерну компетент-ність дошкільників.                                                                                                  Матеріал: таблиці з зображенням предметів, пенали з знаками: більше, менше та дорівнює.

Хід гри

Діти отримують картки  з надрукованими предметами.

Завдання: порівняти кількість предметів і поставити відповідний знак. Перемагає той, хто швидко, без помилок виконає завдання.

 

D:\РОБОТА\игры з математики\sostav_chisla_posobie\Карточки знаки равенства\4 5.png        D:\РОБОТА\игры з математики\sostav_chisla_posobie\Карточки знаки равенства\4 3.png

 

 

D:\РОБОТА\игры з математики\sostav_chisla_posobie\Карточки знаки равенства\8 9.png

 

 

 

 

Мета: Розвивати математичні здібності, увагу, мислення,  швидкість розумової реакції, пам`ять. Формувати гендерну компетентність дошкільників.                                                                                                            Матеріал: таблиці з зображенням дітей (хлопчиків та дівчаток).

Хід гри

Діти отримують картки на яких зображені діти (хлопчики та дівчатка). Завдання: знайти на картинці зайве.

 

 

 

http://1.bp.blogspot.com/_XuTQI-8Rm2M/S7nQB-t-OxI/AAAAAAAABq4/uVi-QWJ8JZ8/s1600/%D0%9D%D0%B0%D0%B9%D0%B4%D0%B8-%D0%BB%D0%B8%D1%88%D0%BD%D0%B8%D0%B9-3.jpg

 

 

Мета: Розвивати математичні здібності, уміння  обирати, рахувати та називати хлопчачий одяг. Формувати гендерну компетентність як складову життєвої компетентності  дошкільників.                                                                                    Матеріал: кольорові картки з зображенням одягу.

Хід гри

Діти отримують картки на яких зображені іграшки для хлопчиків та дівчаток.  Завдання: обрати, порахувати та назвати лише іграшки, якими полюбляють грати лише хлопчики.

C:\Users\User\Desktop\12.jpg

 

 

Мета: Розвивати математичні здібності, уміння складати задачі за малюнками і розв`язувати їх. Формувати гендерну компетентність дошкільників. Матеріал: кольорові картки з зображенняи предметів, пенали з цифрами.

Хід гри

Діти отримують картки і по ним складають задачі та  розв`язують їх.

C:\Users\User\Desktop\0_916fd_de7fc50b_XL.jpg

 

                   C:\Users\User\Desktop\хлусы-700x525.png

 

                     

 Мета: Вчити дітей оволодівати простими математичними діями: додавання і віднімання. Розвивати увагу, мислення. Формувати гендерну компетентність як складову життєвої компетентності  дошкільників.                                      Матеріал: кольорові картинки, пенали з цифрами.

Хід гри

Діти отримують картинки, на яких зображені  предмети .                        Завдання: самостійно скласти  та розв`язати приклад за допомогою пенала з цифрами.

              C:\Users\User\Desktop\big_6_20113516b1b9d62e_1263974327_12.jpg

C:\Users\User\Desktop\дети.jpg

Мета: Розвивати математичні здібності, уміння  обирати, рахувати та називати  іграшки для хлопчиків. Формувати гендерну компетентність як складову життєвої компетентності  дошкільників.                                                                                  Матеріал: кольорові картки з зображенням іграшок..

Хід гри

Діти отримують картки на яких зображені іграшки для хлопчиків та дівчаток.  Завдання: обрати, порахувати та назвати лише іграшки, якими полюбляють грати лише хлопчики.

 

D:\4330421.jpg

 

 

                     Мета: Розвивати математичні здібності, уміння  обирати, рахувати та називати  іграшки для дівчаток. Формувати гендерну компетентність як складову життєвої компетентності  дошкільників.                                                                                  Матеріал: кольорові картки з зображенням предметів.

Хід гри

Діти отримують картки на яких зображені іграшки для хлопчиків та дівчаток.  Завдання: обрати, порахувати та назвати лише іграшки, якими полюбляють грати лише дівчатка.

D:\675739_130405155206.jpgD:\2039302.jpg D:\1273090425.jpgПодскажите хорошую колясочку для куклы.        Игрушки John "Принцессы Диснея" для девочек на 3-4 года   Игрушка - пылесос желтый BOSCH 6815 / KLEIN Купить в ЕкатеринбургеD:\726323.jpg Игровая интерактивная кукла для девочек от Fisher Price / Ин…

Мета: Розвивати математичні здібності, уміння рахувати в межах 6.  Формувати гендерну компетентність як складову життєвої компетентності  дошкільників.                                                                                                             Матеріал: кольорові картки з зображенням героїв жіночого та чоловічого роду.

Хід гри

Діти отримують картки на яких зображені герої казок.

Завдання: обрати та порахувати лише хлопчиків.

D:\8676785_157 (1).jpg       D:\63370071_1283114229_01 (1).png    D:\1368688302_766399_5.jpegD:\mult292.gif D:\aladdin045.gif   D:\03Jun2013_18-29-30fidot.pngD:\0a1d209f76ebbc2f14a01071ca190e0c.jpg     D:\0a1d8c05996dd9566873eb7f55a32d1d.jpg    D:\0_80352_124e1b2c_XL.png

 

 

Мета: Корекція емоційно-особистісної сфери психіки. Розвиток пізнавальних здібностей та творчої уяви. Формувати гендерну компетентність як складову життєвої компетентності  дошкільників.                                                                                        Матеріал: кольорові картки з зображенням предметів, пенали з рахунковими паличками.

Хід гри

Діти отримують набір рахункових паличок і викладають з них сюжетні узори за зразком.

Ускладнення: викласти візерунок  без зразка по пам`яті.

 

[img009.jpg]          [img014.jpg]

 

[img022.jpg]           [img026.jpg]

 

 

docx
Додав(-ла)
Шупарська Ніна
Додано
27 листопада 2020
Переглядів
1405
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку