Дидактичні матеріали для 8 класу з теми "Високе Відродження. Реформація в Західній Європі".

Про матеріал
Дидактична розробка урізноманітнить роботу на уроці та домашнє завдання, сприяє кращому запам'ятовуванню матеріалу, розвитку творчості та самостійності. Розробку побудовано відповідно до чинної навчальної програми. Вона допоможе вчителю в доборі необхідного матеріалу на кожен урок. Для створення завдань використовувалися матеріали та ілюстрації з відкритих джерел мережі Інтернет.
qrcode_studfile.net.png
Перегляд файлу

image

1.       Question

В якій країні Європи виникла культура епохи Відродження?

image

2.       Question

Хто створив картину "Повернення блудного сина"?

image

image

3.       Question

Церковно-релігійний рух проти католицької церкви:

image

4.       Question

Хто є автором розпису стелі "Сікстинської капели" у Ватикані?

image

image

image

5.       Question

image

image

6.       Question

Як називався один з напрямів в християнстві, що виник унаслідок Реформації?

image

7.       Question

image

8.       Question

image

/ 0.5 points

9.       Question

Місто в Європі, яке називали "протестантським Римом":

image

10.   Question

image

Кожна людина врятує свою душу лише щирою вірою в Бога. Для цього їй не потрібні ні церква, ні Папа Римський. Хто автор цієї думки?

image

11.   Question

image

12.   Question

Принцип , "Чия влада - того й віра", був проголошений:

image

image

/ 0.5 points

13.   Question

Автором геліоцентричної системи побудови світу був:

image

image

/ 1 point

14.   Question

Оберіть у дужках правильні відповіді

На чолі реформаційного руху в Італії Німеччині Франції став богослов Лютер

imageimageМюнцер Лойола . 31 вересня жовтня листопада він вивісив на дверях церкви у Дрездені Берліні Віттенберзі свої "95 тез" проти зловживань продажем посад індульгенцій реліквій

image

/ 1 point

15.  

image

Question

Установіть хронологічну послідовність подій, перемістивши їх у правильний порядок:

image

image

/ 1 point

16.   Question

Установіть відповідність між поняттями та їх визначеннями:

 

 

кальвінізм

єзуїт

гуманізм

єретик

Напрям протестантизму

image

image

image

image

Член католицького чернечого ордену

image

image

image

image

Інтелектуальний рух доби Відродження

image

image

image

image

Особа, що відступила від загальноприйнятого вчення.

image

image

image

image

image

/ 0.5 points

17.   Question

Автором роману "Дон Кіхот", що перекладений багатьма мовами світу, є:

image

image

18.   Question

Гуманіст та мислитель, що прийшов до висновку, що правителі держав не зобов'язані сповідувати моральні принципи і таким чином виправдовує принцип"Мета виправдовує засоби"

image

19.   Question

У яких країнах поширювалась культура Ренасансу (Північне Відродження)?

image

20.   Question

Коли було укладено Аугсбурзький релігійний мир?

image

21.   Question

Автором якого твору був італійський історик М. Макіавеллі?

image

image

image

Перегляд файлу

image

Інтерактивні вправи до розділу 2.

“ВИСОКЕ ВІДРОДЖЕННЯ. РЕФОРМАЦІЯ В ЗАХІДНІЙ ЄВРОПІ”.

Складіть пазл.

Подумайте!

Яким терміном можна об’єднати слова, зазначені у хмаринці?

Перейдіть за      QR-кодом  або   посиланням       і         за допомогою сервісу       Wordwall   виконайте онлайн-вправу.

image

wordwall.net/uk/resource/62317509

Складіть пазл.

Подумайте!

Хто і з якою метою міг створити таку карикатуру на Лютера?

Складіть пазл.

Подумайте!

Навіщо            Папа          Римський           дозволив              діяльність

«Товариства Ісуса»?

image

Перейдіть за      QR-кодом  або   посиланням       і         за допомогою сервісу       Wordwall   виконайте онлайн-вправу.

image

wordwall.net/uk/resource/62330289

Зміст слайдів
Номер слайду 1

Гра-Квест “Гуманізм. Високе Відродження. Зародження нової європейської науки”Кобернік Л. В

Номер слайду 2

Зіграйте в гру-квест. Почніть свій шлях від позначки «СТАРТ» і, рухаючись ігровим полем, послідовно пройдіть завдання кожної «станції» гри. Розгадайте ребуси і встановіть, якій саме темі присвячена кожна станція. СТАРТСТАРТ

Номер слайду 3

ІСТОРИЧНІ СТОРІНКИПерейдіть за посиланням, виконайте завдання. Дайте відповіді на запитання. Які ознаки характеризують епоху Ренесансу? Чому ця епоха здобула назву Відродження?Поміркуйте, чим світогляд гуманістів відрізнявся від традиційних для середньовіччя уявлень про світ, а також про місце й роль людини в ньому.1 Станція

Номер слайду 4

УЯВНІ ТУРИЗдійсніть уявну подорож до пам'яток епохи Відродження. Проаналізуйте картини. Дайте відповіді на питання тесту. Підготуйте музейну експозицію «Північне Відродження» (добірку з 8-10 експонатів, які б розкривали цю тему). Свій вибір обґрунтуйте. 2 Станція

Номер слайду 5

СтанціяІСТОРИЧНІ ДІАЛОГИПерейдіть за посиланням і складіть пазли. пазл 1пазл 2пазл 3 Об’єднавшись у пари, укладіть карту пам’яті «Наукові генії та їхні відкриття». 3 Фініш

Перегляд файлу

Розгляньте картини. Установіть, які з творів з’явилися в середні віки, а які — в епоху Ренесансу. Обґрунтуйте своє судження.

imageРафаель. «Сікстинська Мадонна»

Таємна вечеря (фреска Леонардо да Вінчі)

«Маєста» («Величність»).

Дуччо ді Буонінсенья.

«Христос-Вседержитель».

Мозаїка. Софійський собор

Перегляд файлу

Дата__________

image

Реформація і її поширення в країнах Західної Європи.

Складіть пазл.

Подумайте!

     Яким терміном можна об'єднати слова, зазначені у хмаринці?

     Чому католицька церква втратила вплив у суспільстві?

Дізнайтесь!

Перегляньте навчальне відео

image Реформація та її поширення в країнах Європи

Використовуючи матеріал підручника, виконайте завдання:

1.     Напишіть   визначення терміна       «реформація»,    використовуючи шаблон: Реформація – (від лат. …) – ………., що розпочався на території … з публічного заклику … проти торгівлі … та поширився … протягом …

2.     Складіть запитання до пунктів 1.1, 1.2 параграфа, починаючи кожне такими словами: Коли ____? Що ____? Хто ____? Де ____? Звідки ми можемо дізнатися про ____? Чому ____? Як ____? Який результат ____?

Складіть пазл.

Подумайте!

     Хто і з якою метою міг створити таку карикатуру на Лютера?

     У чому сутність лютеранства? Розкажіть, цитуючи уривок із «95 тез...».

Міркуємо і діємо!

                          image                      Титульний лист «12 статей». XVI ст.

Робота з документом.

“ Із селянської програми «12 статей»”.

Перейдіть за QR-кодом, прочитайте документ.

     Як у документі відображено ідеї Реформації?

     Проти порушення яких прав виступали селяни?

     Як вони пояснювали законність вимоги про повернення їм особистої свободи?

image

Дізнайтесь!

3.     Селянська війна в Німеччині проходила в 1517 р.

1523—1525 рр.

1524—1526 рр.

1525 р.

4.     У Швейцарії в XVI ст. виник напрямок протестантизму … .

5.     У чому сутність релігійного вчення Жана Кальвіна?

6.     Чим кальвінізм приваблював християн?

image

Попрацюйте в парі.

Робота з картою.

image

     Покажіть    на      карті, за      результатами       обговорення        з напарником/напарницею, центри Реформації та території поширення протестантських вчень.

image

     Оцініть наслідки Реформації для церкви, людини, суспільства.

image

zip
До підручника
Всесвітня історія 8 клас (Сорочинська Н.М., Мартинюк О.О., Гісем О.О.)
Додано
1 листопада 2023
Переглядів
351
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку