"Дидактичні можливості комп’ютерних технологій на уроках екології"

Про матеріал
Матеріал "Дидактичні можливості комп’ютерних технологій на уроках екології" може бути використаний викладачем при підготовці до уроків екології.
Перегляд файлу

Дидактичні можливості комп’ютерних технологій на уроках екології

Виділяють такі дидактичні можливості комп’ютерних технологій на уроках екології:

1) вводити, переробляти, зберігати, виводити, роздруковувати велику кількість текстової інформації;

2) аналізувати повідомлення, які вводяться учнем у комп’ютер, видавати на них адекватну реакцію у вигляді текстових або звукових повідомлень, що забезпечує необхідний для навчання зворотній зв’язок;

3) надавати інформацію як у вигляді тексту, так і у вигляді мовлення, схем, таблиць, фотографій, відео, що забезпечує наочність матеріалу;

4) підключення персональних комп’ютерів до телекомунікаційних мереж забезпечує можливість доступу до віддалених навчальних ресурсів та центрів, що дозволяє налагодити дистанційне навчання.

Педагоги-практики констатують, що саме в екологічній освіті інформаційні технології як система методів навчання, що забезпечує оптимальне та ефективне сприйняття, засвоєння та використання навчальної інформації в інтерактивному режимі, є найбільш доцільною для вирішення навчальних і виховних завдань.

Формування нового, екобіоцентричного світогляду потребує іншого рівня освіченості, осмислення іншого об’єму інформації та якості узагальнень. Основним чинником у вирішенні цього завдання покликана бути зміна у використанні в освіті інформаційно-комунікаційних технологій.

У наш час, у зв’язку із глобальною екологічною кризою та визначенням екологізації освіти, основною парадигмою в досягненні сталого розвитку, удосконалення екологічної освіти набуває все більшої значущості.

Тому зрозуміло, що впровадження предмету «Екологія» є визначальним фактором формування завершальних елементів екологічної культури учнів, навичок, фундаментальних екологічних знань, екологічного мислення і свідомості, що ґрунтуються на бережливому ставленні до природи як унікального природного ресурсу.

Основними завданнями курсу «Екологія» в ЗП(ПТ)О є:

– формування світоглядних знань про основні тенденції розвитку екологічних особливостей природокористування;

– розкриття наукових основ вивчення екологічних проблем відповідно з положеннями міжнародної стратегії сталого розвитку;

– виховання почуття відповідальності за забруднення природного середовища, стан довкілля, свідомості щодо необхідності дотримання природоохоронного законодавства;

– розвиток системи інтелектуальних та практичних умінь і навичок стосовно оцінювання екостанів і екоситуацій, ступеня їх напруженості, ефективності охорони природи.

З огляду на визначені завдання, ІКТ варто розглядати як потужний інструмент, який може забезпечити досягнення суттєвих результатів щодо якості екологічної освіти.

 

docx
Пов’язані теми
Екологія, Інші матеріали
Додано
5 березня 2023
Переглядів
229
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку