Гра «Цифри»
Мета: вчити співвідносити цифру з кількістю предметів. Виховувати бажання та вміння працювати в команді. Розвивати наочно – дійове та образне мислення, дрібну моторику, логічне мислення, проявляти фантазію, .
Обладнання : цеглинки конструктора LEGO.
Завдання: можна використовувати будь-які деталі від LEGO. Використовуємо як при вивченні чисел так і при повторенні.
Завдання до дітей
- Склади башту з цеглинок.
- Поясни як утворюється число.
- Виклади з конструктора потрібну цифру.
- Підрахуй кількість використаних цеглинок.
Гра «Вірю - не вірю»
Мета: закріпити знання про геометричні фігури; вчити співвідносити кількість зображених фігур з числом і називати їх по картинці; закріплювати вміння знаходити швидко геометричну фігуру і називати.
Обладнання : цеглинки конструктора LEGO.
Завдання: вчитель питає «чи вірите ви, що призма має основні і бічні грані? …Протилежні сторони прямокутника різної довжини? …Протилежні сторони квадрата рівні?», учні підіймають цеглинки лего відповідного кольору.
Завдання до дітей
- Підготуйте кубик LEGO зеленого та червоного кольору
- Якщо ви вважаєте твердження вірним – підіймайте зелений кубик
- Якщо ви вважаєте твердження не вірним – червоний кубик
Гра «Сусіди числа»
Мета: вчити розрізняти наступне і попереднє число від 1 до 10. Розвивати увагу, логічне мислення, зорову пам'ять, просторове уявлення.
Обладнання: цеглинки конструктора LEGO Duplo з цифрами від 1 до 10.
Завдання: вчитель показує цифру. Учням пропонується спочатку показати цеглинку з попередньою цифрою. Потім з наступною цифрою.
Гра «Гусениця»
Мета: закріпити назви цифр і навички лічби в прямому і зворотному порядку в межах 10. Виховувати інтерес до предмету . Розвивати увагу, пам’ять.
Обладнання: цеглинки конструктора LEGO з цифрами від 1 до 10.
Завдання: вчитель пропонує розташувати цеглинки з цифрами в порядку зростання. Порахувати всі цеглинки в порядку зростання, перемішати цеглинки і по пам'яті розташувати їх в порядку спадання.
Гра «Більше, менше, дорівнює»
Мета: вчити порівнювати числа, закріпити поняття «більше», «менше» і «дорівнює» , розвивати логічне мислення,
Обладнання: цеглинки конструктора LEGO двох кольорів, велика платформа.
Завдання: з купи чисел треба вибрати два числа для порівняння. Порівнюємо, яке з чисел більше / менше, кладучи відповідний знак між ними. Будуємо дві вежі з блоків LEGO різних кольорів згідно заданій цифрі. Правильну відповідь знаходимо дуже легко, порівнявши висоту будівель.