Дидактичний матеріал до навчально-пізнавальної програми "Стрільці по яблуках" навч.-пізн.комплексу "Сходинки"

Про матеріал
Завдання можна використовувати на заняттях з корекції мовлення для закріплення звуковимови,розвитку лексико-граматичної сторони мовлення та розвитку зв'язного мовлення.
Перегляд файлу

 

 

 

Інформатика: робота з мишею.

Корекційні завдання :

1.3а картинкою назвати слова, в яких чуємо звуки:

[ Р ]

 (крона, дерево, стовбур, стріла, трава, черевики, вгорі тощо);

[Л]

(лантух, яблуко, листя, зелень, лук, стріла, літо тощо);

[К]

(кущ, крона, гілки, лук, шапка, мішок тощо).

 

  1.     
  2.    Назвати слова, що відповідають на питання хто? що?: (яблуко, дерево, кущ, ...) ; що робить?, що роблять? :(росте, цвіте, дозріває, ловить, падає, червоніють,...); який?, яка?, яке?, які? :(зелені, червоні, спілі, спритний,...)
  3.    Назвати слова та словосполучення, які відповідають на питання куди?: (вгору, вниз, в мішок ); де?:( на яблуні, вгорі, внизу, в мішку, за спиною...).
  4.               Утворити словосполучення: зелена...(трава), зелений...(рукав, комір, листок...), зелене...(листя, дерево...); жовте ...(яблуко), жовта...(стріла...), тощо.
  5.    Гра «Всезнайка», тема «Яблуко».

Дидактичний матеріал

до навчально - розвивальної програми: «На лісовій галявині» навчально-пізнавального комплексу»Сходинки»

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

C:\Users\user\Desktop\media\image2.jpeg


 

 


2. Назвати слова, що відповідають на питання:

 хто? що?: (яблуко, дерево, кущ, ...) ;

що робить?, що роблять? :(росте, цвіте, дозріває, ловить, падає, червоніють,...); який?, яка?, яке?, які? :(зелені, червоні, спілі, спритний,...)

 

3.Назвати слова та словосполучення, які відповідають на питання:

 куди? (вгору, вниз, в мішок );

 де?( на яблуні, вгорі, внизу, в мішку, за спиною...).

 

4.Утворити словосполучення: зелена...(трава), зелений...(рукав, комір, листок...), зелене...(листя, дерево...); жовте ...(яблуко), жовта...(стріла...), тощо.

 

5.Гра «Всезнайка». Тема «Яблуко».

Лексичне значення: (Фрукт; плід яблуні; плід дикої яблуні - кислиця). Форма: (Кругле, продовгувате.)

Смак: (Солодке, кисле, кисло -солодке, терпке...).

Колір: (Жовте, зелене, червоне, рожеве...).

Величина: (Велике, середнє, маленьке, невеличке...).

На дотик: (Тверде, гладеньке, холодне...)

Де росте?: (На яблуні, в садку, в лісі, край доріг...).

Що з ним можна зробити?: (З’їсти, зварити, спекти , розрізати, помити, посушити, натерти, зірвати...).

Як вживають?: (їдять свіжим, печуть, варять варення, джем, повидло, компот, готують сік, печуть пиріжки...)

Словозміна: (Яблуко, яблука, яблуком, в яблуці).

Словотворення: (Яблучко, яблучний).

Усна народна творчість: (Яблуко від яблуньки недалеко падає. На солодкій яблуні солодкі яблука. Достигле яблуко само з дерева падає. Від яблуньки - яблука , а від дуба — жолудь . Яка яблунька , такі й яблука. Хтось яблука поїв , а мене оскома напала.)

Яке слово сховалося ? (ябЛУКо).

б.Скласти діалог між гномами.

7.3навець кольорів.(Що червоне ?.Що зелене? Що голубого кольору ? Що жовте? )

  1. Домислити ситуацію. (Як вчинять гноми далі?).
  2. Розв‘язати задачі:

На дубі три гілки, на кожній по шість яблук.

Скільки всього на дубі яблук? (На дубі яблука не ростуть).

У кошику три яблука. Як поділити їх між трьома дітьми так, щоб кожен одержав по одному і одне яблуко залишилось в кошику ? (Двом дітям дати по яблуку, а третьому-яблуко в кошику.)

  1. Скажи, як гном (Яблуко - яблучко, листок - ..., дерево - ...,гілка-...)
  2. Скласти розповідь за малюнком.


Яке слово сховалося ? (ябЛУКо).

б.Скласти діалог між гномами.

7.3навець кольорів.(Що червоне ?.Що зелене? Що голубого кольору ? Що жовте?... )

  1. Домислити ситуацію. (Як вчинять гноми далі?).
  2. Розв‘язати задачі:

На дубі три гілки, на кожній по шість яблук.

Скільки всього на дубі яблук?

                               (На дубі яблука не ростуть).

У кошику три яблука. Як поділити їх між трьома дітьми так, щоб кожен одержав по одному і одне яблуко залишилось в кошику ?

                          (Двом дітям дати по яблуку, а третьому-яблуко в кошику.)

  1.    Скажи, як гном (Яблуко - яблучко, листок - ..., дерево - ...,гілка-...)
  2.    Скласти розповідь за малюнком.


 

docx
Пов’язані теми
Логопедія, Матеріали до уроків
Інкл
Додано
3 лютого 2022
Переглядів
584
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку