Інформатика: робота з мишею.
Корекційні завдання :
1.3а картинкою назвати слова, в яких чуємо звуки:
[ Р ]
(крона, дерево, стовбур, стріла, трава, черевики, вгорі тощо);
[Л]
(лантух, яблуко, листя, зелень, лук, стріла, літо тощо);
[К]
(кущ, крона, гілки, лук, шапка, мішок тощо).
Дидактичний матеріал
до навчально - розвивальної програми: «На лісовій галявині» навчально-пізнавального комплексу»Сходинки»
2. Назвати слова, що відповідають на питання:
хто? що?: (яблуко, дерево, кущ, ...) ;
що робить?, що роблять? :(росте, цвіте, дозріває, ловить, падає, червоніють,...); який?, яка?, яке?, які? :(зелені, червоні, спілі, спритний,...)
3.Назвати слова та словосполучення, які відповідають на питання:
куди? (вгору, вниз, в мішок );
де?( на яблуні, вгорі, внизу, в мішку, за спиною...).
4.Утворити словосполучення: зелена...(трава), зелений...(рукав, комір, листок...), зелене...(листя, дерево...); жовте ...(яблуко), жовта...(стріла...), тощо.
5.Гра «Всезнайка». Тема «Яблуко».
Лексичне значення: (Фрукт; плід яблуні; плід дикої яблуні - кислиця). Форма: (Кругле, продовгувате.)
Смак: (Солодке, кисле, кисло -солодке, терпке...).
Колір: (Жовте, зелене, червоне, рожеве...).
Величина: (Велике, середнє, маленьке, невеличке...).
На дотик: (Тверде, гладеньке, холодне...)
Де росте?: (На яблуні, в садку, в лісі, край доріг...).
Що з ним можна зробити?: (З’їсти, зварити, спекти , розрізати, помити, посушити, натерти, зірвати...).
Як вживають?: (їдять свіжим, печуть, варять варення, джем, повидло, компот, готують сік, печуть пиріжки...)
Словозміна: (Яблуко, яблука, яблуком, в яблуці).
Словотворення: (Яблучко, яблучний).
Усна народна творчість: (Яблуко від яблуньки недалеко падає. На солодкій яблуні солодкі яблука. Достигле яблуко само з дерева падає. Від яблуньки - яблука , а від дуба — жолудь . Яка яблунька , такі й яблука. Хтось яблука поїв , а мене оскома напала.)
Яке слово сховалося ? (ябЛУКо).
7.3навець кольорів.(Що червоне ?.Що зелене? Що голубого кольору ? Що жовте? )
На дубі три гілки, на кожній по шість яблук.
Скільки всього на дубі яблук? (На дубі яблука не ростуть).
У кошику три яблука. Як поділити їх між трьома дітьми так, щоб кожен одержав по одному і одне яблуко залишилось в кошику ? (Двом дітям дати по яблуку, а третьому-яблуко в кошику.)
Яке слово сховалося ? (ябЛУКо).
б.Скласти діалог між гномами.
7.3навець кольорів.(Що червоне ?.Що зелене? Що голубого кольору ? Що жовте?... )
На дубі три гілки, на кожній по шість яблук.
Скільки всього на дубі яблук?
(На дубі яблука не ростуть).
У кошику три яблука. Як поділити їх між трьома дітьми так, щоб кожен одержав по одному і одне яблуко залишилось в кошику ?
(Двом дітям дати по яблуку, а третьому-яблуко в кошику.)